Jaa Floor ook heel vet, dat (of Nightwish) staat ook op m'n lijst nog.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer dat toen nét corona kwam![]()
Mijn laatste concert was ook ongeveer toen, Floor Jansen in Tivoli
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar DE naam voor jouw fiets is er ook nog niet he
Wat een worsteling des levens
Ik vind dit heel ongemakkelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Dave het volgende:
Voor wie er hip bij wil lopen: slashed jeans.
[ twitter ]
Ik sla zelf nog even over.
Ik ben nog altijd maar naar 3 concerten van 'A-listers' gegaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:56 schreef DeLuna het volgende:
Mijn eerste concert was denk ik MIKA in 2009?
Ik dacht even dat het een glitch in mijn scherm wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
En die 6500 doden in Qatar natuurlijk ook wel heel erg. 6500 doden alleen door de bouw van die stadion. Voor WK dat alleen daar is door smeergeld die de UEFA heeft gekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Greys het volgende:
@:Moira juist omdat de UEFA géén toestemming gaf komen nu die voetballers met dat protest. Hopelijk volgen er meer. Veel andere stadions in Duitsland gaan wel regenboog tijdens die wedstrijd. Hopelijk doen ze het alsnog gewoon, ondanks magnie. Fuck de UEFA met hun gezwabber. Eerst een boot tijdens de pride want kijk ons eens lekker inclusief zijn en nu dit.
Dit is net alsof je bij een goochelaar in een kist hebt gelegen en dat ze je doormidden hebben gezaagd en dat je vervolgens niet weer helemaal goed aan elkaar bent gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Ah ik had alweer een stukkie gemist jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Greys het volgende:
@:Moira juist omdat de UEFA géén toestemming gaf komen nu die voetballers met dat protest. Hopelijk volgen er meer. Veel andere stadions in Duitsland gaan wel regenboog tijdens die wedstrijd. Hopelijk doen ze het alsnog gewoon, ondanks magnie. Fuck de UEFA met hun gezwabber. Eerst een boot tijdens de pride want kijk ons eens lekker inclusief zijn en nu dit.
Wanneer is iets een a-lister?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd maar naar 3 concerten van 'A-listers' gegaan
Gwen Stefani's Sweet Escape Tour in Ahoy in 2007
Avril Lavigne's Best Damn Tour in Heineken Music Hall in 2008
Maroon 5's Hands All Over Tour in Heineken Music Hall in 2011
Nee precies. "Ik ga met de fiets" klinkt toch heel anders dan "Ik ga met Sieneke"quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaVoelt toch wat kaal zo hoor. Dat arme ding "fiets" noemen klinkt ook zo onpersoonlijk
Maar vanavond wel een spannende pot in Kroatië - Schotland want dat kan voor ons beslissend zijn tegen wie we moeten in de achtste.quote:
Ik was eigenlijk jaren geleden (in jouw peutertijd ongeveer) nog naar een zomerfestival voor kinderen geweest waar de M-kids optraden en ik had besloten dat ik die niet mee ging rekenenquote:
Saai he. Waarom kunnen ze het niet verdelenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee precies. "Ik ga met de fiets" klinkt toch heel anders dan "Ik ga met Sieneke"
Ik geloof dat de letterlijke definitie is 'iedereen die op de lijst voor de Oscars staat' (https://en.wikipedia.org/wiki/A-list), dus als het op muzikale artiesten aankomt is het vrij open ter interpretatiequote:
Hier Kensington in 2012 en 2015? (nog voordat ze echt bekend werdenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd maar naar 3 concerten van 'A-listers' gegaan
Gwen Stefani's Sweet Escape Tour in Ahoy in 2007
Avril Lavigne's Best Damn Tour in Heineken Music Hall in 2008
Maroon 5's Hands All Over Tour in Heineken Music Hall in 2011
Ik hoop dat ik nog iets mee kan krijgen. Toneelrepetitiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar vanavond wel een spannende pot in Kroatië - Schotland want dat kan voor ons beslissend zijn tegen wie we moeten in de achtste.
Ze mogen in ieder geval niet gelijk eindigen. Verder weet ik niet meer zo goed hoe het precies zit
“Ik zit op Sieneke”quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee precies. "Ik ga met de fiets" klinkt toch heel anders dan "Ik ga met Sieneke"
"Ik ga ff met de Vrijmibike" kan gewoon hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is de FIFA toch? Niet dat het minder erg is maar tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
En die 6500 doden in Qatar natuurlijk ook wel heel erg. 6500 doden alleen door de bouw van die stadion. Voor WK dat alleen daar is door smeergeld die de UEFA heeft gekregen
Hardop lachen om die kettingquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Ik zit op Sieneke”
“De hele straat heeft al eens op Sieneke gereden”
“Sienekes ketting ligt eraf”
Heb het voetballersprotest gemist denk ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:02 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |