quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Jezus Lonaa, nog een beetje en je kan mij squatten, heldTrouwens, ik lurkte pas in cul, ik vind ook dat je hier wat mee mag doen! Zou voor mij veel veiliger voelen om tips en advies te krijgen van een medemens, ipv zo'n IG chick (respect voor ze hoor, maar jeweetwel wat ik bedoel
)
Oh fuck that soort beperkende overtuigingenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ja, het zit wel in mijn hoofd, maar ik vind het ook wel een drempel. Ik voel me namelijk niet echt iemand die 'recht van spreken' heeft, als het gaat over sporten, fitheid en voeding. Hoe onwaar dat misschien ook mag zijn.
Misschien kan ik je wel 1x frontsquatten. Ik kan je iig backsquatten. En deadliften. En sumodeadliften.
Bekende drempel, ik merk het zelf aan IRL dieetpraat vermijden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ja, het zit wel in mijn hoofd, maar ik vind het ook wel een drempel. Ik voel me namelijk niet echt iemand die 'recht van spreken' heeft, als het gaat over sporten, fitheid en voeding. Hoe onwaar dat misschien ook mag zijn.
Misschien kan ik je wel 1x frontsquatten. Ik kan je iig backsquatten. En deadliften. En sumodeadliften.
Als medekrachtsporter, wat zijn je lifts?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:35 schreef Declan-Harp het volgende:
200 Vitality punten voor 40min flink doorfietsen!Gemiddelde hartslag van 140, best genoach!
Moet komende weken niet weer, pijn!quote:
Ik vind ze niet om over te pochen per se en ik hoop eindelijk progressie te kunnen maken de komende weken maar:quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:31 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Als medekrachtsporter, wat zijn je lifts?
Auwquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:40 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Moet komende weken niet weer, pijn!Eerst die spuiten er maar weer in.
Je eigen lifts vind je nooit genoeg om over te pochenquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind ze niet om over te pochen per se en ik hoop eindelijk progressie te kunnen maken de komende weken maar:
deadlift: 115
sumo: 95
backsquat: 101
bench: 50
c&j: 53
snatch: 37,5
Dat is netjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind ze niet om over te pochen per se en ik hoop eindelijk progressie te kunnen maken de komende weken maar:
Wauw netjes!quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoeraquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:49 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wauw netjes!
Mijn gewicht begon vandaag ein-de-lijk met een 7!
Heerlijke mijlpaal! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:49 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Wauw netjes!
Mijn gewicht begon vandaag ein-de-lijk met een 7!
En jij ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:52 schreef LPFAN het volgende:
Jarig vandaag dus dat wordt even wat lekkers ophalen straks. Alleen nog even kijken wat
Bossche bollen van de bakkerquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:52 schreef LPFAN het volgende:
Jarig vandaag dus dat wordt even wat lekkers ophalen straks. Alleen nog even kijken wat
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:52 schreef LPFAN het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:52 schreef LPFAN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |