Hij kan een jaar banken ook niet handelen, want waar gaat hij spelen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:00 schreef alopio het volgende:
Sjaak is natuurlijk een grote randdebiel dat hij in die clausule geen uitsluitsel voor binnenlandse transfers heeft gedaan. Maar goed, dat Sjaak een complete mongool is weten we al langer. Dat dat figuur nog in de RVC zit in z’n eigen falen te beoordelen is te debiel voor worden.
Als Berghuis perse naar een club wil die CL speelt snap ik het wel, welke andere buitenslandse club die CL speelt blijft er over dan? Sevilla? Wolfsburg? Atalanta? Dan heb je het wel gehad qua reële opties. Een Norwich heeft ook interesse, maar dan kom je dus weer bij een onderkant Premier League club uit.
Wolfsburg geef ik de meeste kans, anders wordt het gewoon Ajax, Overmars heeft genoeg geld, die kan die 4 miljoen gebruiken om alleen maar Feyenoord terug te pakken voor de Vermeer actie en dan Berghuis een jaar lang te laten banken met 3 miljoen salaris, en hem dan na een jaar weer te verkopen voor 6 miljoen.
De enige reden dat Berghuis niet naar Ajax zou gaan is sentiment, die jongen is gevoelig en kan helemaal niet omgaan met A) boze Feyenoorders en B) een boze harde kern van Ajax die hem als kakkerlak zien en niet moeten. Berghuis kan dat helemaal niet handelen
Ik herinner me van hem alleen zijn debuut in de CL tegen PSG waarin hij werkelijk alles fout deed. Geen bal goed geraakt.quote:
Denk aan je hart maatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het vooral grappig hoe serieus sommigen het al nemen, alsof het al zeker is. Enige wat het betekent is dat Berghuis Ajax nog niet uitsluit en verder kan alles er tussen nog gebeuren. Het is ook duidelijk dat Ajax handelt vanuit een buitenkansje en niet vanuit een concrete behoefte aan een type Berghuis wat de kans dat het tot een akkoord komt echt verkleint.
Vanavond komt er een update van FeyenoordTM die zegt ‘Berghuis gaat na EK in gesprek, sluit Ajax niet uit maar voorkeur ligt bij transfer buitenland’ en daarmee is de kous voorlopig af
Gelukkig niet nee!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nooit bij Ajax gespeeld hoor
Dat VI Pro artikel van Krabby is ook geschreven alsof het al zeker isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het vooral grappig hoe serieus sommigen het al nemen, alsof het al zeker is. Enige wat het betekent is dat Berghuis Ajax nog niet uitsluit en verder kan alles er tussen nog gebeuren. Het is ook duidelijk dat Ajax handelt vanuit een buitenkansje en niet vanuit een concrete behoefte aan een type Berghuis wat de kans dat het tot een akkoord komt echt verkleint.
Vanavond komt er een update van FeyenoordTM die zegt ‘Berghuis gaat na EK in gesprek, sluit Ajax niet uit maar voorkeur ligt bij transfer buitenland’ en daarmee is de kous voorlopig af
Vandaar dat het afwachten is wat feyenoordtm te melden heeft, voor VI, AD en Telegraaf is het een geweldige scoop want het lokt enorm veel reactie uit en zolderkamer heeft er geen commerciële belangen bijquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat VI Pro artikel van Krabby is ook geschreven alsof het al zeker is
Dit dus. Laten we wel wezen, eerlijk gezegd begrijp ik een mogelijke overstap van hem naar Ajax wel:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Berghuis het wel ziet zitten bij Ajax is op zich niet zo gek. Hij wil na al die jaren eindelijk eens op de hoogste podium spelen. Maar als Sevilla ook geïnteresseerd zou zijn, dan neem ik aan dat hij daarvoor kiest. Sterkere competitie + lekker klimaat. Aan de andere kant is zijn kans om daar in de basis te komen wel erg klein, en bij Ajax zou hij zich door hard te werken daar nog wel in kunnen knokken. Al gaat dat ook lastig worden natuurlijk.
Bij Werder Bremen en Club Brugge werd hij ook al uitgelachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me van hem alleen zijn debuut in de CL tegen PSG waarin hij werkelijk alles fout deed. Geen bal goed geraakt.
En hij was in de jeugd wel echt goed, maar ook weer een fysiekdingetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Werder Bremen en Club Brugge werd hij ook al uitgelachen.
Hij heeft veel mensen voor de gek gehouden met zijn haardos.
meidquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Werder Bremen en Club Brugge werd hij ook al uitgelachen.
Hij heeft veel mensen voor de gek gehouden met zijn haardos.
Het zijn ook vooral speculaties van Driessen, Verweij, Krabby en Gouka (kansloos rijtje ook), die allemaal geen directe lijntjes hebben met Berghuis dus hooguit weten dat Ajax serieuze interesse heeft en Berghuis niet bij voorbaat nee zegt. Meer lijkt het nog niet te zijn maar het levert wel mooie headliners en veel clicks/commotie op. Media-aids.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral speculaties van Driessen, Verweij, Krabby en Gouka (kansloos rijtje ook), die allemaal geen directe lijntjes hebben met Berghuis dus hooguit weten dat Ajax serieuze interesse heeft en Berghuis niet bij voorbaat nee zegt. Meer lijkt het nog niet te zijn maar het levert wel mooie headliners en veel clicks/commotie op. Media-aids.
Denk dat het niet bij voorbaat uitsluiten van Ajax wel een duidelijk signaal is dat Berghuis zeker niet wil blijven, dus vanuit ons perspectief maakt het niet heel veel meer uit. Feyenoord is uitgespeeld in deze situatie en het is hooguit wat billijker als hij naar het buitenland vertrekt.quote:
Het is wel wat meer dan speculatie, Ajax heeft zich officieel gemeld, of het dan wat wordt is wat anders maar dat hangt dus van de speler af, Feyenoord is geen partij omdat het bedrag al laag genoeg is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral speculaties van Driessen, Verweij, Krabby en Gouka (kansloos rijtje ook), die allemaal geen directe lijntjes hebben met Berghuis dus hooguit weten dat Ajax serieuze interesse heeft en Berghuis niet bij voorbaat nee zegt. Meer lijkt het nog niet te zijn maar het levert wel mooie headliners en veel clicks/commotie op. Media-aids.
Gaat gewoon allemaal via zn management.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Berghuis geen interesse in Ajax zou hebben, waarom zou Ajax zich dan bij Feyenoord melden? Ik neem aan dat Ajax van tevoren polst hoe die jongen erin staat zodat ze hun tijd niet verspillen en ze niet voor schut staan als Berghuis hun afwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |