Ah, op die manier. Nu ja, hele gebeuren rondom de Braad is natuurlijk niet nieuwquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Zijn oma had de link van de begrafenis op haar FB gezet. Niet wetende dat iedereen dat kon zien.
Dat wist ze wel en had ze daarom bewust gedaan. Alleen oma wist niet van de stalkers van kleinzoon. Maar ja 'domme' oma de schuld geven is natuurlijk makkelijker.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Zijn oma had de link van de begrafenis op haar FB gezet. Niet wetende dat iedereen dat kon zien.
De keerzijde van het willen zijn van een BN’er.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:26 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
vind je het gek, zijn adres, telefoonnummer en beelden van de begrafenis van zijn opa staan op internet
[ link | afbeelding ]
Klopt, maar dit is ook geen leven zo. Volgens mij gaf hij al eens aan dat de politie pas onderzoek wilde doen als hij een half jaar niet zou streamen en dergelijke. Maar dat is blijkbaar toch te belangrijk voor hem.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de omgekeerde wereld als hij niet zou kunnen streamen omdat een aantal mensen hem dan gaat lastig vallen.
Als hij ook zelf z'n adres en telefoonnummer met iedereen deelt schiet het ook niet zo op voor de politiequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is ook geen leven zo. Volgens mij gaf hij al eens aan dat de politie pas onderzoek wilde doen als hij een half jaar niet zou streamen en dergelijke. Maar dat is blijkbaar toch te belangrijk voor hem.
Maar de gratis pizza's dan...?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij ook zelf z'n adres en telefoonnummer met iedereen deelt schiet het ook niet zo op voor de politie
zieke mensenquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner was het een openbare stream voor de mensen die niet konden komen, vanwege corona.
Waarom mensen zo de pest aan Braddie hebben dat ze dit opnemen en op internet te zetten....???
Elke pizza die wij eten is een pizza die niet in zijn buik verdwijntquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Schaam me beetje wanneer ik pizza eet
Ik weet, maar die berichten zijn net als copypasta's is gwn grappig, behalve dat zn persoonlijke data daar zit, maar goed heeft hij zelf uitgegevenquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Lid van het looijkartel confirmed
Ja maar haal die shit even weg. Laat het kartel weg man. Zo verpest je het voor de rest Habibo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:14 schreef skidzor het volgende:
[..]
Ik weet, maar die berichten zijn net als copypasta's is gwn grappig, behalve dat zn persoonlijke data daar zit, maar goed heeft hij zelf uitgegeven
is goed habiboquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja maar haal die shit even weg. Laat het kartel weg man. Zo verpest je het voor de rest Habibo.
Dan hou je een 35m pizza overquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:27 schreef The_Emotion het volgende:
Om Braddie plat te krijgen heb je een flinke wals nodig
Vanaf 3.40quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:27 schreef The_Emotion het volgende:
Om Braddie plat te krijgen heb je een flinke wals nodig
watquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:49 schreef Stepperoller het volgende:
@:skidzor Ik hoorde dat het er saai en doods was. Alleen Naardegallemiezen deelde in een privékanaal foto's die niet alle leden van de server mochten zien.
@Pablo-IJscomanquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:49 schreef Stepperoller het volgende:
@:skidzor Ik hoorde dat het er saai en doods was. Alleen Naardegallemiezen deelde in een privékanaal foto's die niet alle leden van de server mochten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |