https://www.omroepzeeland(...)am-ichelle-daar-ligtquote:Ichelle lag in het paskamertje van de winkel van Sandra H.
Volgens Sandra was Ichelle veel te zwaar om te verplaatsen en moest ze daarvoor een oplossing zoeken. Twee weken na haar vermissing stappen Ichelles moeder en broer de winkel van Sandra binnen. Ze vragen naar Ichelle en kijken rond. Ichelle ligt dan nog in het paskamertje.
Het lijkt erop dat de rechter op deze manier de woorden in de mond van Sandra wil leggen.quote:
Doorgezaagd kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de rechter op deze manier de woorden in de mond van Sandra wil leggen.
De vraagstelling kan wel wat neutraler, vind ik.
Damnquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)am-ichelle-daar-ligt
Vind het echt twijfelachtig dat je dan niks merkt (aan je partner of anders).quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:37 schreef Woonbootjes het volgende:
Uit de Podcast stemmen van Assisen (Ichelle )
https://podcastluisteren.(...)r-dat-ik-iets-merkte
wtf!!! wat is dit? Sociale hulpverlening? En idd niet handig om het woord doorzagen te gebruiken bij iemand die een lijk in stukken heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Doorgezaagd kan er ook nog wel bij.
[ twitter ]
Jammer dat er geen waterdicht bewijs is van de "klant" die in de winkel was op die dag. Dat zou betekenen dat Ichelle nog leefde op dat moment. M.a.w. Sandra heeft het bewust afgemaakt en was het geen spontane actie in een vlaag van verstandsverbijstering, maar met voorbedachte radenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:57 schreef SOG het volgende:
[..]
wtf!!! wat is dit? Sociale hulpverlening? En idd niet handig om het woord doorzagen te gebruiken bij iemand die een lijk in stukken heeft gemaakt.
Sandra vertelt snikkend
Dit deel van de ondervraging is moeilijk voor Sandra. Ze pakt haar zakdoek erbij en houdt haar handen voor haar gezicht. Sandra vertelt heeft veel last van nachtmerries en slapeloosheid. "Ik had nooit gedacht dat ik hier voor de rechtbank zou zitten. Ik kom uit een welgesteld gezin," zegt ze snikkend.
Nondeju wat enorm zielig voor haar allemaal zeg.
Niet zo relevant voor deze zaak, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben steeds weer verbijsterd over het feit dat iemand 9 kinderen heeft.
Als die man zo'n klootzak is?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet zo relevant voor deze zaak, toch?
Ik bedoel dat haar ex als een monster af geschilderd wordt. Terwijl ze er meerdere kinderen mee heeft gekregen. Niet 9 trouwens. Ze had er al een nestjequote:
Nou ze kwam er toch een tijdje mee weg. Je kan het proberenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Blijft bijzonder hoe dit soort domme mensen werkelijk denken dat ze met zo'n moord weg kunnen komen. Alleen al dat je gaat appen met de telefoon van het slachtoffer naar familieleden en dan Vlaamse termen erin gooit. Achterlijk wijf.
Komt niet echt over als iemand die er zo mee zit iemand net om te hebben gebracht. Maar vooral als iemand die er alles aan doet haar eigen hachje te redden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze instagram post is wel pijnlijk zeg met deze info in het achterhoofd:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Het is ook BS. Natuurlijk zien de rechters dat. Het blijft een moord of doodslagquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Komt niet echt over als iemand die er zo mee zit iemand net om te hebben gebracht. Maar vooral als iemand die er alles aan doet haar eigen hachje te redden.
Ze was zo bang haar kinderen te verliezen zei ze. Maar ze gebruikte haar kinderen wel om de zakken met de lichaamsdelen weg te gooien!
Hopelijk doorzien de rechters dat ook.
Die vrouw spoort gewoon niet. Dat zegt haar dochter en de ex ook over haar. Ze probeert al de hele dag haar handelingen te verklaren door telkens na haar ex te wijzen. Over hoe ze is behandeld door hem blablabla, nou ik geloof er geen snars vanquote:
Ichelle kwam uit Oostburg, dus zal ook wel Vlaamse termen hebben gebruikt. Verder wel eens hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Blijft bijzonder hoe dit soort domme mensen werkelijk denken dat ze met zo'n moord weg kunnen komen. Alleen al dat je gaat appen met de telefoon van het slachtoffer naar familieleden en dan Vlaamse termen erin gooit. Achterlijk wijf.
6 van de 9 waren met hem toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef SOG het volgende:
[..]
Die vrouw spoort gewoon niet. Dat zegt haar dochter en de ex ook over haar. Ze probeert al de hele dag haar handelingen te verklaren door telkens na haar ex te wijzen. Over hoe ze is behandeld door hem blablabla, nou ik geloof er geen snars vanen dan idd 9 kinderen met een vent die je oh zo verschrikkelijk behandeld
Niet al haar kinderen hebben dezelfde vader.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef SOG het volgende:
[..]
Die vrouw spoort gewoon niet. Dat zegt haar dochter en de ex ook over haar. Ze probeert al de hele dag haar handelingen te verklaren door telkens na haar ex te wijzen. Over hoe ze is behandeld door hem blablabla, nou ik geloof er geen snars vanen dan idd 9 kinderen met een vent die je oh zo verschrikkelijk behandeld
Zeeuws-Vlaanderen heeft inderdaad een Vlaamsachtig dialect.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ichelle kwam uit Oostburg, dus zal ook wel Vlaamse termen hebben gebruikt. Verder wel eens hoor.
Heel eerlijk geloof ik wel dat er een kern van waarheid inzit. Waarom zou hij geen manipulatieve klootzak kunnen zijn? Dat kan prima, en dat ze het slechtste in elkaar naarboven haalden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef SOG het volgende:
[..]
Het was voor familieleden wel aanleiding om achterdochtig te worden of het wel Ichelle zelf was die appte.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ichelle kwam uit Oostburg, dus zal ook wel Vlaamse termen hebben gebruikt. Verder wel eens hoor.
Dat kan ook al door abnormaal gebruik van interpunctie of - zoals uit de zitting gisteren bleek - het gebruik van ongebruikelijke (Vlaamse) woorden. Verder sms'te Ichelle nooit, maar belde ze voornamelijk veel of gebruikte ze WhatsApp.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was voor familieleden wel aanleiding om achterdochtig te worden of het wel Ichelle zelf was die appte.
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:36 schreef dexamfetamine het volgende:
Levenslang voor dit tering wijf
20 jaar max.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:36 schreef dexamfetamine het volgende:
Levenslang voor dit tering wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |