Twee pannetjes op 't vuur, voorgesneden groente. Alleen een beetje knoflook en tomaat erbij gesneden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon eten in de magnetron gezet hoor...
Nice. Van de week eens voor kijkenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Je post serieus pas net mee hier??
Maar mijn pannen!quote:
Ik heb een valess saté schnitzel in de pan gegooid en een baguette in de oven.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee pannetjes op 't vuur, voorgesneden groente. Alleen een beetje knoflook en tomaat erbij gesneden.
Multitasken dan krengquote:
Nu al hatelijk doen, na een dag posten? Dat kippenhokgedrag mag je op Viva achterlaten hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:18 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja die dingen ook allemaal maar dat bedoelde ik niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al hatelijk doen, na een dag posten? Dat kippenhokgedrag mag je op Viva achterlaten hoor.
We hebben hier genoeg haantjes wou je zeggen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu al hatelijk doen, na een dag posten? Dat kippenhokgedrag mag je op Viva achterlaten hoor.
sommige mensen willen de sfeer gewoon een beetje normaal houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:22 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
![]()
sommige mensen hier zijn wel snel op hun teentjes getrapt
Ja, en het een en ander er tussenin.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg haantjes wou je zeggen?
Je hebt geen PI dus nu is het net alsof je het meentquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
sommige mensen willen de sfeer gewoon een beetje normaal houden.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt geen PI dus nu is het net alsof je het meent
Singquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vond Travis rond die tijd ook wel leuk
Paar jaar geleden hier in een park (Philips de Jonghpark voor de bekenden) een Led Zep cover band gezien, Die zijn meermaals in het VK uitgeroepen tot allerbeste cover/tribute band van dat land. En dat was te merken. Die waren echt ijzersterk. Ze speelden ook mijn favo led zep lied (Since I've Been loving you)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |