SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Want het is zo gezellig..quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef VitaBella het volgende:
Lekker dagje op kantoor, iemand die zelfgemaakte appeltaart mee had genomen en net komt er iemand binnen met een doos dunkin' donutsWelkom terug op kantoor.
Ik ben een luie vlerk, dus: https://www.runtastic.com/blog/en/10-moves-strengthen-core/quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:45 schreef Holyme het volgende:
Sterkte CotS, en eens met wat Isa zegt.
VB, smakelijk dan maar![]()
Hier maar weer eens een gewoon eetlijstje, dat kennen jullie ondertussenDat vastgehouden vocht (en dus opgeblazen voelen en hogere weegschaal) maakte wel weer even duidelijk hoe snel ik me nog altijd 'dik' kan voelen. Gelukkig niet zo erg als het voorheen was, maar toch. Blij dat het er weer af is. B vandaag is wandelen, misschien fietsen of nog meer wandelen (staaltje parfum gehaald, als die op mijn huid zo ruikt als in het flesje... Hebbennn
dan wandel ik dus nog even terug naar de winkel), en ik moet echt wat core doen. Geen zin in
![]()
@:Lonaa en @:Ijsdraakje nog suggesties voor core oefeningen?
Supermanhold wil ik dan nog wel even aanstippen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:25 schreef Holyme het volgende:
Top, dankjewel beideik kom niet veel verder dan plankvariaties met een app, en ik ben wat plankmoe
zitten ook wat andere oefeningen in die app die vast wel iets doen, maar geen idee waar ze best voor zijn - maar ik zie er al een paar in het lijstje van Ijs. Dus dat maar blijven doen met jullie tips erbij
Doel is onderrug en houding ivm percussie, ik ga snel sloppy zitten en dat schiet telkens in mn onderrug als ik niet braaf core train.
Je zou m kunnen afwisselen met de hollowpositie. Extra fun als je van positiewisselt zonder je handen te gebruiken, dus "gewoon" omrollen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:37 schreef Holyme het volgende:
Oh god, ik denk dat ik al weet welke dat iszal ns checken, dankje
Edit, ja die zit ook in die app. Zal mn yogamat maar weer ns uitrollen...
Ouch. Malle ijsberen.quote:
Dan moet je beter je positie vasthouden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Jissusdan worden je tieten toch ook mega geplet als je zo rolt
Challenge acceptedquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan moet je beter je positie vasthouden.
Ja, prima sportdag. Vanavond clean&jerks.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, leuke training.
M'n eten is saai, m'n beweging is soort van hardlopen geloof ik.
Jezus Lonaa, nog een beetje en je kan mij squatten, heldquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Succes.
Ik heb vanochtend al gesport. Na de warming up met 0 van de ellendige dingen die hier gepost zijn net, 5x5 front squats. Laatste set met 62,5.Daarna nog een sprintje met 9-6-3 herhalingen powercleans, frontsquats en dips.
Voor de volledigheid lijst:
S: bovenstaande
L: tunamelt
T: doos aardbeien
D: asperges met saus, ei, zalm
S: zware-dingen-til-training
T: skyr met rabarbercompote.
Also, er was een drop van 1 kg gisteren op de weegschaal en vandaag nog steeds, which is nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |