SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Moet gewoon goed oplettenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik steeds die schijt Lapo?
Alleen vergaderenquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2611571[quote]
[b]Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken jullie ook of houden jullie alleen maar meetings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je niet naar de nummertjes kijkt met postenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik steeds die schijt Lapo?
quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je niet naar de nummertjes kijkt met posten
awwwwquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Antartica is wel koud. En dan moet je elke dag pinguin eten
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.quote:
Of zeehondjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
ijsbeer mag ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Lol, eskimos op de zuidpoolquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.
Denk naar hondjes met een zoute twist.quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.
Zag gisteren ook een neger op een skateboard, had je 100 jaar geleden ook niet kunnen bedenkenquote:
ja?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen smaken toch naar varkensvlees?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren ook een neger op een skateboard, had je 100 jaar geleden ook niet kunnen bedenken
van mensenvlees? niet als je het goed kooktquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je daar heel ziek van worden
Ballie?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen smaken toch naar varkensvlees?
Als je ziet wat mensen wegwerken.... Ik hoef ze niet hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je daar heel ziek van worden
Gewoon een lekker warm vachtjequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eskimovrouwen scheren zich ook niet.
ach die breakouts zijn op zich wel oke. beetje slap ouwehoeren omdat iedereen zo snel mogelijk de vragen er door wil hebben en dan extra pauze houden.quote:
Gewoon je fout toegeven kan ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren ook een neger op een skateboard, had je 100 jaar geleden ook niet kunnen bedenken
Oh ja, jij ook veel sterkte he!quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof hij de enige is. ik zit op de helft van de 4 breakouts en er komen nog 2 sprekers.
hoe moet ik dat nou weten?quote:
Ja, geen idee ?quote:
Lekker kapotkokenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
van mensenvlees? niet als je het goed kookt
Ik ook niet :/quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je ziet wat mensen wegwerken.... Ik hoef ze niet hoor.
Uhuhquote:
Nou ... je weet tegen wie je praat hequote:
Zat je zeker halve dagen aan haar oor te likken?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weten?
Had wel begrepen dat varkens best veel op mensen lijken qua dna. Ik heb met een meisje in de klas gezeten en die had bv een trommelvlies van een varken
klinkt allemaal primaquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij ook veel sterkte he!
Ik heb mn belletjes al gehad en nu is het gewoon lekker aanmodderen met rapportages en administratie.
En fokken.
Sinds wanneer noemen we de noordpool Arctica?quote:
nee dat zou raar zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je zeker halve dagen aan haar oor te likken?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je zeker halve dagen aan haar oor te likken?
Sinds vandaag 23 juni 2021, een memorabele dag.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we de noordpool Arctica?
Het Noordpoolgebied (ook wel de arctis of Arctica genoemd) is het gebied rond de Noordpool van de Aarde.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we de noordpool Arctica?
want jij bent de normaalste persoon hier wou je zeggenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds vandaag 23 juni 2021, een memorabele dag.
Niet vanwege dit foutje hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Een foutje en heel Foqueville denkt dat ik dom bent of zo.
Ok, en heb je het serieus ook maar ooit arctica horen noemen of genoemd hier in Nederland?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het Noordpoolgebied (ook wel de arctis of Arctica genoemd) is het gebied rond de Noordpool van de Aarde.
Truequote:
Gewoon je fout toegeven kan ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, en heb je het serieus ook maar ooit arctica horen noemen of genoemd hier in Nederland?
Zei ik toch net ook alquote:
Ja! Lekker!quote:
ja tochquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
want jij bent de normaalste persoon hier wou je zeggen
oke hoorquote:
Wonen naast pinguïns blijkbaar ook veel mieren?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Waarom staat de ant anders in Antarctica?
is het zo koud?quote:
quote:
Wel vet, ijsmieren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wonen naast pinguïns blijkbaar ook veel mieren?
Ja of niet! Wil wel zien hoe ze wonen danquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*1000 spinnen liken dit bericht.
Miereniglo's.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of niet! Wil wel zien hoe ze wonen dan
Ideaalquote:
quote:
You know sexyquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ideaalmag je die ene move doen waar je er 2 tegelijk aansteekt en er mij dan 1 passt
![]()
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ideaalmag je die ene move doen waar je er 2 tegelijk aansteekt en er mij dan 1 passt
![]()
Ja met die move smelt ik weg hoor, kan wonen op Antarctica me ook niet reddenquote:
Like yquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
Ze worden steeds duurder
Who knowsquote:
Dat lijkt me een strak planquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer een drankje gaan doen samen?
Een kleurenblinde pottenbakker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
Ze worden steeds duurder
Ze noemen het vanalles tegenwoordigquote:
Lekker knapperige pootjesquote:
Alsof jullie niet allang horizontaal de bossa nova hebben gedanstquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer een drankje gaan doen samen?
Bossa nova?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alsof jullie niet allang horizontaal de bossa nova hebben gedanst
De bossanova is een muziekstijl die eind jaren vijftig van de 20e eeuw in Brazilië vanuit de samba ontstond en door de jazz beïnvloed werd. Hieronder een voorbeeld van het basisritme dat op een gitaar gespeeld zou kunnen worden: Bossanova klinkt erg warm en sensueel, altijd rustig en nooit agressief.quote:
klinkt prima, bitterkleumquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
deze is niet slecht toch?
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/1430159
Nooit agressief? Jammerquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bossanova is een muziekstijl die eind jaren vijftig van de 20e eeuw in Brazilië vanuit de samba ontstond en door de jazz beïnvloed werd. Hieronder een voorbeeld van het basisritme dat op een gitaar gespeeld zou kunnen worden: Bossanova klinkt erg warm en sensueel, altijd rustig en nooit agressief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |