SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Das bij de ah ookquote:Op maandag 21 juni 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister zin in chips, maar het aanbod bij de AH is nogal teleurstellendBij de Boni is er gewoon een chips-gangpad.
kleine ah?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nietEcht een matig assortiment.
In wat voor klein dorp woon jij dan.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nietEcht een matig assortiment.
Eentje met vijf AH's waarvan er twee een beetje aan de kleine kant zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In wat voor klein dorp woon jij dan.
Zelfs in die mini AH hier in het dorp hebben ze een chipsgang (al wordt die wel gedeeld met de wijn)quote:
Chips-bier-wijn hier.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs in die mini AH hier in het dorp hebben ze een chipsgang (al wordt die wel gedeeld met de wijn)
Prime deal?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Kit(...)&smid=A17D2BRD4YMT0X
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Kit(...)&smid=A17D2BRD4YMT0X
Ja. Had wel mijn eigen wijk. Vind ik niet altijd leuk, want dan moet ik op en neer, want mijn werkfiets moet daar blijven.. Maar aan de andere kant was het vandaag niet druk, waardoor ik vroeg terug was en nog een klein blokje elders kon bezorgen...quote:
droog gehouden?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Had wel mijn eigen wijk. Vind ik niet altijd leuk, want dan moet ik op en neer, want mijn werkfiets moet daar blijven.. Maar aan de andere kant was het vandaag niet druk, waardoor ik vroeg terug was en nog een klein blokje elders kon bezorgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |