abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206603633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Als die man zo'n klootzak is?
Hoe bedoel je?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206603683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Ik bedoel dat haar ex als een monster af geschilderd wordt. Terwijl ze er meerdere kinderen mee heeft gekregen. Niet 9 trouwens. Ze had er al een nestje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206603712
twitter
  dinsdag 8 november 2022 @ 17:19:44 #129
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206604021
Blijft bijzonder hoe dit soort domme mensen werkelijk denken dat ze met zo'n moord weg kunnen komen. Alleen al dat je gaat appen met de telefoon van het slachtoffer naar familieleden en dan Vlaamse termen erin gooit. Achterlijk wijf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206604152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Blijft bijzonder hoe dit soort domme mensen werkelijk denken dat ze met zo'n moord weg kunnen komen. Alleen al dat je gaat appen met de telefoon van het slachtoffer naar familieleden en dan Vlaamse termen erin gooit. Achterlijk wijf.
Nou ze kwam er toch een tijdje mee weg. Je kan het proberen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:22:21 #131
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206604637
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze instagram post is wel pijnlijk zeg met deze info in het achterhoofd:

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Komt niet echt over als iemand die er zo mee zit iemand net om te hebben gebracht. Maar vooral als iemand die er alles aan doet haar eigen hachje te redden.
Ze was zo bang haar kinderen te verliezen zei ze. Maar ze gebruikte haar kinderen wel om de zakken met de lichaamsdelen weg te gooien!

Hopelijk doorzien de rechters dat ook.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206604737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Komt niet echt over als iemand die er zo mee zit iemand net om te hebben gebracht. Maar vooral als iemand die er alles aan doet haar eigen hachje te redden.
Ze was zo bang haar kinderen te verliezen zei ze. Maar ze gebruikte haar kinderen wel om de zakken met de lichaamsdelen weg te gooien!

Hopelijk doorzien de rechters dat ook.
Het is ook BS. Natuurlijk zien de rechters dat. Het blijft een moord of doodslag
pi_206607467
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 15:17 schreef potjecreme het volgende:
Yay or nay

[ twitter ]
Ze was naar de brico in brugge geweest. Geen idee waar de gamma ineens vandaan komt :?
pi_206607508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Als die man zo'n klootzak is?
Die vrouw spoort gewoon niet. Dat zegt haar dochter en de ex ook over haar. Ze probeert al de hele dag haar handelingen te verklaren door telkens na haar ex te wijzen. Over hoe ze is behandeld door hem blablabla, nou ik geloof er geen snars van :( en dan idd 9 kinderen met een vent die je oh zo verschrikkelijk behandeld 8)7
pi_206607909
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Ichelle kwam uit Oostburg, dus zal ook wel Vlaamse termen hebben gebruikt. Verder wel eens hoor.
pi_206607968
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef SOG het volgende:

[..]
Die vrouw spoort gewoon niet. Dat zegt haar dochter en de ex ook over haar. Ze probeert al de hele dag haar handelingen te verklaren door telkens na haar ex te wijzen. Over hoe ze is behandeld door hem blablabla, nou ik geloof er geen snars van :( en dan idd 9 kinderen met een vent die je oh zo verschrikkelijk behandeld 8)7
6 van de 9 waren met hem toch?
  Manager PR/Moderator dinsdag 8 november 2022 @ 21:37:50 #137
269689 crew  Viv
pi_206607983
quote:

[..]
Niet al haar kinderen hebben dezelfde vader. ;) En mensen blijven wel vaker hangen in een relatie die niet goed voor ze is. Om financiėle redenen bijvoorbeeld, of omdat ze niet alleen durven te staan.

Niet dat dit haar vrij pleit hoor, daar zal een rechter ook niet intrappen.
pi_206610320
Om 10u gaat men weer verder.
pi_206610510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ichelle kwam uit Oostburg, dus zal ook wel Vlaamse termen hebben gebruikt. Verder wel eens hoor.
Zeeuws-Vlaanderen heeft inderdaad een Vlaamsachtig dialect.
pi_206610523
quote:

[..]
Heel eerlijk geloof ik wel dat er een kern van waarheid inzit. Waarom zou hij geen manipulatieve klootzak kunnen zijn? Dat kan prima, en dat ze het slechtste in elkaar naarboven haalden.
Dat ze een trio hadden gehad heeft hij voor het gemak ook maar achterwege gelaten in zijn interviews met de media?
Stiekem met een ander vozen is per definitie klootzakkengedrag imo.

Daarmee is hij natuurlijk niet schuldig aan de moord door Sandra en ik praat ook niks goed. Ik zeg het maar even erbij voordat mensen weer gaan stuiteren. ;)
pi_206610541
Holy shit, ik dacht dat alleen mannen tot zoiets afschuwelijks in staat waren. Dit is niet normaal.
  woensdag 9 november 2022 @ 08:58:13 #142
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206610598
Wel knap dat zo’n klein vrouwtje ichelle door middel van een duw en zachtjes de keel dichtknijpen heeft kunnen doden.

Was de doodsoorzaak van Ichelle nog te achterhalen of was het lichaam al te ver in ontbindende staat?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 9 november 2022 @ 09:01:23 #143
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206610633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 21:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het was voor familieleden wel aanleiding om achterdochtig te worden of het wel Ichelle zelf was die appte.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206610819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 09:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Het was voor familieleden wel aanleiding om achterdochtig te worden of het wel Ichelle zelf was die appte.
Dat kan ook al door abnormaal gebruik van interpunctie of - zoals uit de zitting gisteren bleek - het gebruik van ongebruikelijke (Vlaamse) woorden. Verder sms'te Ichelle nooit, maar belde ze voornamelijk veel of gebruikte ze WhatsApp.
pi_206611022
Levenslang voor dit tering wijf
pi_206611037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 09:36 schreef dexamfetamine het volgende:
Levenslang voor dit tering wijf
Gaat niet gebeuren.
  woensdag 9 november 2022 @ 09:49:07 #147
292419 NoXia
Productiefoutje