Nee, ze hoopten nog op een straf voor Perez.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:19 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou Bottas gewoon geweigerd hebben om nog een pitstop te doen voor de snelste ronde?
Jammer dat ie niet binnen 5 seconden kon blijven.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze hoopten nog op een straf voor Perez.
Ah, ok dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze hoopten nog op een straf voor Perez.
Dat is hier pas 3x gezegdquote:
Dat was nog het mooie iddquote:Op zondag 20 juni 2021 17:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet binnen 5 seconden kon blijven.
Ja, had 4 - 3 moeten zijn voor Maxquote:
https://www.fia.com/sites(...)0with%20car%2077.pdfquote:The Stewards reviewed video evidence, positioning and timing data. The Stewards determined that Perez had fully completed the pass on Bottas by the time he left the track at Turn 10. This made the fact that he left the track subsequently as a standard
“track limits” question. The Stewards determined that Perez lost sufficient ground in
the following turn that he could not be deemed to have “gained a lasting advantage.”
The Stewards take no further action.
Thanks, ook weer opgehelderd!quote:Op zondag 20 juni 2021 17:45 schreef Starflyer het volgende:
Wat de under investigation van Perez betreft, volgens de FIA had hij de inhaalactie al afgemaakt voordat hij met vier wielen buiten de baan ging.
[..]
https://www.fia.com/sites(...)0with%20car%2077.pdf
Nou ja, er was weinig spektakel maar wel veel spanning door de verschillende strategieen en kleine verschillen. Dus als je de uitslag al weet is er niet veel terugkijkwaarde.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik heb de race moeten missen, ik had een verjaardag. Ik ga maar eens speuren naar terugkijk mogelijkheden... zo te zien heb ik wat gemist.
Spannend op tactiek ja, maar voor de rest was een Franse GP als alle anderen.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik heb de race moeten missen, ik had een verjaardag. Ik ga maar eens speuren naar terugkijk mogelijkheden... zo te zien heb ik wat gemist.
Mwa, niet helemaal mee eens. Ook in het middenveld behoorlijk wat acties gezien.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Spannend op tactiek ja, maar voor de rest was een Franse GP als alle anderen.
Geen zak aan.
Het was geen optocht, dat is al heel wat.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Spannend op tactiek ja, maar voor de rest was een Franse GP als alle anderen.
Geen zak aan.
Toch raar, want volgens mij had Verstappen een soortgelijke inhaalactie waarbij hij wél de positie terug moest geven.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:45 schreef Starflyer het volgende:
Wat de under investigation van Perez betreft, volgens de FIA had hij de inhaalactie al afgemaakt voordat hij met vier wielen buiten de baan ging.
[..]
https://www.fia.com/sites(...)0with%20car%2077.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |