En wie uit het Verstappen kamp beweert dit..quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is wat pathetisch, net zo goed als de geluiden uit het Verstappen kamp dat Hamilton alles te danken heeft aan zijn auto.
Ik doelde op zijn fans. Maar Verstappen zelf die zegt dat meerdere coureurs in die auto 7x kampioen waren geworden wakkert dat wel aan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En wie uit het Verstappen kamp beweert dit..
Denk je dat dat niet zo zou zijn dan? Als Bottas in zo'n auto iedereen behalve zijn teamgenoot voor kan blijven, dan lijkt me dat er wel meer coureurs zijn die dat kunnen bewerkstelligen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn fans. Maar Verstappen zelf die zegt dat meerdere coureurs in die auto 7x kampioen waren geworden wakkert dat wel aan natuurlijk.
Het ging met niet om wat jij of ik denken. Het gaat er me om dat in beide fankampen dingen worden geroepen die totale uitersten zijn en die onmogelijk geverifieerd kunnen worden zonder alle coureurs een seizoen lang in dezelfde wagen te zetten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet zo zou zijn dan? Als Bottas in zo'n auto iedereen behalve zijn teamgenoot voor kan blijven, dan lijkt me dat er wel meer coureurs zijn die dat kunnen bewerkstelligen.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Hamilton met een sterk staaltje politiek geneuzel.
Aha. Mercedes huurt natuurlijk wel de coureur waarvan zij denken dat ze de beste kansen hebben om wereldkampioen te worden, waarmee ze de resultaten uit het verleden meewegen, dat heeft Hamilton zeker afgedwongen ook. Daar zetten ze dan een coureur naast waarmee ze het constructeurskampioenschap zullen winnen, EN die voor weinig problemen zorgt tov nr 1 in het team. Wolff wilde niet nog een keer een Rosberg-Hamilton jaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ging met niet om wat jij of ik denken. Het gaat er me om dat in beide fankampen dingen worden geroepen die totale uitersten zijn en die onmogelijk geverifieerd kunnen worden zonder alle coureurs een seizoen lang in dezelfde wagen te zetten.
Ik denk inderdaad dat er nog wel 5 coureurs rondrijden of rondreden in het Hamilton-tijdperk die hetzelfde hadden gekund. Maar ik denk ook dat Hamilton het feit dat juist hij die kans kreeg zelf heeft afgedwongen.
En ik denk ook dat Hamilton in een RedBull van vorig jaar geen kampioen was geworden.
Het doet er alleen allemaal weinig toe want F1 is geen individuele sport met gelijke materialen.
Dat is maar een aanname van je. Want wie had hij dan moeten nemen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daar zetten ze dan een coureur naast waarmee ze het constructeurskampioenschap zullen winnen, EN die voor weinig problemen zorgt tov nr 1 in het team. Wolff wilde niet nog een keer een Rosberg-Hamilton jaar.
Welk deel is een aanname? Laatst een podcast geluisterd waarin Wolff zelf zei dat hij niet nog een keer een situatie zoals met Rosberg wilde, en die situatie was vooral zo gespannen doordat ze aan elkaar gewaagd waren. En echte topsporters staan er niet om bekend dat ze graag een stapje opzij doen om iemand anders te laten winnen. Dus kun je gewoon maar beter een tweede coureur hebben die wel goed is, maar ook duidelijk minder goed dan de ander. Dat voorkomt gewoon een hoop gezeik, terwijl je nog steeds beide titels wint.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is maar een aanname van je. Want wie had hij dan moeten nemen?
Maar zelfs al zou het zo zijn dan is dat een uitermate verstandig besluit want je kunt natuurlijk beter de overwinningen bij 1 man houden als je wereldkampioen wil worden.
Rosberg werd ook kampioen in die auto en Rosberg is toch niet van het hoogste kaliber, volgens mij. 2 is meerdere, overigensquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn fans. Maar Verstappen zelf die zegt dat meerdere coureurs in die auto 7x kampioen waren geworden wakkert dat wel aan natuurlijk.
Dat werkte tot nu toe ook feilloos met Bottas. Nu zit het tegen maar het is nog een lang seizoen en zowel Hamilton als Bottas kunnen beter.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Welk deel is een aanname? Laatst een podcast geluisterd waarin Wolff zelf zei dat hij niet nog een keer een situatie zoals met Rosberg wilde, en die situatie was vooral zo gespannen doordat ze aan elkaar gewaagd waren. En echte topsporters staan er niet om bekend dat ze graag een stapje opzij doen om iemand anders te laten winnen. Dus kun je gewoon maar beter een tweede coureur hebben die wel goed is, maar ook duidelijk minder goed dan de ander. Dat voorkomt gewoon een hoop gezeik, terwijl je nog steeds beide titels wint.
Niet helemaal. Formule 1 is voor Mercedes voornamelijk ter promotie van Mercedes. Daarbij profiteren ze ook van het merk Lewis Hamilton. De sport kapot maken door ieder jaar een andere coureur in hun auto kampioen te laten worden staat een stuk minder goed dan dat zij de GOAT Lewis Hamilton ondersteunen in zijn missie naar record kampioenschappen en wereldvrede.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Aha. Mercedes huurt natuurlijk wel de coureur waarvan zij denken dat ze de beste kansen hebben om wereldkampioen te worden, waarmee ze de resultaten uit het verleden meewegen, dat heeft Hamilton zeker afgedwongen ook. Daar zetten ze dan een coureur naast waarmee ze het constructeurskampioenschap zullen winnen, EN die voor weinig problemen zorgt tov nr 1 in het team. Wolff wilde niet nog een keer een Rosberg-Hamilton jaar.
Is Rosberg dan 7x kampioen geworden in de Mercedes?quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rosberg werd ook kampioen in die auto en Rosberg is toch niet van het hoogste kaliber, volgens mij. 2 is meerdere, overigens
Dus ja, Max heeft, als hij dat heeft gezegd, een punt.
Huh? Jij stelde dat Max zei dat meerdere rijders met die auto hadden kunnen winnen. Dat klopt gewoon, als Hamilton niet in dat team gezeten had dan was een andere rijder kampioen geworden, Hamilton kwam van McLaren, als hij daar gebleven was had hij geen enkele titel gewonnen de afgelopen 8 jaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is Rosberg dan 7x kampioen geworden in de Mercedes?
Nee. Max stelde dat er meerdere coureurs waren die in die auto 7x kampioen hadden kunnen worden. Dus Rosberg is het slechtste voorbeeld wat je erbij kunt slepen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh? Jij stelde dat Max zei dat meerdere rijders met die auto hadden kunnen winnen. Dat klopt gewoon, als Hamilton niet in dat team gezeten had dan was een andere rijder kampioen geworden, Hamilton kwam van McLaren, als hij daar gebleven was had hij geen enkele titel gewonnen de afgelopen 8 jaar.
Ik dacht even op de site van de speld uit te gaan komen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:20 schreef Mylene het volgende:
Deze al voorbijgekomen?
Domper voor Verstappen: pitstops moeten langzamer na klachten over veiligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |