quote:Sinds de scheiding met Ellemieke Vermolen geniet Sergio Herman met volle teugen van het leven. De chef-kok ging samen met zijn nieuwe liefde naar Ibiza. ,,Ik heb een veel leuker leven nu.”
Tijd van zijn leven
Sergio Herman vermaakt zich sinds de scheiding met Ellemieke prima. De topchef vloog onlangs samen met zijn nieuwe liefde Chanel naar Ibiza, om daar ‘even op adem’ te komen. Pijnlijk voor Ellemieke, die haar wonden thuis likt.
Ondertussen wordt het ene na het andere gezellige kiekje geplaatst op Instagram. Hij beleeft de tijd van zijn leven. ,,Los van het feit dat ik nog altijd een moordende agenda heb, leid ik momenteel een veel aangenamer leven”, aldus Sergio in weekblad Weekend.
Diploma-uitreiking gemist
De topchef nam zichzelf vorig jaar op zijn 50ste verjaardag voor om vanaf dat moment iedere dag iets leuks te doen. ,,Ik wil meer genieten van het leven. Meer reizen. Vaker bij mijn kinderen zijn.” De eerste twee dingen gaan hem aardig goed af, maar een gerucht wijst erop dat hij het laatste niet waarmaakt…
Sergio zou de diploma-uitreiking van zijn zoon Noah hebben gemist omdat hij op die dag met Chanel op Ibiza verbleef. Op Instagram feliciteerde hij Noah wel met het behalen van zijn basisschooldiploma. Verkoos Sergio het Ibiza-reisje met Chanel bóven de uitreiking van zijn zoon?
Is dit een midlifecrisis?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:49 schreef potjecreme het volgende:
Een reactie in de nasleep van een scheiding.
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ditjesendatje(...)eel-leuker-leven-nu/
Had Britt het over hem?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die Herman spoort sowieso niet. Absurd dat die twee kids heeft, snuivert.
Britt vertelde dat ze twee juryleden van het programma Superstar Chef coke had zien gebruiken op het toilet. Miljuschka reageerde vanavond in RTL Boulevard op de uitspraken van Britt. Zij kon er wel om lachen. ,,Britt flapt er af en toe dingen uit zonder na te denken.’’ Ze stelt zelf anti-drugs te zijn en heeft haar collega-juryleden nooit naar het witte poeder zien grijpen. Ze is wel benieuwd wie dat dan wel waren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had Britt het over hem?
https://www.ad.nl/show/br(...)edersuiker~a6b90e68/
Hij heeft meer dan 2 kids
Die uitstraling/bakkes alleen al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sergio schijnt goed te kunnen coken ja. Verder lijkt het me een lamzak eerste klas.
Dat dus ja. Zo'n ongeïnteresseerde bakkes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die uitstraling/bakkes alleen al.
Andrea is dus pleijte.. beetje een voor de hand liggend grapje maar ja.quote:Terwijl Art Rooijakkers deze zomer alles in het werk stelt om op RTL 4 bed and breakfast-eigenaren gelukkig in de liefde te krijgen, zit het hem privé niet mee. De presentator en zijn vriendin Andrea Pleijte zouden namelijk uit elkaar zijn.
Zo idioot, mn gay vrienden zijn stuk voor stuk op Art... Ik zie er gewoon echt NIKS opwindends in. Echt wat jij zegt, hij lijkt me zoooooo saaaaaaaaai en braaaaaaaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Andrea is dus pleijte.. beetje een voor de hand liggend grapje maar ja.
Lijkt me een enorm saaie droplul die Art, maar smaken verschillen en zijn soms onbegrijpelijk
Met Ellemieke heeft hij drie zoons (een is net voor de geboorte overleden, zo'n vier jaar geleden) en volgens mij uit een vorige relatie nog twee kinderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die Herman spoort sowieso niet. Absurd dat die twee kids heeft, snuivert.
Oh, ik zie het wel hoor, als hij niet bekend was en ik 10 jaar jonger en ik hem in de kroeg tegen zou komen zou ik een gesprekje ook niet uit de weg gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo idioot, mn gay vrienden zijn stuk voor stuk op Art... Ik zie er gewoon echt NIKS opwindends in. Echt wat jij zegt, hij lijkt me zoooooo saaaaaaaaai en braaaaaaaf.
Ik ben natuurlijk ook de rotste niet en zou een gesprek niet actief ontwijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik zie het wel hoor, als hij niet bekend was en ik 10 jaar jonger en ik hem in de kroeg tegen zou komen zou ik een gesprekje ook niet uit de weg gaan.
Ik heb dat met Xander de B wel gedaan trouwens, gewoon weggelopen, liep ie nog achter me aan ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook de rotste niet en zou een gesprek niet actief ontwijkenMaar ik denk niet dat er ook maar iets uit zn mond zou kunnen komen dat mn good-time-area zou doen ontwaken
Jahbah, daar noem je er ook wel eentje zegquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat met Xander de B wel gedaan trouwens, gewoon weggelopen, liep ie nog achter me aan ook
Maar goed, die begon ook al verkeerd, hij stond op de hoek van de bar, ik wilde wat bestellen en hij zei iets in de trant van "Hee, wel even opletten hè", en dan niet dat ik te dichtbij stond, want er zat zeker anderhalve meter tussen ons (Coronaproof anno 2004 ofzo) maar dat opletten ging over het totaal niet reageren (of in katzwijm vallen) op het feit dat de beroemde Xander de B. daar stond
Maar I don't give a shit en vind je eerder minder interessant als je bekend bent.
Ik dacht zelf lang dat Art gay was. Ik was stomverbaasd toen ik eens las dat hij een vrouw en kinderen heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo idioot, mn gay vrienden zijn stuk voor stuk op Art... Ik zie er gewoon echt NIKS opwindends in. Echt wat jij zegt, hij lijkt me zoooooo saaaaaaaaai en braaaaaaaf.
Wel apart dat je na 16 jaar samen lief en leed delen besluit kinderen samen te krijgen en dan na een paar jaar uit elkaar gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Andrea is dus pleijte.. beetje een voor de hand liggend grapje maar ja.
Lijkt me een enorm saaie droplul die Art, maar smaken verschillen en zijn soms onbegrijpelijk
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:45 schreef superniger het volgende:
Gigi Hadid en Zayn Malik zijn uit elkaar.
Gigi and Zayn are no longer together, and it's been that way for a while. Sources familiar with the situation tell TMZ the split happened more than a month ago.
https://www.tmz.com/2021/(...)fight-struck-police/
Beter dan dat de ouders niet happy samen blijven. Aan ruzies en spanningen heeft een kind niets.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |