SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[KSC #12931] Kontje, mondje en de avonturen van de grote pquote:Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mobiel wordt de TT helaas afgeknipt.
Geilquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even wat Volendamse muziek opzetten. Palingsound op de zondagmiddag.
Ik kan me ook dingen herinnerenquote:
Bij mijn ouders thuis meer dan eens voorbij horen komen.quote:
Mijn oudere zussen namen alle platen van The Stones, Deep Purple en Uriah Heep mee uit huis maar The Cats lieten ze liggenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis meer dan eens voorbij horen komen.
Laat maar.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap je berichtje verder niet zo goed.
Wat jij teveel hebt, heeft Ballie te weinig.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, ben de moeilijkste nietaan de ene kant denk ik waarom zeg ik dit ook, maar aan de andere kant denk ik fuck it
![]()
Teveel? Vind het precies goed eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat jij teveel hebt, heeft Ballie te weinig.
True ! Mooi meegenomenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Als er nog enige twijfels waren bij de Viva garde zijn ze met deze TT wel weggenomen.
Ja is ook, maar gezien de normale norm.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Teveel? Vind het precies goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |