Ja is goed hibobaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kom samen jammen met @:sprokkelaar en mij
Wat is hun probleem? Er zit toch groente (tomatensaus) op?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Die comments![]()
![]()
![]()
Waarom denken mensen dat ze voor Braddie kunnen bepalen wat hij moet eten? Die kerel is 30 jaar en bepaalt zelf wat hij eet. Als hij zich wil volvreten met pizza's, dan moet hij dat zelf weten. Het is zijn lichaam en niet de jouwe.
Van mij mogen er meer fastfoodreviews komen
Ik heb glij habibi.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Ga even een busje WD-40 zoeken
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou het kunnne dat braddie de enige is die woke is? dat hij inderdaad 1 maand, 3 weken of zelfs 6 weken geen fastfood heeft gehad maar dat wij gewoon geen besef van tijd hebben? Dat als iemand 30 uur per week werkt hij eigenlijk 900 uur werkt?
braddie is de enige die woke is
Humor hebben ze daar niet hèquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Lol even bantertje op Reddit. -17 downvotes in 5 minuten
Waren Engelse voetbalsupporters lolquote:
Zelf bakken. Zo veel lekkerder. Beetje gehaktkruiden en sambal door het gehaktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Knapperige worstenbroodjes
Ik mis die dingen.![]()
Geen idee gebruik het nooit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl![]()
Verwacht van Azula toch wel kersen.
Ik heb een lassie met een gevoelig smaak/ reukorgaan. Die vindt alles wat niet naar mij smaakt niet lekker dus nee geen glijmiddel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh voor jou gewoon een spuugje dus?
zijn er mensen die glijmiddel wel lekker vinden smaken (srs)?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb een lassie met een gevoelig smaak/ reukorgaan. Die vindt alles wat niet naar mij smaakt niet lekker dus nee geen glijmiddel.
Je wil dus nutella likken uit de kontgat van een vrouw/man?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
nutella baffen staat wel op m'n bucketlist (idee uit een vine-video van kylie) maar om begrijpelijke redenen vinden velen dat toch een minder goed idee.
Vrouw.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je wil dus nutella likken uit de kontgat van een vrouw/man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |