abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200020148
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Beide mooi, maar extra liefde voor distels. Prachtig én lastig die, echt wat voor mij :+ :+ :+
In dat geval, speciaal voor jou (en voor mij, want dit vind ik zo'n prachtige distel)

Ik gok op basis van internet dat dit een speerdistel is. In elk geval een van de echt mooie distels.

Och vooruit, bonusfoto.

Dezelfde distel. Ik kén die distel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200020153
Mogge!

Ik maak me (voorlopig) ook niet zo druk over de deltavariant. Zo langzamerhand zijn steeds meer mensen gevaccineerd en velen al dubbel. En vooral dat laatste lijkt belangrijk te zijn. En als een derde nodig is, laat maar komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_200020267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Boodschappen doen bij de aldi, jaja das vaak een verrassing.
Ik kom er vaker en het scheelt wel iets met andere winkels. Maar de bon van gisteren was toch wel boven verwachting laag.
Spoilers!
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:17:29 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020271
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef sigme het volgende:

[..]

In dat geval, speciaal voor jou (en voor mij, want dit vind ik zo'n prachtige distel)
[ afbeelding ]
Ik gok op basis van internet dat dit een speerdistel is. In elk geval een van de echt mooie distels.

Och vooruit, bonusfoto.
[ afbeelding ]
Dezelfde distel. Ik kén die distel.
Op die laatste lijkt ie zijn handjes volledig juichend de lucht in te gooien ^O^ *O* ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200020306
Ik vind distels ook mooi @sigme . Tot ik erin ga staan/zitten. :P
Er zijn ook een paar varianten voor in de tuin die echt gigantische bloemen krijgen en ook metershoog kunnen worden.

pi_200020311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik maak me (voorlopig) ook niet zo druk over de deltavariant. Zo langzamerhand zijn steeds meer mensen gevaccineerd en velen al dubbel. En vooral dat laatste lijkt belangrijk te zijn. En als een derde nodig is, laat maar komen
Eens. Ik maak me er ook niet druk over. Als het een probleem wordt, dat zien we dan wel weer. Ik heb daar zelf toch helemaal geen invloed op, dus waarom druk maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200020320
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen angst voor, bij volledige vaccinatie is er niet zoveel te vrezen zie ik.
OK. Jij zit dichter bij de juiste info bron.
Tegelijkertijd blijf ik gereserveerd. Nog steeds.

Wat een leuk uitje naar Duitsland was dat, FFT! Even eruit.

Afgelopen december/januari zes weken 24/7 kuchen, hoesten, schrapen en ademtekort heeft mij definitief van het roken geholpen. Buitenshuis smokkelde ik wel vaker.
En hemellief: wat stinkt het (nu) :X
En nu is mijn stem stuk. -O- Een overslaande stem, geen geluid, geforceerde klanken.
pi_200020329
Goedemorgen!

Fijn dat het met je vader weer wat beter gaat, hij heeft toch een engeltje op zijn schouder @Lonaa :*

Distels vind ik wel tof, maar dan wel vanaf een afstandje :P .

En wat betreft covid; het is echt dat we deze week nog mondmaskers moeten dragen in de supermarkten en dat we in het ziekenhuis geen bezoekuren hebben wegens covid, maar verder raakt het eigenlijk steeds verder uit mijn systeem. :@
Dat heeft ook wel met de situatie op het werk te maken; 1,5m afstand houden onderling is daar echt kanslozer dan kansloos. Je staat regelmatig op 10 cm elkaars CO2 in te ademen :') , mondmaskers ten spijt. Dus iedereen heeft maar een beetje geaccepteerd dat als er corona uitbreekt, we gewoon allemaal de sjaak zijn. Of niet, want inmiddels zijn natuurlijk steeds meer collega's gevaccineerd.
pi_200020346
Oh wacht jullie hadden het over de Delta variant. Daar maak ik me ook niet direct zorgen over. Heb de hoop erop gevestigd dat de vaccins voldoende tegenwicht bieden. Verder kun je er toch weinig aan veranderen vrees ik.
pi_200020347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eens. Ik maak me er ook niet druk over. Als het een probleem wordt, dat zien we dan wel weer. Ik heb daar zelf toch helemaal geen invloed op, dus waarom druk maken.
Zo sta ik er ook in.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Afgelopen december/januari zes weken 24/7 kuchen, hoesten, schrapen en ademtekort heeft mij definitief van het roken geholpen. Buitenshuis smokkelde ik wel vaker.
En nu is mijn stem stuk. -O- Een overslaande stem, geen geluid, geforceerde klanken.
Nog steeds gestopt dus, wat goed _O_
Spoilers!
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:28:24 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020415
quote:

[..]

Data is openbaar beschikbaar. Ik zie geen reden tot zorg. Zoals Isa zegt, als er zorgelijke zaken gaan komen, dan zien we dat dan wel weer. Voorlopig doen de vaccins het hartstikke prima.
Ja als de virusdruk nog hoog is en mensen niet laten vaccineren die wel gevaccineerd kunnen worden, is daar een probleem.
Low income countries is een ander verhaal, maar daar woon ik niet goddank.

Je had onderzoek gehad voor je stem toch? Al een idee wat er aan de hand is?
pi_200020418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind distels ook mooi @:sigme . Tot ik erin ga staan/zitten. :P
Er zijn ook een paar varianten voor in de tuin die echt gigantische bloemen krijgen en ook metershoog kunnen worden.

[ afbeelding ]
Ja, kogeldistel heb ik hier ook wel ergens staan, en kaardebol heeft mijn moeder in mijn jeugd alle verhuizingen meegenomen. Maar ik hoe toch meer van de wilde distels. In Spanje ken ik een veld vol Maria-distels, ik zal even een foto van vorig jaar zoeken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:29:31 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020437
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:22 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen!

Fijn dat het met je vader weer wat beter gaat, hij heeft toch een engeltje op zijn schouder @:Lonaa :*

Distels vind ik wel tof, maar dan wel vanaf een afstandje :P .

En wat betreft covid; het is echt dat we deze week nog mondmaskers moeten dragen in de supermarkten en dat we in het ziekenhuis geen bezoekuren hebben wegens covid, maar verder raakt het eigenlijk steeds verder uit mijn systeem. :@
Dat heeft ook wel met de situatie op het werk te maken; 1,5m afstand houden onderling is daar echt kanslozer dan kansloos. Je staat regelmatig op 10 cm elkaars CO2 in te ademen :') , mondmaskers ten spijt. Dus iedereen heeft maar een beetje geaccepteerd dat als er corona uitbreekt, we gewoon allemaal de sjaak zijn. Of niet, want inmiddels zijn natuurlijk steeds meer collega's gevaccineerd.
Ik draag geen mondmasker meer. Gevaccineerd en er is nauwelijks corona nu dus prrrrrima, weg met dat ding
pi_200020439
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind distels ook mooi @:sigme . Tot ik erin ga staan/zitten. :P

[ afbeelding ]
Die staan in onze tuin. Iedereen die zegt dat ie ze mooi vindt krijgt er een mee naar huis hier :7
Ze zijn ook wel tof om te zien, maar woekeren ook lekker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200020473
Ik heb een stijltang gekocht en zit nu moed te verzamelen om 'm te gaan proberen :') was éven vergeten dat ik dingen die heel heet worden best eng vind.

Hielp ook niet dat ik bij het uitpakken al met mijn vel tussen het scharnier zat :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200020482
quote:

:Y je hebt als roker zelf niet door hoe erg het stinkt, dat merk je pas nadat je bent gestopt. Maar zo fijn dat het gelukt is. Hopelijk komt het met je stem ook nog goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:33:31 #67
370431 drakin
vurig typje
pi_200020489
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, kogeldistel heb ik hier ook wel ergens staan, en kaardebol heeft mijn moeder in mijn jeugd alle verhuizingen meegenomen. Maar ik hoe toch meer van de wilde distels. In Spanje ken ik een veld vol Maria-distels, ik zal even een foto van vorig jaar zoeken.
Ik weet dat ze vroeger schapenvachtjes mee kamden, of karden

Maar hoe ze dan zo'n kardebol vasthielden tijdens het werk?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_200020502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:32 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een stijltang gekocht en zit nu moed te verzamelen om 'm te gaan proberen :') was éven vergeten dat ik dingen die heel heet worden best eng vind.

Hielp ook niet dat ik bij het uitpakken al met mijn vel tussen het scharnier zat :+
Herkenbaar _O- Ik kocht zo'n ding en bedacht me ineens dat dat toch best eng was, zo'n gloedheet ding. Heb er ook wel eens brandplekjes van gekregen :X Bij die van mij zaten trouwens handschoentjes.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:36:18 #69
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200020536
quote:

Ik heb zo'n ding, maar ik durf 'm amper te gebruiken omdat angst dat ik of m'n handen verschroei of m'n haar er af brand. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:38:20 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020570
quote:

Sterkte :D
Klinkt doodeng zo'n apparaat
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 09:38:26 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200020573
Ik maak me er ook niet heel druk over, maar zou toch wel graag zien dat India nog even afgesloten blijft.

Jaja n=1 en zo, maar oud collega van m'n pa zit er al een jaar. Heeft longkanker gehad, heeft nog maar een long, wil niet vliegen met Corona.

Hij is niet bepaald te spreken over het gedrag van de meeste mensen daar, er lijkt daar niet veel aan de hand als je kijkt naar evenementen die plaats vinden of simpelweg op straat en religieuze bijeenkomsten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:39:16 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020584
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding, maar ik durf 'm amper te gebruiken omdat angst dat ik of m'n handen verschroei of m'n haar er af brand. :')
IJs die een taalvaud maakt O+

Vastgelegd voor het nageslacht O+
pi_200020586
quote:
17s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:33 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik weet dat ze vroeger schapenvachtjes mee kamden, of karden

Maar hoe ze dan zo'n kardebol vasthielden tijdens het werk?
Nou, dat is eigenlijk niet zo. Een kaardebol lijkt op wat je nodig hebt om wol mee te kaarden, maar is lang niet sterk genoeg. Er werd wel textiel mee gekaard (opgeruwd).
Maar dat verhindert het internet niet om het allemaal wel te herkauwen.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:40:55 #74
370431 drakin
vurig typje
pi_200020611
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, dat is eigenlijk niet zo. Een kaardebol lijkt op wat je nodig hebt om wol mee te kaarden, maar is lang niet sterk genoeg. Er werd wel textiel mee gekaard (opgeruwd).
Maar dat verhindert het internet niet om het allemaal wel te herkauwen.
Ik heb het niet van internet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_200020613

Mariadistel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')