Ik wil de eerste 4 weken met je delen en dan na 2 jaar wel overnemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:30 schreef BE het volgende:
Ik had nog echt wel graag een keer zwanger willen zijn en ook een baby zou ik mijn hand niet voor omdraaien, maar je kan ze niet na twee jaar weer weggeven hè…:’)
Nou, precies ditquote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:30 schreef BE het volgende:
Ik had nog echt wel graag een keer zwanger willen zijn en ook een baby zou ik mijn hand niet voor omdraaien, maar je kan ze niet na twee jaar weer weggeven hè…:’)
Ik heb er 1 gedaan maar na die ene was het heel duidelijk. Als de volgende ook van mij moest komen, bleef het bij 1.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:58 schreef exode het volgende:
[..]
Mij ook, ik kon het gelukkig uitbesteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De verloskundige raadde me na die tweede aan om niet nog eens te bevallen. En aangezien ik niet rammel is dat geen punt.
Nu zijn ze 9&13. Ik ben er wel achter dat ik een grote kinderen moeder ben. Als ze praten, dingen begrijpen etc. Die eerste 2 jaar is niet mijn ding![]()
Ik heb ook twee keizersnedes gehad en dat doe ik echt echt echt geen derde keer.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 07:12 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik vond zwanger zijn de hel op aarde. Bevallen heb ik niet gedaan dus daar weet ik niks vanaf.
Klinkt toch een beetje hetzelfde als de verloskundig die zegt dat je nu echt even moet wachten met persenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 07:17 schreef vencodark het volgende:
Je kunt zwangerschap en bevallen wel de hel op aarde vinden maar het is geweldig in vergelijking met peuters die EISEN dat je pas gaat plassen als ZIJ zeggen dat je mag plassen.![]()
En anders moet het opnieuw! Anders gaan ze helemaal uit hun plaat.
Om 7:00 in de ochtend.![]()
Ook goedemorgen.
Ik hoop juist op een compensatie-tweedequote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb echt een onwijs relaxte rustige peuter dus dat maakte de beslissing om voor een 2e te gaan wel makkelijker.
Dus ja. Je snapt natuurlijk wel dat de baby nu al overcompensatie in de buik doet. Ik vrees voor hoe druk deze straks is![]()
Dit vind ik zooo verdrietig klinken..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:27 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik rammel al een tijdje maar durf het echt niet meer aan.
Zware zwangerschap gehad, weinig steun van (schoon)familie (contact met eigen familie had ik al niet meer) een man die zich na de 20wk echo mentaal afsloot.
Ik zou héél graag een gewenste, liefdevolle en fijne zwangerschap willen ervaren. Maar ik durf dat nooit weer aan, ik wil er niet nog eens alleen voor komen te staan
Dat is het ook, moet er nog regelmatig om huilen. Ik had m'n zoon zo veel meer gegund. (En mezelf ook)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dit vind ik zooo verdrietig klinken..
Wat heftig en verdrietigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:27 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik rammel al een tijdje maar durf het echt niet meer aan.
Zware zwangerschap gehad, weinig steun van (schoon)familie (contact met eigen familie had ik al niet meer) een man die zich na de 20wk echo mentaal afsloot.
Ik zou héél graag een gewenste, liefdevolle en fijne zwangerschap willen ervaren. Maar ik durf dat nooit weer aan, ik wil er niet nog eens alleen voor komen te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |