Allemaal de schuld van Ruttequote:
Good vibrationsquote:
Met een beetje pech had het net al 1-0 voor Macedonië geweest hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 18:25 schreef Fred_B het volgende:
De onvermijdelijke 1-0 tegen het volslagen kansloze Noord-Macedonië.
Maar goed dat zij geen var zijn dan.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:26 schreef Redefine het volgende:
Even gezapt naar de Belg. Die vond het een overtreding.
Hij raakte eerst de bal, toen de speler. Dus geen overtredingquote:Op maandag 21 juni 2021 18:26 schreef Redefine het volgende:
Even gezapt naar de Belg. Die vond het een overtreding.
Hollandse zomers.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:27 schreef Momo het volgende:
Ik heb het raam open maar het waait behoorlijk en het is echt fris buiten
Klopt. Maar dit was dan ook de zuurste commentator van het stel. De betere zit bij Oekraïne - Oostenrijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij raakte eerst de bal, toen de speler. Dus geen overtreding
Wij wonen in een ‘modern’ huis dat minstens een week dit soort weer nodig heeft om weer op normale temperatuur binnen te komen.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:27 schreef Momo het volgende:
Ik heb het raam open maar het waait behoorlijk en het is echt fris buiten
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
Apple telt schermtijd als je Apple CarPlay gebruiktdacht al, hoe kom ik aan zoveel tijd
Van de drie uur die hij aangeeft, heb ik 2 uur genavigeerdquote:
Dat is het nadeel van goede isolatie. Prettig in de winter. Maar in de zomer zoals nu, duurt het eeuwen voordat je huis weer afkoelt. Dat heb ik hier ook.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij wonen in een ‘modern’ huis dat minstens een week dit soort weer nodig heeft om weer op normale temperatuur binnen te komen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Van de drie uur die hij aangeeft, heb ik 2 uur genavigeerd
Ja, de voordelen zijn duidelijk. Maar in een langdurige warme periode wordt het huis een oven.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van goede isolatie. Prettig in de winter. Maar in de zomer zoals duurt het eeuwen voordat je huis weer afkoelt. Dat heb ik hier ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |