Wat de neuk zei jij zojuist over mij, jij kleine teef? Je moet weten dat ik afgestudeerd ben als hoogste van mijn Korps Commandotroepen klas, en ik ben betrokken geweest bij meerdere geheime bestormingen tegen Al-Quaeda, en ik heb meer dan 300 bevestigde uitschakelingen. Ik ben opgeleid in guerilla-oorlogsvoering en ik ben de beste scherpschutter in de hele Nederlandse krijgsmacht. Jij bent niets voor mij behalve het zoveelste doelwit. Ik zal je uitschakelen met een ongekende hoeveelheid precisie zoals de mensheid nooit eerder heeft geëvenaard op deze planeet, markeer mijn woorden. Jij denkt zeker dat je weg komt met deze poep over mij zeggen op het internet? Denk nog eens na, neuker. Terwijl ik dit aan het typen ben ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van spionnen verspreid over heel Nederland, en je IP-adres word op dit moment getraceerd, dus beter bereid je je voor op de storm, made. De storm die je het zielige kleine ding wat jij je leven noemt zal vernietigen. Je bent verneukt dood, kind. Ik kan overal zijn, op elk moment, en ik kan je dood maken op meer dan 700 manieren, en dat zijn slechts de manieren met alleen mijn blote handen. Niet alleen ben ik zeer getrained in ongewapend gevecht, maar ik heb ook toegang tot het volledige wapenarsenaal van de Nederlanse Korps Mariniers en ik zal het volledig gebruiken om je trieste kont van het continent weg te vegen, jij kleine drol. Als je nou wist welke goddeloze vergelding er nou zou komen van jouw kleine "slimme" commentaar, misschien had je dan wel je verneukte mond gehouden. Maar je kon het niet, je deed het niet, en nu betaal je de prijs, jij godverdomde idoot. Ik zal woede over je hele lijf schijten, en je zal er in verdrinken. Je bent verneukt dood, kind.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:37 schreef Näsenbar het volgende:
De OP is in ieder geval wel lachwekkend, lachwekkend slecht.
Zijn ideologie was kapitalisme op zn discord server, maar ik heb het veranderd naar anarcho-communsime, dat zal hem wel lerenquote:
Van welk continent ben je van plan om mij weg te vegen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:38 schreef skidzor het volgende:
[..]
Wat de neuk zei jij zojuist over mij, jij kleine teef? Je moet weten dat ik afgestudeerd ben als hoogste van mijn Korps Commandotroepen klas, en ik ben betrokken geweest bij meerdere geheime bestormingen tegen Al-Quaeda, en ik heb meer dan 300 bevestigde uitschakelingen. Ik ben opgeleid in guerilla-oorlogsvoering en ik ben de beste scherpschutter in de hele Nederlandse krijgsmacht. Jij bent niets voor mij behalve het zoveelste doelwit. Ik zal je uitschakelen met een ongekende hoeveelheid precisie zoals de mensheid nooit eerder heeft geëvenaard op deze planeet, markeer mijn woorden. Jij denkt zeker dat je weg komt met deze poep over mij zeggen op het internet? Denk nog eens na, neuker. Terwijl ik dit aan het typen ben ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van spionnen verspreid over heel Nederland, en je IP-adres word op dit moment getraceerd, dus beter bereid je je voor op de storm, made. De storm die je het zielige kleine ding wat jij je leven noemt zal vernietigen. Je bent verneukt dood, kind. Ik kan overal zijn, op elk moment, en ik kan je dood maken op meer dan 700 manieren, en dat zijn slechts de manieren met alleen mijn blote handen. Niet alleen ben ik zeer getrained in ongewapend gevecht, maar ik heb ook toegang tot het volledige wapenarsenaal van de Nederlanse Korps Mariniers en ik zal het volledig gebruiken om je trieste kont van het continent weg te vegen, jij kleine drol. Als je nou wist welke goddeloze vergelding er nou zou komen van jouw kleine "slimme" commentaar, misschien had je dan wel je verneukte mond gehouden. Maar je kon het niet, je deed het niet, en nu betaal je de prijs, jij godverdomde idoot. Ik zal woede over je hele lijf schijten, en je zal er in verdrinken. Je bent verneukt dood, kind.
Ik neuk je naar Antarcticaquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Van welk continent ben je van plan om mij weg te vegen?
Dat is iets anders dan wat in dat andere bericht stond.quote:
Dat zei je moeder gisteravond ook, hahaha xDDD moedergrappen lkkr grappigquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat in dat andere bericht stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |