abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200016112
In contrast apt de man weer weinig, maar die stort het irl allemaal tegelijk over me heen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200017514
Zo, even bij mijn ouders op bezoek geweest. Hij was wel beter te pas dan zaterdag, vond ik. Voelt zich ook goed, nergens last van verder. Arts was ook positief geweest.

Over 3 maanden moet er een controlefoto. Niet alleen om te kijken of alle stolsels weg zijn (waarschijnlijk wel) maar om ook uit te sluiten dat het vlekje dat ze zagen iets anders is dan gewoon een vlekje.

Ik maak me vooralsnog niet echt zorgen (meer). Hij heeft wel echt enorm veel geluk gehad. 5x over. :X
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 juni 2021 @ 23:09:49 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200017784
Vanavond verkiezingsdebat tussen de kandidaat-lijsttrekkers gehad. We hebben vier(!) kandidaten.
FIjn om weer een fysieke ALV te hebben O+. Helaas moest er om 22u er een punt achter gezet worden...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200017789
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Zo, even bij mijn ouders op bezoek geweest. Hij was wel beter te pas dan zaterdag, vond ik. Voelt zich ook goed, nergens last van verder. Arts was ook positief geweest.

Over 3 maanden moet er een controlefoto. Niet alleen om te kijken of alle stolsels weg zijn (waarschijnlijk wel) maar om ook uit te sluiten dat het vlekje dat ze zagen iets anders is dan gewoon een vlekje.

Ik maak me vooralsnog niet echt zorgen (meer). Hij heeft wel echt enorm veel geluk gehad. 5x over. :X
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:58 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200017887
Mooi zo dat het beter lijkt te gaan met vaders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200018126
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:

Fijn dat hij thuis is en zich zoveel beter voelt.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 23 juni 2021 @ 00:19:18 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200018755
:* voor Loon dr pa.. hopelijk gaat het nu idd beter.. en de komende 3 maanden dus nog even een beetje spannend .. sterkte!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200019511
Goedemorgen!
pi_200019562
Goed bericht om te lezen van Lonaa’s vader.👍🏼
Houden zo!

Vandaag weer werken buiten de deur in de Bieb, administratie binnen om verzekeringen te regelen en vanavond weer buiten zingen.
En de komst van de Delta variant benauwt mij wel. En dan moet de vakantieperiode nog beginnen én voorbij zijn in september.
Hoe kijken jullie ertegenaan?

Have a nice day Allen. w/
pi_200019568
Goedemorgen!

In de categorie 'subtiele bloeiers' heb ik nog voor jullie Geknoopt Helmkruid. De naam heb ik moeten opzoeken.

En de gewone Akkerdistel bloeit.

Daar hoor je vast een hekel aan te hebben maar ik vind ze ook wel mooi. En ik vind de distelvinkjes al helemaal erg mooi, dus moeten er distels zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200019589
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag ik me ook af. Zeker goed nieuws en heeeel misschien schrikt hij ervan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200019595
@Z; mooie huizen, leuke gebieden maar ook saaie omgevingen (rondom EOC). Heerlijke boodschappen gehaald bij Kaufland in de Flutstrasse, DM ook wat ingekocht en een boete vanwege geen schijf (zagen we niet dat dat moest) :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200019601
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Nog niet.
SPOILER
Ik ben er overigens niet zelf over begonnen, want ik had het wel goed, iedereen doet dat nu en daar was ie wel matig geergerd over. :+
pi_200019830
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:

Ik ben er overigens niet zelf over begonnen, want ik had het wel goed, iedereen doet dat nu en daar was ie wel matig geergerd over. :+
Dat is vooral super ergerlijk als je al van plan was om te stoppen. Dan krijg je zo'n 'ik wil niet dat je denkt dat ik het door jou wil, dus laat maar' gevoel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200019868
@vlindertje89 wat had je gisteren nou uiteindelijk gegeten?
pi_200019910
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is vooral super ergerlijk als je al van plan was om te stoppen. Dan krijg je zo'n 'ik wil niet dat je denkt dat ik het door jou wil, dus laat maar' gevoel :+
Ja. :') En hoe harder mensen roepen dat je moet stoppen, hoe recalcitranter. :7

Also irritant: roken verhoogt risico, maar is natuurlijk niet de directe oorzaak. Dus dat gebruikt ie als argument, maar alleen maar omdat iedereen zeikt.
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:41:49 #47
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_200019961
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aldi heeft geen witlofsalade -O-
Ik had een hele kar vol, 3 tassen met kop en nog los spul. 67 euro :o Ik had veel meer verwacht. Ik had alleen al voor 10 euro houtskool en 10 euro olijfolie.
Boodschappen doen bij de aldi, jaja das vaak een verrassing.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:00:04 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020091
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 07:01 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

In de categorie 'subtiele bloeiers' heb ik nog voor jullie Geknoopt Helmkruid. De naam heb ik moeten opzoeken.
[ afbeelding ]

En de gewone Akkerdistel bloeit.
[ afbeelding ]
Daar hoor je vast een hekel aan te hebben maar ik vind ze ook wel mooi. En ik vind de distelvinkjes al helemaal erg mooi, dus moeten er distels zijn.
Beide mooi, maar extra liefde voor distels. Prachtig én lastig die, echt wat voor mij :+ :+ :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:01:39 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020105
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 06:58 schreef AnneX het volgende:
Goed bericht om te lezen van Lonaa’s vader.👍🏼
Houden zo!

Vandaag weer werken buiten de deur in de Bieb, administratie binnen om verzekeringen te regelen en vanavond weer buiten zingen.
En de komst van de Delta variant benauwt mij wel. En dan moet de vakantieperiode nog beginnen én voorbij zijn in september.
Hoe kijken jullie ertegenaan?

Have a nice day Allen. w/
Geen angst voor, bij volledige vaccinatie is er niet zoveel te vrezen zie ik.
pi_200020118
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :') En hoe harder mensen roepen dat je moet stoppen, hoe recalcitranter. :7

Also irritant: roken verhoogt risico, maar is natuurlijk niet de directe oorzaak. Dus dat gebruikt ie als argument, maar alleen maar omdat iedereen zeikt.
Ik ben eenmaal gestopt met roken en zorg dat ik dat nooit weer hoef te doen; het is nogal een opgave.
Succes is niet gegarandeerd en er kleven ook nadelen aan. De voordelen zouden groter moeten zijn, dat weet ik wel, maar vlak de nadelen niet uit.

Los daarvan: heel fijn dat hij toch nog wel per ongeluk min of meer meer geluk dan wijsheid op tijd bij de dokter was, dat er direct en goed ingegrepen is en dat het er nu weer heel behoorlijk uit lijkt te zien allemaal. Dat kan stukken minder ;).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200020148
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Beide mooi, maar extra liefde voor distels. Prachtig én lastig die, echt wat voor mij :+ :+ :+
In dat geval, speciaal voor jou (en voor mij, want dit vind ik zo'n prachtige distel)

Ik gok op basis van internet dat dit een speerdistel is. In elk geval een van de echt mooie distels.

Och vooruit, bonusfoto.

Dezelfde distel. Ik kén die distel.
pi_200020153
Mogge!

Ik maak me (voorlopig) ook niet zo druk over de deltavariant. Zo langzamerhand zijn steeds meer mensen gevaccineerd en velen al dubbel. En vooral dat laatste lijkt belangrijk te zijn. En als een derde nodig is, laat maar komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_200020267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Boodschappen doen bij de aldi, jaja das vaak een verrassing.
Ik kom er vaker en het scheelt wel iets met andere winkels. Maar de bon van gisteren was toch wel boven verwachting laag.
Spoilers!
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:17:29 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020271
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef sigme het volgende:

[..]

In dat geval, speciaal voor jou (en voor mij, want dit vind ik zo'n prachtige distel)
[ afbeelding ]
Ik gok op basis van internet dat dit een speerdistel is. In elk geval een van de echt mooie distels.

Och vooruit, bonusfoto.
[ afbeelding ]
Dezelfde distel. Ik kén die distel.
Op die laatste lijkt ie zijn handjes volledig juichend de lucht in te gooien ^O^ *O* ^O^
pi_200020306
Ik vind distels ook mooi @sigme . Tot ik erin ga staan/zitten. :P
Er zijn ook een paar varianten voor in de tuin die echt gigantische bloemen krijgen en ook metershoog kunnen worden.

pi_200020311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik maak me (voorlopig) ook niet zo druk over de deltavariant. Zo langzamerhand zijn steeds meer mensen gevaccineerd en velen al dubbel. En vooral dat laatste lijkt belangrijk te zijn. En als een derde nodig is, laat maar komen
Eens. Ik maak me er ook niet druk over. Als het een probleem wordt, dat zien we dan wel weer. Ik heb daar zelf toch helemaal geen invloed op, dus waarom druk maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200020320
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen angst voor, bij volledige vaccinatie is er niet zoveel te vrezen zie ik.
OK. Jij zit dichter bij de juiste info bron.
Tegelijkertijd blijf ik gereserveerd. Nog steeds.

Wat een leuk uitje naar Duitsland was dat, FFT! Even eruit.

Afgelopen december/januari zes weken 24/7 kuchen, hoesten, schrapen en ademtekort heeft mij definitief van het roken geholpen. Buitenshuis smokkelde ik wel vaker.
En hemellief: wat stinkt het (nu) :X
En nu is mijn stem stuk. -O- Een overslaande stem, geen geluid, geforceerde klanken.
pi_200020329
Goedemorgen!

Fijn dat het met je vader weer wat beter gaat, hij heeft toch een engeltje op zijn schouder @Lonaa :*

Distels vind ik wel tof, maar dan wel vanaf een afstandje :P .

En wat betreft covid; het is echt dat we deze week nog mondmaskers moeten dragen in de supermarkten en dat we in het ziekenhuis geen bezoekuren hebben wegens covid, maar verder raakt het eigenlijk steeds verder uit mijn systeem. :@
Dat heeft ook wel met de situatie op het werk te maken; 1,5m afstand houden onderling is daar echt kanslozer dan kansloos. Je staat regelmatig op 10 cm elkaars CO2 in te ademen :') , mondmaskers ten spijt. Dus iedereen heeft maar een beetje geaccepteerd dat als er corona uitbreekt, we gewoon allemaal de sjaak zijn. Of niet, want inmiddels zijn natuurlijk steeds meer collega's gevaccineerd.
pi_200020346
Oh wacht jullie hadden het over de Delta variant. Daar maak ik me ook niet direct zorgen over. Heb de hoop erop gevestigd dat de vaccins voldoende tegenwicht bieden. Verder kun je er toch weinig aan veranderen vrees ik.
pi_200020347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eens. Ik maak me er ook niet druk over. Als het een probleem wordt, dat zien we dan wel weer. Ik heb daar zelf toch helemaal geen invloed op, dus waarom druk maken.
Zo sta ik er ook in.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Afgelopen december/januari zes weken 24/7 kuchen, hoesten, schrapen en ademtekort heeft mij definitief van het roken geholpen. Buitenshuis smokkelde ik wel vaker.
En hemellief: wat stinkt het (nu) :X
En nu is mijn stem stuk. -O- Een overslaande stem, geen geluid, geforceerde klanken.
Nog steeds gestopt dus, wat goed _O_
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')