Humor hebben ze daar niet hèquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Lol even bantertje op Reddit. -17 downvotes in 5 minuten
Waren Engelse voetbalsupporters lolquote:
Zelf bakken. Zo veel lekkerder. Beetje gehaktkruiden en sambal door het gehaktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Knapperige worstenbroodjes
Ik mis die dingen.![]()
Geen idee gebruik het nooit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl![]()
Verwacht van Azula toch wel kersen.
Ik heb een lassie met een gevoelig smaak/ reukorgaan. Die vindt alles wat niet naar mij smaakt niet lekker dus nee geen glijmiddel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh voor jou gewoon een spuugje dus?
zijn er mensen die glijmiddel wel lekker vinden smaken (srs)?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb een lassie met een gevoelig smaak/ reukorgaan. Die vindt alles wat niet naar mij smaakt niet lekker dus nee geen glijmiddel.
Je wil dus nutella likken uit de kontgat van een vrouw/man?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
nutella baffen staat wel op m'n bucketlist (idee uit een vine-video van kylie) maar om begrijpelijke redenen vinden velen dat toch een minder goed idee.
Vrouw.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je wil dus nutella likken uit de kontgat van een vrouw/man?
Meteen dingen ziek noemen als het niet in je straatje ligt, lekker hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Ik doe dat soort zieke shit niet
Ik doe sowieso niks met poepgaten
En achter? Ook droog?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb een lassie met een gevoelig smaak/ reukorgaan. Die vindt alles wat niet naar mij smaakt niet lekker dus nee geen glijmiddel.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Rimmen is heerlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef Sander166 het volgende:
Ja coke wel maar Nutella nog niet nee. Zal het eens voorstellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
heeft iemand dat wel eens gedaan of gevraagd bij jou azul? kan me haast niet voorstellen van niet. lijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |