abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200061059
quote:
In het Duitse Würzburg zijn enkele mensen overleden en raakten enkele anderen gewond bij een steekincident in het centrum van de stad. De politie maakte een uur geleden melding van het incident en sloot delen van het centrum af. Een dader werd gearresteerd, naar verluidt nadat deze persoon door een agent in zijn been werd geschoten.

Volgens ooggetuigen begon de man plotseling op voorbijgangers in te steken in de binnenstad van Würzburg. De politie meldt dat er meerdere doden en gewonden zijn gevallen. Lokale media en Bild spreken van 'minstens drie doden en zes gewonden'. Het incident had plaats op of nabij het Barbarossaplatz.

Op Twitter gaan videobeelden rond van het incident. Te zien is hoe een man op blote voeten en met een mondkapje voor rondzwaait met een groot mes. Omstanders op het plein bewapenen zich met stoelen en een bezem en proberen de man te overmeesteren. Hij werpt nog één keer zijn mes, maar mist. Dan komt de politie aanrijden.

Alleen gehandeld
De Duitse politie sloot gelijk enkele delen van het centrum van de stad af en kwam met veel manschappen op de melding af. Later werd door de politie de arrestatie van een verdachte gemeld. Volgens Bild zou deze persoon in zijn been zijn geschoten. Volgens de politie heeft de verdachte verklaard alleen te hebben gehandeld. Er zou voor het publiek geen gevaar meer zijn. Over het motief van de dader is nog niets bekendgemaakt.

In Würzberg wonen zo'n 130.000 mensen. De stad ligt ten zuidoosten van Frankfurt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-wurzburg~a1be0da2/

[ Bericht 12% gewijzigd door Zipportal op 25-06-2021 19:52:01 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:23:41 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200061112
Nou die heeft nog aardig wat mensen te pakken gekregen met een mes :{
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:26:06 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200061206
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[ twitter ]
Vind het wel dapper van die mannen om hem heen ^O^
pi_200061265
Hij heeft wel netjes een mondkapje op. Ter info.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:15:01 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200061928
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef PirE het volgende: Niks aan de hand mensen: https://www.br.de/nachric(...)zte-und-tote,SbMb7vV "Beim Täter soll eine psychische Störung vorliegen"
Nou dat verwacht je ook niet hè. Bij andere steekpartijen zijn de daders psychisch compleet in orde.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:22:43 #8
65846 Bocaj
47th President.
pi_200062049
Wel meerdere doden en gewonden.... (Ik hoor iig 3 doden...)
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:24:14 #9
22565 asco
Los in deze tent
pi_200062073
Oh ja klopt, het is alweer vrijdag.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:25:15 #10
65846 Bocaj
47th President.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:29:01 #11
65846 Bocaj
47th President.
pi_200062140
'Psychisch kranken Einzeltäter'... zegt men!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 20:29:43 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200062152
/care
The End Times are wild
pi_200062285
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef Bocaj het volgende:
'Psychisch kranken Einzeltäter'... zegt men!
Tja, de een denkt dat hij Napoleon is, de ander dat die om zich heen hakkende kinderverkrachter een profeet was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:17:38 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_200062942
Hou eens op met die enorm grijsgedraaide dooddoeners zeg
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_200062979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat de vliegende fuck ben jij aan het doen dan?
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:22:09 #16
pi_200062987
Je weet de weg naar fb..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_200063108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Je weet de weg naar fb..
Waarom zou ik daar heen gaan als ik toch al weet dat je daar niet gaat reageren? ik geef *precies* aan wat het draaiboek van de Duitse media gaat zijn rondom deze gebeurtenis en het enige wat jij kan doen is die handel deleten, terwijl je niet kan aangeven welk policy dat precies overschrijdt.

Toppertje weer hoor Straatcommando, toppertje.
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:30:44 #18
pi_200063158
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou ik daar heen gaan als ik toch al weet dat je daar niet gaat reageren? ik geef *precies* aan wat het draaiboek van de Duitse media gaat zijn rondom deze gebeurtenis en het enige wat jij kan doen is die handel deleten, terwijl je niet kan aangeven welk policy dat precies overschrijdt.

Toppertje weer hoor Straatcommando, toppertje.
Onzin, ik reageer altjjd op zaken waar ik me tegen aan bemoeit heb. De reden is simpel, om dit topic overzichtelijk te houden.
pi_200063199
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Onzin, ik reageer altjjd op zaken waar ik me tegen aan bemoeit heb. De reden is simpel, om dit topic overzichtelijk te houden.
Wat is dat voor bullshitreden? "Overzichtelijk" betekent in dit geval dat het niet past in jouw selectief moderatiebeleid.
Kan je voor 1 keer je zelfingenomen mening voor je houden en met je poten van posts afblijven die je persoonlijk niet aanstaan?
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:35:47 #20
pi_200063237
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat is dat voor bullshitreden? "Overzichtelijk" betekent in dit geval dat het niet past in jouw selectief moderatiebeleid.
Kan je voor 1 keer je zelfingenomen mening voor je houden en met je poten van posts afblijven die je persoonlijk niet aanstaan?
Overzichtelijk omdat ik jou nu te woord moet staan omdat je verongelijkt aan het gillen bent in een topic dat niet over jou gaat, maar om een mesaanval in Duitsland. Daarom is FB in het leven geroepen.
pi_200063245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ik geef *precies* aan wat het draaiboek van de Duitse media gaat zijn rondom deze gebeurtenis
Kan je dit allemaal nog in één post samenvatten? Dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.
pi_200063260
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Overzichtelijk omdat ik jou nu te woord moet staan omdat je verongelijkt aan het gillen bent in een topic dat niet over jou gaat, maar om een mesaanval in Duitsland. Daarom is FB in het leven geroepen.
Dan schoon je het toch wederom op als een post je persoonlijk niet aanstaat? Daar heb je geen enkel probleem mee, dus hup, gooi maar weg zoals je ook deed bij elke post die de officiele lezing van de Duitse politie in twijfel trok.
pi_200063269
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Welke grijsgedraaide dooddoener?

De grijsgedraaide dooddoener dat iemand met bepaalde barbaarse roots aan barbaarse dooddoenerij doet, en dit voor de zoveelste keer dat die dooddoenerij inmiddels grijs gedraaid is?
pi_200063270
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:36 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Kan je dit allemaal nog in één post samenvatten? Dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.
Zou wel willen maar dan gooit onze allerliefste FA het weer weg.
pi_200063281
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De grijsgedraaide dooddoener dat iemand met bepaalde roots aan barbaarse dooddoenerij doet, en dit voor de zoveelste keer dat die dooddoenerij inmiddels grijs gedraaid is?
Neehee, dit mag dus niet! Het was een verwarde man!
@Straatcommando kom er maar in
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:42:34 #26
pi_200063362
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neehee, dit mag dus niet! Het was een verwarde man!
@:Straatcommando kom er maar in
Wat kan je je toch ook enorm kinderachtig gedragen zeg. Voor mij is de discussie met jou wel klaar. :W
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De grijsgedraaide dooddoener dat iemand met bepaalde barbaarse roots aan barbaarse dooddoenerij doet, en dit voor de zoveelste keer dat die dooddoenerij inmiddels grijs gedraaid is?
De posts die ik verwijderd heb natuurlijk. Helemaal fijn dat je de Duitse politie niet gelooft, maar de posts die ik verwijderd heb waren holle inhoudsloze beschuldingen.
pi_200063486
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat kan je je toch ook enorm kinderachtig gedragen zeg. Voor mij is de discussie met jou wel klaar. :W
[..]
Funny story, ik heb even in NWS Feedback topic gekeken. Heb je nooit gereageerd. Toen ben ik naar FB algemeen gegaan. Laatste keer dat je daar reageerde is alweer een tijdje geleden. Wie is hier precies kinderachtig bezig?

En dat je vind dat er "holle inhoudsloze beschuldigingen" worden geuit wil dat nog niet zeggen dat dat policy overschrijdend gedrag is. Want als dat zo is, dan zal ik je even een lijstje van 10 topics geven waar ook wat werk aan de winkel is voor je. Dus enige conclusie die overblijft is dat je weer eens lekker selectief aan het moderen bent omdat bepaalde zaken je persoonlijk niet aanstaan. Een geintje wat je al flikte toen je nog gewoon een mod was.

Maar ja, je zal nu wel als een laffe haas ervandoor gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 21:50:50 ]
pi_200063523
Dat de gewonde er maar weer bovenop kunnen komen.

Thanks Merkel.
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:52:40 #29
pi_200063533
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Funny story, ik heb even in NWS Feedback topic gekeken. Heb je nooit gereageerd. Toen ben ik naar FB algemeen gegaan. Laatste keer dat je daar reageerde is alweer een tijdje geleden. Wie is hier precies kinderachtig bezig?

En dat je vind dat er "holle inhoudsloze beschuldigingen" worden geuit wil dat nog niet zeggen dat dat policy overschrijdend gedrag is. Want als dat zo is, dan zal ik je even een lijstje van 10 topics geven waar ook wat werk aan de winkel is voor je.

Maar ja, je zal nu wel als een laffe haas ervandoor gaan.
Ik zeg dan ook, zaken waar ik bij betrokken ben geweest, zoals nu. Ik kan toch lastig gaan invullen wat een sp3c of lonaaa of Frutsel heeft gedaan? Kom op zeg.

En dat is het wel, want het heeft geen enkele discussiewaarde en nodigt daar al helemaal niet toe uit.

En hou eens op met die kansloze steekjes. Laat je niet zo kennen joh, ik sta je prima te woord en dat ook nog waar het eigenlijk niet zou moeten.
pi_200063569
Dader is een 24 jarige Somaliër die allah akbar riep volgens Bild.
pi_200063593
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook, zaken waar ik bij betrokken ben geweest, zoals een geval als deze, waar ik posts verwijder. Ik kan toch lastig gaan invullen wat een sp3c of lonaaa of Frutsel heeft gedaan? Kom op zeg.
Goh, dat is dan alweer eeuwen geleden, dat je iets gemod hebt waar mensen feedback op hebben gegeven...bijzonder niet?

quote:
En dat is het wel, want het heeft geen enkele discussiewaarde en nodigt daar al helemaal niet toe uit.
Wie ben jij om te bepalen of het in twijfel trekken van een zeer haastig getrokken conclusie van de politie zonder enige vorm van onderzoek discussiewaardig zou zijn of niet? Het lijkt me juist ontzettend relevant dat daar kritische vraagtekens bij worden gezet, zo'n haastklus met begeleidend communiceren van de politie.

Dat JIJ het niet nieuwswaardig vindt, is een ander verhaal. Dat is je persoonlijke mening, maar die hoor je thuis te laten als je hier gaat modden.
  Forum Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 21:56:49 #32
pi_200063612
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Goh, dat is dan alweer eeuwen geleden, dat je iets gemod hebt waar mensen feedback op hebben gegeven...bijzonder niet?
[..]

Wie ben jij om te bepalen of het in twijfel trekken van een zeer haastig getrokken conclusie van de politie zonder enige vorm van onderzoek discussiewaardig zou zijn of niet? Het lijkt me juist ontzettend relevant dat daar kritische vraagtekens bij worden gezet, zo'n haastklus met begeleidend communiceren van de politie.

Dat JIJ het niet nieuwswaardig vindt, is een ander verhaal. Dat is je persoonlijke mening, maar die hoor je thuis te laten als je hier gaat modden.
We gaan verder in FB, dank je.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 21:58:17 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_200063643
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:55 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben geschokt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200063677
quote:
quote:
Über die möglichen Motive des Festgenommenen wurde zunächst nichts bekannt. Allerdings sagte Innenminister Herrmann, dass der Täter laut Zeugenaussage „bei der Tat ‚Allahu Akbar‘ gerufen“ habe.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 22:10:33 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200063836
Goh :O
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 22:13:18 #36
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_200063891
Zijn we weer geschokt met zijn allen dat het weer een aanhanger van het geloof van de vrede is?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 22:18:31 #37
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200064005
Hadden we dit verwacht?
pi_200064079
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

De posts die ik verwijderd heb natuurlijk. Helemaal fijn dat je de Duitse politie niet gelooft, maar de posts die ik verwijderd heb waren holle inhoudsloze beschuldingen.
Nou ja, jij bent mod hier, dus je doet maar. :)

Alleen ben ik het hier en nu niet eens met jouw "grijsgedraaide plaat/dooddoenerij" argument. Ook dat het hol en inhoudsloos zou zijn zie ik anders. En ik wil dit nu toch ff kwijt.

Bij dit soort afschuwelijke berichten weet men inmiddels wel dat de kans dat het hier gaat om een dader die bepaalde niet-westerse roots draagt, groter is dan dat het zou gaan om een dader die die roots niet draagt.
Terwijl mensen met die bepaalde niet-westerse achtergrond hier veruit in de minderheid zijn. En dat ... umh ja... dat steekt (no pun intended).

En ja, nogmaals, "men" weet dit inmiddels wel, maar het houd niet op. Dus wanneer het wéér gebeurd, komen die reacties ook wéér. En dat kun je niet leuk vinden -is het ook niet- het is niet anders. Wat echt niet leuk is, is dat er wéér onschuldige mensen op barbaarse wijze zijn vermoord, met nog meer slachtoffers, om over de gevolgen voor familie en vrienden nog maar te zwijgen.

Het maakt dat soort reacties niet inhoudsloos, want velen zijn deze afschuwelijke voorvallen meer dan spuugzat.

Maar stel dat het zo zijn dat de roots van de messende daders evenredig zou worden aan de verdeling van mensen hier -dus dat er bij dit soort dingen veeeeel vaker sprake is van een dader die niet die "zandbak" roots draagt, dan pas ga je zien dat die niet-leuke "ik-heb-een-lichtgetint-vermoeden" reacties afnemen.

Sterker nog; als dat soort reacties dan wél, en nog steeds, blijven aanhouden, dan pas kun je terecht spreken over echte vreemdelingenhaat, en ook dan pas zijn dat soort reacties terecht aan te merken als compleet overbodige, niet-wenselijke grijsgedraaide dooddoeners.

Ik geloof dat wij het al een keer eerder hier over hebben gehad, en toen ging het over de islam. Ik snap dat mijn kritieken hierover erg herhalend zijn, en ik begrijp best dat dat "niet leuk" kan zijn, maar ik zal mijn inmiddels grijs gedraaide plaat continu blijven herhalen, net zolang dat nodig is. Want de zaken die daar aan voor afgaan, die zijn pas echt "niet-leuk".

Dus, als er mensen zijn die dat dan "niet leuk" vinden, ja jammer dan, maar daar heb ik verder geen boodschap aan.

Dat dat soort reacties weg worden gehaald, vind ik een wegkijkend en onder-het-tapijt-vegend zwaktebod, hetgeen mij nog meer motiveert om door te blijven hameren.

Ik durf te wedden dat dit voor nog veel meer fokkers/mensen geld.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 22:22:39 #39
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200064107
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden we dit verwacht?
Part and parcel of living in a city. - Sadiq Khan, burgemeester Londen
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_200064227
Verwarde man het psychoses?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 22:32:12 #41
65846 Bocaj
47th President.
pi_200064323
Wilde steekpartij in Duitse stad Würzburg: drie doden, meerdere gewonden
quote:
De 24-jarige man, die oorspronkelijk uit Somalië zou komen, sloeg toe op een plein in het centrum van de stad in de deelstaat Beieren. Er is geen sprake meer van acute dreiging voor de bevolking, benadrukt de politie. Ook werd gemeld dat er geen aanwijzingen zijn voor een tweede dader. Over het motief is nog niets duidelijk.

Een deel van het centrum was geruime tijd afgegrendeld. Politievoertuigen en ambulances rukten massaal uit. De Beierse minister van Binnenlandse Zaken heeft besloten persoonlijk poolshoogte te nemen, aldus de krant Bild.

De laatste jaren heeft Duitsland vaker te maken gehad met ernstige geweldsincidenten waarbij burgers willekeurig doelwit waren. Ook in Würzburg, in 2016, stak een Afghaanse asielzoeker in een trein met een bijl passagiers neer. Vijf mensen raakten gewond.

In het nabije Ansbach in hetzelfde jaar pleegde een 27-jarige vluchteling bij een festival een bomaanslag. Vijftien mensen liepen verwondingen op. De dader kwam zelf om. Het bleek te gaan om een IS-sympathisant.
En al die mensen worden losgelaten op de burgerij... Kan ook zomaar in Holland gebeuren!
pi_200064569
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 22:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Alleen ben ik het hier en nu niet eens met jouw "grijsgedraaide plaat/dooddoenerij" argument. Ook dat het hol en inhoudsloos zou zijn zie ik anders. En ik wil dit nu toch ff kwijt.

Bij dit soort afschuwelijke berichten weet men inmiddels wel dat de kans dat het hier gaat om een dader die bepaalde niet-westerse roots draagt, groter is dan dat het zou gaan om een dader die die roots niet draagt.
Terwijl mensen met die bepaalde niet-westerse achtergrond hier veruit in de minderheid zijn. En dat ... umh ja... dat steekt (no pun intended).

En ja, nogmaals, "men" weet dit inmiddels wel, maar het houd niet op. Dus wanneer het wéér gebeurd, komen die reacties ook wéér. En dat kun je niet leuk vinden -is het ook niet- het is niet anders. Wat echt niet leuk is, is dat er wéér onschuldige mensen op barbaarse wijze zijn vermoord, met nog meer slachtoffers, om over de gevolgen voor familie en vrienden nog maar te zwijgen.

Het maakt dat soort reacties niet inhoudsloos, want velen zijn deze afschuwelijke voorvallen meer dan spuugzat.

Maar stel dat het zo zijn dat de roots van de messende daders evenredig zou worden aan de verdeling van mensen hier -dus dat er bij dit soort dingen veeeeel vaker sprake is van een dader die niet die "zandbak" roots draagt, dan pas ga je zien dat die niet-leuke "ik-heb-een-lichtgetint-vermoeden" reacties afnemen.

Sterker nog; als dat soort reacties dan wél, en nog steeds, blijven aanhouden, dan pas kun je terecht spreken over echte vreemdelingenhaat, en ook dan pas zijn dat soort reacties terecht aan te merken als compleet overbodige, niet-wenselijke grijsgedraaide dooddoeners.

Ik geloof dat wij het al een keer eerder hier over hebben gehad, en toen ging het over de islam. Ik snap dat mijn kritieken hierover erg herhalend zijn, en ik begrijp best dat dat "niet leuk" kan zijn, maar ik zal mijn inmiddels grijs gedraaide plaat continu blijven herhalen, net zolang dat nodig is. Want de zaken die daar aan voor afgaan, die zijn pas echt "niet-leuk".

Dus, als er mensen zijn die dat dan "niet leuk" vinden, ja jammer dan, maar daar heb ik verder geen boodschap aan.

Dat dat soort reacties weg worden gehaald, vind ik een wegkijkend en onder-het-tapijt-vegend zwaktebod, hetgeen mij nog meer motiveert om door te blijven hameren.

Je spreekt in elk geval voor mij.
Prima post.
pi_200064627
Black Knives Matter?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 22:56:46 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 23:01:53 #45
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200064959
quote:
Het zou helemaal 'mooi' zijn als het een van de Somalische piraten is die na het uitzitten van z'n celstraf asiel kreeg in Duitsland ipv eruit getrapt te worden.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 23:03:13 #46
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200064991
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 22:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zeer overzichtelijke post in ieder geval :)
pi_200065288
quote:
Ah, morgen dus alweer uit de nieuwscyclus
pi_200065312
Weer zo'n kansloze knakker uit een shithole land
  vrijdag 25 juni 2021 @ 23:22:03 #49
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_200065415
quote:
Bild geeft dat 1 getuige dat gehoord zegt te hebben.

Ze noemen hem vooral een psychiatrisch patiënt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_200065599
Als je tig mensen neertsjakt ben je sowieso psychisch niet in orde dus dat mag geen argument zijn.
Het gaat wederom om iemand die onder toezicht stond maar vervolgens doodleuk met een groot mes de stad in kan lopen.
De echte schuldigen zitten in een torentje, kijken er naar en doen er geen fuck aan.
pi_200065814
Tja, daar kon je op wachten en dit gaat alleen maar toenemen natuurlijk als we de demografische ontwikkelingen er eens bij pakken. Hoe lang totdat wegkijken niet meer mogelijk is?

Overheden zijn natuurlijk medeschuldig aan deze moorden. Zij laten deze mensen in grote mate binnen, en onderwerpen hun burgers aan moorden, terrorisme, overvallen en verkrachtingen. Naïeve overheden plegen genocide op hun cultuur, normen, waarden en de inheemse bevolking. Bewust wellicht niet, maar vooral naïef.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 00:07:02 #52
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200066036
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Tja, daar kon je op wachten en dit gaat alleen maar toenemen natuurlijk als we de demografische ontwikkelingen er eens bij pakken. Hoe lang totdat wegkijken niet meer mogelijk is?

Overheden zijn natuurlijk medeschuldig aan deze moorden. Zij laten deze mensen in grote mate binnen, en onderwerpen hun burgers aan moorden, terrorisme, overvallen en verkrachtingen. Naïeve overheden plegen genocide op hun cultuur, normen, waarden en de inheemse bevolking. Bewust wellicht niet, maar vooral naïef.
Ik denk dat ik je nou toch even moet corrigeren. Als ik naar het nieuws kijk, dan zie ik dat de complete EU als 1 groot blok verenigd is om zich uit te spreken dat Hongrije meer aandacht voor regenboogvlaggen moet hebben. Daar is echt keihard aan gewerkt en ze hebben elkaar ook gruwelijk stevig aangesproken. Tot ze zelfs tranen in de ogen kregen hoorde ik!

En dat is iets wat momenteel de hoogste prioriteit heeft, vanwege wat er momenteel in Hongarije gebeurt. Daarnaast kun je natuurlijk niet alles tegelijk aanpakken. Rutte ging zelfs zover dat hij durfde te zeggen: "Als het je niet bevalt, dan stap je er toch uit." Jaha, dat zei die echt. Dus dingen die van belang zijn worden weldegelijk aangepakt, en hard ook zo blijkt!
pi_200066061
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 23:22 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Bild geeft dat 1 getuige dat gehoord zegt te hebben.

Ze noemen hem vooral een psychiatrisch patiënt.
Ja dat kunnen ze wel roepen, maar ik zie een Afrikaan met een mes, vind je het erg als ik daar mijn eigen conclusies uit trek?
pi_200068246
ik vroeg me af of dat een kindsoldaat geweest was.
pi_200068285
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 23:35 schreef myShizzle het volgende:
Als je tig mensen neertsjakt ben je sowieso psychisch niet in orde dus dat mag geen argument zijn.
Het gaat wederom om iemand die onder toezicht stond maar vervolgens doodleuk met een groot mes de stad in kan lopen.
De echte schuldigen zitten in een torentje, kijken er naar en doen er geen fuck aan.
Precies. Meer kun je er niet van maken.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:40:20 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200069092
quote:
quote:
Deze video is verwijderd wegens schending van de communityrichtlijnen van YouTube.
:')
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:55:57 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200069324
twitter
pi_200069343
Steekincident met drie doden in Duitsland: Dader was bekend bij politie en werd psychisch behandeld

https://www.ad.nl/buitenl(...)-behandeld~a76669b7/

Gewoon doodschieten uitbehandeld.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:59:03 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200069362
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:07 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je nou toch even moet corrigeren. Als ik naar het nieuws kijk, dan zie ik dat de complete EU als 1 groot blok verenigd is om zich uit te spreken dat Hongrije meer aandacht voor regenboogvlaggen moet hebben. Daar is echt keihard aan gewerkt en ze hebben elkaar ook gruwelijk stevig aangesproken. Tot ze zelfs tranen in de ogen kregen hoorde ik!

[ afbeelding ]

En dat is iets wat momenteel de hoogste prioriteit heeft, vanwege wat er momenteel in Hongarije gebeurt. Daarnaast kun je natuurlijk niet alles tegelijk aanpakken. Rutte ging zelfs zover dat hij durfde te zeggen: "Als het je niet bevalt, dan stap je er toch uit." Jaha, dat zei die echt. Dus dingen die van belang zijn worden weldegelijk aangepakt, en hard ook zo blijkt!
Jouw denkbeelden over homo's wijken niet zoveel af van die van de gemiddelde haatbaard, hoor.

Ik zie jullie allebei graag verkassen naar een islamitische heilstaat naar keuze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:09:34 #60
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200069486
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:57 schreef Zipportal het volgende:
Steekincident met drie doden in Duitsland: Dader was bekend bij politie en werd psychisch behandeld

https://www.ad.nl/buitenl(...)-behandeld~a76669b7/

Gewoon doodschieten uitbehandeld.
Da’s toch altijd weer fijn. Dat het een bekende was van de politie.

Dat argument wil men nu ook gebruiken om dat IS-tuig terug te halen. Dan kunnen ze namelijk in de gaten gehouden worden.

Echt, wat kansloos.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:24:29 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200069688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dat argument wil men nu ook gebruiken om dat IS-tuig terug te halen. Dan kunnen ze namelijk in de gaten gehouden worden.

Echt, wat kansloos.
Afvlakken, downsizen, reduceren en vooral asap deescaleren. Alles is geoorloofd zolang het volk het maar niet als een probleem of iets dat de prioriteit verdient, ervaart.

#sleepon
pi_200069832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Echt, wat kansloos.
Dat gaat ze idd uitstekend af, dat in de gaten houden van gewelddadig tuig dat onze Westerse cultuur tot op het bot haat en er alles aan zal doen terreur, dood en verderf te zaaien onder de bewoners.

Maar ja het is vele malen belangrijker dat we met zijn allen blijven deugen natuurlijk.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:40:54 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200069957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat gaat ze idd uitstekend af, dat in de gaten houden van gewelddadig tuig dat onze Westerse cultuur tot op het bot haat en er alles aan zal doen terreur, dood en verderf te zaaien onder de bewoners.

Maar ja het is vele malen belangrijker dat we met zijn allen blijven deugen natuurlijk.
De werkelijkheid is dat mensen ook deugen, of vooral deugen, als ze geen behoefte hebben aan geimmigreerd of geimporteerd geweld, noch aan mensen die een afkeer van je eigen beschaving hebben. Eigenlijk is dat veel gezonder. Maar ja, dat mag je niet zeggen natuurlijk, want dan ben je een blanke boze man.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 13:43:33 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200071573
Teletekst: motief aanslag Würzburg nog raadsel
pi_200071721
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:43 schreef Tengano het volgende:
Verward, doh.
pi_200071738
quote:
Hebben ze geen tolk dan…
pi_200071806
Tsja. Allerlei mensen met oorlogstrauma en religieus trauma binnenhalen. Ze hebben geen opleiding, weinig kans op succes, weinig kans dat ze echt iets gaan bijdragen. Grote kans op hogere criminaliteit, segregatie, veel inteelt en daarmee allerlei mentale afwijkingen en flinke kosten voor een samenleving die toch al opdraait voor veel mensen die niet instaat zijn mee te doen en de vergrijzing.

Laat zo’n psychisch gestoorde lekker in Ethiopië tegen een kogel aanlopen. Ik snap echt niet waarom wij ons zo verantwoordelijk maken voor heel Afrika. China pakt het veel slimmer aan.
Whatever...
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:16:02 #68
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_200071848
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:11 schreef Spanky78 het volgende:
Tsja. Allerlei mensen met oorlogstrauma en religieus trauma binnenhalen. Ze hebben geen opleiding, weinig kans op succes, weinig kans dat ze echt iets gaan bijdragen. Grote kans op hogere criminaliteit, segregatie, veel inteelt en daarmee allerlei mentale afwijkingen en flinke kosten voor een samenleving die toch al opdraait voor veel mensen die niet instaat zijn mee te doen en de vergrijzing.

Laat zo’n psychisch gestoorde lekker in Ethiopië tegen een kogel aanlopen. Ik snap echt niet waarom wij ons zo verantwoordelijk maken voor heel Afrika. China pakt het veel slimmer aan.
We willen deugen, deugen tot de dod.
pi_200071880
Dit nieuws wordt toch wat weggemoffeld in de media. Dader heeft de 'verkeerde' huidskleur, dus niet interessant. Joop.nl bericht er gewoon helemaal niet over.
pi_200071895
quote:
Motief berichtgeving NOS helder.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:25:22 #71
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200071935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:20 schreef Homey het volgende:
Dit nieuws wordt toch wat weggemoffeld in de media. Dader heeft de 'verkeerde' huidskleur, dus niet interessant. Joop.nl bericht er gewoon helemaal niet over.
Dat is een (ronduit gekleurde) opinie-, doch geen nieuwssite.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_200072131
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Motief berichtgeving NOS helder.
NOS: motief nieuwe wetgeving Hongarije raadsel.
pi_200072311
Bizar dat ze vinden dat het motief nog een raadsel is....

Maar inderdaad blijven wegkijken en het probleem bestaat niet.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:15:35 #74
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_200072573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:
ik vroeg me af of dat een kindsoldaat geweest was.
hij zit nu bij de special forces.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 16:02:31 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200073381
Niet om te discrimineren, maar deze hadden ze beter tegen kunnen houden bij de grens.

Mijn mening he :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')