SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe danquote:
Tijd voor de update?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe dan
ja maar misschien kan het nog beterquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben ik ook best tevreden mee, met uitzondering van die glitch af en toe dan
Ja even een software-update lijkt me een beter planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zullen wijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Dagje ruilen van hoofd zou best bijzonder zijn, wie wil?
Mwah nee weinig behoefte aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je niet eens een keer helicopteren en lekker tegen bomen aan pissen dan?
Bodemloze put-leef.quote:
Ik had net bijna quiche gekocht voor vanavond maar toen zag ik ineens wraps met pulled chicken liggen (is nieuw) dus nu ga ik dat eten vanavond.quote:
Massage nodig?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
Wtf het schiet mij ineens in de rug/schouders.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had net bijna quiche gekocht voor vanavond maar toen zag ik ineens wraps met pulled chicken liggen (is nieuw) dus nu ga ik dat eten vanavond.
Dan mag het inderdaad wel lekker zijnquote:
Is het wel genoeg, die kant-en-klaar wraps zien er altijd zo weinig uitquote:
Daar heb ik ergens ook nog twijfels over maar gelukkig heb ik nog snacks en chips enz.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het wel genoeg, die kant-en-klaar wraps zien er altijd zo weinig uit
Ga je wat vaker met een rugtas winkelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik eens mijn best doen om te besparen op mijn boodschappen.
Dit roep ik iedere maand en steeds weer is alles zo verleidelijk in de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik eens mijn best doen om te besparen op mijn boodschappen.
Dit helpt voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je wat vaker met een rugtas winkelen?
Ik doelde meer op proletarisch winkelenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit helpt voor mij niet hoor.Dan koop ik gewoon tasje erbij als ik meer wil.
Ik geef er echt teveel aan uit. Mag wel wat minder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit roep ik iedere maand en steeds weer is alles zo verleidelijk in de supermarkt.
quote:VS denkt aan opheffen reisbeperkingen EU
De Verenigde Staten denken erover de reisbeperkingen voor burgers uit de EU op te heffen. Maar het is nog te vroeg om te zeggen per wanneer dat zou kunnen, zei de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Blinken op een persconferentie in Parijs. "We staan te popelen om reizen zo volledig mogelijk en zo snel mogelijk te herstellen", zei hij.
welke tickets danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Tss, m'n tickets zijn nog niet verkocht. Ze staan toch al zéker een halve dag te koop.
Tickets to the tropicsquote:
Ik maakte een grapjequote:
Hij zat al in m'n hoofd.quote:
Zitten wel grote spinnen hoor.quote:
ah oke. wil @datismijnmening niet gaan? die vind dat toch leukquote:
Mij best hoor, tickets staan op zo'n platform. Zal mij aan m'n aars oxideren wie ze koopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah oke. wil @:datismijnmening niet gaan? die vind dat toch leuk
hebben ze daar spinnen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
ik moet nu beetje beslissen voor griekenland
Nadeel met zo'n sportevenement, ze passen zich niet aan mijn agenda aan.quote:
quote:
dan zou ik niet gaanquote:
Hebben ze geen feestboekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:08 schreef mschol het volgende:
geez... en de ns bellen is niet goed mogelijk, verbinding verbroken, daarna doodsestilte
had beter naar station kunnen fietsen
ja was er toch vorige jaar rond die tijd. had ik nog 27 graden. Maar denk dat dat geluk was dus ga nu wat eerder denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:06 schreef Karzai het volgende:
Wat voor weer is het in oktober in Griekenland?
Nou dat zeewater is altijd koud hoor in NL, ergens in augustus wordt dat wat warmer, lekker fris dat dan weer wel.quote:
Mogen ze in Engeland wel volledige bezetting hebben voor die evenementen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Knoop doorgehakt, ik zie het niet gebeuren dat ze die deltavariant daar over twee weken zodanig onder controle hebben dat we zonder quarantaine terug kunnen uit het VK en nu heb ik nog íets van kans op tickets kwijtraken.
Ja, Silverstone is als test-event aangemerkt, dus die mogen 140.000 mensen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen ze in Engeland wel volledige bezetting hebben voor die evenementen?
Ik las vanmorgen ook dat mensen vanuit het buitenland niet naar Engeland konden gaan om voetbal te kijken. Dan zitten er alleen wat Engelsen in het stadion.
dat is een flinke gangbang voor mevrouw silverstonequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Silverstone is als test-event aangemerkt, dus die mogen 140.000 mensen ontvangen.
Binnen kan het ook fris zijn, maar uit de wind buiten is het gewoon lekker nu, je huid is dan een paar dagen zon gewend en dan lijkt 19 graden ofzo, fris.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
het werd wta fris dus heb em nu op standje 2 staan
uhuhquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoor je dat bal, het is gewoon wennen.![]()
Dat is dus juist het probleem hier, het is nogal wisselvallig, je krijgt nooit de tijd om te wennen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoor je dat bal, het is gewoon wennen.![]()
Ben je de hele stad aan het verwarmen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
het werd wta fris dus heb em nu op standje 2 staan
nee alleen mijn balkonquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je de hele stad aan het verwarmen?
Ik heb ook kaarten voor een festival in Engeland later dit jaar; maar die ga ik denk ik ook maar in de verkoop doe.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Silverstone is als test-event aangemerkt, dus die mogen 140.000 mensen ontvangen.
ligt aan je patta'squote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:17 schreef christmastsunami het volgende:
vraagje: oprollen broekspijpen van chino op enkel hoogte , of niet maar lang?
Weer zo'n resort?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:11 schreef bitterbal het volgende:
maar twijfel of ik zelfde plek doe of iets anders kies
Ik plan voorlopig niets nieuws in het buitenland in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook kaarten voor een festival in Engeland later dit jaar; maar die ga ik denk ik ook maar in de verkoop doe.
Krijg ook nog wat kosten voor onderhoud aan mijn huis; dus wellicht is het wel handig om wat geld te sparen nu.
nee wil nu appartement. stuk goedkoper ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
W
[..]
Weer zo'n resort?
Ik zou iets anders kiezen
Gezellig een keertje karten van de winstquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hey, de boot krijg ik bijna helemaal terug en de camping ging ook refunds geven, dus dat is alweer íets om de pijn te verzachten.
En als ik die tickets verkocht krijg, maak ik nog winst ook.
Zou in Oktober graag naar Canarische Eilanden oid willen, maar dan zul je net weer zien dat de delta-variant op de Spaanse Eilanden te vinden is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik plan voorlopig niets nieuws in het buitenland in ieder geval.
Heb je net een paar dagen een positief gevoel, gaat weer een of ander gebied in lockdown, van het nieuws wordt je niet vrolijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou in Oktober graag naar Canarische Eilanden oid willen, maar dan zul je net weer zien dat de delta-variant op de Spaanse Eilanden te vinden is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je de hele stad aan het verwarmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |