Dan sluit ik me bij Coco aan, dan heb je een kutbaan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]lul
ik heb mijn taken eigenlijk al af, maar ik moet toch blijven. Is wat het is maat.
Als ik bij elke 11 urige werkdag zo kon klagen op een forum dan voelde ik mij gezegendquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd van die kutbaantjes?
Dik zwijn
wtfquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet veel joh melaatse
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet veel joh melaatse
ik denk dat ik te streng ben voor VBL heequote:Op donderdag 24 juni 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.
Okquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:onlogisch @:jojoortje @:oriente @:boze_eend @:caland
@yvonnequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:onlogisch @:jojoortje @:oriente @:boze_eend @:caland
Jammer dat je niet 5 + 6 zei, dan kon ik de grap maken 'Tjonge, deel 11 alweer!'.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sharknado avond begint!
Sharknado 5 & 6 @:ggmm
Kunnen jullie iets minder posten hierquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:02 schreef Danny het volgende:
op de momenten dat de afgelopen dagen in de vbl sc werd geklaagd over traagheid waren er alleen in dat topic al 15-20 posts per minuut. Dat is zonder pageviews. Tel daarbij alle posts in de andere forums en de fp op, én alle paginaweergaven en dan is het blijkbaar teveel van het goede. Dat klinkt raar als je weet dat topics soms binnen 5 minuten vol zijn, maar de site heeft inmiddels wel wat updates gehad met extra functionaliteit, de dataset is groter geworden enz.
Meer juist! Stressen die servers!quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kunnen jullie iets minder posten hier![]()
Ik kom niet graag in racistische topicsquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:46 schreef Dven het volgende:
Ik nodig graag @:starhopper hier nog een keertje uit
User Scrummie is toch offline. Nu kan het.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kom niet graag in racistische topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |