Dat zegt die toch niet ?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo dan, @:dejannn @:Hamzoef @:Ali_Boo
Homoseksualiteit gelijkstellen aan o.m. seksuele misdrijven en pedofilie...
Enig commentaar?
Sorry, hier ben ik opgehouden met lezen.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tja, in combinatie met de nodige projectie
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zegt die toch niet ?
''Orban wil met zijn voorstel ‘kinderen tegen pedofielen beschermen’. Dat staat te lezen in de toelichting bij de wet. In die tekst stelt hij homoseksualiteit, transseksualiteit, pedofilie en seksuele misdrijven aan elkaar gelijk. Vorig jaar maakte Orban het al zo goed als onmogelijk voor homokoppels om kinderen te adopteren.''
Wel is het zo dat iig een vrij groot deel van de homo's(nee niet allemaal) van heel jong vlees houdt , dat is verder geen geheim ofzo
Maar ben een paar artikelen aan het lezen , kom er later misschien nog op terug
Zou best kunnen dat het ergens in een of ander (antiek) handboek voor psychologen staat. Probleem met die tak van wetenschap is dat die dan weer erg gevoelig voor het culturele en politieke klimaat waarin het opereert. Vroeger had je in het Amerikaanse Zuiden bijvoorbeeld ook Drapetomania en Dysaesthesia aethiopica, respectievelijk het verlangen van slaven om van de plantages weg te rennen en een aversie tegen slavenarbeid.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
He een lap tekst zonder bron. Ja, dan moet het wel waar zijn.
Die negatieve attitude is er inderdaad niet van nature; die wordt ze namelijk aangepraat (ja ja!) door dezelfde figuren die dit soort wetten in het leven roepen, aanmoedigen of goedkeuren.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef Dejannn het volgende:
Want dan lijkt er dus ook een onderliggende aanname te zijn dat jongeren van nature een negatieve attitude jegens homoseksualiteit hebben. Daar geloof ik niet in.
Waarschijnlijk een DSM uit 1970 of zoquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het ergens in een of ander (antiek) handboek voor psychologen staat. Probleem met die tak van wetenschap is dat die dan weer erg gevoelig voor het culturele en politieke klimaat waarin het opereert. Vroeger had je in het Amerikaanse Zuiden bijvoorbeeld ook Drapetomania en Dysaesthesia aethiopica, respectievelijk het verlangen van slaven om van de plantages weg te rennen en een aversie tegen slavenarbeid.
Ja, meneer houdt niet van wetenschap, behalve als het hem uitkomt. Verder komt hij steeds met geschreven tekst aan alsof het doorslaggevend is. Bijbelteksten bijvoorbeeld, om te laten zien dat homo's haten gewoon prima is.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het ergens in een of ander (antiek) handboek voor psychologen staat. Probleem met die tak van wetenschap is dat die dan weer erg gevoelig voor het culturele en politieke klimaat waarin het opereert. Vroeger had je in het Amerikaanse Zuiden bijvoorbeeld ook Drapetomania en Dysaesthesia aethiopica, respectievelijk het verlangen van slaven om van de plantages weg te rennen en een aversie tegen slavenarbeid.
Niet zo ongeduldig ben meer dan 45 min bezig met het lezen en nog steeds is er geen eind in zichtquote:Op maandag 21 juni 2021 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]Die heb je ook bij hetero's (misschien nog wel meer) en die gaan ze dan ook niet bannen uit boeken?
Koranteksten. Ook christenen deugen in zijn visie niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, meneer houdt niet van wetenschap, behalve als het hem uitkomt. Verder komt hij steeds met geschreven tekst aan alsof het doorslaggevend is. Bijbelteksten bijvoorbeeld, om te laten zien dat homo's haten gewoon prima is.
Lol. Ja lekker selectief winkelen hè, in de DSM uit de jaren '50quote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dit is opgesteld door jouw geliefde wetenschappers dus ik vind het niet raar om het te linken aan pedo's.
[ afbeelding ]
Onder druk van de homo-maffia zekerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
Even opgezocht: in de 7e druk van DSM-II is homoseksualiteit geschrapt als stoornis. Al met al loop je wat dat betreft dus zo'n 50 jaar achter, en wat andere zaken betreft een paar honderd jaar.
Precies. Ik zou inderdaad graag een argument zien dat het niveau "ja maar zo staat het hier geschrevenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, meneer houdt niet van wetenschap, behalve als het hem uitkomt. Verder komt hij steeds met geschreven tekst aan alsof het doorslaggevend is. Bijbelteksten bijvoorbeeld, om te laten zien dat homo's haten gewoon prima is.
Heel goed, JOUW heilige boek.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Onder druk van de homo-maffia zeker
Gelukkig blijft de waarheid in mijn heilige boek onveranderd voor eeuwig
Fout.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Fout.quote:Gelukkig blijft de waarheid
Fout.quote:in mijn heilige boek onveranderd voor eeuwig
Klopt jaquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt ja
Het is niet dat ze tegen die tijd tot nieuwe inzichten zijn gekomen maar het was meer dat er druk werd gezet door bepaalde figuren om het uit de dsm te halen, ergens begin jaren 70
Achter een boek aanwandelen is ook zoiets voor onzekere meneertjes die zelf niet durven nadenken.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Onzekere meneertjes doen juist mee aan de lgbtq-alfabet-maffia-gekte, waan van de dag. Ik blijf bij mijn onpopulaire, maar ware, standpunt in Sodom en Gomorra 2.0.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Achter een boek aanwandelen is ook zoiets voor onzekere meneertjes die zelf niet durven nadenken.
Mooi, verkas naar Saudi-Arabië.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Onzekere meneertjes doen juist mee aan de lgbtq-alfabet-maffia-gekte, waan van de dag. Ik blijf bij mijn onpopulaire, maar ware, standpunt in Sodom en Gomorra 2.0.
Nee hoor, homo-acceptatie wint vooral aan kracht in landen waar mensen meer gaan verdienen en beter opgeleid raken. Zo worden mensen zelfstandiger, slimmer en zelfverzekerder. En daardoor minder snel te manipuleren zijn door domme sprookjes.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Onzekere meneertjes doen juist mee aan de lgbtq-alfabet-maffia-gekte, waan van de dag. Ik blijf bij mijn onpopulaire, maar ware, standpunt in Sodom en Gomorra 2.0.
Daar ben ik tegen, vanzelfsprekend.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo dan, @:dejannn @:Hamzoef @:Ali_Boo
Homoseksualiteit gelijkstellen aan o.m. seksuele misdrijven en pedofilie...
Enig commentaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |