Of niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal best wel positief!
Behalve dat laatste misschien. Al lees ik hier wat ik in mijn omgeving heel veel hoor en meemaak. De vrouwen vertellen heel veel meer dan de mannen. Soms vertel ik iets aan een vriend en dan zegt die...ik geef je nu even aan ...want ik vergeet het toch te vertellenZo is mijn broer, zo was mijn vader, zo waren mijn ooms en zo zijn ook een heleboel vrienden. Beetje generaliserend wel
Ja precies, selfie van het nieuwe kapsel ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja een beetje delen waar je mee bezig bent op dagen dat je elkaar niet ziet houdt het contact wel wst levendiger, in een relatie. Zeker de dingen die je dus niet elke dag doet kun je toch altijd wel even een leuk check-in momentje van maken.
Daar heb ik nou es meteen zin an!quote:
Ik herken het ook wel van vriendinnen. Sommige mensen denken er ook gewoon niet aan om het te delen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze houden elkaar ook erg slecht op de hoogte, ook al wonen ze samenze komen gewoon niet op het idee om dingen te vertellen of zo? Inmiddels hebben ze nu maar wel een gedeelde kalender, dan weten ze wel van elkaars afspraken, want dat werd een beetje onhandig anders.
![]()
Ik heb niet zo veel referentiekader geloof ik. Moet zeggen dat ik van m'n beste vriendin ook heel weinig hoor, maar die is een eersteklas chaoot
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Zo, even bij mijn ouders op bezoek geweest. Hij was wel beter te pas dan zaterdag, vond ik. Voelt zich ook goed, nergens last van verder. Arts was ook positief geweest.
Over 3 maanden moet er een controlefoto. Niet alleen om te kijken of alle stolsels weg zijn (waarschijnlijk wel) maar om ook uit te sluiten dat het vlekje dat ze zagen iets anders is dan gewoon een vlekje.
Ik maak me vooralsnog niet echt zorgen (meer). Hij heeft wel echt enorm veel geluk gehad. 5x over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fijn dat hij thuis is en zich zoveel beter voelt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Zo, even bij mijn ouders op bezoek geweest. Hij was wel beter te pas dan zaterdag, vond ik. Voelt zich ook goed, nergens last van verder. Arts was ook positief geweest.
Over 3 maanden moet er een controlefoto. Niet alleen om te kijken of alle stolsels weg zijn (waarschijnlijk wel) maar om ook uit te sluiten dat het vlekje dat ze zagen iets anders is dan gewoon een vlekje.
Ik maak me vooralsnog niet echt zorgen (meer). Hij heeft wel echt enorm veel geluk gehad. 5x over.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Mooi zo dat het beter lijkt te gaan met vaders.Vraag ik me ook af. Zeker goed nieuws en heeeel misschien schrikt hij ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Mooi zo dat het beter lijkt te gaan met vaders.Nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er overigens niet zelf over begonnen, want ik had het wel goed, iedereen doet dat nu en daar was ie wel matig geergerd over.
Sterkheidsbaas van alles.
Dat is vooral super ergerlijk als je al van plan was om te stoppen. Dan krijg je zo'n 'ik wil niet dat je denkt dat ik het door jou wil, dus laat maar' gevoelquote:Op woensdag 23 juni 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er overigens niet zelf over begonnen, want ik had het wel goed, iedereen doet dat nu en daar was ie wel matig geergerd over.
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is vooral super ergerlijk als je al van plan was om te stoppen. Dan krijg je zo'n 'ik wil niet dat je denkt dat ik het door jou wil, dus laat maar' gevoel
Boodschappen doen bij de aldi, jaja das vaak een verrassing.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aldi heeft geen witlofsalade![]()
Ik had een hele kar vol, 3 tassen met kop en nog los spul. 67 euroIk had veel meer verwacht. Ik had alleen al voor 10 euro houtskool en 10 euro olijfolie.
Beide mooi, maar extra liefde voor distels. Prachtig én lastig die, echt wat voor mijquote:Op woensdag 23 juni 2021 07:01 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
In de categorie 'subtiele bloeiers' heb ik nog voor jullie Geknoopt Helmkruid. De naam heb ik moeten opzoeken.
[ afbeelding ]
En de gewone Akkerdistel bloeit.
[ afbeelding ]
Daar hoor je vast een hekel aan te hebben maar ik vind ze ook wel mooi. En ik vind de distelvinkjes al helemaal erg mooi, dus moeten er distels zijn.
Geen angst voor, bij volledige vaccinatie is er niet zoveel te vrezen zie ik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:58 schreef AnneX het volgende:
Goed bericht om te lezen van Lonaa’s vader.👍🏼
Houden zo!
Vandaag weer werken buiten de deur in de Bieb, administratie binnen om verzekeringen te regelen en vanavond weer buiten zingen.
En de komst van de Delta variant benauwt mij wel. En dan moet de vakantieperiode nog beginnen én voorbij zijn in september.
Hoe kijken jullie ertegenaan?
Have a nice day Allen.
Ik ben eenmaal gestopt met roken en zorg dat ik dat nooit weer hoef te doen; het is nogal een opgave.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.En hoe harder mensen roepen dat je moet stoppen, hoe recalcitranter.
Also irritant: roken verhoogt risico, maar is natuurlijk niet de directe oorzaak. Dus dat gebruikt ie als argument, maar alleen maar omdat iedereen zeikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |