SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Moet gewoon goed oplettenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik steeds die schijt Lapo?
Alleen vergaderenquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2611571[quote]
[b]Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken jullie ook of houden jullie alleen maar meetings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je niet naar de nummertjes kijkt met postenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik steeds die schijt Lapo?
quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je niet naar de nummertjes kijkt met posten
awwwwquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Antartica is wel koud. En dan moet je elke dag pinguin eten
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.quote:
Of zeehondjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
ijsbeer mag ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Lol, eskimos op de zuidpoolquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.
Denk naar hondjes met een zoute twist.quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.
Zag gisteren ook een neger op een skateboard, had je 100 jaar geleden ook niet kunnen bedenkenquote:
ja?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen smaken toch naar varkensvlees?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren ook een neger op een skateboard, had je 100 jaar geleden ook niet kunnen bedenken
van mensenvlees? niet als je het goed kooktquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je daar heel ziek van worden
Ballie?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen smaken toch naar varkensvlees?
Als je ziet wat mensen wegwerken.... Ik hoef ze niet hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je daar heel ziek van worden
Gewoon een lekker warm vachtjequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.
ach die breakouts zijn op zich wel oke. beetje slap ouwehoeren omdat iedereen zo snel mogelijk de vragen er door wil hebben en dan extra pauze houden.quote:
Gewoon je fout toegeven kan ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren ook een neger op een skateboard, had je 100 jaar geleden ook niet kunnen bedenken
Oh ja, jij ook veel sterkte he!quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.
hoe moet ik dat nou weten?quote:
Ja, geen idee ?quote:
Lekker kapotkokenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
van mensenvlees? niet als je het goed kookt
Ik ook niet :/quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je ziet wat mensen wegwerken.... Ik hoef ze niet hoor.
Uhuhquote:
Nou ... je weet tegen wie je praat hequote:
Zat je zeker halve dagen aan haar oor te likken?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weten?
Had wel begrepen dat varkens best veel op mensen lijken qua dna. Ik heb met een meisje in de klas gezeten en die had bv een trommelvlies van een varken
klinkt allemaal primaquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij ook veel sterkte he!
Ik heb mn belletjes al gehad en nu is het gewoon lekker aanmodderen met rapportages en administratie.
En fokken.
Sinds wanneer noemen we de noordpool Arctica?quote:
nee dat zou raar zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je zeker halve dagen aan haar oor te likken?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je zeker halve dagen aan haar oor te likken?
Sinds vandaag 23 juni 2021, een memorabele dag.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we de noordpool Arctica?
Het Noordpoolgebied (ook wel de arctis of Arctica genoemd) is het gebied rond de Noordpool van de Aarde.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we de noordpool Arctica?
want jij bent de normaalste persoon hier wou je zeggenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds vandaag 23 juni 2021, een memorabele dag.
Niet vanwege dit foutje hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Een foutje en heel Foqueville denkt dat ik dom bent of zo.
Ok, en heb je het serieus ook maar ooit arctica horen noemen of genoemd hier in Nederland?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het Noordpoolgebied (ook wel de arctis of Arctica genoemd) is het gebied rond de Noordpool van de Aarde.
Truequote:
Gewoon je fout toegeven kan ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, en heb je het serieus ook maar ooit arctica horen noemen of genoemd hier in Nederland?
Zei ik toch net ook alquote:
Ja! Lekker!quote:
ja tochquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
want jij bent de normaalste persoon hier wou je zeggen
oke hoorquote:
Wonen naast pinguïns blijkbaar ook veel mieren?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Waarom staat de ant anders in Antarctica?
is het zo koud?quote:
quote:
Wel vet, ijsmieren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wonen naast pinguïns blijkbaar ook veel mieren?
Ja of niet! Wil wel zien hoe ze wonen danquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*1000 spinnen liken dit bericht.
Miereniglo's.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of niet! Wil wel zien hoe ze wonen dan
Ideaalquote:
quote:
You know sexyquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ideaalmag je die ene move doen waar je er 2 tegelijk aansteekt en er mij dan 1 passt
![]()
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ideaalmag je die ene move doen waar je er 2 tegelijk aansteekt en er mij dan 1 passt
![]()
Ja met die move smelt ik weg hoor, kan wonen op Antarctica me ook niet reddenquote:
Like yquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
Ze worden steeds duurder
Who knowsquote:
Dat lijkt me een strak planquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer een drankje gaan doen samen?
Een kleurenblinde pottenbakker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
Ze worden steeds duurder
Ze noemen het vanalles tegenwoordigquote:
Lekker knapperige pootjesquote:
Alsof jullie niet allang horizontaal de bossa nova hebben gedanstquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer een drankje gaan doen samen?
Bossa nova?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alsof jullie niet allang horizontaal de bossa nova hebben gedanst
De bossanova is een muziekstijl die eind jaren vijftig van de 20e eeuw in Brazilië vanuit de samba ontstond en door de jazz beïnvloed werd. Hieronder een voorbeeld van het basisritme dat op een gitaar gespeeld zou kunnen worden: Bossanova klinkt erg warm en sensueel, altijd rustig en nooit agressief.quote:
klinkt prima, bitterkleumquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
deze is niet slecht toch?
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/1430159
Nooit agressief? Jammerquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bossanova is een muziekstijl die eind jaren vijftig van de 20e eeuw in Brazilië vanuit de samba ontstond en door de jazz beïnvloed werd. Hieronder een voorbeeld van het basisritme dat op een gitaar gespeeld zou kunnen worden: Bossanova klinkt erg warm en sensueel, altijd rustig en nooit agressief.
Bossa Nova is echt een woord uit de jaren 50 van de vorige eeuw of zo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alsof jullie niet allang horizontaal de bossa nova hebben gedanst
Oeh ik zat wel erg dichtbij met de periodequote:Op woensdag 23 juni 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bossanova is een muziekstijl die eind jaren vijftig van de 20e eeuw in Brazilië vanuit de samba ontstond en door de jazz beïnvloed werd. Hieronder een voorbeeld van het basisritme dat op een gitaar gespeeld zou kunnen worden: Bossanova klinkt erg warm en sensueel, altijd rustig en nooit agressief.
moet wel een beetje gemept worden tochquote:
Klinkt ook redelijk suf, en dat ben ik niet, en jij ook niet, hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bossa Nova is echt een woord uit de jaren 50 van de vorige eeuw of zo.
Je weet toch wie het zegt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bossa Nova is echt een woord uit de jaren 50 van de vorige eeuw of zo.
Koop een hoogtezon, kan je gelijk aan je korstje werken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
50 euro kan je het risico wel nemen
nog beter planquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koop een hoogtezon, kan je gelijk aan je korstje werken.
Nee suf is niet echt de juiste benaming voor ons.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt ook redelijk suf, en dat ben ik niet, en jij ook niet, hahaha
Ben je zo'n ouwe lul dan ?quote:
wat is dat? ja ik denk dat ik het niet aan et balkon boven mij mag bevestigenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
buda is 64quote:
een zonnebankquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is dat? ja ik denk dat ik het niet aan et balkon boven mij mag bevestigen
Ik las serieus kontje en was alweer de Bossa Nova aan het dansenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ver van ! Wij zijn ditquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee suf is niet echt de juiste benaming voor ons.
En anders kun je hem altijd nog op zo'n palingvisser mikken vanaf je balkon.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
50 euro kan je het risico wel nemen
Je bent maar 2 jaar ouder dan ik dusquote:
Dat komt na de date.quote:
Ja, maar geen ambitie om hip & happening te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent maar 2 jaar ouder dan ik dus
je moet toch eerst netflix en chillen en daarna kan je pas gaan daten volgens blondiequote:
Ik ook niet, maar ik ben het tochquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar geen ambitie om hip & happening te zijn.
Klopt wel precies ja.quote:
videoland en chillquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Shit, ik heb voor m'n eerste date met kerel geNetflix en chilled.
Soort van dan, want het was pre-Netflix in NL.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet toch eerst netflix en chillen en daarna kan je pas gaan daten volgens blondie
Ja hè?quote:
Nah, gewoon een dvd. Of eigenlijk twee.quote:
Beetje samen handje handje naar het testbeeld staren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Shit, ik heb voor m'n eerste date met kerel geNetflix en chilled.
Soort van dan, want het was pre-Netflix in NL.
Twee?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon een dvd. Of eigenlijk twee.
Ik heb een pavlov-reactie bij het menuliedje van Resident Evil 2.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje samen handje handje naar het testbeeld staren.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een pavlov-reactie bij het menuliedje van Resident Evil 2.
Hij voelde zich niet zielig hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)eviousPage=mympBuyer
Ach gosKan hem wel ophalen maar heb zelf ook niet echt plek
Hahaha normaal hoor je misschien 5 minuten van de film mee te krijgenquote:
Als je het einde van de gele letters bij Star Wars haalt dan klopt er iets niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha normaal hoor je misschien 5 minuten van de film mee te krijgen
Nice. Mijn kat heeft nog speelgoed nodig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)eviousPage=mympBuyer
Ach gosKan hem wel ophalen maar heb zelf ook niet echt plek
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice. Mijn kat heeft nog speelgoed nodig.
Dan ben je gewoon een nerd en forever maagdquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het einde van de gele letters bij Star Wars haalt dan klopt er iets niet.
geweldige gamequote:Op woensdag 23 juni 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een pavlov-reactie bij het menuliedje van Resident Evil 2.
Ik had het over de films.quote:
Reactie weer weggehaald.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice. Mijn kat heeft nog speelgoed nodig.
die zijn minder geweldigquote:
Zal maar niet zeggen wat ik dacht te lezenquote:
Ik hoop op een flinke afstraffing voor Portugal.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
0 - 0 en beiden door, wat denk je zelf dat er te genieten gaat zijn?
Oh, ik vind ze wel amusant.quote:
Ik ben meer van de generatie videoband en chill.quote:
Niet vergeten terug te draaien voordat je in gaat leveren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:40 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de generatie videoband en chill.
Vrees ervoor, ik vermoed altijd dat ze bij Portugese baby's de lachspieren na twee dagen verwijderen, wat een nare grauwe askoppen heeft dat volk zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop op een flinke afstraffing voor Portugal.
monster!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelijk gebeld, kan 'm morgen ophalen
Dat Portugees is ook niet om aan te horen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees ervoor, ik vermoed altijd dat ze bij Portugese baby's de lachspieren na twee dagen verwijderen, wat een nare grauwe askoppen heeft dat volk zeg.
Oh ik vind dat zo'n leuk taaltje! Serieusquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat Portugees is ook niet om aan te horen natuurlijk.
Veel vrouwen gaan er compleet oceaan op.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat Portugees is ook niet om aan te horen natuurlijk.
Applaus?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:44 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb Maanvis 'Fuck you' ge dm't.
U is begrafenisondernemer?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap soms wel waarom ik mijn werk heb zo slecht kunnen mensen lezen.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:44 schreef christmastsunami het volgende:
Fuck you too?quote:
Leave Maanvis alone.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:44 schreef christmastsunami het volgende:
Iemand vertelde over gênante momenten op het werk dat het crematorium een verkeerde persoon had bijgelegd in de verkeerde zaal.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van mensen bij de verkeerde crematie op de verkeerde dag.
Hele tijd met een kikker in je keel praten, nee dank je.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat zo'n leuk taaltje! Serieus
h dat ook wel maar de games, zeker de eerste en de latere zijn nou eenmaal beterquote:
die kon je ook gewoon bij de videoland hurenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:40 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de generatie videoband en chill.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele tijd met een kikker in je keel praten, nee dank je.
Oh Ok, dat hoor ik er dus helemaal niet in, vind het echt veel leuker klinken dan Spaans, maar goed, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele tijd met een kikker in je keel praten, nee dank je.
"ja maar ik heb echt gedaan wat opgeschreven stond, echt waar"quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap soms wel waarom ik mijn werk heb zo slecht kunnen mensen lezen.
Het klinkt wel intrigerend.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Ok, dat hoor ik er dus helemaal niet in, vind het echt veel leuker klinken dan Spaans, maar goed, ieder z'n ding natuurlijk
Ik vind die zje of sje klanken zo leukquote:
zoalsj jse sjhal het maar hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind die zje of sje klanken zo leuk
Nopequote:Op woensdag 23 juni 2021 14:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zoalsj jse sjhal het maar hebben?
Ik ken vooral de Braziliaanse variant; die heeft een wat sterker accent.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Ok, dat hoor ik er dus helemaal niet in, vind het echt veel leuker klinken dan Spaans, maar goed, ieder z'n ding natuurlijk
Vind beide varianten leuk klinkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken vooral de Braziliaanse variant; die heeft een wat sterker accent.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind die zje of sje klanken zo leuk
Heb jij altijd staartjes in danquote:
Ja man ! Zegmaar gewoon de Joaõ ofzo, dat Zjoh-auw...zo leuk, hahahaquote:
de wat nuquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man ! Zegmaar gewoon de Joaõ ofzo, dat Zjoh-auw...zo leuk, hahaha
dus geen heidibalquote:
quote:
Ja, exact die!quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man ! Zegmaar gewoon de Joaõ ofzo, dat Zjoh-auw...zo leuk, hahaha
De een wordt wild van lego setjes de ander van lingerie setjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:10 schreef mschol het volgende:
oef, Pandora's box.. met lego van allerlei verschillende setjes
Ik las sletjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:10 schreef mschol het volgende:
oef, Pandora's box.. met lego van allerlei verschillende setjes
Of een legolingerie setjequote:Op woensdag 23 juni 2021 15:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De een wordt wild van lego setjes de ander van lingerie setjes
ook leuk. maar als man wordt je dan nog vreemder aangekekenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De een wordt wild van lego setjes de ander van lingerie setjes
Hoe zouden ze dat voor elkaar krijgenquote:
Ben geen smurfquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan mist er nog een wit puntmutsje.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ook leuk. maar als man wordt je dan nog vreemder aangekeken
Dan doe je dat, niemand die je tegenhoudt hoorquote:
Lekker met een cocktail in je hand.quote:
Dit klinkt pijnlijk.quote:
de zon schijntquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je recent nog naar buiten gekeken
buiten? wat is dat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik mocht niet janken bij dat hete kutweer, dus bakkes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Weer komende paar dagen is om te janken
midden van het land.quote:
uitje erbij om de geursensatie af te makenquote:
Van die leuke tennisjurkjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar heb je wel zo'n wit kort jurkje zonder ondergoed aan dan?
Als ik een geur op moet noemen die ik als laatste op deze Aarde wil ruiken is dat wel de geur van gebakken verse knoflook.quote:
Dat van mij zou verse kots zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een geur op moet noemen die ik als laatste op deze Aarde wil ruiken is dat wel de geur van gebakken verse knoflook.
Gewoon ff in je hand ademen danquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een geur op moet noemen die ik als laatste op deze Aarde wil ruiken is dat wel de geur van gebakken verse knoflook.
Hoeft geen ondergoed bij inderdaad, scherp.quote:
Ben je een vampier of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat van mij zou verse kots zijn.
Heb je gezien wat voor weer het is? Ik heb gewoon een trui aanquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar heb je wel zo'n wit kort jurkje zonder ondergoed aan dan?
Geen slipje dus?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor weer het is? Ik heb gewoon een trui aan
Ja of van die leuke witte jaren '60 jurkjes met van die witte go-go boots eronderquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft geen ondergoed bij inderdaad, scherp.
Ik wil een vampier zijnquote:
Hebben die ook ingebouwd ondergoed?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of van die leuke witte jaren '60 jurkjes met van die witte go-go boots eronder
Of ditquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of van die leuke witte jaren '60 jurkjes met van die witte go-go boots eronder
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben die ook ingebouwd ondergoed?
Sexyquote:
Echt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Want dat is het dus he, US, met die tennisjurkjes: daar zit een broekje ingenaaid.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor weer het is? Ik heb gewoon een trui aan
Zit al de hele tijd in mn kop...its just a cigarette nananana....en toen plaatste jij jonathan bree en toen dacht ik, hey, past er mooi bijquote:
Bijzonder, ik maakte ooit dezelfde muziekconnectie in mijn hoofdquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Z
[..]
Zit al de hele tijd in mn kop...its just a cigarette nananana....en toen plaatste jij jonathan bree en toen dacht ik, hey, past er mooi bij![]()
Ooit of ook?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder, ik maakte ooit dezelfde muziekconnectie in mijn hoofd
je kan ook een schaar pakken en er zelf een gat in knippenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
De níet om te sporten-variant moet je dus hebben voor je fantasie.
Speel eens niet zo met mijn privé.quote:
Die bestaat dus wel gewoon?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
De níet om te sporten-variant moet je dus hebben voor je fantasie.
Ja, past toch ook in die stijlquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speel eens niet zo met mijn privé.
@bitterbalquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand bekend met Finca in Rotterdam? (Restaurant)
Ik ga daar binnenkort eten.
Dacht namelijk ff dat we half telepathisch waren ofzoquote:
Scheelt niet zo heel veelquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht namelijk ff dat we half telepathisch waren ofzohahaha
Het is al zomer tochquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de mondhygieniste![]()
![]()
quote:
heeft ze leuke ogen? die van mij heeft een goed stel tetten ook al is ze wat ouder. Die worden dan zo fijn tegen je hoofd aan gedruktquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de mondhygieniste![]()
![]()
Denk wel dat je daar gelijk in hebt jaquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk wel dat je daar gelijk in hebt jahahaha
Ik vind van wel. Zit wel een bril voor, maar dat is bij mij ook. Deze is niet zo oud. Ik ben sws ouder. Ze heeft nog wel iets mysterieus, want ik heb haar nog niet zonder mondkapje gezien...quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze leuke ogen? die van mij heeft een goed stel tetten ook al is ze wat ouder. Die worden dan zo fijn tegen je hoofd aan gedrukt
ik niet hequote:
quote:
Ik zit gewoon naar m'n Bali achtergrond te kijken met verwarming op standje 30. Lekker ontkennen wat er buiten gebeurd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je echt de verwarming aan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:40 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zit gewoon naar m'n Bali achtergrond te kijken met verwarming op standje 30. Lekker ontkennen wat er buiten gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |