SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je maar afvragen waarom fok rustiget en rustiger wordt..quote:Op maandag 21 juni 2021 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze komen maar hoor.. extra vermaak incoming
Ach, niet nieuw dat 'ie niet goed leest.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het artikel dus niet gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die plattegrond heeft het wel moeilijk de laatste tijd.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh nee ik heb de plattegrond per ongeluk uit de OP gehaaldmoment..
Lekker bezig Gerda ...quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh nee ik heb de plattegrond per ongeluk uit de OP gehaaldmoment..
Dwuif van de richel.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Je zou denken dat Kwiwi zo'n keurige dame is, maar het is gewoon relfruit
Je hebt je balansamulet zeker verkeerd om hangen vandaag.quote:
Moet je net op FOK! proberenquote:Op maandag 21 juni 2021 09:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb wel eens meegelezen op Viva. Wat een ramp.
Dan mag je hier straks ook niets meer zeggen want ze zijn om alles op hun teentjes getrapt.
Dat wordt toch genieten?quote:Op maandag 21 juni 2021 09:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb wel eens meegelezen op Viva. Wat een ramp.
Dan mag je hier straks ook niets meer zeggen want ze zijn om alles op hun teentjes getrapt.
Het leverde wel mooie reeksen op.quote:
Het begint al in het feedbacktopicquote:
Gele of geile?quote:Op maandag 21 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een warme gele geitenwollen sprei over het gerieflijke bed heen, zo zijn we hier.
Heerlijk dat soort types.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega met wie ik net een meeting had, lijkt me ook een Viva-lezeres. Schoot van nijd gelijk uit haar onderbroek (figuurlijk @:uitstraling) toen haar werd gevraagd om ergens bij te helpen.
Dat soort types vind ik prachtig, meestal help ik die zelf uit de onderbroek (figuurlijk)quote:Op maandag 21 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega met wie ik net een meeting had, lijkt me ook een Viva-lezeres. Schoot van nijd gelijk uit haar onderbroek (figuurlijk @:uitstraling) toen haar werd gevraagd om ergens bij te helpen.
Nog maar een weekquote:Op maandag 21 juni 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt je vakantieweken wel door he?
Ze begon helemaal te steigeren dat ze het zo druk had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog maar een weekdie 2 maanden gingen veel te snel..
Wel een beetje alles kunnen doen wat je wilde?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog maar een weekdie 2 maanden gingen veel te snel..
Klinkt als een topic dit.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:04 schreef Karzai het volgende:
Denk dat margriet lezeressen wel beter kunnen koken
Die hebben ook allemaal stijl haar, zijn net iets te lang om aantrekkelijk te zijn, hebben vaak vergeten potgrond onder de nagels en die ruiken naar zichzelf.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:04 schreef Karzai het volgende:
Denk dat margriet lezeressen wel beter kunnen koken
de helft is ONZ topics. Ja dat gaat die viva members overhalen te blijven hierquote:Op maandag 21 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
VF / De memorabele topics van 20+ jaar FOK!forum #1
Hebben ze dit in het Vivaforum gezet
Goeie reclame wel.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
VF / De memorabele topics van 20+ jaar FOK!forum #1
Hebben ze dit in het Vivaforum gezet
Ik verwacht ook nog wel een mooi topic aangaande "Terugkerende dromen over de buurman" of zoquote:Op maandag 21 juni 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie reclame wel.
De linkjes naar OUD/SHO/LIF/TRV/CUL snap ik beter in ieder geval.
Is dit projectie?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel een mooi topic aangaande "Terugkerende dromen over de buurman" of zo
Even een nieuw account registeren.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel een mooi topic aangaande "Terugkerende dromen over de buurman" of zo
Meh.. wilde veel in de bergen gaan wandelen maar het heeft 5 weken geregendquote:Op maandag 21 juni 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een beetje alles kunnen doen wat je wilde?
Oh meh.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. wilde veel in de bergen gaan wandelen maar het heeft 5 weken geregend
Vijf weken netflixenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. wilde veel in de bergen gaan wandelen maar het heeft 5 weken geregend
Ja dat welquote:Op maandag 21 juni 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf weken netflixen
Je bent wel lekker op vakantie geweest
die vosquote:Op maandag 21 juni 2021 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit inderdaad.![]()
Even de boeken die ik voor het slapen gaan voor m'n kind lees niet meegeteld.
@:bitterbal
https://www.instagram.com/p/CQJgXBet3HJ/?utm_medium=copy_link
Welke ben jij?
deden je voeten zo'n zeer?quote:
nee maar werd wakker, dacht is 6 uur ofzo want dan word ik meestal wel wakker dus omgedraaid. Was het ineens nnuquote:
Je ging slapen in juni en werd wakker in oktoberquote:Op maandag 21 juni 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar werd wakker, dacht is 6 uur ofzo want dan word ik meestal wel wakker dus omgedraaid. Was het ineens nnu
mist ze straks alle warmtequote:Op maandag 21 juni 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging slapen in juni en werd wakker in oktober
Zou ik liever in oktober gaan slapen en in juni wakker wordenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging slapen in juni en werd wakker in oktober
Soort Doornroosje maar dan met veel meer scheten, Prinses Flatulentie.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar werd wakker, dacht is 6 uur ofzo want dan word ik meestal wel wakker dus omgedraaid. Was het ineens nnu
Ik zou best een zomerslaap willen doenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ik liever in oktober gaan slapen en in juni wakker worden
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Doornroosje maar dan met veel meer scheten, Prinses Flatulentie.
nee tochquote:Op maandag 21 juni 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best een zomerslaap willen doen
Ik ook, maar da's meer coronamoeheid denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best een zomerslaap willen doen
Gassepoester.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Doornroosje maar dan met veel meer scheten, Prinses Flatulentie.
Coronamoeheid?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, maar da's meer coronamoeheid denk ik.
Ja dat. En werkmoeheid. En oogmoeheid.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, maar da's meer coronamoeheid denk ik.
Wat je moet terugbetalen vanwege kastekorten die ze hebben ontdekt?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm volgens mij krijg ik een loonstrook van sjofel en sloebers?
Ja, amper "andere" dingen kunnen ondernemen enzo.quote:
Vakantiegeld misschien?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Niet toevallig met een minnetje ervoor en dat je nog 14 dagen hebt om het terug te betalen?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat ligt toch juist in de zomertijd buiten het griepseizoen veel meer in net verschiet?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, amper "andere" dingen kunnen ondernemen enzo.
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Had je eigenlijk nog een afspraak met de oogarts staan Buda?
Lijkt me wel.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet toevallig met een minnetje ervoor en dat je nog 14 dagen hebt om het terug te betalen?
Maar dat maakt de huidige moeheid, en het gevoel van een paar maanden kunnen slapen, niet minder nu.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt toch juist in de zomertijd buiten het griepseizoen veel meer in net verschiet?
Ja heb ik eigenlijk ook wel last van, misschien helpt het om juist weer veel leuke dingen te gaan doen.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat maakt de huidige moeheid, en het gevoel van een paar maanden kunnen slapen, niet minder nu.
Zolang je maar geen bankgevens invult of je crypto password invult. Met je wazige hoofd.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Ah zie het. het is een nabetaling van sjofel.
ik had vanochtend gekeken snel met mijn wazige hoofd en dacht dat ik salaris had van huidige werk
Mja, eerst maar eens afwachten wat m'n opties voor Engeland gaan zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb ik eigenlijk ook wel last van, misschien helpt het om juist weer veel leuke dingen te gaan doen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze begon helemaal te steigeren dat ze het zo druk had.
Nee, ik heb niks te doenIedereen heeft het druk.. maar ja.. dat kan ook druk zijn met niet-werkgerelateerde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik heb het niet drukquote:Op maandag 21 juni 2021 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft het druk.. maar ja.. dat kan ook druk zijn met niet-werkgerelateerde dingen
Mansplainingquote:Op maandag 21 juni 2021 11:01 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zolang je maar geen bankgevens invult of je crypto password invult. Met je wazige hoofd.
Mensen die zeggen dat ze druk zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft het druk.. maar ja.. dat kan ook druk zijn met niet-werkgerelateerde dingen
Druk zijn is een keuze en een gebrek aan inzicht in planning.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:04 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze druk zijn.
Nee, niet typisch voor een vrouw. Kennis van mij heeft ook met zijn brakke hoofd een pasr weken terug z'n crypto gegevens ingevoerd op een echt uitzisnde site.quote:
Dat zijn dezelfde mensen die als een mongool 150 gaan rijden op de snelweg omdat ze te laat zijn. Nee, die misplanning moet je corrigeren op de snelweg.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Druk zijn is een keuze en een gebrek aan inzicht in planning.
Inb4 jezelf quoten is gay.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Druk zijn is een keuze en een gebrek aan inzicht in planning.
Ik rij ook weleens 150, maar dan heb ik geen haast hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 11:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die als een mongool 150 gaan rijden op de snelweg omdat ze te laat zijn. Nee, die misplanning moet je corrigeren op de snelweg.
Er zijn ook mensen die de terloopse vraag "hoe is het ermee?" niet zo goed begrijpen, die gaan de vraag serieus uitgebreid beantwoorden met "Ja kut ik ben moe" of "druk joh" of "rare bult op mijn rug" of "nou ja niet zo best want mijn hond is gisteren dood neergevallen" terwijl een "goed" volstaat, het is net zoiets als "ja hoiiiii".quote:Op maandag 21 juni 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 jezelf quoten is gay.
Ik heb een vriendin en die is altijd druk druk druk (ik begrijp ook niet zo goed, waarom je dat elke keer moet vermelden, maar goed) en ik heb de neiging om bovenstaande te zeggen, maar ik denk dat het beter is om die opmerking te negeren.
Komt idd op hetzelfde neer en ik vroeg niet eens hoe het met haar ging, die opmerking kwam er vanzelf uitrollen (elke. keer. weer.)quote:Op maandag 21 juni 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de terloopse vraag "hoe is het ermee?" niet zo goed begrijpen, die gaan de vraag serieus uitgebreid beantwoorden met "Ja kut ik ben moe" of "druk joh" of "rare bult op mijn rug" of "nou ja niet zo best want mijn hond is gisteren dood neergevallen" terwijl een "goed" volstaat, het is net zoiets als "ja hoiiiii".
Autisten zie je dit vaak doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |