M'n nigga Tong is weer freequote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nog naar de Tour. Is de voorbeschouwing weer tenenkrommend ?
Wat is dat toch ook een tokkie.quote:
Clarksons Farmquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon Clarksons farm afkijken maar ik geef de wedstrijd een kans. Zo ben ik dan ook weer.
De mythe. Ze waren gewoon in training.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:39 schreef Salina het volgende:
Camping/strandelftal van Denemarken wordt Europees Kampioen.
Gisteren na werk 6 afleveringen erdoorheen geknald van 18:00 tot 1:00 of zo. Wat een heerlijk vermaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Clarksons FarmHoop geleerd over het boeren
De mythe is leuker.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mythe. Ze waren gewoon in training.
Wat ontzettend fijn en prettig om te horen @GGMM Dit trekt mij zeker over de streep om het ook langer een kans te geven mocht het tegenvallen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]Oke ik ga de eerste 5 minuten missen, zo terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |