abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200021334
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200021420
Sterkte COTS :* ik werd ook overspoeld door emoties toen iemand die ik vaag van een vorige baan kende zich met 21 jaar doodreed tegen een boom. Wat Isa zegt inderdaad, je voelt wat je voelt en dat mag er zijn.
pi_200021440
Lekker dagje op kantoor, iemand die zelfgemaakte appeltaart mee had genomen en net komt er iemand binnen met een doos dunkin' donuts :') Welkom terug op kantoor.
pi_200023267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef VitaBella het volgende:
Lekker dagje op kantoor, iemand die zelfgemaakte appeltaart mee had genomen en net komt er iemand binnen met een doos dunkin' donuts :') Welkom terug op kantoor.
Want het is zo gezellig..
Stukje appeltaart zou ik gewoon nemen en inplannen, ik vind een goede appeltaart echt heerlijk.
Hier in de tuin zag ik veel rijpe aardbeien, dus ik ga vanmiddag maar eens plukken en eten
pi_200023339
Sterkte CotS, en eens met wat Isa zegt.

VB, smakelijk dan maar :D

Hier maar weer eens een gewoon eetlijstje, dat kennen jullie ondertussen :P Dat vastgehouden vocht (en dus opgeblazen voelen en hogere weegschaal) maakte wel weer even duidelijk hoe snel ik me nog altijd 'dik' kan voelen. Gelukkig niet zo erg als het voorheen was, maar toch. Blij dat het er weer af is. B vandaag is wandelen, misschien fietsen of nog meer wandelen (staaltje parfum gehaald, als die op mijn huid zo ruikt als in het flesje... Hebbennn O+ dan wandel ik dus nog even terug naar de winkel), en ik moet echt wat core doen. Geen zin in :')

@Lonaa en @IJsdraakje nog suggesties voor core oefeningen?
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:58:43 #6
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200023534
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:45 schreef Holyme het volgende:
Sterkte CotS, en eens met wat Isa zegt.

VB, smakelijk dan maar :D

Hier maar weer eens een gewoon eetlijstje, dat kennen jullie ondertussen :P Dat vastgehouden vocht (en dus opgeblazen voelen en hogere weegschaal) maakte wel weer even duidelijk hoe snel ik me nog altijd 'dik' kan voelen. Gelukkig niet zo erg als het voorheen was, maar toch. Blij dat het er weer af is. B vandaag is wandelen, misschien fietsen of nog meer wandelen (staaltje parfum gehaald, als die op mijn huid zo ruikt als in het flesje... Hebbennn O+ dan wandel ik dus nog even terug naar de winkel), en ik moet echt wat core doen. Geen zin in :')

@:Lonaa en @:Ijsdraakje nog suggesties voor core oefeningen?
Ik ben een luie vlerk, dus: https://www.runtastic.com/blog/en/10-moves-strengthen-core/

De oefeningen in dat rijtje maken me enorm moe, dus ze doen vast wat voor m'n slappe core. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200023536
@Holyme , ligt er een beetje aan wat je beoogde doel is, maar ik vind dit een fijne om te werken aan stabiliteit:

Onderrug goed op de grond houden, langzaam uitvoeren voor kwaliteit en goed op je ademhaling letten (uitademen als je je armen en benen horizontaal brengt.)
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:01:02 #8
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200023560
Oh ja. Dead bug.

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200023587
Also, side planks. Al dan niet starfish side plank. Of tiny starfish side plank. Dat is niet hoe het officieel heet, maar wel hoe ik het noem. :')

Side plank vanaf je elleboog en knie en dan wel bovenste been gestrekt. :7
pi_200023881
Top, dankjewel beide O+ ik kom niet veel verder dan plankvariaties met een app, en ik ben wat plankmoe :+ zitten ook wat andere oefeningen in die app die vast wel iets doen, maar geen idee waar ze best voor zijn - maar ik zie er al een paar in het lijstje van Ijs. Dus dat maar blijven doen met jullie tips erbij ^O^ Doel is onderrug en houding ivm percussie, ik ga snel sloppy zitten en dat schiet telkens in mn onderrug als ik niet braaf core train.
pi_200024008
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:25 schreef Holyme het volgende:
Top, dankjewel beide O+ ik kom niet veel verder dan plankvariaties met een app, en ik ben wat plankmoe :+ zitten ook wat andere oefeningen in die app die vast wel iets doen, maar geen idee waar ze best voor zijn - maar ik zie er al een paar in het lijstje van Ijs. Dus dat maar blijven doen met jullie tips erbij ^O^ Doel is onderrug en houding ivm percussie, ik ga snel sloppy zitten en dat schiet telkens in mn onderrug als ik niet braaf core train.
Supermanhold wil ik dan nog wel even aanstippen. :Y
pi_200024037
Oh god, ik denk dat ik al weet welke dat is :') zal ns checken, dankje :*

Edit, ja die zit ook in die app. Zal mn yogamat maar weer ns uitrollen...
pi_200024080
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:37 schreef Holyme het volgende:
Oh god, ik denk dat ik al weet welke dat is :') zal ns checken, dankje :*

Edit, ja die zit ook in die app. Zal mn yogamat maar weer ns uitrollen...
Je zou m kunnen afwisselen met de hollowpositie. Extra fun als je van positiewisselt zonder je handen te gebruiken, dus "gewoon" omrollen.
pi_200024094
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:45:19 #15
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200024176
quote:
Ouch. Malle ijsberen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200024185
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ouch. Malle ijsberen.
Altijd feest, deze *O* Ik voel me ook altijd zo'n walvis op het droge. :')
pi_200024287
Jissus :D dan worden je tieten toch ook mega geplet als je zo rolt
pi_200024308
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Jissus :D dan worden je tieten toch ook mega geplet als je zo rolt
Dan moet je beter je positie vasthouden. :7
pi_200024412
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan moet je beter je positie vasthouden. :7
Challenge accepted :+
pi_200024466
:D
Succes.

Ik heb vanochtend al gesport. Na de warming up met 0 van de ellendige dingen die hier gepost zijn net, 5x5 front squats. Laatste set met 62,5. :7 Daarna nog een sprintje met 9-6-3 herhalingen powercleans, frontsquats en dips.

Voor de volledigheid lijst:
S: bovenstaande
L: tunamelt
T: doos aardbeien
D: asperges met saus, ei, zalm
S: zware-dingen-til-training
T: skyr met rabarbercompote.

Also, er was een drop van 1 kg gisteren op de weegschaal en vandaag nog steeds, which is nice.
  woensdag 23 juni 2021 @ 14:00:34 #21
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200024484
Oeh, leuke training. :9

M'n eten is saai, m'n beweging is soort van hardlopen geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200024513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, leuke training. :9

M'n eten is saai, m'n beweging is soort van hardlopen geloof ik.
Ja, prima sportdag. Vanavond clean&jerks. :9
pi_200024635
We hebben vanochtend zo’n 5 km gewandeld in het recreatiegebied hier in de buurt, dat was echt meer dan genoeg beweging voor vandaag
pi_200024636
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:59 schreef Lonaa het volgende:
:D
Succes.

Ik heb vanochtend al gesport. Na de warming up met 0 van de ellendige dingen die hier gepost zijn net, 5x5 front squats. Laatste set met 62,5. :7 Daarna nog een sprintje met 9-6-3 herhalingen powercleans, frontsquats en dips.

Voor de volledigheid lijst:
S: bovenstaande
L: tunamelt
T: doos aardbeien
D: asperges met saus, ei, zalm
S: zware-dingen-til-training
T: skyr met rabarbercompote.

Also, er was een drop van 1 kg gisteren op de weegschaal en vandaag nog steeds, which is nice.
Jezus Lonaa, nog een beetje en je kan mij squatten, held _O_ Trouwens, ik lurkte pas in cul, ik vind ook dat je hier wat mee mag doen! Zou voor mij veel veiliger voelen om tips en advies te krijgen van een medemens, ipv zo'n IG chick (respect voor ze hoor, maar jeweetwel wat ik bedoel :) )
pi_200024681
... ik zit nog zo :o bij het idee mezelf te kunnen tillen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')