Tja, juist op die leeftijd hebben ze daar niet zo’n last van. Jammer dat het kindje niet zal kennen dat de 2 biologische ouders gelukkig met elkaar zijn maar so be it.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
Ik weet niet wat je wilde zeggen met de tweede zin, maar hij klopt niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, juist op die leeftijd hebben ze daar niet zo’n last van. Jammer dat het kindje niet anders zal kennen dan 2 ouders die gelukkig met elkaar zijn maar so be it.
Het is niet het ergste wat een kindje kan gebeuren, gelukkig.
Zie edit?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wilde zeggen met de tweede zin, maar hij klopt niet.
Nee, klopt nog steeds niet. De ouders zijn uit elkaar, dan kun je moeilijk zeggen dat het kind ‘niet anders zal kennen dan twee ouders die gelukkig zijn met elkaar’.quote:
Boeiend. Het is geen essay.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, klopt nog steeds niet. De ouders zijn uit elkaar, dan kun je moeilijk zeggen dat het kind ‘niet anders zal kennen dan twee ouders die gelukkig zijn met elkaar’.
Ik neem nu aan dat je bedoelt ‘jammer dat het kindje niet zal meemaken hoe het is met twee biologische ouders die gelukkig zijn met elkaar’.
Oneerlijk wellicht maar mijn eerste gedachte was ook wel dat rijke ouders dit misschien makkelijker kunnen regelen dan ouders die beide werken, 1 huis hebben en nu alles overhoop moeten gooien doordat ze uit elkaar gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:55 schreef superniger het volgende:
Geen medelijden met dat kind. Beide ouders zijn multi miljonair.
Dat stond al in de sterren bij de conceptie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
Met dat ‘wijf’ houdt toch geen enkele man het langer dan een wip uit… schreeuwlelijk met een bek zo groot. En iedereen is het schuld behalve Glenda Batta zelf.quote:Op maandag 15 november 2021 07:30 schreef Perrin het volgende:
Glennis Grace en Lévy Simon weer uit elkaar
Leuk voor even maar niet voor lang, zo'n pleegzoon with benefits.
Zou ze in bed ook zo de boel bij elkaar schreeuwen?quote:Op maandag 15 november 2021 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dat ‘wijf’ houdt toch geen enkele man het langer dan een wip uit… schreeuwlelijk met een bek zo groot. En iedereen is het schuld behalve Glenda Batta zelf.
Ik heb een gepeperde mening over deze mevrouw.
Denk femdom.quote:Op maandag 15 november 2021 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou ze in bed ook zo de boel bij elkaar schreeuwen?
Pleegzoon ?quote:Op maandag 15 november 2021 07:30 schreef Perrin het volgende:
Glennis Grace en Lévy Simon weer uit elkaar
Leuk voor even maar niet voor lang, zo'n pleegzoon with benefits.
Gezien het leeftijdsverschil zal ze aardig wat gemoederd hebben. Wel with benefits natuurlijk.quote:
Gezien die paardenbek van haar zal het eerder hinniken zijn, lijkt mequote:Op maandag 15 november 2021 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
"NEEE NEEE NEEEEEEEEEEEEE............."quote:Op maandag 15 november 2021 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als was het de laatste op aarde, wat zou ik rennen!!quote:Op maandag 15 november 2021 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dat ‘wijf’ houdt toch geen enkele man het langer dan een wip uit… schreeuwlelijk met een bek zo groot. En iedereen is het schuld behalve Glenda Batta zelf.
Ik heb een gepeperde mening over deze mevrouw.
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:06 schreef Mrmime het volgende:
Katja en Freek uit elkaar. Insta van Katja staat het op. Hoe plak ik dat hier?
Katja ging toch recent een lange pauze nemen. De bui hing al in de lucht.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeeeutje! Waarom hebben ze ons hier niet geestelijk op voorbereid
Jaaaaaaaaa, maar ze zei niet "VAN FREEK" toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katja ging toch recent een lange pauze nemen. De bui hing al in de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |