SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je maar afvragen waarom fok rustiget en rustiger wordt..quote:Op maandag 21 juni 2021 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze komen maar hoor.. extra vermaak incoming
Ach, niet nieuw dat 'ie niet goed leest.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het artikel dus niet gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die plattegrond heeft het wel moeilijk de laatste tijd.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh nee ik heb de plattegrond per ongeluk uit de OP gehaaldmoment..
Lekker bezig Gerda ...quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh nee ik heb de plattegrond per ongeluk uit de OP gehaaldmoment..
Dwuif van de richel.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Je zou denken dat Kwiwi zo'n keurige dame is, maar het is gewoon relfruit
Je hebt je balansamulet zeker verkeerd om hangen vandaag.quote:
Moet je net op FOK! proberenquote:Op maandag 21 juni 2021 09:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb wel eens meegelezen op Viva. Wat een ramp.
Dan mag je hier straks ook niets meer zeggen want ze zijn om alles op hun teentjes getrapt.
Dat wordt toch genieten?quote:Op maandag 21 juni 2021 09:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb wel eens meegelezen op Viva. Wat een ramp.
Dan mag je hier straks ook niets meer zeggen want ze zijn om alles op hun teentjes getrapt.
Het leverde wel mooie reeksen op.quote:
Het begint al in het feedbacktopicquote:
Gele of geile?quote:Op maandag 21 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een warme gele geitenwollen sprei over het gerieflijke bed heen, zo zijn we hier.
Heerlijk dat soort types.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega met wie ik net een meeting had, lijkt me ook een Viva-lezeres. Schoot van nijd gelijk uit haar onderbroek (figuurlijk @:uitstraling) toen haar werd gevraagd om ergens bij te helpen.
Dat soort types vind ik prachtig, meestal help ik die zelf uit de onderbroek (figuurlijk)quote:Op maandag 21 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega met wie ik net een meeting had, lijkt me ook een Viva-lezeres. Schoot van nijd gelijk uit haar onderbroek (figuurlijk @:uitstraling) toen haar werd gevraagd om ergens bij te helpen.
Nog maar een weekquote:Op maandag 21 juni 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt je vakantieweken wel door he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |