SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Moet gewoon goed oplettenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik steeds die schijt Lapo?
Alleen vergaderenquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2611571[quote]
[b]Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken jullie ook of houden jullie alleen maar meetings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je niet naar de nummertjes kijkt met postenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik steeds die schijt Lapo?
quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je niet naar de nummertjes kijkt met posten
awwwwquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Antartica is wel koud. En dan moet je elke dag pinguin eten
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.quote:
Of zeehondjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
ijsbeer mag ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Lol, eskimos op de zuidpoolquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.
Denk naar hondjes met een zoute twist.quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |