Ik was toen ik naar DOA ging in 95 net 16 geworden, en ging samen met mijn beste vriendin destijds voornamelijk om Life Of Agony en Type O Negative te zien, maar was sowieso een killer line-up dat jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voel ik mij ineens jong. Toen speelde ik nog met baby born enz.
That's the spirit!!! Fierce When Roused!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten het knopje om te zetten hoor, ik ga zo whisky halen of zo en los, Schotten varen niet wel bij een beetje laf geknijp, antibiotica en rust, whisky godverdomme
Yep!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
Is dit het nieuwe wat luister je nu topique?
Thanks, dat wist ik van die PostNL punten maar wil het gewoon terug in een bus plempen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:43 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
https://www.postnl.nl/kla(...)nten-openingstijden/
Ach, Life of Agony. Ik heb Keith Caputo nog live gezien in de kelder van een platenzaak in Rotterdam. En ik dacht ook nog in de Effenaar toen ze live integraal de plaat river runs red speelden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was toen ik naar DOA ging in 95 net 16 geworden, en ging samen met mijn beste vriendin destijds voornamelijk om Life Of Agony en Type O Negative te zien, maar was sowieso een killer line-up dat jaar
Fierce When Roused, Do Dheagh Shlainte.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
That's the spirit!!! Fierce When Roused!![]()
Ja klopt, is nu Mina Caputoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ach, Life of Agony. Ik heb Keith Caputo nog live gezien in de kelder van een platenzaak in Rotterdam. En ik dacht ook nog in de Effenaar toen ze live integraal de plaat river runs red speelden.
En wij ons afvroegen waarom er een vrouw op het podium stond... Wie dus Mina Caputo bleek te zijn...
Ik was er in 1999 op de Razob bij Mierlo. Toen was het kaartje volgens mij iets van 100 gulden..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was op DOA toen het nog op het vliegveld was 3 dagen lang, in '95 en '96in 95 was een kaartje 25 gulden en in 96 50 gulden
Zo, in 4 jaar tijd 4x zo veel!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was er in 1999 op de Razob bij Mierlo. Toen was het kaartje volgens mij iets van 100 gulden..
Vet!quote:
Peter Steelequote:
I knowwwwquote:
Hey jij ook weer eens hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |