Ik was toen ik naar DOA ging in 95 net 16 geworden, en ging samen met mijn beste vriendin destijds voornamelijk om Life Of Agony en Type O Negative te zien, maar was sowieso een killer line-up dat jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voel ik mij ineens jong. Toen speelde ik nog met baby born enz.
That's the spirit!!! Fierce When Roused!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten het knopje om te zetten hoor, ik ga zo whisky halen of zo en los, Schotten varen niet wel bij een beetje laf geknijp, antibiotica en rust, whisky godverdomme
Yep!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
Is dit het nieuwe wat luister je nu topique?
Thanks, dat wist ik van die PostNL punten maar wil het gewoon terug in een bus plempen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:43 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
https://www.postnl.nl/kla(...)nten-openingstijden/
Ach, Life of Agony. Ik heb Keith Caputo nog live gezien in de kelder van een platenzaak in Rotterdam. En ik dacht ook nog in de Effenaar toen ze live integraal de plaat river runs red speelden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was toen ik naar DOA ging in 95 net 16 geworden, en ging samen met mijn beste vriendin destijds voornamelijk om Life Of Agony en Type O Negative te zien, maar was sowieso een killer line-up dat jaar
Fierce When Roused, Do Dheagh Shlainte.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
That's the spirit!!! Fierce When Roused!![]()
Ja klopt, is nu Mina Caputoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ach, Life of Agony. Ik heb Keith Caputo nog live gezien in de kelder van een platenzaak in Rotterdam. En ik dacht ook nog in de Effenaar toen ze live integraal de plaat river runs red speelden.
En wij ons afvroegen waarom er een vrouw op het podium stond... Wie dus Mina Caputo bleek te zijn...
Ik was er in 1999 op de Razob bij Mierlo. Toen was het kaartje volgens mij iets van 100 gulden..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was op DOA toen het nog op het vliegveld was 3 dagen lang, in '95 en '96in 95 was een kaartje 25 gulden en in 96 50 gulden
Zo, in 4 jaar tijd 4x zo veel!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was er in 1999 op de Razob bij Mierlo. Toen was het kaartje volgens mij iets van 100 gulden..
Vet!quote:
Peter Steelequote:
I knowwwwquote:
Hey jij ook weer eens hier.quote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey jij ook weer eens hier.
Voor de TT. Ik eet een sateschnitzel op stokbrood
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Peter Steele had wat @:uitstraling niet heeft.
Nah, inwisselbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oasis echt de meest overgewaardeerde meuk ooit na Coldplay
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja ff maar. Moest ff tijd doden tot mn examen begintquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey jij ook weer eens hier.
Voor de TT. Ik eet een sateschnitzel op stokbrood
Een geweten? Zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Peter Steele had wat @:uitstraling niet heeft.
Vreemde tijd voor een vmbo examen maar succesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ff maar. Moest ff tijd doden tot mn examen begint
Coldplay is echt 1000x slechter en suffer dan Oasis imoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker is die hèquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb straks een bofkipburger met erwtjes.
Ik heb ook gewoon eten in de magnetron gezet hoor...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier een simpele pasta. Luie vlerk, ditdat.
...uitstraling?quote:
Even goed lezen....quote:
Welke?quote:
Vond yellow wel een leuk liedje toentertijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Coldplay heeft wel een paar uitzonderingen
Zo zwart als je ziel tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Verder weet ik wat mensen over mijn smaak zeggen, dus eh.
Ja die dingen ook allemaal maar dat bedoelde ik niet.quote:
Twee pannetjes op 't vuur, voorgesneden groente. Alleen een beetje knoflook en tomaat erbij gesneden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon eten in de magnetron gezet hoor...
Nice. Van de week eens voor kijkenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Je post serieus pas net mee hier??
Maar mijn pannen!quote:
Ik heb een valess saté schnitzel in de pan gegooid en een baguette in de oven.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee pannetjes op 't vuur, voorgesneden groente. Alleen een beetje knoflook en tomaat erbij gesneden.
Multitasken dan krengquote:
Nu al hatelijk doen, na een dag posten? Dat kippenhokgedrag mag je op Viva achterlaten hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:18 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja die dingen ook allemaal maar dat bedoelde ik niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al hatelijk doen, na een dag posten? Dat kippenhokgedrag mag je op Viva achterlaten hoor.
We hebben hier genoeg haantjes wou je zeggen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al hatelijk doen, na een dag posten? Dat kippenhokgedrag mag je op Viva achterlaten hoor.
sommige mensen willen de sfeer gewoon een beetje normaal houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:22 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
![]()
sommige mensen hier zijn wel snel op hun teentjes getrapt
Ja, en het een en ander er tussenin.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg haantjes wou je zeggen?
Je hebt geen PI dus nu is het net alsof je het meentquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
sommige mensen willen de sfeer gewoon een beetje normaal houden.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt geen PI dus nu is het net alsof je het meent
Singquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vond Travis rond die tijd ook wel leuk
Paar jaar geleden hier in een park (Philips de Jonghpark voor de bekenden) een Led Zep cover band gezien, Die zijn meermaals in het VK uitgeroepen tot allerbeste cover/tribute band van dat land. En dat was te merken. Die waren echt ijzersterk. Ze speelden ook mijn favo led zep lied (Since I've Been loving you)quote:
Budi, was ist los?quote:
Wanneer is het nog wel een geintje?quote:
Anders zou ik te perfect zijn geweest, zo sneu voor anderen danquote:
quote:
Waar? Ik in Düsseldorf in 2009quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Oasis gelukkig nog in 2009 live kunnen zien voor ze ermee kapten
Alleen Blur nooit live gezien
Ja bij andere sites staat er altijd op de optie om de desktop versie te bekijken, maar zie hier (nog) niet een aanklikbare link daarvoor, maar zal straks ff verder op onderzoek uitgaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah, op iPhone kun je desktop mode forceren. op je Samsung vast ook wel?
Zag dat je geen ui kon instellen .
Na amper 24 uur meeposten al zo’n mening uitstorten over een andere user vind ik een beetje ver gaan. Niet iets dat je verwacht van een nieuwe user, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wanneer is het nog wel een geintje?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |