SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Das bij de ah ookquote:Op maandag 21 juni 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister zin in chips, maar het aanbod bij de AH is nogal teleurstellendBij de Boni is er gewoon een chips-gangpad.
kleine ah?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nietEcht een matig assortiment.
In wat voor klein dorp woon jij dan.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nietEcht een matig assortiment.
Eentje met vijf AH's waarvan er twee een beetje aan de kleine kant zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In wat voor klein dorp woon jij dan.
Zelfs in die mini AH hier in het dorp hebben ze een chipsgang (al wordt die wel gedeeld met de wijn)quote:
Chips-bier-wijn hier.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs in die mini AH hier in het dorp hebben ze een chipsgang (al wordt die wel gedeeld met de wijn)
Prime deal?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Kit(...)&smid=A17D2BRD4YMT0X
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Kit(...)&smid=A17D2BRD4YMT0X
Ja. Had wel mijn eigen wijk. Vind ik niet altijd leuk, want dan moet ik op en neer, want mijn werkfiets moet daar blijven.. Maar aan de andere kant was het vandaag niet druk, waardoor ik vroeg terug was en nog een klein blokje elders kon bezorgen...quote:
droog gehouden?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Had wel mijn eigen wijk. Vind ik niet altijd leuk, want dan moet ik op en neer, want mijn werkfiets moet daar blijven.. Maar aan de andere kant was het vandaag niet druk, waardoor ik vroeg terug was en nog een klein blokje elders kon bezorgen...
Even uitkloppen over een hekje.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:26 schreef Karzai het volgende:
Voordeel van kleine hondjes die kan je boven de pot uitknijpen
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:26 schreef Karzai het volgende:
Voordeel van kleine hondjes die kan je boven de pot uitknijpen
Ikquote:Op maandag 21 juni 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Oké wie heeft met zijn dronken hoofd dit herfstweer besteld?
zorgt voor vetrandjesquote:Op maandag 21 juni 2021 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chips na wijn en bier zorgt voor plezier?
gisteren zo verbrand, mijn tere huidje kan vandaag geen zon aanquote:
niet allemaal tegelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Ballie is in de aanbiedinghttps://nl.pepper.com/aan(...)-bitterballen-201462
quote:
quote:Daar zijn we nog niet beschikbaar
Maar we werken eraan! We kunnen je een e-mail sturen wanneer we zover zijn.
Hoe is dat iets negatiefs?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
ligt iedereen laf en sloom in een hangmat
Ik was niet dronken hoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Oké wie heeft met zijn dronken hoofd dit herfstweer besteld?
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk dit weer, dadelijk begint het hier op Angola te lijken en hebben we geen eten, geen water en geen stroom meer en ligt iedereen laf en sloom in een hangmat, dit is de temperatuur waar mensen van gaan leven en bouwen en dingen uitvinden.
Ga dan op tijd smeren of de zon uit.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren zo verbrand, mijn tere huidje kan vandaag geen zon aan
Hier sluit ik mij bij aan.quote:
Geen boom nodig hoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie maakt dan de hangmat en wie plant de twee bomen?
Ik had zonnebrand creme meegenomen, maar vergeten bij het hotelquote:Op maandag 21 juni 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga dan op tijd smeren of de zon uit.
Nee hoor we hebben airco uitgevonden daarvoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk dit weer, dadelijk begint het hier op Angola te lijken en hebben we geen eten, geen water en geen stroom meer en ligt iedereen laf en sloom in een hangmat, dit is de temperatuur waar mensen van gaan leven en bouwen en dingen uitvinden.
Gewoon van dat volk uit koude landen en het onder het kopje 'ontwikkelingshulp' afschrijven?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie maakt dan de hangmat en wie plant de twee bomen?
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had zonnebrand creme meegenomen, maar vergeten bij het hotel
en uit de zon was geen optie, want midden op een snelweg is geen schaduw en het werk moest af
oh shitquote:Op maandag 21 juni 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had zonnebrand creme meegenomen, maar vergeten bij het hotel
en uit de zon was geen optie, want midden op een snelweg is geen schaduw en het werk moest af
Okay Katyquote:Op maandag 21 juni 2021 14:38 schreef christmastsunami het volgende:
sometimes i feel like a plastic bag, drifting trough the wind
zaterdag was best goed te doen, maar zondag begon het toch een beetje te brandenquote:
Was wel relatief dicht in de buurt van Rotterdamquote:
Hey! Laat ons erbuiten ja!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Oooh boy, die gozer kijkt al als een introverte kikker met een hardstenen kupke.
https://www.telegraaf.nl/(...)het-bewijs-is-overal
ik vroeg me al af wat die zender op z'n kop te betekenen had, helemaal fucked up.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Oooh boy, die gozer kijkt al als een introverte kikker met een hardstenen kupke.
https://www.telegraaf.nl/(...)het-bewijs-is-overal
Emmen.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In wat voor klein dorp woon jij dan.
Het zal weer eens iets met permissies te maken hebben, je kan waarschijnlijk ergens instellen wie read, write of own is. Met permissies, wordt wel wat ingewikkelder.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRRR, het voordeel van een gedeeld (Excel)document is dat alle collega's direct kunnen inzien wat je input is.
Het nadeel hiervan is dat input ook gewoon verwijderd kan worden door iedereen
Iedereen mag het document bewerken, dus als iemand dikke vingers heeft, dan kan het zomaar zijn dat je input gewist wordtquote:Op maandag 21 juni 2021 14:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het zal weer eens iets met permissies te maken hebben, je kan waarschijnlijk ergens instellen wie read, write of own is. Met permissies, wordt wel wat ingewikkelder.
Ik ook. Misschien kunnen we samen kwantumkorting krijgen bij ballie?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, grapje, iemand had de rijen onzichtbaar gemaakt.
Moet nieuwe ogen hebben, denk ik
teveel bestellingenquote:Op maandag 21 juni 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien kunnen we samen kwantumkorting krijgen bij ballie?
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Versie beheer zit ingebouwd. Je kan gewoon terug naar een oudere versie waar je input nog staatquote:Op maandag 21 juni 2021 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen mag het document bewerken, dus als iemand dikke vingers heeft, dan kan het zomaar zijn dat je input gewist wordt![]()
Maar goed, geeft niet, ik zal het weer invoeren..
Ook een optiequote:Op maandag 21 juni 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:06 schreef christmastsunami het volgende:
Sony was reparatie dingen aan het verkopen voor 50 of 100 euro ofzo, Amazon met een betere kwaliteit voor 15 euro, soms is de markt uitkijken dat als je als nog niet genaaid wordt.
Die matchen goed bij de Puma's die ik vandaag eindelijk eens een keer heb aangehadquote:Op maandag 21 juni 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
zojuist deze gekocht voor maar 45 euro![]()
https://img01.ztat.net/ar(...)1800&filter=packshot
Ik bedoelde Aliexpress enzo verkopen een hoop rotzooi, zoals de action, maar hoe die wat meer betrouwbare bol.coms verkopen, is ook soms rotzooi.quote:
Beetje weinig kleur welquote:Op maandag 21 juni 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
zojuist deze gekocht voor maar 45 euro![]()
https://img01.ztat.net/ar(...)1800&filter=packshot
oh echtquote:Op maandag 21 juni 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die matchen goed bij de Puma's die ik vandaag eindelijk eens een keer heb aangehad
In eerste instantie leken ze wat krap maar ze wat krap maar ze liepen best lekker, stonden ook al een jaar nog in de doos in de kastquote:
Dat heb ik ook vaker.quote:
Das wel erg oldscoolquote:Op maandag 21 juni 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In eerste instantie leken ze wat krap maar ze wat krap maar ze liepen best lekker, stonden ook al een jaar nog in de doos in de kastWaren geloof ik deze https://www.amazon.nl/PUM(...)00RYPSLVY?th=1&psc=1
Schoentjes dragen kusjes vragenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die matchen goed bij de Puma's die ik vandaag eindelijk eens een keer heb aangehad
En dan noem je die van mij oldschoolquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een getinte jongen van 12 wel.
Ik heb hier ook een mening over.quote:
En deze? https://www.adidas.nl/yung-96-chasm-schoenen/EE7227.htmlquote:
voor jou? niet slechtquote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En deze? https://www.adidas.nl/yung-96-chasm-schoenen/EE7227.html
Voor mij jaquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel echt tangen zijn in het bedrijfsleven
Ik heb wel sneakers aan, dus wellicht?quote:
Grmbl.quote:
Ook van die hippe?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel sneakers aan, dus wellicht?
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrouwen kunnen ook wel echt tangen zijn in het bedrijfsleven
Gewoon een ongeschreven regel, wie de rijen onzichtbaar maakt, moet dit ongedaan maken als je weer afsluitquote:
Geen idee, zijn compleet zwarte Adidas Superstar hip?quote:
O ja, heb nog geen nieuwe ogen ontvangen.quote:
Nee. minimaal 3 kleuren, waarvan eentje fel.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, zijn compleet zwarte Adidas Superstar hip?
hoe snel denk je dat dat gaat?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, heb nog geen nieuwe ogen ontvangen.
Dan ben ik niet hip.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. minimaal 3 kleuren, waarvan eentje fel.
Is dat ook waarom je Ui nog een kerstmuts draagt terwijl de zomer is begonnen?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, heb nog geen nieuwe ogen ontvangen.
Groeten terug van zwarte Nike Air Force 1's .quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, zijn compleet zwarte Adidas Superstar hip?
Dan wil ik niet eens hip zijnquote:
De NL variant van die site is zo heerlijk matig vertaaldquote:
Geen idee?quote:
eerst goede ogen zoeken.... dan stalken om te zien wat de routine is van de ogen , dan een geschikt moment vinden om de te verkrijgenquote:
Ik denk dat ik die Kerst Ui al zo'n 3 jaar heb of zo?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat ook waarom je Ui nog een kerstmuts draagt terwijl de zomer is begonnen?
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerst goede ogen zoeken.... dan stalken om te zien wat de routine is van de ogen , dan een geschikt moment vinden om de te verkrijgen
Sommige ogen hebben ook dingen gezien die je zelf niet zou willen zien.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerst goede ogen zoeken.... dan stalken om te zien wat de routine is van de ogen , dan een geschikt moment vinden om de te verkrijgen
ja da het probleem van de koperquote:Op maandag 21 juni 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige ogen hebben ook dingen gezien die je zelf niet zou willen zien.
En het is ook nog voetballenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
zal wel niks worden op werk met dit weer
Is binnen al open?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
zal wel niks worden op werk met dit weer
Oh ja, bijna vergeten..quote:
krijg ik geen beschrijving erbij van wie de ogen geweest zijn en wat ze ongeveer gezien hebben?quote:
Ik was het niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NL variant van die site is zo heerlijk matig vertaaldhttps://www.sport-korting(...)er=74958971-74958945
nee. Je kan ze ook niet retounerenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
krijg ik geen beschrijving erbij van wie de ogen geweest zijn en wat ze ongeveer gezien hebben?
Dat kan heel verkeerd of heel goed uitpakken, als je kunt zien wat het vorige baasje heeft gezien.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
krijg ik geen beschrijving erbij van wie de ogen geweest zijn en wat ze ongeveer gezien hebben?
Nee want dan zouden ze jou een factuurtje mogen sturen ...quote:
but whyquote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die Kerst Ui al zo'n 3 jaar heb of zo?
IT'S THE MOST WONDERFUL TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIME OF THE YEEEEEEEEEEEEEEAAAAAARquote:
HOU JE HAAGSE BEKquote:Op maandag 21 juni 2021 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIME OF THE YEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAR
Zo .. hallo.quote:
Noord-Macedoniëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zo kennen we je.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, gewoon.. te lui om aan te passen.
Erg gevaarlijk inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan heel verkeerd of heel goed uitpakken, als je kunt zien wat het vorige baasje heeft gezien.
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noord-MacedoniëWat vinden de noord Macedoniërs er zelf van dat ze tegenwoordig noord zijn en niet gewoon Macedonië?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
kan jij ook best welquote:Op maandag 21 juni 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, meeting is gelukkig weer voorbij. Eén of andere fruitdruif die voorstelde dat we best een collega hebben die voortaan zelf content kan vertalen. Waarmee hij mij bedoelde.
Lekker recalcitrantquote:Op maandag 21 juni 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het een poos gedaan.
Ga ik niet meer doen
Yes everybody can English.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, meeting is gelukkig weer voorbij. Eén of andere fruitdruif die voorstelde dat we best een collega hebben die voortaan zelf content kan vertalen. Waarmee hij mij bedoelde.
auch deutsch kan jemandenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:16 schreef TaMieke het volgende:
@:bitterbal,
ik ben vast rijkelijk laat maar uhmDat is afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
We moeten wel een beetje realistisch blijven hequote:
Wilde je een on echte danquote:Op maandag 21 juni 2021 16:20 schreef christmastsunami het volgende:
Heh mijn nieuwe baggy jeans,zijn echt baggy, tis weer ff wennen
jIk denk dat bedoeling is om hem laag te dragen en de broekspijpen om te slaan, het is wel de juiste maat.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wilde je een on echte dan
Recalcitrant is mijn tweede naam.quote:
Meestal staan er van die rare spelfouten in. Of verkeerd geplaatste komma's. Dan gaan bij mij altijd alarmbellen rinkelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou, het is dat ik al jaren niet meer in Nederland woon, maar anders had een email die ik net van 'de overheid' kreeg over 937 euro belastingteruggave over 2020 nog wel echt kunnen lijkenTrappen vast wel wat mensen in.
Ik moest ook weer even wennenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef christmastsunami het volgende:
gek ik heb jaren skate kleding gedragen, baggy pants, maar ben het kennelijk verleerd, komt goed.
Ja er staan wel wat kleine foutjes in (bijv. een spatie tussen twee woorden die één woord zouden moeten zijn) en de bewoording is niet zo formeel als je van de overheid zou verwachten. Maar als je Nederlands niet erg goed is valt je dat niet op denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal staan er van die rare spelfouten in. Of verkeerd geplaatste komma's. Dan gaan bij mij altijd alarmbellen rinkelen.
"Hey Kwiwi bitch van me, wil jij nog wat doekoes van ons krijgen? Klik dan even. Yo!"quote:Op maandag 21 juni 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er staan wel wat kleine foutjes in (bijv. een spatie tussen twee woorden die één woord zouden moeten zijn) en de bewoording is niet zo formeel als je van de overheid zou verwachten. Maar als je Nederlands niet erg goed is valt je dat niet op denk ik.
als ik de knoop van de middel dichtknoop, is ie toch echt op maat, maar het voelt zo overdreven na de skinny trend.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er staan wel wat kleine foutjes in (bijv. een spatie tussen twee woorden die één woord zouden moeten zijn) en de bewoording is niet zo formeel als je van de overheid zou verwachten. Maar als je Nederlands niet erg goed is valt je dat niet op denk ik.
Wajoooo!! *klikt*quote:Op maandag 21 juni 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Hey Kwiwi bitch van me, wil jij nog wat doekoes van ons krijgen? Klik dan even. Yo!"
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
jIk denk dat bedoeling is om hem laag te dragen en de broekspijpen om te slaan, het is wel de juiste maat.
Auto volgelopen?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:54 schreef Karzai het volgende:
Gister de auto uitgeleend aan de buurvrouw, die heeft het dakraam open laten staan
Kun je 'm ook nergens anders even droog zetten voor een paar dagen, op het werk ofzo? Garage van vrienden/familie? En/of gewoon alle schade op de aansprakelijkheidsverzekering van de buurvrouw verhalen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
Maar het blijft geloof ik nog de hele week regenen, dus ik kan hem ook niet een dagje drogen met de raampjes open
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
Maar het blijft geloof ik nog de hele week regenen, dus ik kan hem ook niet een dagje drogen met de raampjes open
Zondag 30% kans op regen hier. Verder is het droog de hele weekquote:
Bij je tweede pas, toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:02 schreef dud0r het volgende:
Wordt er al in het gele boekje gekrabbeld?
Of heb ik dat ding voor niks bij me?
Oh ja dat zou kunnen. Ik had bij m'n hepatitis prikken dat de eerste er ook in gezet werd.quote:
Wel een geil broekje?quote:
Vaccinatiepaspoort, moet je kopen.quote:
Ik denk niet dat ik snel op plekken kom waar ik dat moet laten zien.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaccinatiepaspoort, moet je kopen.
Als het goed is heb ik dat nog ergens liggen, dat gele boekje.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaccinatiepaspoort, moet je kopen.
Het is als het goed is internationaal erkend en wellicht heb ik er wat aan bij die minieme kans dat m'n tripje doorgaat, anders was ik er ook niet aan begonnen.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik snel op plekken kom waar ik dat moet laten zien.
Ik denk dat landen binnen Europa straks alleen die app accepterenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is als het goed is internationaal erkend en wellicht heb ik er wat aan bij die minieme kans dat m'n tripje doorgaat, anders was ik er ook niet aan begonnen.
Ik heb nu een QR code.. hopelijk wordt dat ook geaccepteerd.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat landen binnen Europa straks alleen die app accepteren
Mja, VK.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat landen binnen Europa straks alleen die app accepteren
En, wat is het?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Zooo eerste cadeau voor mijn vriend is gekocht.
O, ik dacht dat je het bericht moest deleten omdat mods kunnen zien wat er vķķr een wijziging stondquote:
Haha nee, hij is wel mod geweest.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je het bericht moest deleten omdat mods kunnen zien wat er vķķr een wijziging stond
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een eind rijden voor Haags steeds
Kan je ook beide aftekeningen krijgen bij je 2e prik?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan je eerste prik ook in je gele boekje laten zetten, heb ik wel gedaan.
Denk dat als je de papieren van de eerste prik weer meeneemt welquote:Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Kan je ook beide aftekeningen krijgen bij je 2e prik?
Die kijkt nu ergens voetbal dus denk niet dat hij dit leest.quote:
Toch een collectors item.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan je eerste prik ook in je gele boekje laten zetten, heb ik wel gedaan.
Precies. En als je alleen de laatste doet lijkt het alsof je nog maar 1 prik hebt gehad. Alleen 1 juli gaat het toch via de app.quote:
Nee maar ik ging ook niet om etenstijd.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:51 schreef dud0r het volgende:
Het zit er in. Nu wachten tot de 5g geactiveerd wordt.
Heb wel gelijk honger. Had de rest dat ook?
Thanks. Eerst maar eens zoeken naar dat ding of kijken hoelang het duurt voorndat boekje binnen is.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat als je de papieren van de eerste prik weer meeneemt wel
Dit was het eerste wat beschikbaar was.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar ik ging ook niet om etenstijd.
Gun die man eens een verzetje.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die zijn kabinet al rond?
Ze moeten iets doen om van die troep af te komen. Nu Emmen weer naar Helmond Sport en TOP OSSquote:
dat zijn basketball scoresquote:Op maandag 21 juni 2021 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
We gingen vrijdag poultje maken met de kinderen, een van de jongens (4 jaar) dacht dat het 110-108 zou worden.
Bekpampers.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo blij dat die bekpampers dit weekend worden afgeschaft
Kinslabbetjes?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bekpampers.Ik heb wat moeite om mensen die zulke woorden voor mondkapjes gebruiken serieus te nemen.
Praat je poep dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo blij dat die bekpampers dit weekend worden afgeschaft
Als ik het goed heb. Post hij hier wel eensquote:Op maandag 21 juni 2021 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. En of ik hem ken.
Bij een collega van mij deden ze dat ook 100-0 ook vaak gehoord.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
We gingen vrijdag poultje maken met de kinderen, een van de jongens (4 jaar) dacht dat het 110-108 zou worden.
Dat vermoeden had ik ook, ook ten tijde van weet ik veel, maar ken die username niet als mod.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik het goed heb. Post hij hier wel eens
Gezichtsmaskerquote:Op maandag 21 juni 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die zijn voor artsen en medisch zorgpersoneel die ze op de correcte wijze dragen
En die collega was ouder dan 4?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een collega van mij deden ze dat ook 100-0 ook vaak gehoord.
Kinderen van die collega niet. Hoewel de collega ook niet het helderste licht is en misschien ook wel met 100-0 zou kunnen komen.quote:
Snapte al niet waarom ze net ‘Het is C_E’ dm’dequote:Op maandag 21 juni 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Ama slim is stuurt ze iedereen een DM met een andere naam. Niemand die DM's openbaar mag maken
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van die collega niet. Hoewel de collega ook niet het helderste licht is en misschien ook wel met 100-0 zou kunnen komen.
Krijg ik eindelijk een keer eens een DMquote:Op maandag 21 juni 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Ama slim is stuurt ze iedereen een DM met een andere naam. Niemand die DM's openbaar mag maken
Ama in m'n DM 😍😍😍quote:Op maandag 21 juni 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ze jou niet DM-t weten we dat jij dat vriendje bent...quote:
Ik heb chili straks. En ik heb het koud.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ga straks maar Andijvie stamppot maken ofzo
Het weer is er gewoon naar
Toch iemand anders van FOK! voor mij.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snapte al niet waarom ze net ‘Het is C_E’ dm’de
+1quote:Op maandag 21 juni 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch iemand anders van FOK! voor mij.
chili vind ik eigenlijk ook wel wintereten.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb chili straks. En ik heb het koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |