SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[KSC #12931] Kontje, mondje en de avonturen van de grote pquote:Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mobiel wordt de TT helaas afgeknipt.
Geilquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even wat Volendamse muziek opzetten. Palingsound op de zondagmiddag.
Ik kan me ook dingen herinnerenquote:
Bij mijn ouders thuis meer dan eens voorbij horen komen.quote:
Mijn oudere zussen namen alle platen van The Stones, Deep Purple en Uriah Heep mee uit huis maar The Cats lieten ze liggenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis meer dan eens voorbij horen komen.
Laat maar.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap je berichtje verder niet zo goed.
Wat jij teveel hebt, heeft Ballie te weinig.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, ben de moeilijkste nietaan de ene kant denk ik waarom zeg ik dit ook, maar aan de andere kant denk ik fuck it
![]()
Teveel? Vind het precies goed eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat jij teveel hebt, heeft Ballie te weinig.
True ! Mooi meegenomenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Als er nog enige twijfels waren bij de Viva garde zijn ze met deze TT wel weggenomen.
Ja is ook, maar gezien de normale norm.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Teveel? Vind het precies goed eigenlijk
Of ik deel sommige dingen niet met sneue mannetjes op een forum zoals jij losquote:Op zondag 20 juni 2021 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat jij teveel hebt, heeft Ballie te weinig.
Ik betwijfel of Danny hoogstpersoonlijk jou die ban gaf. Zal wel een FA zijn geweest.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:23 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij ben ik her hier een par keer uitgeknikkert omdat danny een hartverzakking kreeg van gifs met sex lading.
Ja ok, ik heb nooit aan de normale norm voldaanquote:Op zondag 20 juni 2021 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is ook, maar gezien de normale norm.
Even eroverheen swipen. Dan zie je 'm wel helemaal.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mobiel wordt de TT helaas afgeknipt.
Ooooooh kut jaquote:Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Als er nog enige twijfels waren bij de Viva garde zijn ze met deze TT wel weggenomen.
Oeiiiiiiquote:Op zondag 20 juni 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of ik deel sommige dingen niet met sneue mannetjes op een forum zoals jij los
Nee dit helpt!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh kut ja![]()
Welkom beste brave Viva troela's en ingeslapen ANWB wijven, jullie zijn meer dan welkom hoor
Wie weet welquote:Op zondag 20 juni 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu geen "keertje kopje koffie drinken?" meer krijg?
quote:Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Hahaha eerder een kopje groene thee of een shotje lemongrass ofzoquote:
Gr, gr, Ria.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha eerder een kopje groene thee of een shotje lemongrass ofzo
Ria ja!!!quote:
ik heb een paar van die dingen in de vriezer liggen, om mee te koken?!, wat doe je daar mee dan?, die citroengras stengels?quote:Op zondag 20 juni 2021 14:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha eerder een kopje groene thee of een shotje lemongrass ofzo
Oh Ja, my bad ! Ben niet thuis in die hipstershit! Tarwegras-shot moest het zijn!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb een paar van die dingen in de vriezer liggen, om mee te koken?!, wat doe je daar mee dan?, die citroengras stengels?
Die vitamines zullen je goed doen.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:37 schreef christmastsunami het volgende:
Dit schiet niet op. ik kan limoenblad citroengras en pandanblad en idische laurier in een staaf mixer in een drankje maken en dan zeggen, maar het zit wel vol vitamine C, sorrie ben in een rotbui, de buurman is met machines aan het klussen.
een rotbui doordat je buurman wat aan het klussen is?quote:Op zondag 20 juni 2021 14:37 schreef christmastsunami het volgende:
Dit schiet niet op. ik kan limoenblad citroengras en pandanblad en idische laurier in een staaf mixer in een drankje maken en dan zeggen, maar het zit wel vol vitamine C, sorrie ben in een rotbui, de buurman is met machines aan het klussen.
Kan beter gewoon aan bier en whisky gaan. Lijkt me lekkerderquote:Op zondag 20 juni 2021 14:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Ja, my bad ! Ben niet thuis in die hipstershit! Tarwegras-shot moest het zijn!
quote:Op zondag 20 juni 2021 14:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Die vitamines zullen je goed doen.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter gewoon aan bier en whisky gaan. Lijkt me lekkerder
tis dat ie laatsts nog iemand van me afgetrokken heeft, in iets wat ik aan het verliezen was, want trek ik gewoon de stekker eruit.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
een rotbui doordat je buurman wat aan het klussen is?
het is wat...
Single malt whiskytjequote:Op zondag 20 juni 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter gewoon aan bier en whisky gaan. Lijkt me lekkerder
Na duizend keer luisteren ben ik helemaal stuk van die drummerquote:
Mooi ! Ik heb je naar mijn kant overgehaald!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na duizend keer luisteren ben ik helemaal stuk van die drummer
quote:Op zondag 20 juni 2021 14:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi ! Ik heb je naar mijn kant overgehaald!![]()
hahaha
Vet! Kende ik niet !quote:
Oh mooi!!! Ik vroeg me al af !!! Ben echt benieuwd wat je ervan vindt! Hou me op de hoogte!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij had die zooltjes toch aangeraden? ga het vandaag proberen
? Sta ik daar hier bekend om dan?quote:
quote:
hoop dat het helptquote:Op zondag 20 juni 2021 14:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh mooi!!! Ik vroeg me al af !!! Ben echt benieuwd wat je ervan vindt! Hou me op de hoogte!
nee heb je toevallig een keer gezien in het f1 deel van Fokquote:
Wanneer gaan we naar de whisky bar aan de oude gracht?quote:
Zit daar een whisky bar ja? Woon al 1000 jaar in Utrecht en hoor het nu pasquote:Op zondag 20 juni 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de whisky bar aan de oude gracht?
Was niet weg hoorquote:Op zondag 20 juni 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyy lieverd, je bent er weer
quote:
quote:
Oude gracht 54 aan de werfquote:Op zondag 20 juni 2021 15:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit daar een whisky bar ja? Woon al 1000 jaar in Utrecht en hoor het nu pas![]()
Oh serieus joh ? Kan me niet eens herinnerenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee heb je toevallig een keer gezien in het f1 deel van Fok
Oh ok ! Mooi plekje denk ik welquote:
Ik ook ! Anders voel ik me ook zo stomquote:
ja zal ik je voor altijd kwalijk nemenquote:Op zondag 20 juni 2021 15:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook ! Anders voel ik me ook zo stom
Ik moet er ook nog steeds heen. Vriend van me is er al wel geweest. Die kroop ongeveer weer naar huisquote:
Nah even een irritatiefactortje. Daarna druk weekend.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeah I know maar ik kreeg alweer op mijn flikker van de deugbrigade
Roze rolstoel met flamingoplaatjes erop doet het ook goed op Tinder.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal ik je voor altijd kwalijk nemen
Hahaha geloof ik zo ja !quote:Op zondag 20 juni 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog steeds heen. Vriend van me is er al wel geweest. Die kroop ongeveer weer naar huis
Shit...nu moet het echt wel werken, hahahaquote:Op zondag 20 juni 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal ik je voor altijd kwalijk nemen
en van die wielen met ledlampjesquote:Op zondag 20 juni 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roze rolstoel met flamingoplaatjes erop doet het ook goed op Tinder.
quote:Op zondag 20 juni 2021 15:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moet jij geen DTS doen? Heb je ooit een keer daar gezien geloof ik.
Solidquote:Op zondag 20 juni 2021 15:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moet jij geen DTS doen? Heb je ooit een keer daar gezien geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |