Goffer je bent me net te snel af ahhhrrquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goffer je bent me net te snel af ahhhrr
Je word een beetje traag ouwe... ach.. over 300 posts mag je het nog een keer proberenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
Ik had al een geweldige TT klaar staan...mét plaatje
je had toch geen lapo?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je word een beetje traag ouwe... ach.. over 300 posts mag je het nog een keer proberen
fuck de lapoquote:
jaquote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Solid zit nog op zijn TT te zwoegen..
dat ga ik niet vertellen natuurlijk! As ifquote:
Nee hoor, ik vroeg iedereen of iemand een leuke TT en OP wist. En heb ff afgewacht en je hebt mij niet teleurgesteld GOA *boks*quote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pff opscheppen en dan niet laten zienquote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
Wacht maar 279 postsquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pff opscheppen en dan niet laten zien
pfffff....had je de mijne moeten zienquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vroeg iedereen of iemand een leuke TT en OP wist. En heb ff afgewacht en je hebt mij niet teleurgesteld GOA *boks*
Ik heb wel een vermoedenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je had ook iets langzamer moeten zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil de jouwe best zien, laat ik je de mijne zien. Ff in DM?
oh ja je image...sollyquote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sssssstttttt !!![]()
Er lezen Viva Vrouwen mee
het plaatje was wel geniaal deze keerquote:
Hey Bos, lang niet gezien.quote:
Als hij nog het woord VIVA niet kan spellenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn spellingscontrole maakt er steeds Vulva van... en nu is hij in de warquote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij nog het woord VIVA niet kan spellen
Dammitquote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
VVVVVVV.....VVVVVVVV.......IEFA!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij nog het woord VIVA niet kan spellen
Dat van de viva dames moet je maar even teruglezen...nogal lang verhaalquote:
Nee deze is perfect maar ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat er iets mankeert aan deze?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn spellingscontrole maakt er steeds Vulva van... en nu is hij in de war
blame it on de goaquote:
Ik zie het geloof ik. Man345718quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat van de viva dames moet je maar even teruglezen...nogal lang verhaal
Toch niet om 03.38 uur?quote:
Nouja zegquote:
Pciesquote:
quote:
Zou dat subforum nog lang bestaanquote:
typicalquote:
Dammit3quote:
Ohhquote:
O oke. Ik post daar niet meer.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vandeweek nog laat in DTS..
hoe bevalt de nieuwe busje? Nog steeds heel en blinkend?quote:
Hij bevalt uitstekend. Gisteren ontdekten we een diepe put en een kras op 1 van de achterdeuren. Op fietsstuur hoogte.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoe bevalt de nieuwe busje? Nog steeds heel en blinkend?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock scheurt shirt open en roept RRRRRRRRAAARRRRRRRRRRR
Fijn dat ie bevalt!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij bevalt uitstekend. Gisteren ontdekten we een diepe put en een kras op 1 van de achterdeuren. Op fietsstuur hoogte.
We denken een fietser tussen 2 auto's door. Uiteraard naamloos
Gewoon een willekeurige fietser kielhalen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Fijn dat ie bevalt!
Fietser gaan we kielhalen. Eerst even opsporen uiteraard
Ho ho!!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige fietser kielhalen.
Om een voorbeeld te stellen.
ja!quote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
heyyy mazquote:Op maandag 21 juni 2021 22:11 schreef mazaru het volgende:
Dit is mooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Dankquote:
De Denen die met zijn allen gingen zingen. Het hele stadion! Daar krijg ik altijd een brok van in mijn keelquote:
Topic Titelquote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik las TT. Aankomend weekend is toch TT? Of is TT hier wat anders?
TT is de titel van het topic(deel).quote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik las TT. Aankomend weekend is toch TT? Of is TT hier wat anders?
Ah me snapquote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Denen die met zijn allen gingen zingen. Het hele stadion! Daar krijg ik altijd een brok van in mijn keel
Geweldige assist van die Rusquote:Op maandag 21 juni 2021 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Denen die met zijn allen gingen zingen. Het hele stadion! Daar krijg ik altijd een brok van in mijn keel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Fijn dat ie bevalt!
Fietser gaan we kielhalen. Eerst even opsporen uiteraard
Leuk tijdens een meet. Na ieder biertje trekken we er één van de fietsquote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Leuk tijdens een meet. Na ieder biertje trekken we er één van de fiets
quote:
oepsiequote:
Onzin, we sleuren die beide van de fiets mee naar binnen voor Drankquote:Op maandag 21 juni 2021 22:31 schreef Prisha het volgende:
o
[..]
oepsie![]()
cafca laten we uiteraard ook doorfietsen
Het maakt mij niet uit waar het is, ik heb er graag een reisje voor over,quote:Op maandag 21 juni 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Was ook niet te doen. 10 uur dicht. Weet ook niet of het eventueel ergens anders gaat plaatsvinden. Voor veel is het wel een eind uit de slinger. Voor jou ook.
We slepen de soep wel mee als het moet
Dat is meer dan genoeg , dan zie je de goede momentenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:40 schreef mario390 het volgende:
nu is dat spel van nederland
samenvatting
as best wel tot laat iddquote:Op maandag 21 juni 2021 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Net VVE vergadiring gehad en meteen maar naar mn werkgever geappt dat ik morgen een paar uurtjs later kom.
van 20:15 tot 23:15, moet normaal gesproken om een uurtje of half 6 om om een beetje fris op het werk te zijn.quote:
Veel te bespreken of veel discussies ... Anyways ga lekker slapen danquote:Op maandag 21 juni 2021 23:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
van 20:15 tot 23:15, moet normaal gesproken om een uurtje of half 6 om om een beetje fris op het werk te zijn.
Was een lange zit, dus eerst even laten bezinken.
Vorig jaar niet door gegaan dus twee jaarrekeningen met 26 huishoudens doornemen incl beslissingen die niet zonder instemming genomen hadden mogen worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel te bespreken of veel discussies ... Anyways ga lekker slapen dan
Hier het dubbele aantal .... Maar niet online dus in jouw geval ..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vorig jaar niet door gegaan dus twee jaarrekeningen met 26 huishoudens doornemen incl beslissingen die niet zonder instemming genomen hadden mogen worden.
Maar het is meer dat ik even tijd nodig heb om het van me af te zetten voordat ik mn bed in duik.
3/4 zit een een leeftijdcategorie dat ze geen idee van zoom of apps hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier het dubbele aantal .... Maar niet online dus in jouw geval ..
Hier van alles wat maar ik vergeet die vergaderingen meestal ..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3/4 zit een een leeftijdcategorie dat ze geen idee van zoom of apps hebben.
De Belgen zijn sowieso door, bij Rus en Fin hangt het erom.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:32 schreef cafca het volgende:
België ook eindelijk gescoord.
Nou ja... de Finse keeper eigenlijk
Die kunnen nog wel eens de verrassing wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:16 schreef Flory het volgende:
[..]
De Belgen zijn sowieso door, bij Rus en Fin hangt het erom.
Blij toch wel voor de Denen
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kunnen nog wel eens de verrassing worden
Wie weet wat voor verrassingen er nog komen, tot nu toe nog niet 1 land wat er echt uitspringt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
`Verrassende landen zorgen altijd voor tumult voor de rest
Ja..... ik dacht dat jij al in bed lag?quote:
Ja ik lig in bed ja, maar kan niet slapenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:30 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja..... ik dancht dat jij al in bed lag?
hmmmmmmmmmmm ik heb een beetje pesthumeur eigenlijk......quote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja ik lig in bed ja, maar kan niet slapen![]()
Hoe ist Fannie?
wie is DT?quote:
Lekker liedjes meebrullen helpt vastquote:Op dinsdag 22 juni 2021 03:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmm ik heb een beetje pesthumeur eigenlijk......
gaat wel weer over
quote:
Morguh GG, ja zoals altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh, jullie zijn er weer vroeg bij.
Morguh Enginequote:
Je koffie staat klaar in het andere topic. Of wil je hier ook een bakkie?quote:
nee heb het al gepakt thnxxxxquote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je koffie staat klaar in het andere topic. Of wil je hier ook een bakkie?
Das een bestequote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:58 schreef pullup het volgende:
Een BDS zwaardje
[ afbeelding ]
This Viking sword was found by reindeer hunters at high altitude in the Mountains of Oppland County. It may have belonged to a Viking who lost his way and died here 1100 years ago. 🗡
De natuur is toch zo mooi, hoe kan het zo groeien he?quote:
Ja, bijzonder.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De natuur is toch zo mooi, hoe kan het zo groeien he?
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 22 juni 2021 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG, ja zoals altijd
[..]
Morguh Enginehoe is het met de viva dames?
Morguh Sol,quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:21 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Die ben ik alweer vergeten
Goedemorgen!quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met werken, mag je nu weer naar het buitenland?
Fijn dat dat allemaal weer kan of niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar heb volgende maand vakantie. Daarna weer waarschijnlijk.
Eerst een maand naar Duitsland en daarna nog twee keer een maand naar Nigeria. Als het allemaal doorgaat. En heb ook weer een Russisch visum voor komend jaar.
Maar tot augustus nog wel thuis
Jawel maar gewoon in Nederland. Waarschijnlijk een paar dagen kamperen in Friesland ofzo. Moet nog kiezenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat dat allemaal weer kan of niet.
Maar eerst vakantie, ga je nog ergens naar toe?
Kan ook mooi zijn vakantie in eigen land.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar gewoon in Nederland. Waarschijnlijk een paar dagen kamperen in Friesland ofzo. Moet nog kiezen
Ga jij ooit op vakantie?
Morguh Mrslquote:
Een hele goede morgen!quote:
Ja niet iedereen houdt daarvanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook mooi zijn vakantie in eigen land.
Niet echt, ik ben wel een paar keer geweest maar het is niet zo mijn ding.
Ga jij graag op vakantie?quote:
Jawel, maar is echt heel lang geleden dat ik op vakantie ben geweestquote:
Jij Engine?quote:
Hey koffief1lter, das minder,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:50 schreef koffief1lter het volgende:
Morguh
Koppijn. Zo warme douche, koffie en twee molletjes.
Vervelend zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:50 schreef koffief1lter het volgende:
Morguh
Koppijn. Zo warme douche, koffie en twee molletjes.
Hey Dajquote:
graag 10 of meer erbij en de zonquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is toch wel beter weer, zonnetje schijnt alweer lekker
Gelukkig maar, koppijn is niet fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:56 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hey Dot
Koffie + molletjes gaan wel helpen.
10 graden? Vind 16 graden wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
graag 10 of meer erbij en de zon
Ja het ziet er zo al vrolijker uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is toch wel beter weer, zonnetje schijnt alweer lekker
Yep, maar gisteren kwam de zon er ook door later op de middag en begin van de avond..quote:
Ik heb nog nooit gekampeerd, zie de charme er wel van in maar ben meer van een hotel, huisje, bungalow.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar gewoon in Nederland. Waarschijnlijk een paar dagen kamperen in Friesland ofzo. Moet nog kiezen
Ga jij ooit op vakantie?
dat is meer kramperen vooral in nederlandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:59 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekampeerd, zie de charme er wel van in maar ben meer van een hotel, huisje, bungalow.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar gisteren kwam de zon er ook door later op de middag en begin van de avond..
Met een camper gaan lijkt mij dan wel leuk. Maar die dingen zijn duur om te huren zo danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
In een tent zou je mij ook niet snel zien, huisje is wel leuk of zo'n grote tent waar alles in zit..
Is ook heel gaaf idd, zie je vooral bij gepensioneerde oudjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een camper gaan lijkt mij dan wel leuk. Maar die dingen zijn duur om te huren zo dan
En een kartonnen tvdoos? Die dozen zijn tegenwoordig best groot en lijken me best comfortabel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
In een tent zou je mij ook niet snel zien, huisje is wel leuk of zo'n grote tent waar alles in zit..
Maar wel erg smalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En een kartonnen tvdoos? Die dozen zijn tegenwoordig best groot en lijken me best comfortabel.
Doet me denken aan van die kattenfilmpjes waarin 1 kat in een steeds kleinere doos gaat zitten, ook al is ie op een gegeven moment echt zo klein dat ze er niet in past, ze gaat er toch in (of eigenlijk op) zitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar wel erg smalDus dat past nooit haha
Haha, dat is wel grappigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die kattenfilmpjes waarin 1 kat in een steeds kleinere doos gaat zitten, ook al is ie op een gegeven moment echt zo klein dat ze er niet in past, ze gaat er toch in (of eigenlijk op) zitten.
IK heb dat altijd al gewild, liever als in een tent. Een hotel vind ik ook niets, ik ben vroeg wakker altijd en dan zit je op zo kamer te zitten te zitten wachten op het ontbijt wat pas om 8 uur opengaat vaakquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook heel gaaf idd, zie je vooral bij gepensioneerde oudjesHuren is idd niet te doen nee,best wel jammer eigenlijk
Hotel is meer voor als op vakantie wil naar buitenland, maar dan te ver rijden is dat er een hotel als tussen stop pakt ofzquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dat altijd al gewild, liever als in een tent. Een hotel vind ik ook niets, ik ben vroeg wakker altijd en dan zit je op zo kamer te zitten te zitten wachten op het ontbijt wat pas om 8 uur opengaat vaak
Zelfde wel, ben ook meer een city trip persoon in combinatie met natuur dan alleen natuur. Zou graag weer eens weekendje Londen doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Londen moet wel mooi zijn, zelf nooit geweest..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:16 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zelfde wel, ben ook meer een city trip persoon in combinatie met natuur dan alleen natuur. Zou graag weer eens weekendje Londen doen.
Een cruise langs de fjorden lijkt mij ook wel wat Nog tips @Fogel ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Londen moet wel mooi zijn, zelf nooit geweest..
Www.hurtigruten.noquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een cruise langs de fjorden lijkt mij ook wel wat Nog tips @:Fogel ?
Dank je Fogelquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Www.hurtigruten.no
Stuk tussen Bergen en Trondheim, is inclusief Geiranger, is mooi en relatief gezien goedkoop. Bodø-Tromsø incl Lofoten is surrealistisch mooi.
Of gewoon de volle 11 dagen doen, maar da’s een rib uit je lijf.
Mijn favoriet is het schip Finnmark, die heeft nl een zwembad aan boord.
Jaaaaaaa Londenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alles is beter zonder voetbalquote:
Ik ben ooit een lang weekend geweest. Net van school en in de Kerstperiode.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morguh Nijn. Ga je nog wat leuks doen in de vakantie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De discokant van @:shiitake
Goedemorgen allen.
Vakantie.. zin in![]()
Morguh Chanelquote:
Ja het lijkt mij ook heel mooi. Maar het kost wel heel watquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Een reis met de Hurtigruten staat ook op mijn lijstje, lijkt me prachtig![]()
Goedemorgen
Ja ik weet het, twee zussen hebben het een paar jaar geleden met hun mannen gedaan, echt de reis van hun leven. We kunnen alvast gaan sparen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chanel
[..]
Ja het lijkt mij ook heel mooi. Maar het kost wel heel wat
Gefeliciteerd met deze bewustwordingquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:22 schreef SolidasRock het volgende:
Ik kom net erachter dat COS helemaal niets met cosplay te maken heeft
Protip: als je de boot niet alleen als transportetappe gebruikt neem dan een kamer met (beperkt) uitzicht. Beperkt uitzicht wil zeggen dat er dan een reddingsboot of wat anders voor je raam hangt, maar je ziet in ieder geval nog iets.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Een reis met de Hurtigruten staat ook op mijn lijstje, lijkt me prachtig![]()
Goedemorgen
En ik maar denken dat ex COS leden in hun pyama rondliepen in bossen en tegen elkaar schreeuwden wanneer ze met hun plastic zwaardjes of takken zwaaiden.quote:
Bedankt voor de tip, dat is de moeite waard denk ik, ik zal eens vragen welke soort hut mijn zus had.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Protip: als je de boot niet alleen als transportetappe gebruikt neem dan een kamer met (beperkt) uitzicht. Beperkt uitzicht wil zeggen dat er dan een reddingsboot of wat anders voor je raam hangt, maar je ziet in ieder geval nog iets.
Als je net als mij gewoon je auto aan boord parkeert, de bar in gaat en daarna pitten, dan heb je geen raam nodig
In de winter ook niet overigens, want dan is het toch grotendeels donker.
Ben al begonnen, maar ik moet je zeggen dat ik nu toch wel even wacht met corona. DIe waait op die cruiseschepen lekker rondquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het, twee zussen hebben het een paar jaar geleden met hun mannen gedaan, echt de reis van hun leven. We kunnen alvast gaan sparen natuurlijk
Het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ex COS leden in hun pyama rondliepen in bossen en tegen elkaar schreeuwden wanneer ze met hun plastic zwaardjes of takken zwaaiden.
Ik wil toch wel graag naar buiten kunnen kijken, ze binnen dek zonder ramen lijkt mij helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Protip: als je de boot niet alleen als transportetappe gebruikt neem dan een kamer met (beperkt) uitzicht. Beperkt uitzicht wil zeggen dat er dan een reddingsboot of wat anders voor je raam hangt, maar je ziet in ieder geval nog iets.
Als je net als mij gewoon je auto aan boord parkeert, de bar in gaat en daarna pitten, dan heb je geen raam nodig
In de winter ook niet overigens, want dan is het toch grotendeels donker.
Ja ik las dat ook, daarom zoveel mogelijk vaccineren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al begonnen, maar ik moet je zeggen dat ik nu toch wel even wacht met corona. DIe waait op die cruiseschepen lekker rond
Klopt, maar ik wacht toch nog liever evenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik las dat ook, daarom zoveel mogelijk vaccineren.
Nee dat is echt vaak een leuke ervaring. Je zou het eens moeten proberenquote:
Opa zit vol tot november qua werk. Dus voor nu alleen het uitgestelde weekend met Enrico. 3 dagen huisje, Apenheul, bowlen, zwemmen, uit eten waar hij wil. Januari willen we 8 dagen Gran Canaria en september 2022 weer 15 dagen Spanje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn. Ga je nog wat leuks doen in de vakantie?
Leuke plannen zat, Lekker dat het allemaal weer kan hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa zit vol tot november qua werk. Dus voor nu alleen het uitgestelde weekend met Enrico. 3 dagen huisje, Apenheul, bowlen, zwemmen, uit eten waar hij wil. Januari willen we 8 dagen Gran Canaria en september 2022 weer 15 dagen Spanje.
Lekker he,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
Zoooo hele berg administratie weggewerkt en in mapjes gedaan. Ik kan weer lege plekken op mijn bureau ontdekken.
Oh zo'n wedstrijd sla ik denk ik overquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Londen
Altijd leuk voor een paar dagen en kun je meteen een westrijd van arsenal meepakken
Notulen? Over 40+? Wat staat er zoal in over mij?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he,
Ik heb vanmorgen notulen uitgetikt, ben altijd blij als die klus weer geklaard is.
Maar dan moet je sowieso denk ik wel, als op vakantie gaat..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben ooit een lang weekend geweest. Net van school en in de Kerstperiode.
Prachtig, voor het hele leuke moet je wel een dikke portemonnee bij je hebben.
Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Notulen? Over 40+? Wat staat er zoal in over mij?
Ja, maar ik bedoel om echt te winkelen. Kleding, schoenen. Normaal winkelen wij alleen in restaurants en op terrassenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan moet je sowieso denk ik wel, als op vakantie gaat..
Goede plannen oma, en wat leuk dat jij en Enrico een weekendje weg gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa zit vol tot november qua werk. Dus voor nu alleen het uitgestelde weekend met Enrico. 3 dagen huisje, Apenheul, bowlen, zwemmen, uit eten waar hij wil. Januari willen we 8 dagen Gran Canaria en september 2022 weer 15 dagen Spanje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede plannen oma, en wat leuk dat jij en Enrico een weekendje weg gaan
Big Mac met een glaasje wijn erbij, is wel een manier om die Big MAc weg te krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]doen we ieder jaar. Vorige keer Beekse Bergen. Toen koos hij alleen als restaurant de MacDonald.
![]()
lekker, maar geen drankje bij het eten
Dat is echt een zwaar bewaakt geheim sorryquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een zwaar bewaakt geheim sorry
Alleen maar goede dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees gerust, ze liggen goed opgeslagenquote:
Kan zo een twee drie ook niets slechts bedenken over Solquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen maar goede dingen natuurlijk.
Even in je notulen kijken...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zo een twee drie ook niets slechts bedenken over Sol
Gekeken maar de dag is nog niet voor bij, de notulen vanmorgen zal anders zijn, kan je een klein stukje laten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O lekker is dat zeg. Hopelijk hoefde je niet al te ver te reizen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb weer een hele korte werkdag gehad…
Ik moest ergens op een manege zijn. Toen ik daar de juiste persoon gevonden had, bleek die mij niet te verwachten. Ze had de afspraak afgezegd, en kon dat ook aantonen.
Die annulering was niet aan mij doorgegeven.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gekeken maar de dag is nog niet voor bij, de notulen vanmorgen zal anders zijn, kan je een klein stukje laten zien
40+ aandachtspunten. Dat zijn er best veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gekeken maar de dag is nog niet voor bij, de notulen vanmorgen zal anders zijn, kan je een klein stukje laten zien
Gaaf gedaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Ja zijn maar 10 pagina's valt wel mee tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ aandachtspunten. Dat zijn er best veel.
Slordig he, dat soort dingen. Maar ja je was er nu toch, is de afspraak dan misschien niet alsnog doorgegaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moest ergens op een manege zijn. Toen ik daar de juiste persoon gevonden had, bleek die mij niet te verwachten. Ze had de afspraak afgezegd, en kon dat ook aantonen.
Het was niet om de hoek. Maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker is dat zeg. Hopelijk hoefde je niet al te ver te reizen.
Nee, ik ben meteen weer vertrokken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slordig he, dat soort dingen. Maar ja je was er nu toch, is de afspraak dan misschien niet alsnog doorgegaan?
Ik had me kapot geergerd en er wel even een boos telefoontje aan gewijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben meteen weer vertrokken.
Dat is wel waardeloos zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
Nee het is inderdaad niet anders, maar leuk is het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was niet om de hoek. Maar het is niet anders.
Ga ik nog doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had me kapot geergerd en er wel even een boos telefoontje aan gewijd.
Ik zie het al voor me: "Ja met Domnivoor, zeg wie heeft verzuimd mij die afzegging door te geven? Rijd ik helemaal voor de kat z'n .... o jij was het baas? ow nou ja nee sorry nee geeft niks hoor, kan iedereen gebeuren, maakt niet uit, geen probleem, nee hoor."quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: "Ja met Domnivoor, zeg welke kl** heeft gv** verzuimd mij die afzegging door te geven? Rijd ik helemaal voor de kat z'n .... o jij was het baas? ow nou ja nee sorry nee geeft niks hoor, kan iedereen gebeuren, maakt niet uit, geen probleem, nee hoor."
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: "Ja met Domnivoor, zeg wie heeft verzuimd mij die afzegging door te geven? Rijd ik helemaal voor de kat z'n .... o jij was het baas? ow nou ja nee sorry nee geeft niks hoor, kan iedereen gebeuren, maakt niet uit, geen probleem, nee hoor."
@shiitake on drugs?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De discokant van @:shiitake
Goedemorgen allen.
Vakantie.. zin in![]()
[..]
@Deisyy is dit waarom je geen schriftje meer nodig hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt van deze post bericht een screenshotquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock gaat zich vandaag heel netjes gedragen.
En lukt dat een beetje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock gaat zich vandaag heel netjes gedragen.
Dat is best apart, zit zijn bril misschien nog boven op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef engine het volgende:
Collega steekt z'n boterham in de aardbeienyoghurt
Dat klinkt leuk en dat moet je zeker doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt van deze post bericht een screenshot
Dat heeft @Dotteke ook allang gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt van deze post bericht een screenshot
Blij dat ik de vergadering vanmorgen gemist heb, straks moet ik nog wat doen ook hierquote:
Dat is een heel mooi plaatje, ik wil je complimenteren met je goede smaak. Om je vraag te beantwoorden: ik zie hier inderdaad wolken en het is hier 17 graden. Desalniettemin heb ik alleen maar een shirt en lange broek aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:03 schreef drakin het volgende:
Zijn er nog wolkjes aan de lucht?
[ afbeelding ]
Als jij blij wordt van vergaderingen missen dan ben ik ook blij dat je hem gemist hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Blij dat ik de vergadering vanmorgen gemist heb, straks moet ik nog wat doen ook hier
Ook dan zou je het proevenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is best apart, zit zijn bril misschien nog boven op zijn hoofd?
Vraag even of je ook mag proeven.quote:
Ja! nu weet ik het weerquote:
Ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vraag even of je ook mag proeven.
Door vermoedelijk Corona proeft hij niks meer, of hij denkt aardbeiensoep te hebben meegekregen van zijn vrouw.quote:
Aardbeiensoep?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Door vermoedelijk Corona proeft hij niks meer, of hij denkt aardbeiensoep te hebben meegekregen van zijn vrouw.
Zou het 1 van deze 2 kunnen zijn?
Dat doe ik ook weleens. Om te ontdooien of een beetje kaas erop en eventjes laten smelten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:30 schreef engine het volgende:
[..]
Aardbeiensoep?is dat niet gewoon een smoothie?
Het is sowieso een mafklapper. Gisteren ging z'n brood in de magnetron.
Misschien heeft hij een combimagnetronquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:30 schreef engine het volgende:
[..]
Aardbeiensoep?is dat niet gewoon een smoothie?
Het is sowieso een mafklapper. Gisteren ging z'n brood in de magnetron.
Jezus ben je ook 8 jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:45 schreef mazaru het volgende:
8 Jarige steekt 11 jarige in been.![]()
[ afbeelding ]
En hij staat erbij met zijn armen over elkaar of hem niets gemaakt kan worden. Dat weten ze al vroegquote:
Kan nog wat worden in de toekomst met zo'n jochiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij staat erbij met zijn armen over elkaar of hem niets gemaakt kan worden. Dat weten ze al vroeg
Man3 die is er al vroeg bijquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:45 schreef mazaru het volgende:
8 Jarige steekt 11 jarige in been.![]()
[ afbeelding ]
Het is prima weer, en zuurkool eet ik het hele jaar door, ook bij temperaturen boven 20 graden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker smikkelen![]()
Weer is best wel ok, maar had wel meer zon mogen zijn
Ah nee ik weer niet, wel rauwe andijviequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is prima weer, en zuurkool eet ik het hele jaar door, ook bij temperaturen boven 20 graden.
Zuurkool wordt ook van oudsher het hele jaar door gegeten, omdat het lang houdbaar is.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is prima weer, en zuurkool eet ik het hele jaar door, ook bij temperaturen boven 20 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |