quote:Op maandag 21 juni 2021 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik draag nog altijd goedkope tienerparfum.
Dat is het bij mij ook niet. Het zijn bij mij gewoon geldzorgen en nog heel veel aankomende kosten plus een gebrek aan pensioen. Dat zorgt er voor dat ik heel veel dingen als 'onnodig' bestempel die misschien toch wel nodig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:59 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit gedacht heb in termen van 'deze uitgave verdien ik!' of 'deze uitgave verdien ik niet
' - zo denk ik eigenlijk nooit over mezelf na. Hmmm. Lijkt me maar lastig.
En je er dan compleet in verzuipen.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heette die deo ook weer? Vogue Teen ofzo?
MANMANMAN.
GMTAquote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heette die deo ook weer? Vogue Teen ofzo?
MANMANMAN.
Oh god jaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:09 schreef Molo het volgende:
Vogue parfum spray of deo of wat het ook was
Gádverdamme. Dat daar geen verbod op stond op school en thuis is me een raadsel, die lúcht
Ook herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, het geurtje was uiteraad ķķk in de aanbieding
Cadeaubon + aanbieding + beetje zelf betalen = nog steeds twijfelen
Tweedehands ondergoedquote:Op maandag 21 juni 2021 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook herkenbaardaarom zei ik een mooie aanbieding. Tot nu toe vond ik de korting steeds niet goed genoeg.
Verder ben ik niet zo van de spullen/kleding kopen. Zo'n beetje al mijn kleren zijn 2e hands (behalve sokken en ondergoed).
Ik ben wel goed in geld uitgeven aan eten en drinken
Werkproof garderobe, check.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop wel dat ik lang genoeg zonder werk kan blijven om mijn garderobe weer aan te vullen met goede tweedehands scores
In die zin kost werken ook geld
Die snap ik even niet geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop wel dat ik lang genoeg zonder werk kan blijven om mijn garderobe weer aan te vullen met goede tweedehands scores
In die zin kost werken ook geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |