Ik eet die dingen sowieso niet want lactose-intolerant.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind Bossche bollen erg lekker, maar na een paar happen word ik kotsmisselijk, dus ik eet ze maar gewoon niet
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:52 schreef LPFAN het volgende:
Jarig vandaag dus dat wordt even wat lekkers ophalen straks. Alleen nog even kijken wat
Super goed bezig!quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:49 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wauw netjes!
Mijn gewicht begon vandaag ein-de-lijk met een 7!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:52 schreef LPFAN het volgende:
Jarig vandaag dus dat wordt even wat lekkers ophalen straks. Alleen nog even kijken wat
De echte zijn niet megazoet hoor, juist lekker romig en je krijgt er een lekker vies snoetje vanquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:40 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind dat zo vies. Maar ben ook niet een zoetekauw.
Een echte is heel anders maar jij moet het zelf weten, een echt genietmomentje na een week hard diëtenquote:
Je inschrijft het zo schattigquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:04 schreef MCH het volgende:
[..]
De echte zijn niet megazoet hoor, juist lekker romig en je krijgt er een lekker vies snoetje van
Dan heeft ie mij nog nooit gezien na het eten van zo'n ding. Heb je geen vork voor nodigquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je inschrijft het zo schattig
Met je eens hoor. Maar ik wil eigenlijk de keuze maken op basis van wat ik de kcal waard vind, in plaats van op de 'sociale druk'. Dat ijs was voor mij op dat moment niet iets waar ik zelf écht zin in had. Dan vind ik het toch gewoon zonde.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:11 schreef Holyme het volgende:
Mja, ik snap dat B&J niet heel handig is als je af wil vallen, maar van de andere kant... Jezelf dingen ontzeggen, 'ik moet', is ook niet altijd handig. En het heel bescheiden houden terwijl mensen om je heen losgaan vind ik knap.
Oh ja, dat snap ik. En helemaal als het 1 op 1 is zou ik ook niet makkelijk nee zeggen. In groep lukte me dat al eerder met iets als, dat vind ik heel lief maar ik wil afvallen (met risico dat je reacties krijgt a la maar dat kan toch wel een keertje, het leven moet wel leuk blijven, en je moet niet teveel afvallen hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Maar ik wil eigenlijk de keuze maken op basis van wat ik de kcal waard vind, in plaats van op de 'sociale druk'. Dat ijs was voor mij op dat moment niet iets waar ik zelf écht zin in had. Dan vind ik het toch gewoon zonde.
Afgelopen weekend de appeltaart van m'n nichtje, nu dan het ijs dat een vriendin speciaal voor ons had gehaald. Dat zijn dan dingen die ik eet omdat ik anders het gevoel heb dat ik ondankbaar ben of iemand kwets.
Klopt. De kcal in appeltaart zijn echt heftig. Komt ook omdat een punt appeltaart 4 keer zoveel weegt als zo'n bol natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik woon in Den Bosch, en veel bakkers hier hebben ook een kleiner maatje Bossche Bollen. Die moet je nog steeds met de handjes eten, maar is veel beter te doen.
En ze zeggen hier ook dat er minder calorieën in zitten dan in appeltaart.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |