abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200067581
Je kunt zwangerschap en bevallen wel de hel op aarde vinden maar het is geweldig in vergelijking met peuters die EISEN dat je pas gaat plassen als ZIJ zeggen dat je mag plassen. ;(
En anders moet het opnieuw! Anders gaan ze helemaal uit hun plaat.
Om 7:00 in de ochtend. ;(

Ook goedemorgen. }:|
  Moderator / Colorchick zaterdag 26 juni 2021 @ 07:30:25 #202
382129 crew  Donna
pi_200067622
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 06:30 schreef BE het volgende:
Ik had nog echt wel graag een keer zwanger willen zijn en ook een baby zou ik mijn hand niet voor omdraaien, maar je kan ze niet na twee jaar weer weggeven hè… :@ :’)
Ik wil de eerste 4 weken met je delen en dan na 2 jaar wel overnemen.
pi_200067626
Ik zou best twee kinderen willen hebben, maar dan moet je ook weer de babytijd door. Aangezien je daar geen garanties voor krijgt, is dat geen optie. Plus, ik heb een schat van een kind, maar al best wat zorgen. Het is goed zo.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 07:41:44 #204
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200067662
Zwangerschap O+ Bevallen O+ de kraamperiode O+

Ik zou best een derde of vierde willen hebben, maar niet in combinatie met m’n fulltime baan zoals nu. Dat zou ik niet trekken. Vooral de nachten niet. Als ik over een paar jaar minder kan werken, en de kleintjes inmiddels naar de basisschool gaan, kan het een optie zijn.
Protège moi de mes désirs.
pi_200067665
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 06:30 schreef BE het volgende:
Ik had nog echt wel graag een keer zwanger willen zijn en ook een baby zou ik mijn hand niet voor omdraaien, maar je kan ze niet na twee jaar weer weggeven hè… :@ :’)
Nou, precies dit

Mijn man is vorige week gesteriliseerd en het kleine stemmetje dat mij steeds zei dat drie ook heel leuk is, is nu gestopt. Fijn, geeft rust.
pi_200067752
Het blijft hier bij 2, ik denk ook dat het maar goed is dat onze jongste niet de eerste was. Ze was een huilbaby en ik krijg er nog steeds rillingen van als ze een babyhuiltje opzet (ze is 11 :') ). Andere baby's die huilen (en niet van mij zijn) prima, maar wat een heftige periode was dat.
Ik zou het risico niet eens durven nemen dat dat nog een keer zo zou kunnen zijn.

Gelukkig zijn ze intussen 13 en 11 :)
Fake it till you make it...
pi_200067753
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 06:58 schreef exode het volgende:

[..]

Mij ook, ik kon het gelukkig uitbesteden. :)
Ik heb er 1 gedaan maar na die ene was het heel duidelijk. Als de volgende ook van mij moest komen, bleef het bij 1.
Uitbesteden klinkt prachtig O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 26 juni 2021 @ 08:22:36 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200067828
Met mijn tijdsspanne tussen mijn kinderen wisten we bij #2 al dat er geen #3 zou komen :+
Wat overigens vooral voor #2 zelf heel jammer is want hij zou een hele goede grote broer zijn.
Gelukkig is hij al oom dus dat is een soort van "Wel de lusten, niet de lasten" vorm van grote broer zijn :')

Voor de rest vind ik zwanger zijn, bevallen, baby's en groter niet zo'n probleem, alleen die laatste bevalling ging niet helemaal goed, maar soit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200067885
Ik deed bij nummer 2 een 1+1 gratis, dus dat werden nummer 2 en 3. :')

Mijn man wilde nog heel lang een nummer 4. En als ons kleine neefje hier weer eens gelogeerd heeft gaan zijn ballen weer rammelen, maar mijn eierstokken niet. :+

Ik ben zo blij dat de jongsten nu 7 zijn en we weer een boel vrijheden terugkrijgen. Ik zou overigens best nog 10 keer zwanger willen zijn, want dat vind ik heerlijk. Alleen op het resultaat van die zwangerschap zit ik niet meer te wachten. Ik heb draagmoederschap voor bijvoorbeeld een homostel overwogen, maar mijn man wil dat niet i.v.m. mogelijke risico's voor mij. Dat snap ik heel goed, dus daarom heb ik me er uiteindelijk bij neergelegd.
pi_200067999
Ik hou het bij 2.. zwanger zijn is geen probleem, dat doe ik vrolijk. Maar die bevallingen zijn niet zo top.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verloskundige raadde me na die tweede aan om niet nog eens te bevallen. En aangezien ik niet rammel is dat geen punt.

Nu zijn ze 9&13. Ik ben er wel achter dat ik een grote kinderen moeder ben. Als ze praten, dingen begrijpen etc. Die eerste 2 jaar is niet mijn ding :@
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:10:31 #211
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200068107
Hier is er altijd ruimte geweest voor een 4de, maar medisch gezien durven we dat echt niet aan. Dat is meestal heel erg oke, en soms doet dat even heel erg pijn. Maar we hebben 2 geweldige jongetjes rond lopen, count your blessings enzo.
pi_200068192
Die peuterbuien mogen jullie van me hebben. Juul heeft daar patent op.

Zo, ik drink een kopje koffie want Juul vond 06:00 een prima tijd om met veel kabaal naar de badkamer te gaan om te plassen. En daarna naar mijn moeder, kan verloofde even wat bijtrekken alleen thuis.
pi_200068200
Ik was vergeten mijn abo te cancellen, dus er werd nog een onverwachte #3 bezorgd. Dat hele retourneren bleek nogal complex, dus ach, ze is gebleven. :wtf:

Nee, gekkigheid. Ik weet niet of we bewust de keuze voor een derde gemaakt zouden hebben, of dat we uiteindelijk toch compleet waren gebleven met 2. Maakt ook niet zoveel meer uit, we zijn nu met 3 kids en dat is echt goed zo. Een nummer 4 komt er dus ook niet. En ik heb (nu #3 één is), wel moeite met al die laatste keren: niet meer zwanger, niet meer bevallen, niet meer zo’n mini-plakbaby.. Terwijl ik het tegelijkertijd ook pittig vindt met 3 en niet moet denken aan nog 1 erbij :X
pi_200068251
Ik ben zo panisch voor een nieuwe zwangerschap dat ik het liefst alles uit de kast haal om het nooit meer te worden:
- Sterilisatie bij beide.
- voor het zingen de kerk uit.
- condooms.
- pil.
- geen seks.
- geen man.
:Y)
pi_200068526
Hier geen derde. Man wilde wel, ik heb getwijfeld want ik vind de babytijd fantastisch maar ze blijven geen baby natuurlijk. En het voelt compleet, voor man inmiddels ook. Oudste is 5, jongste is 3. Heerlijke jongetjes O+.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:53:11 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200068585
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 07:12 schreef F_r het volgende:

[..]

Ik vond zwanger zijn de hel op aarde. Bevallen heb ik niet gedaan dus daar weet ik niks vanaf.
Ik heb ook twee keizersnedes gehad en dat doe ik echt echt echt geen derde keer.

Nu een keer spoed en een keer gepland meegemaakt en wel klaar lol.
Kwak
pi_200068635
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 07:17 schreef vencodark het volgende:
Je kunt zwangerschap en bevallen wel de hel op aarde vinden maar het is geweldig in vergelijking met peuters die EISEN dat je pas gaat plassen als ZIJ zeggen dat je mag plassen. ;(
En anders moet het opnieuw! Anders gaan ze helemaal uit hun plaat.
Om 7:00 in de ochtend. ;(

Ook goedemorgen. }:|
Klinkt toch een beetje hetzelfde als de verloskundig die zegt dat je nu echt even moet wachten met persen :'( :X.

Maar I feel you. De 6-jarige denkt ook nog steeds dat hij Le petit prince is en wij zijn personeel. Spijtig voor hem doen we daar niet aan mee. Ook spijtig voor onze oren overigens. }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:32:40 #218
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200069004
Ik heb echt een onwijs relaxte rustige peuter dus dat maakte de beslissing om voor een 2e te gaan wel makkelijker.

Dus ja. Je snapt natuurlijk wel dat de baby nu al overcompensatie in de buik doet. Ik vrees voor hoe druk deze straks is ;( _O-
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:25:35 #219
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200069699
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb echt een onwijs relaxte rustige peuter dus dat maakte de beslissing om voor een 2e te gaan wel makkelijker.

Dus ja. Je snapt natuurlijk wel dat de baby nu al overcompensatie in de buik doet. Ik vrees voor hoe druk deze straks is ;( _O-
Ik hoop juist op een compensatie-tweede _O- we hebben al een wervelvind :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200069726
Ik rammel al een tijdje maar durf het echt niet meer aan.
Zware zwangerschap gehad, weinig steun van (schoon)familie (contact met eigen familie had ik al niet meer) een man die zich na de 20wk echo mentaal afsloot. -O-

Ik zou héél graag een gewenste, liefdevolle en fijne zwangerschap willen ervaren. Maar ik durf dat nooit weer aan, ik wil er niet nog eens alleen voor komen te staan ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200069814
Wij kregen de 3e er gratis bij, maar eigenlijk is drie (kleine) kinderen praktisch gezien best onhandig. De halve wereld is ingericht op gezinnen met 2 kinderen. Succes met het vinden van een (betaalbare) hotelkamer voor 5 personen (dan heb je ook vaak weer die slaapbank…), de auto moet naar een model waar drie kinderzitjes in passen en dan nog zit je te kutten als je de gordel vast moet maken omdat het krap is, bij attractieparken ben je 3x zo lang bezig want ieder kind moet onder begeleiding van een volwassene in een attractie, en je kan geen kind alleen laten wachten… vliegen met 3 kinderen onder de 2 geeft veel gedoe en extra kosten omdat er maar een ‘baby’ per volwassene mee mag etc.

Kortom, heel gezellig drie kinderen, zolang je maar nergens heen wil :P De 4e kan wel weer redelijk makkelijk erbij.

Zwanger zijn zou ik overigens wel nog tig keer willen doen. Complimenten krijgen omdat je dik bent O+
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:38:32 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200069914
Niks maar dan ook niks wat ik hier lees en zie in mijn omgeving heeft me ooit laten denken had ik er maar 1 _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:40:41 #223
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200069952
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:27 schreef Declan-Harp het volgende:
Zware zwangerschap gehad, weinig steun van (schoon)familie (contact met eigen familie had ik al niet meer) een man die zich na de 20wk echo mentaal afsloot. -O-

Ik zou héél graag een gewenste, liefdevolle en fijne zwangerschap willen ervaren. Maar ik durf dat nooit weer aan, ik wil er niet nog eens alleen voor komen te staan ;(
Dit vind ik zooo verdrietig klinken.. :*
pi_200069968
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

Dit vind ik zooo verdrietig klinken.. :*
Dat is het ook, moet er nog regelmatig om huilen. Ik had m'n zoon zo veel meer gegund. (En mezelf ook)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200069985
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:27 schreef Declan-Harp het volgende:

Wat heftig en verdrietig ;( :*

Ik rammel vreselijk en er zijn nu 8 (!) mensen in m'n directe omgeving zwanger. En ik ben zo blij voor ze allemaal maar bij de aankondiging van nr 7 en 8 op één dag twee weken geleden heb ik thuis toch wel even heel hard zitten huilen. Gelukkig heb ik hele leuke buren die inmiddels ook vrienden zijn, waar ik best vaak ben of mee ga wandelen oid, met een heel lief buurmeisje van 3 en buurjongetje van 1.5 waar ik lekker mee kan spelen in de (speel)tuin. Zij blij, want even tijd voor zichzelf, en ik blij, want lieve kindjes O+ . Maar het verdriet blijft wel, alleen soms meer en soms minder aan de oppervlakte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')