abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 21:33:31 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200015655
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit klinkt allemaal best wel positief!

Behalve dat laatste misschien. Al lees ik hier wat ik in mijn omgeving heel veel hoor en meemaak. De vrouwen vertellen heel veel meer dan de mannen. Soms vertel ik iets aan een vriend en dan zegt die...ik geef je nu even aan ...want ik vergeet het toch te vertellen _O- Zo is mijn broer, zo was mijn vader, zo waren mijn ooms en zo zijn ook een heleboel vrienden. Beetje generaliserend wel
Of niet.
Niet dat ik vaak andere kapsels neem, maar ja is het voor een ander relevant om te weten? Als ze me zien, zien ze dat vanzelf. Als ze me niet kunnen zien boeit het ook niet :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200015919
Nou ja een beetje delen waar je mee bezig bent op dagen dat je elkaar niet ziet houdt het contact wel wst levendiger, in een relatie. Zeker de dingen die je dus niet elke dag doet kun je toch altijd wel even een leuk check-in momentje van maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 juni 2021 @ 21:47:22 #28
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200015977
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja een beetje delen waar je mee bezig bent op dagen dat je elkaar niet ziet houdt het contact wel wst levendiger, in een relatie. Zeker de dingen die je dus niet elke dag doet kun je toch altijd wel even een leuk check-in momentje van maken.
Ja precies, selfie van het nieuwe kapsel ofzo.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 21:51:04 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200016056
quote:
Daar heb ik nou es meteen zin an!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200016084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze houden elkaar ook erg slecht op de hoogte, ook al wonen ze samen :') ze komen gewoon niet op het idee om dingen te vertellen of zo? Inmiddels hebben ze nu maar wel een gedeelde kalender, dan weten ze wel van elkaars afspraken, want dat werd een beetje onhandig anders. :')

Ik heb niet zo veel referentiekader geloof ik. Moet zeggen dat ik van m'n beste vriendin ook heel weinig hoor, maar die is een eersteklas chaoot :D
Ik herken het ook wel van vriendinnen. Sommige mensen denken er ook gewoon niet aan om het te delen.

Maar fijn om te lezen dat het de laatste weken beter gaat met je :)
pi_200016112
In contrast apt de man weer weinig, maar die stort het irl allemaal tegelijk over me heen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200017514
Zo, even bij mijn ouders op bezoek geweest. Hij was wel beter te pas dan zaterdag, vond ik. Voelt zich ook goed, nergens last van verder. Arts was ook positief geweest.

Over 3 maanden moet er een controlefoto. Niet alleen om te kijken of alle stolsels weg zijn (waarschijnlijk wel) maar om ook uit te sluiten dat het vlekje dat ze zagen iets anders is dan gewoon een vlekje.

Ik maak me vooralsnog niet echt zorgen (meer). Hij heeft wel echt enorm veel geluk gehad. 5x over. :X
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 juni 2021 @ 23:09:49 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200017784
Vanavond verkiezingsdebat tussen de kandidaat-lijsttrekkers gehad. We hebben vier(!) kandidaten.
FIjn om weer een fysieke ALV te hebben O+. Helaas moest er om 22u er een punt achter gezet worden...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200017789
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Zo, even bij mijn ouders op bezoek geweest. Hij was wel beter te pas dan zaterdag, vond ik. Voelt zich ook goed, nergens last van verder. Arts was ook positief geweest.

Over 3 maanden moet er een controlefoto. Niet alleen om te kijken of alle stolsels weg zijn (waarschijnlijk wel) maar om ook uit te sluiten dat het vlekje dat ze zagen iets anders is dan gewoon een vlekje.

Ik maak me vooralsnog niet echt zorgen (meer). Hij heeft wel echt enorm veel geluk gehad. 5x over. :X
:*
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 23:15:58 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200017887
Mooi zo dat het beter lijkt te gaan met vaders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200018126
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:

Fijn dat hij thuis is en zich zoveel beter voelt.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 23 juni 2021 @ 00:19:18 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200018755
:* voor Loon dr pa.. hopelijk gaat het nu idd beter.. en de komende 3 maanden dus nog even een beetje spannend .. sterkte!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200019511
Goedemorgen!
pi_200019562
Goed bericht om te lezen van Lonaa’s vader.👍🏼
Houden zo!

Vandaag weer werken buiten de deur in de Bieb, administratie binnen om verzekeringen te regelen en vanavond weer buiten zingen.
En de komst van de Delta variant benauwt mij wel. En dan moet de vakantieperiode nog beginnen én voorbij zijn in september.
Hoe kijken jullie ertegenaan?

Have a nice day Allen. w/
pi_200019568
Goedemorgen!

In de categorie 'subtiele bloeiers' heb ik nog voor jullie Geknoopt Helmkruid. De naam heb ik moeten opzoeken.

En de gewone Akkerdistel bloeit.

Daar hoor je vast een hekel aan te hebben maar ik vind ze ook wel mooi. En ik vind de distelvinkjes al helemaal erg mooi, dus moeten er distels zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200019589
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag ik me ook af. Zeker goed nieuws en heeeel misschien schrikt hij ervan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200019595
@Z; mooie huizen, leuke gebieden maar ook saaie omgevingen (rondom EOC). Heerlijke boodschappen gehaald bij Kaufland in de Flutstrasse, DM ook wat ingekocht en een boete vanwege geen schijf (zagen we niet dat dat moest) :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200019601
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Nog niet.
SPOILER
Ik ben er overigens niet zelf over begonnen, want ik had het wel goed, iedereen doet dat nu en daar was ie wel matig geergerd over. :+
pi_200019830
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:

Ik ben er overigens niet zelf over begonnen, want ik had het wel goed, iedereen doet dat nu en daar was ie wel matig geergerd over. :+
Dat is vooral super ergerlijk als je al van plan was om te stoppen. Dan krijg je zo'n 'ik wil niet dat je denkt dat ik het door jou wil, dus laat maar' gevoel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200019868
@vlindertje89 wat had je gisteren nou uiteindelijk gegeten?
pi_200019910
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is vooral super ergerlijk als je al van plan was om te stoppen. Dan krijg je zo'n 'ik wil niet dat je denkt dat ik het door jou wil, dus laat maar' gevoel :+
Ja. :') En hoe harder mensen roepen dat je moet stoppen, hoe recalcitranter. :7

Also irritant: roken verhoogt risico, maar is natuurlijk niet de directe oorzaak. Dus dat gebruikt ie als argument, maar alleen maar omdat iedereen zeikt.
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:41:49 #47
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_200019961
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aldi heeft geen witlofsalade -O-
Ik had een hele kar vol, 3 tassen met kop en nog los spul. 67 euro :o Ik had veel meer verwacht. Ik had alleen al voor 10 euro houtskool en 10 euro olijfolie.
Boodschappen doen bij de aldi, jaja das vaak een verrassing.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:00:04 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020091
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 07:01 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

In de categorie 'subtiele bloeiers' heb ik nog voor jullie Geknoopt Helmkruid. De naam heb ik moeten opzoeken.
[ afbeelding ]

En de gewone Akkerdistel bloeit.
[ afbeelding ]
Daar hoor je vast een hekel aan te hebben maar ik vind ze ook wel mooi. En ik vind de distelvinkjes al helemaal erg mooi, dus moeten er distels zijn.
Beide mooi, maar extra liefde voor distels. Prachtig én lastig die, echt wat voor mij :+ :+ :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:01:39 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020105
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 06:58 schreef AnneX het volgende:
Goed bericht om te lezen van Lonaa’s vader.👍🏼
Houden zo!

Vandaag weer werken buiten de deur in de Bieb, administratie binnen om verzekeringen te regelen en vanavond weer buiten zingen.
En de komst van de Delta variant benauwt mij wel. En dan moet de vakantieperiode nog beginnen én voorbij zijn in september.
Hoe kijken jullie ertegenaan?

Have a nice day Allen. w/
Geen angst voor, bij volledige vaccinatie is er niet zoveel te vrezen zie ik.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200020118
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :') En hoe harder mensen roepen dat je moet stoppen, hoe recalcitranter. :7

Also irritant: roken verhoogt risico, maar is natuurlijk niet de directe oorzaak. Dus dat gebruikt ie als argument, maar alleen maar omdat iedereen zeikt.
Ik ben eenmaal gestopt met roken en zorg dat ik dat nooit weer hoef te doen; het is nogal een opgave.
Succes is niet gegarandeerd en er kleven ook nadelen aan. De voordelen zouden groter moeten zijn, dat weet ik wel, maar vlak de nadelen niet uit.

Los daarvan: heel fijn dat hij toch nog wel per ongeluk min of meer meer geluk dan wijsheid op tijd bij de dokter was, dat er direct en goed ingegrepen is en dat het er nu weer heel behoorlijk uit lijkt te zien allemaal. Dat kan stukken minder ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')