quote:Op zondag 27 juni 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
En hier nog even de mooiste goal van de avondKeurig gedaan maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Link staat bovenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=ov8wufMbOwYquote:
RingbewonerGodquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
https://forum-fok.digidip(...)ni-21-00.html%23live
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Link staat boven
Je stond prima vrij maatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens, dan hier die megamisser van mij
[ afbeelding ]
Ja, ik deed tenminste nog iets goedquote:
Ik zie dat user @Wazaaaaa zijn namen act nog steeds niet opgegeven heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens, dan hier die megamisser van mij
[ afbeelding ]
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is woensdag en er is geen EK
Helaas!
Ook wel weer even zin in een leuke, gezellige sessie. (Als GGMM meedoet hoop ik dat hij goed gemutst is!)quote:
Er is maar 1 iemand met macht hier en dat is tophost Coco (quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow kalm maat.
We zien het vanavond wel.
Eet smakelijk alvast!quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ook wel weer even zin in een leuke, gezellige sessie. (Als GGMM meedoet hoop ik dat hij goed gemutst is!)
Maar dan wel pas na 21.00 of zo want ik ga uit eten
Dank je maat!quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!
Ik stem voor een starttijd van 22:00 tot aan VI, en dan in de reclame een afsluitpotje zodat we het niet te laat maken.
Oh vorige keer zei je nog dat ik de schuldige wasquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:28 schreef Oriente het volgende:
Er is maar 1 iemand met macht hier en dat is tophost Coco ( ), niet GGMM.
Mijn haat-liefde verhouding met jou is heel intens, dat moet je na zeven jaar toch eens wetenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh vorige keer zei je nog dat ik de schuldige was
Ik vind jou maar een raar mannetjequote:Op woensdag 30 juni 2021 15:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn haat-liefde verhouding met jou is heel intens, dat moet je na zeven jaar toch eens weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |