Zodra ie goed geland isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:05 schreef STING het volgende:
Dan kun je straks weer fijn in je eigen kracht staan
Wacht even, ik schiet even een Bilaatje in om het af te stemmen met je.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor debiteuren crediteuren TT?
Kappen nou, ik moet nog etenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht even, ik schiet even een Bilaatje in om het af te stemmen met je.
Hier, een high five. Op je bakkes. Met een barkruk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat had jij erop vandaag?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor debiteuren crediteuren TT?
Volgens mij zijn jullie niet helemaal aligned. Misschien is een 360 graden feedback ronde een idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, een high five. Op je bakkes. Met een barkruk.
Ghighighighi
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie niet helemaal aligned. Misschien is een 360 graden feedback ronde een idee.
Rib aan je nabestaanden hč?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef Barbusse het volgende:
Brb tot ooit of misschien nooit dan maar he
Nee dus ik ben een beetje verbaasd.quote:
Wel trek in spare ribs nu eigenlijkquote:
Onder je kussen ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus ik ben een beetje verbaasd.
Slaap elke nacht met z'n huissleutel onder m'n kussen.
Dat krijg je van deze gemaakte tweedeling in de samenleving, en mensen lijken het allemaal heel erg logisch en normaal te vinden, want je bent toch geen wappie he!!??11quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:35 schreef gcjoel het volgende:
Godver heb al maanden een kaartje voor een corona concert. Gaat begin juli eindelijk plaats vinden, hebben ze besloten dat het toch leuker is als we gewoon kunnen dansen dus testen voor toegang.
Joeh doei. Niet voor dit. Geef dan maar mijn geld terug.
Kom je weer naar het oosten? Want het is stil hier aan de overkantquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het een prima tussenoplossing.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat krijg je van deze gemaakte tweedeling in de samenleving, en mensen lijken het allemaal heel erg logisch en normaal te vinden, want je bent toch geen wappie he!!??11.
De gehoorzaamheidstraining van 2020 heeft prima gewerkt, tweederangsburgers zijn ingevoerd..
Ik zou die prik er bijna uit willen laten zuigen als ik zie hoe "superieur" mensen zich voelen en hoe makkelijk anderen weg worden gezet als rechteloos.
Is dit de nieuwe woke?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat krijg je van deze gemaakte tweedeling in de samenleving, en mensen lijken het allemaal heel erg logisch en normaal te vinden, want je bent toch geen wappie he!!??11.
De gehoorzaamheidstraining van 2020 heeft prima gewerkt, tweederangsburgers zijn ingevoerd..
Ik zou die prik er bijna uit willen laten zuigen als ik zie hoe "superieur" mensen zich voelen en hoe makkelijk anderen weg worden gezet als rechteloos.
Andere afdelingquote:
Je bent zo lekker bevlogen bij bepaalde onderwerpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andere afdeling.
Ik vergeet wel eens dat deze SC allergisch is voor posts langer dan 1 zin, sorry.
Nog 1,5 jaar en dan gewoon het geluid van jengelende kinderen volgen want dan is Q 'verder'.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:20 schreef Tegan het volgende:
Q. wat doe je. Nu weten we straks niet meer waar je woont?!
Bonus papa Qquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog 1,5 jaar en dan gewoon het geluid van jengelende kinderen volgen want dan is Q 'verder'.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog 1,5 jaar en dan gewoon het geluid van jengelende kinderen volgen want dan is Q 'verder'.
Benieuwd naar welke biermerken hij zijn kinderen gaat vernoemen.quote:
Bonus kinderen hebben al een naam.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke biermerken hij zijn kinderen gaat vernoemen.
Dan heet de nieuwe vlam zeker Samantha of Precillaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bonus kinderen hebben al een naam.
Djavey en Angel ofzo
Dat soort namen in het Twentsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Djavey en Angel ofzo
Djaylano en lorenzoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort namen in het Twents
DEFFENIE, DJEEEEEEEDEN, EEETEN!!
Op hun 9e plunderden ze voor het eerst Q zijn biervoorraad.quote:
Djaylano en Beautifull Hopequote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Djavey en Angel ofzo
De mensen die het felst tegen de tweedeling zijn, willen geen vaccinatie en geen test, en wel alles mogen. Die optie bestaat dus niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is een beetje het probleem, dat het niet bestaatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:21 schreef babylon het volgende:
[..]
De mensen die het felst tegen de tweedeling zijn, willen geen vaccinatie en geen test, en wel alles mogen. Die optie bestaat dus niet.
Het is of met de CoronaCheck, of niet. En dat laatste wil werkelijk niemand. Dus dan maar die 87% die wel vaccinatie bereid en dan nog x % test bereid tevreden maken. Dat is nog altijd meer dan 0% tevreden.
Kun je nu een wijn estate in Portugal kopen? Veel bosjes om in te liggen om CL te begluren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:29 schreef Q. het volgende:
Anyway. Verkoopinschatting van de makelaar gehad. Dat was nog een stuk hoger dan ik verwacht had. Deze markt is echt kapot.
Je moet wel een hele goede verrekijker hebben om CL te kunnen zien vanuit Portugal!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je nu een wijn estate in Portugal kopen? Veel bosjes om in te liggen om CL te begluren.
De vraag is of je ook nog wat leuks weer kunt kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:29 schreef Q. het volgende:
Anyway. Verkoopinschatting van de makelaar gehad. Dat was nog een stuk hoger dan ik verwacht had. Deze markt is echt kapot.
Kartonnen doos onder een brug.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De vraag is of je ook nog wat leuks weer kunt kopen natuurlijk
Gelukkig heb je nu maximaal invloed of je die kapotte markt in stand houdt en inzet voor je persoonlijk, financiële gewin of dat je je appartement voor een schappelijke prijs verkoopt aan een starter.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:29 schreef Q. het volgende:
Patser.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef Q. het volgende:
Alhoewel, voor dat geld kan er zelfs wel een tentje van de Decathlon van af.
Fuck die luie millenials. Als ze gewoon wat minder naar de Starbucks zouden gaan en werken Naast hun studie hadden ze nu al een vrijstaand huis gehad, net zoals ik op hun leeftijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu maximaal invloed of je die kapotte markt in stand houdt en inzet voor je persoonlijk, financiële gewin of dat je je appartement voor een schappelijke prijs verkoopt aan een starter.
Alleen jammer dat je er nog iets voor terug moet kopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:29 schreef Q. het volgende:
Dit wilde ik ook vragen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Blijf je wel in Utrecht of is de Exodus bijna compleet?
Weet je hoe ver uit de richting.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen uit deze SC gaat toch langzamerhand bij elkaar in de stad wonen?.
Nee, geen flauw idee eigenlijkquote:
Ja, want die rechter is ook zo sneeuwigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
FFS, zelfs "skin as white as snow" moet worden verwoked.
Nou van alle mensen die ik een jaar of 15 geleden in Utrecht kende wonen er incl Q nog vier in Utrecht. De rest waaiert uit naar Brabant.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Nou, echt meid.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, want die rechter is ook zo sneeuwig
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou van alle mensen die ik een jaar of 15 geleden in Utrecht kende wonen er incl Q nog vier in Utrecht. De rest waaiert uit naar Brabant.
Is ver.quote:
Nijmegen is the place to be toch inmiddels?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou van alle mensen die ik een jaar of 15 geleden in Utrecht kende wonen er incl Q nog vier in Utrecht. De rest waaiert uit naar Brabant.
Hahaha watquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, echt meid.
Ik vind het wel weer leuk dat Chadwick Boseman als Black Panther wordt opgevolgd door Owen Wilson.
Alleen joel en Hosti en Cali toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nijmegen is the place to be toch inmiddels?.
Ik heb je die 100 jaar er voor dat blanken allerlei figuren portretteerden trouwens niet gehoord. Vreemd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, echt meid.
Ik vind het wel weer leuk dat Chadwick Boseman als Black Panther wordt opgevolgd door Owen Wilson.
Ja, heel raar gezien de woke blackwashing van de laatste jarenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:04 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb je die 100 jaar er voor dat blanken allerlei figuren portretteerden trouwens niet gehoord. Vreemd.
Dit.quote:
Mwah niet echt. Naast dat je zelf ook weer iets nieuws moet kopen, moet je ook gewoon conform huidige marktwaarde verkopen, of over het verschil tussen dat bedrag en de koopsom schenkbelasting betalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu maximaal invloed of je die kapotte markt in stand houdt en inzet voor je persoonlijk, financiële gewin of dat je je appartement voor een schappelijke prijs verkoopt aan een starter.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dit.
Als alles goed gaat heb ik over 8 maanden mijn eigen.![]()
@:gcjoel Wil je dan niet testen omdat gedoe, of om kosten ofzo?
Het is ook allemaal niet bijzonder. Volwassen jankbabies maken het bijzonder.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel raar gezien de woke blackwashing van de laatste jaren
Komop man, het is sneeuwWITje, Schneewittchen, met als reden : How I wish that I had a daughter that had skin as white as snow, lips as red as blood and hair as black as ebony."
Waarom moet en zal dit nou ook weer door een donker iemand gespeeld moeten worden?
Elke keer is het allemaal niets bijzonder, moet je je niet zo druk maken, en over 5 jaar is niets meer origineel en had ik er toen zeker maar iets van moeten zeggen?.
Verzin je eigen karakters ipv cheap ass meelliften op het succes van een ander.... woketards....
Thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Hopelijk wordt het mij ook gegund ooit.
Awhellnawquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is gewoon achterlijk om alles en iedereen maar donker te maken in het kader van lekker inclusief.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet bijzonder. Volwassen jankbabies maken het bijzonder.
Ras is een bedenksel.
Mwah, ik zelf waardeer het als echte personen (levend of gestorven) geportretteerd worden door iemand die er op lijkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon achterlijk om alles en iedereen maar donker te maken in het kader van lekker inclusief.
Malcolm X starring Chris Hemsworth, moet kunnen!.
Uhuh, maar andersom een blanke de stem van Apu laten inspreken, is fout en mag niet.....quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Je weet dat het maar acteurs zijn die een verhaaltje opvoeren he?
Dan raad ik je aan om niet de film over Nina Simone te gaan kijken waarin ze gespeeld wordt door Zoe Saldanaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Mwah, ik zelf waardeer het als echte personen (levend of gestorven) geportretteerd worden door iemand die er op lijkt.
Alle verzonnen figuren zouden mij de komt oxideren.
Mij ook, opzich, Alleen als dat personage sneeuwWITje heet, er zo uitziet omdat de wens was voor een dochter met sneeuwwitte huid en dat dus de essentie van het karakter is, waar slaat het dan om op dr door een donkere actrice te laten spelen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Mwah, ik zelf waardeer het als echte personen (levend of gestorven) geportretteerd worden door iemand die er op lijkt.
Alle verzonnen figuren zouden mij de komt oxideren.
Ik waardeer het, maar als het niet gebeurt, boeit mij dat niet zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet de film over Nina Simone te gaan kijken waarin ze gespeeld wordt door Zoe Saldana
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij ook, opzich, Alleen als dat personage sneeuwWITje heet, er zo uitziet omdat de wens was voor een dochter met sneeuwwitte huid en dat dus de essentie van het karakter is, waar slaat het dan om op dr door een donkere actrice te laten spelen?
Snowblackie?.
Tsja, mijn hartslag gaat er niet van omhoog. Er zijn belangrijkere dingen om mij druk om te maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij ook, opzich, Alleen als dat personage sneeuwWITje heet, er zo uitziet omdat de wens was voor een dochter met sneeuwwitte huid en dat dus de essentie van het karakter is, waar slaat het dan om op dr door een donkere actrice te laten spelen?
Snowblackie?.
Dan ga je er ook al van uit dat ze dat als uitgangspunt gaan nemen in de film, terwijl de onderliggende thema's prrrrrrima zonder dat kunnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snowblackie?.
Ja, want ik zit hier te schuimbekken uiteraard, anders verliest je argument helemaal alle krachtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Tsja, mijn hartslag gaat er niet van omhoog. Er zijn belangrijkere dingen om mij druk om te maken.
Heel veel dingen.
De film heet, jaja... Snow WHITE!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga je er ook al van uit dat ze dat als uitgangspunt gaan nemen in de film, terwijl de onderliggende thema's prrrrrrima zonder dat kunnen.
Oh het lijkt alleen maar alsof je bijna ontploft. Ok.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want ik zit hier te schuimbekken uiteraard, anders verliest je argument helemaal alle kracht.
Ik post lekker op mijn eigen manier, cope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |