quote:
Nog wat andere beelden gezien net. Wat een absoluut monsterquote:
Ja onderschat de harde weerfanaat nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 06:34 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.facebook.com/juwa1704/videos/4143083209142843/
Zodra dat bos om ging was ik toch wel gestopt met filmen denk ik. (Ook al ging ik vorige keer wel door met filmen na die elektrische schok tijdens het onweer).
Jouw dauwpunt is de max aan temperatuur hier vandaag. 21/22 graden. vannacht rond 10.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:11 schreef Dven het volgende:
2 graden warmer dan gisteren om deze tijd. Toen stopte het op 35,9.Luchtvochtigheid lijkt gelukkig iets lager maar dauwpunt altijd nog een goede 21 graden.
Kom maar op!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Regen genot beste genot. @:Haags
Had liever geruildquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jouw dauwpunt is de max aan temperatuur hier vandaag. 21/22 graden. vannacht rond 10.
Ik kom gauw op de koffiequote:
Ik stelde nog de eis van een lage luchtvochtigheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef Dven het volgende:
Zit op de 60e verjaardag van een vriendin. Live muziek, veel gedans. Nog goed boven de 30 graden en het dauwpunt is boven de 25 gekropen. Afzien.
@:nattekat 5 graden is dan toch echt een stuk beter.
Nou dan een voor jullie totaal zinloos weerbericht zoals Dven ze ook wel eens post vanaf Bulgaar-eije.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom gauw op de koffie![]()
Hier weer de zoveelste dag met 20 tinten grijs.
Komende week precies hetzelfde. Met nog wat buien.
Oh ben je al daar! Lekker hoor, geniet er van!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou dan een voor jullie totaal zinloos weerbericht zoals Dven ze ook wel eens post vanaf Bulgaar-eije.
Vandaag hier in de Franse Dordogne vrijwel de hele dag volop zon en een graad of 25. Ideaal als je het mij vraagt.
Groetjes!![]()
Hij staat klaar hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom gauw op de koffie![]()
Hier weer de zoveelste dag met 20 tinten grijs.
Komende week precies hetzelfde. Met nog wat buien.
Ugb als ik iets heb opgepikt van de afgelopen warmte is dat het wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef Dven het volgende:
Zit op de 60e verjaardag van een vriendin. Live muziek, veel gedans. Nog goed boven de 30 graden en het dauwpunt is boven de 25 gekropen. Afzien.
@:nattekat 5 graden is dan toch echt een stuk beter.
Haha stappenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:25 schreef DemonRage het volgende:
Pluim ziet eruit als prima zomerweer en hogere dauwpunten zijn helemaal niet erg, want dan blijft de warmte 's avonds tenminste een beetje hangen. Ideaal BBQ-weer en voor stapavonden dus (als het droog blijft).
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou dan een voor jullie totaal zinloos weerbericht zoals Dven ze ook wel eens post vanaf Bulgaar-eije.
Vandaag hier in de Franse Dordogne vrijwel de hele dag volop zon en een graad of 25. Ideaal als je het mij vraagt.
Groetjes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |