SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe danquote:
Tijd voor de update?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe dan
ja maar misschien kan het nog beterquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe dan
Ja even een software-update lijkt me een beter planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zullen wijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Dagje ruilen van hoofd zou best bijzonder zijn, wie wil?
Mwah nee weinig behoefte aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet eens een keer helicopteren en lekker tegen bomen aan pissen dan?
Bodemloze put-leef.quote:
Ik had net bijna quiche gekocht voor vanavond maar toen zag ik ineens wraps met pulled chicken liggen (is nieuw) dus nu ga ik dat eten vanavond.quote:
Massage nodig?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
Wtf het schiet mij ineens in de rug/schouders.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had net bijna quiche gekocht voor vanavond maar toen zag ik ineens wraps met pulled chicken liggen (is nieuw) dus nu ga ik dat eten vanavond.
Dan mag het inderdaad wel lekker zijnquote:
Is het wel genoeg, die kant-en-klaar wraps zien er altijd zo weinig uitquote:
Daar heb ik ergens ook nog twijfels over maar gelukkig heb ik nog snacks en chips enz.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het wel genoeg, die kant-en-klaar wraps zien er altijd zo weinig uit
Ga je wat vaker met een rugtas winkelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik eens mijn best doen om te besparen op mijn boodschappen.
Dit roep ik iedere maand en steeds weer is alles zo verleidelijk in de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik eens mijn best doen om te besparen op mijn boodschappen.
Dit helpt voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je wat vaker met een rugtas winkelen?
Ik doelde meer op proletarisch winkelenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit helpt voor mij niet hoor.Dan koop ik gewoon tasje erbij als ik meer wil.
Ik geef er echt teveel aan uit. Mag wel wat minder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit roep ik iedere maand en steeds weer is alles zo verleidelijk in de supermarkt.
quote:VS denkt aan opheffen reisbeperkingen EU
De Verenigde Staten denken erover de reisbeperkingen voor burgers uit de EU op te heffen. Maar het is nog te vroeg om te zeggen per wanneer dat zou kunnen, zei de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Blinken op een persconferentie in Parijs. "We staan te popelen om reizen zo volledig mogelijk en zo snel mogelijk te herstellen", zei hij.
welke tickets danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Tss, m'n tickets zijn nog niet verkocht. Ze staan toch al zéker een halve dag te koop.
Tickets to the tropicsquote:
Ik maakte een grapjequote:
Hij zat al in m'n hoofd.quote:
Zitten wel grote spinnen hoor.quote:
ah oke. wil @datismijnmening niet gaan? die vind dat toch leukquote:
Mij best hoor, tickets staan op zo'n platform. Zal mij aan m'n aars oxideren wie ze koopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah oke. wil @:datismijnmening niet gaan? die vind dat toch leuk
hebben ze daar spinnen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
ik moet nu beetje beslissen voor griekenland
Nadeel met zo'n sportevenement, ze passen zich niet aan mijn agenda aan.quote:
quote:
dan zou ik niet gaanquote:
Hebben ze geen feestboekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:08 schreef mschol het volgende:
geez... en de ns bellen is niet goed mogelijk, verbinding verbroken, daarna doodsestilte
had beter naar station kunnen fietsen
ja was er toch vorige jaar rond die tijd. had ik nog 27 graden. Maar denk dat dat geluk was dus ga nu wat eerder denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:06 schreef Karzai het volgende:
Wat voor weer is het in oktober in Griekenland?
Nou dat zeewater is altijd koud hoor in NL, ergens in augustus wordt dat wat warmer, lekker fris dat dan weer wel.quote:
Mogen ze in Engeland wel volledige bezetting hebben voor die evenementen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Knoop doorgehakt, ik zie het niet gebeuren dat ze die deltavariant daar over twee weken zodanig onder controle hebben dat we zonder quarantaine terug kunnen uit het VK en nu heb ik nog íets van kans op tickets kwijtraken.
Ja, Silverstone is als test-event aangemerkt, dus die mogen 140.000 mensen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen ze in Engeland wel volledige bezetting hebben voor die evenementen?
Ik las vanmorgen ook dat mensen vanuit het buitenland niet naar Engeland konden gaan om voetbal te kijken. Dan zitten er alleen wat Engelsen in het stadion.
dat is een flinke gangbang voor mevrouw silverstonequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Silverstone is als test-event aangemerkt, dus die mogen 140.000 mensen ontvangen.
Binnen kan het ook fris zijn, maar uit de wind buiten is het gewoon lekker nu, je huid is dan een paar dagen zon gewend en dan lijkt 19 graden ofzo, fris.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
het werd wta fris dus heb em nu op standje 2 staan
uhuhquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoor je dat bal, het is gewoon wennen.![]()
Dat is dus juist het probleem hier, het is nogal wisselvallig, je krijgt nooit de tijd om te wennen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoor je dat bal, het is gewoon wennen.![]()
Ben je de hele stad aan het verwarmen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
het werd wta fris dus heb em nu op standje 2 staan
nee alleen mijn balkonquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je de hele stad aan het verwarmen?
Ik heb ook kaarten voor een festival in Engeland later dit jaar; maar die ga ik denk ik ook maar in de verkoop doe.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Silverstone is als test-event aangemerkt, dus die mogen 140.000 mensen ontvangen.
ligt aan je patta'squote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:17 schreef christmastsunami het volgende:
vraagje: oprollen broekspijpen van chino op enkel hoogte , of niet maar lang?
Weer zo'n resort?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
maar twijfel of ik zelfde plek doe of iets anders kies
Ik plan voorlopig niets nieuws in het buitenland in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook kaarten voor een festival in Engeland later dit jaar; maar die ga ik denk ik ook maar in de verkoop doe.
Krijg ook nog wat kosten voor onderhoud aan mijn huis; dus wellicht is het wel handig om wat geld te sparen nu.
nee wil nu appartement. stuk goedkoper ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
W
[..]
Weer zo'n resort?
Ik zou iets anders kiezen
Gezellig een keertje karten van de winstquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hey, de boot krijg ik bijna helemaal terug en de camping ging ook refunds geven, dus dat is alweer íets om de pijn te verzachten.
En als ik die tickets verkocht krijg, maak ik nog winst ook.
Zou in Oktober graag naar Canarische Eilanden oid willen, maar dan zul je net weer zien dat de delta-variant op de Spaanse Eilanden te vinden is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik plan voorlopig niets nieuws in het buitenland in ieder geval.
Heb je net een paar dagen een positief gevoel, gaat weer een of ander gebied in lockdown, van het nieuws wordt je niet vrolijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou in Oktober graag naar Canarische Eilanden oid willen, maar dan zul je net weer zien dat de delta-variant op de Spaanse Eilanden te vinden is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je de hele stad aan het verwarmen?
Die south park aflevering, pandemic, had een leuke theorie, hoe dat van vleermuis op mens is overgeslagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:26 schreef Karzai het volgende:
Vanavond vleermuissoep met amarildo schubben in de gastvrije gerbil, wordt je resistent van
ben sinds dat ik werk al weer wat kwijtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:37 schreef christmastsunami het volgende:
en maar zeiken over de kilootjes
het vriest daar of nietquote:
het is in rotterdam 18 graden jongensquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Echt hč, al die lagen kleding middenin de zomer
ja, korte broeken weer dusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is in rotterdam 18 graden jongens
Als je inzoomt op die foto, zit daar rechts onder het kussen nu zo'n Botswana spin?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is in rotterdam 18 graden jongens
Van Dissel moet zijn MUIL houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:25 schreef christmastsunami het volgende:
Van Dissel zei het nog van de week, het heeft ook te maken, dat sommige mensen dus in bepaalde gebieden, zich gewoon helemaal zich niks aantrekken, van welke rot regel dan ook.
MOEDERNEUKERS, IK HEB HET GEHAD!quote:
Die rap ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MOEDERNEUKERS, IK HEB HET GEHAD!
STERF MET EEN GEZWEL AAN JE KONTGAT!
die vreet zich rond tot ze zo dr maas in plonstquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bourgondische bal ben je toch ook!
Er schuilt stiekem een groot filosoof in jouquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
Zullen er huizen bestaan waar het echt 100% schoon is binnen?
nee..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
nee, maar wel heel dichtbij als je die show obsessive compulsive cleaners ziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
Wat is dit 100% schoon?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:04 schreef dud0r het volgende:
volgens mij hadden ze daar op een gegeven moment een meting op bacterieen in de toiletpot en die van hun was schoner dan een bord uit een vaatwasser
elke dag of meerdere keren per dag schoonmaken met chloor en weet ik het wat.quote:
mensen met smetvreesquote:
Ain't nobody got time for that.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that.
* insert meme met die donkere mevrouw
Dank u, ik ben zo'n mongool die geen plaatjes kan posten.quote:
gecondoleerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, ik ben zo'n mongool die geen plaatjes kan posten.
Ik wilde het net gaan zeggen. Ben wel klaar met de werkweek.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
gecondoleerd.
Maar vriendjes, het is wel een beetje tijd om weekend te gaan houden he
Bijna, bijna weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
gecondoleerd.
Maar vriendjes, het is wel een beetje tijd om weekend te gaan houden he
ik ga in ieder geval de laptop dicht gooien.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggen. Ben wel klaar met de werkweek.
Geen last-minute meetings meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggen. Ben wel klaar met de werkweek.
Met of zonder broek?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen last-minute meetings meer?
Ik zag laatst dat de apotheek 8 euro per recept voorlichtingskosten rekent. Daar krijg je dan een A4 voor met wat tipsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog even 2,70 overmaken voor de tandarts.
"Gebitsreiniging"
Lees: met een haakje tussen mn tanden purren
Sowieso, die voorlichtingskosten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat de apotheek 8 euro per recept voorlichtingskosten rekent. Daar krijg je dan een A4 voor met wat tips
Watttt??? 8 euro??? Lekker makkelijk verdiend op die manierquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat de apotheek 8 euro per recept voorlichtingskosten rekent. Daar krijg je dan een A4 voor met wat tips
quote:Sinds 1 januari 2014 moeten apothekers dit gesprek apart declareren bij de zorgverzekeraar van de patiënt. Het gaat om ongeveer 6 euro per gesprek. Daar komt 6 euro bij die je standaard betaalt voor de dienstverlening als je een medicijn ophaalt. Het precieze bedrag hangt af van de afspraken tussen je apotheek en zorgverzekeraar. De verzekeraar trekt dit bedrag vervolgens van je verplichte eigen risico af.
Vķķr 2014 kostte de uitleg ook al geld, maar dat was minder zichtbaar omdat het bedrag werd doorberekend in de kosten van het medicijn. De overheid wilde deze kosten zichtbaar maken voor de patiënt. Maar aangezien veel patiënten boos reageren - de helft van de apothekers zegt daarvan bijna dagelijks last te hebben - wordt dit binnenkort teruggedraaid. Vanaf 1 januari 2016 worden de kosten voor de uitleg weer ‘verstopt’ en net als voorheen doorberekend in de kosten voor het medicijn.
Spannend!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
er was net politie bij de palingbeestjesmoordenaars
Oh jammer ! Benieuwd wat er allemaal gezegd is dan 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niks gebeurd. ze zijn niet in boeien afgevoerd
ja ze zaten met een bbq ook. denk dat meerdere mensen last van ze hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh jammer ! Benieuwd wat er allemaal gezegd is dan 🤔
Ja denk het dan ook wel, wel apart allemaal 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zaten met een bbq ook. denk dat meerdere mensen last van ze hebben.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, die voorlichtingskosten.![]()
Als je een gesprek met zo iemand aan gaat heet dat ineens een voorlichtingsgesprek en dat gaat ongeveer zo:
Apotheek: bent u bekend met deze medicatie?
Klant: ja
Apotheek: heeft u nog vragen?
Klant: Nee
Apotheek: fijne dag!
Klant: doei!
Jup.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Watttt??? 8 euro??? Lekker makkelijk verdiend op die manier
Gaan de palingbeestjes op de bbq?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zaten met een bbq ook. denk dat meerdere mensen last van ze hebben.
Moet ook zo'n soort scam gaan opzettenquote:
Ik ga ook een witte jas dragen en 8 euro rekenen voor elke vraag die ik krijg op mijn werkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet ook zo'n soort scam gaan opzetten
"Oh, ik dacht dat ik die druppels moest snuiven ipv in mn ogen te duwen."quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bij mijn oogdruppels gaan ze steeds uitleggen hoe je die moet toedienen.
Ja jezus, ik gebruik die zooi nou al 6 maanden en het is niet bepaald rocket science
Ja slim !quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ook een witte jas dragen en 8 euro rekenen voor elke vraag die ik krijg op mijn werk
“O, dus deze zijn niet voor anaal gebruik?”quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh, ik dacht dat ik die druppels moest snuiven ipv in mn ogen te duwen."
nee zelfs dat nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan de palingbeestjes op de bbq?
Die vraag moet je wel stellen met een megafoon aan je mond.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“O, dus deze zijn niet voor anaal gebruik?”
Gewoon je heater nog wat hoger zetten dan verdampt het water.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
er komt regen.
echt vandaag was wel een super grijze dag
hij kan niet hogerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je heater nog wat hoger zetten dan verdampt het water.
Ja dat zei ik tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
er komt regen.
echt vandaag was wel een super grijze dag
Ja ze steken die acht euro allemaal in dat ene A4'tje.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Watttt??? 8 euro??? Lekker makkelijk verdiend op die manier
Ja wil je nou nog wat voor die 6 tot 8 euro?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Bij mijn oogdruppels gaan ze steeds uitleggen hoe je die moet toedienen.
Ja jezus, ik gebruik die zooi nou al 6 maanden en het is niet bepaald rocket science
quote:
quote:
quote:
Papier is duur blijkbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze steken die acht euro allemaal in dat ene A4'tje.
Na één keer mogen ze gerust stoppen met 8 euro rekenenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wil je nou nog wat voor die 6 tot 8 euro?
Ik refereerde aan het stukje 'er komt regen'quote:
JA je kan aan zoveel referen maar daar had ik het niet overquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik refereerde aan het stukje 'er komt regen'
Alsof we al jarenlang getrouwd zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Wij denken dat u een wietplantage runt. Komen morgen even kijken.
Grgr de politie”
Ja maar ik welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA je kan aan zoveel referen maar daar had ik het niet over
Altijd to greekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
To Griek or not to Griek ??
Qua eten dan..
ja. altijd jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Qua eten dan..
Lekker!!! Lamsschouder waarbij het vlees zo van het bot valtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Qua eten dan..
asperges.. moet ik opmaken anders bederven ze.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Qua eten dan..
to griekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Qua eten dan..
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar wat bestellen dan voor over een uurtje ofzo
daarom hebben ze die gesprekken bij de apotheekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Steek m'n vinger in mijn oog. Lekker handig
Ik zat gewoon te werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom hebben ze die gesprekken bij de apotheek
oh dacht zon heel kippetjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kiphaasjes tandoori uit de oven
die van de ah?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dit is ook lekker. Lekker pittig
Ik heb al een plekjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah oke. wil @:datismijnmening niet gaan? die vind dat toch leuk
Zeg t maar. Heel snel hopelijk want hongerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens Grieks eten dan?
Ja zo wordt het niet beter héquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Steek m'n vinger in mijn oog. Lekker handig
het frantic effectquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik roep 1 keer Frantic aan en gelijk dit op de radio
(ja ok, helaas wel in de originele versie die veel minder leuk is)
Komende twee weekenden heb ik het zowaar drukquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeg t maar. Heel snel hopelijk want honger
Andere oog. Helemaal blind nuquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zo wordt het niet beter hé
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komende twee weekenden heb ik het zowaar druk
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dan weer niets te doen.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen vergeten de tijd aan te passen, ze komen dus zsm
beeeeeetje vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen vergeten de tijd aan te passen, ze komen dus zsm
Ik eet wel vaker om 17 uur. Maar ze geven aan dat het ongeveer 50 minuten duurt...quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zo'n heel bobotie pakket waarvan je alles nog moet snijden, begin me nu af te vragen of dat wel zo'n slim plan was
Klopt. maar volgens mij moeten we nog veel gaan etenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Maar wat in het vat zit, verzuurt niet
Prima tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik eet wel vaker om 17 uur. Maar ze geven aan dat het ongeveer 50 minuten duurt...
Wat dan allemaal?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klopt. maar volgens mij moeten we nog veel gaan eten
En nu heb ik nog minder zin in mn pasta vanavond
Ja vast wel, maar dan moet ik dus wat anders voor straks bedenkenquote:
Niet zo moeilijk doen en gewoon ja zeggen en dat je trek hebt in alles om samen met haar te gaan etenquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar dan moet ik dus wat anders voor straks bedenken
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en gewoon ja zeggen en dat je trek hebt in alles om samen met haar te gaan eten
Nou nou nou Casanova.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en gewoon ja zeggen en dat je trek hebt in alles om samen met haar te gaan eten
geez wat vroeg nogquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik eet wel vaker om 17 uur. Maar ze geven aan dat het ongeveer 50 minuten duurt...
TIs wat je gewend bent he. Ik moet er niet aan denken pas om 18.30 oid te gaan eten.. Van huis uit aten wel al vroeg namelijk..quote:
Jammer dat de Griek hier in minimale bestelwaarde van ¤25,- heeft en het waarschijnlijk ook nog lauw is omdat het van een dorp verder moet komenquote:
Oh hier moeten ze ook sowieso kwartier rijden denk ik maar krijg het altijd wel warm.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat de Griek hier in minimale bestelwaarde van ¤25,- heeft en het waarschijnlijk ook nog lauw is omdat het van een dorp verder moet komen
Ja op zichquote:
Ik wist niet dat @bitterbal een broer heeftquote:
Nadeeltje van tussen de bloemkolen en de mensen die bijna allemaal Henk heten wonen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat de Griek hier in minimale bestelwaarde van ¤25,- heeft en het waarschijnlijk ook nog lauw is omdat het van een dorp verder moet komen
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:bitterbal een broer heeft
Brief sturen dat ze bij weigering hun beestjes in kunnen laten slapen volgende week maandag om 10:00.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
O god nu is er een campagne ofzo om ook je huisdieren te vaccineren en gaan de antivaxxers daarop los.
En dat Chinezen weigeren eten te bezorgen. Zelfs toen ik in Breda werkte wat dat al haast onmogelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeeltje van tussen de bloemkolen en de mensen die bijna allemaal Henk heten wonen.
Hier hebben we ook geen bezorg Chinees.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat Chinezen weigeren eten te bezorgen. Zelfs toen ik in Breda werkte wat dat al haast onmogelijk
Chinezen zijn vrij mensenschuw, je ziet ze ook nooit los op straat lopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat Chinezen weigeren eten te bezorgen. Zelfs toen ik in Breda werkte wat dat al haast onmogelijk
Niet eens ???quote:
Hier wel maar ik kom dan niet aan het minimum bestelbedrag. Dat kom ik nergens eigenlijk, alleen bij Domino's ofzo.quote:
Ze kunnen toch gewoon een 16 of 17 jarig scooterknaapje aannemen om die shit rond te brengen? Net als de rest doet zeg maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen zijn vrij mensenschuw, je ziet ze ook nooit los op straat lopen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik !quote:
Die eigenaresse ben ik inderdaad nog nooit op straat tegengekomen ondanks dat ze daar volgens mij al zolang staat als dat ik leefquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is echt zo, die zitten allemaal met ik weet niet hoeveel mensen verstopt achter gesloten muren in dat restaurant.quote:
Ja hier dus ook, alleen zijn het dan van die lokale pizza/grillhouse tenten en niet van de grote ketens. Die hebben maar een minimum van ¤5,- ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier wel maar ik kom dan niet aan het minimum bestelbedrag. Dat kom ik nergens eigenlijk, alleen bij Domino's ofzo.
Denk dat iedereen nu zo'n "aha"!momentje heeft nuquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eigenaresse ben ik inderdaad nog nooit op straat tegengekomen ondanks dat ze daar volgens mij al zolang staat als dat ik leef![]()
De laatste keer waten we bij ‘t Zusje toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moeten we ook niet nog een keertje naar 't Zusje?
En naar Duitsland?
Is ook echt zo ja ! 1x per jaar zie je ze een beetje buiten met Chinees nieuwjaar, beetje vuurwerk afsteken en hup weer naar binnen met zn allenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is echt zo, die zitten allemaal met ik weet niet hoeveel mensen verstopt achter gesloten muren in dat restaurant.
Ja precies. Al zit hier sowieso niet veel variatie. Er is nu de twintigste sushitent en tiende hamburgertent opengegaan in een straal van 500 meter.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, alleen zijn het dan van die lokale pizza/grillhouse tenten en niet van de grote ketens. Die hebben maar een minimum van ¤5,- ofzo
De laatste keer was bij je bospods. Daarvoor weet ik echt niet meer!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste keer waten we bij ‘t Zusje toch?
O ja, Duitsland
Wat gebeurt hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De laatste keer was bij je bospods. Daarvoor weet ik echt niet meer!
maar moesten we daar sowieso niet nog een keer terug?
Al zie ik de laatste tijd soms wel geloof ik haar dochter wel eens buiten rondlopen, althans daar ga ik van uit, ze lijkt er op en zoveel Chinezen wonen er nou ook weer niet in het dorp hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen nu zo'n "aha"!momentje heeft nu
Maatje van me verbouwde vroeger wel eens die restaurants en die vond vaak ruimtes met acht matrassen in een klein kamertje of zo, die leven echt in een anonieme schaduwwereld, in grote steden in het buitenland heb je daarom ook echt van die China Towns, daar zie je ze wel op straat lopen met zijn duizendenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen nu zo'n "aha"!momentje heeft nu
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De laatste keer was bij je bospods. Daarvoor weet ik echt niet meer!
maar moesten we daar sowieso niet nog een keer terug?
Haha ja precies, enige dag dat ze naar buiten mogen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is ook echt zo ja ! 1x per jaar zie je ze een beetje buiten met Chinees nieuwjaar, beetje vuurwerk afsteken en hup weer naar binnen met zn allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |