Het gehele mannelijke bestaan is stom? Kun je dit nader uitleggen…?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef Mikeytt het volgende:
Stom mannengedrag bestaat niet. Het hele bestaan van mannen is stom.
15 is prima.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
10cm is ook groot genoeg volgens mijn vriendin.
Prima, maar 30cm is sowieso te groot. Voelt totaal niet fijn ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
10cm is ook groot genoeg volgens mijn vriendin.
Het patriarchaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het gehele mannelijke bestaan is stom? Kun je dit nader uitleggen…?
krijg je bij de eerste drie niet vrouwen die roepen dat ze het allemaal zelf wel kunnen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef Whiskers82 het volgende:
Tegenhanger.
Attent zijn is leuk, Galant zijn is leuk. Behulpzaam zijn is leuk. Goed gekleed is leuk. Welbespraakt is leuk.
Zijn ook veel leuke dingen aan mannen.
Ik herken mezelf hier niet in, maar er zullen vast vrouwen zijn die zo doen. 😂quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
krijg je bij de eerste drie niet vrouwen die roepen dat ze het allemaal zelf wel kunnen?
want zo nu en dan lijkt het erop dat mannen nog maar weinig goed kunnen doen.
Probeer je iemand te helpen, willen ze het zelf doen (prima). Lijken ze niet helemaal te weten hoe en leg je het uit is het 'hou op met je mansplaining'. Maar als je als kerel de vaat staat te doen of de was probeert te draait wordt wel gewomansplained dat je het fout doet en hoe het dan wél zou moeten.
De wereld is verwarrend. Gelukkig heb ik al een vrouw(die niet aan die onzin meedoet
)
Dat is hier in Nederland wel zo gevormd ja, dat hele zelfstandige. Mijn vriend is ook heel erg van bovenstaand en ik had zoiets van Ik ben geen baby doe normaal maar nu na vier maanden ben ik eraan gewend.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
krijg je bij de eerste drie niet vrouwen die roepen dat ze het allemaal zelf wel kunnen?
want zo nu en dan lijkt het erop dat mannen nog maar weinig goed kunnen doen.
Probeer je iemand te helpen, willen ze het zelf doen (prima). Lijken ze niet helemaal te weten hoe en leg je het uit is het 'hou op met je mansplaining'. Maar als je als kerel de vaat staat te doen of de was probeert te draait wordt wel gewomansplained dat je het fout doet en hoe het dan wél zou moeten.
De wereld is verwarrend. Gelukkig heb ik al een vrouw(die niet aan die onzin meedoet
)
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:20 schreef Whiskers82 het volgende:
Op de bank eten is stom. Scheten is stom. Boeren is ook stom.
Bij sommigen gaat het er niet in dat vrouwen de klusser in huis zijn en mannen twee linker handen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:50 schreef Moira het volgende:
Mansplaining. Of dat je in de bouwmarkt een vraag stelt aan een gast en dat die dan tegen je vriend/man gaat antwoordenecht hoe heb je zelf niet door dat je dat doet
Hoezo dan? En hoezo geldt dat voor alle mannen? Immers heb je het over het gehele mannelijke bestaan…quote:
Omdat alle mannen onderdeel zijn van het patriachaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Hoezo dan? En hoezo geldt dat voor alle mannen? Immers heb je het over het gehele mannelijke bestaan…
Als hij jou aankijkt loopt hij het risico beschuldigd te worden van seksueel intimideren gedragquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:50 schreef Moira het volgende:
Mansplaining. Of dat je in de bouwmarkt een vraag stelt aan een gast en dat die dan tegen je vriend/man gaat antwoordenecht hoe heb je zelf niet door dat je dat doet
Ik ben zo onhandig als maar kan. Alleen zware dingen doe ik, maar de rest doet mijn vrouw. Die is veel handiger dan ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Bij sommigen gaat het er niet in dat vrouwen de klusser in huis zijn en mannen twee linker handen kunnen hebben.
Grappig , dit boeit mij allemaal dus echt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:43 schreef Azula het volgende:
Maar OT;
Gaten in sokken
Sokken binnenstebuiten in de wasmachine doen
Gel/ waxhanden
Als een boer gedragen
Trainingspakken
Sokken en slippers buiten
Mooie hand/ theedoeken gebruiken om dingen schoon te maken
“Stofzuigen” en dan onder de bank en alle hoekjes overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |