Goffer je bent me net te snel af ahhhrrquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goffer je bent me net te snel af ahhhrr
Je word een beetje traag ouwe... ach.. over 300 posts mag je het nog een keer proberenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
Ik had al een geweldige TT klaar staan...mét plaatje
je had toch geen lapo?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je word een beetje traag ouwe... ach.. over 300 posts mag je het nog een keer proberen
fuck de lapoquote:
jaquote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Solid zit nog op zijn TT te zwoegen..
dat ga ik niet vertellen natuurlijk! As ifquote:
Nee hoor, ik vroeg iedereen of iemand een leuke TT en OP wist. En heb ff afgewacht en je hebt mij niet teleurgesteld GOA *boks*quote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pff opscheppen en dan niet laten zienquote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
Wacht maar 279 postsquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pff opscheppen en dan niet laten zien
pfffff....had je de mijne moeten zienquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vroeg iedereen of iemand een leuke TT en OP wist. En heb ff afgewacht en je hebt mij niet teleurgesteld GOA *boks*
Ik heb wel een vermoedenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je had ook iets langzamer moeten zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil de jouwe best zien, laat ik je de mijne zien. Ff in DM?
oh ja je image...sollyquote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sssssstttttt !!![]()
Er lezen Viva Vrouwen mee
het plaatje was wel geniaal deze keerquote:
Hey Bos, lang niet gezien.quote:
Als hij nog het woord VIVA niet kan spellenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn spellingscontrole maakt er steeds Vulva van... en nu is hij in de warquote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij nog het woord VIVA niet kan spellen
Dammitquote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
VVVVVVV.....VVVVVVVV.......IEFA!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij nog het woord VIVA niet kan spellen
Dat van de viva dames moet je maar even teruglezen...nogal lang verhaalquote:
Nee deze is perfect maar ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat er iets mankeert aan deze?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn spellingscontrole maakt er steeds Vulva van... en nu is hij in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |