https://www.ad.nl/buitenl(...)n-wurzburg~a1be0da2/quote:In het Duitse Würzburg zijn enkele mensen overleden en raakten enkele anderen gewond bij een steekincident in het centrum van de stad. De politie maakte een uur geleden melding van het incident en sloot delen van het centrum af. Een dader werd gearresteerd, naar verluidt nadat deze persoon door een agent in zijn been werd geschoten.
Volgens ooggetuigen begon de man plotseling op voorbijgangers in te steken in de binnenstad van Würzburg. De politie meldt dat er meerdere doden en gewonden zijn gevallen. Lokale media en Bild spreken van 'minstens drie doden en zes gewonden'. Het incident had plaats op of nabij het Barbarossaplatz.
Op Twitter gaan videobeelden rond van het incident. Te zien is hoe een man op blote voeten en met een mondkapje voor rondzwaait met een groot mes. Omstanders op het plein bewapenen zich met stoelen en een bezem en proberen de man te overmeesteren. Hij werpt nog één keer zijn mes, maar mist. Dan komt de politie aanrijden.
Alleen gehandeld
De Duitse politie sloot gelijk enkele delen van het centrum van de stad af en kwam met veel manschappen op de melding af. Later werd door de politie de arrestatie van een verdachte gemeld. Volgens Bild zou deze persoon in zijn been zijn geschoten. Volgens de politie heeft de verdachte verklaard alleen te hebben gehandeld. Er zou voor het publiek geen gevaar meer zijn. Over het motief van de dader is nog niets bekendgemaakt.
In Würzberg wonen zo'n 130.000 mensen. De stad ligt ten zuidoosten van Frankfurt.
Nou dat verwacht je ook niet hè. Bij andere steekpartijen zijn de daders psychisch compleet in orde.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef PirE het volgende: Niks aan de hand mensen: https://www.br.de/nachric(...)zte-und-tote,SbMb7vV "Beim Täter soll eine psychische Störung vorliegen"
Tja, de een denkt dat hij Napoleon is, de ander dat die om zich heen hakkende kinderverkrachter een profeet was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef Bocaj het volgende:
'Psychisch kranken Einzeltäter'... zegt men!
Wat de vliegende fuck ben jij aan het doen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Hou eens op met die enorm grijsgedraaide dooddoeners zeg
Waarom zou ik daar heen gaan als ik toch al weet dat je daar niet gaat reageren? ik geef *precies* aan wat het draaiboek van de Duitse media gaat zijn rondom deze gebeurtenis en het enige wat jij kan doen is die handel deleten, terwijl je niet kan aangeven welk policy dat precies overschrijdt.quote:
Onzin, ik reageer altjjd op zaken waar ik me tegen aan bemoeit heb. De reden is simpel, om dit topic overzichtelijk te houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar heen gaan als ik toch al weet dat je daar niet gaat reageren? ik geef *precies* aan wat het draaiboek van de Duitse media gaat zijn rondom deze gebeurtenis en het enige wat jij kan doen is die handel deleten, terwijl je niet kan aangeven welk policy dat precies overschrijdt.
Toppertje weer hoor Straatcommando, toppertje.
Wat is dat voor bullshitreden? "Overzichtelijk" betekent in dit geval dat het niet past in jouw selectief moderatiebeleid.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onzin, ik reageer altjjd op zaken waar ik me tegen aan bemoeit heb. De reden is simpel, om dit topic overzichtelijk te houden.
Overzichtelijk omdat ik jou nu te woord moet staan omdat je verongelijkt aan het gillen bent in een topic dat niet over jou gaat, maar om een mesaanval in Duitsland. Daarom is FB in het leven geroepen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshitreden? "Overzichtelijk" betekent in dit geval dat het niet past in jouw selectief moderatiebeleid.
Kan je voor 1 keer je zelfingenomen mening voor je houden en met je poten van posts afblijven die je persoonlijk niet aanstaan?
Kan je dit allemaal nog in één post samenvatten? Dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ik geef *precies* aan wat het draaiboek van de Duitse media gaat zijn rondom deze gebeurtenis
Dan schoon je het toch wederom op als een post je persoonlijk niet aanstaat? Daar heb je geen enkel probleem mee, dus hup, gooi maar weg zoals je ook deed bij elke post die de officiele lezing van de Duitse politie in twijfel trok.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Overzichtelijk omdat ik jou nu te woord moet staan omdat je verongelijkt aan het gillen bent in een topic dat niet over jou gaat, maar om een mesaanval in Duitsland. Daarom is FB in het leven geroepen.
Welke grijsgedraaide dooddoener?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Hou eens op met die enorm grijsgedraaide dooddoeners zeg
Zou wel willen maar dan gooit onze allerliefste FA het weer weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan je dit allemaal nog in één post samenvatten? Dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.
Neehee, dit mag dus niet! Het was een verwarde man!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Welke grijsgedraaide dooddoener?
De grijsgedraaide dooddoener dat iemand met bepaalde roots aan barbaarse dooddoenerij doet, en dit voor de zoveelste keer dat die dooddoenerij inmiddels grijs gedraaid is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |