abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199957707
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen van speelgoed, voor de kinderen of jezelf. ~O>
pi_199957883
Gefeliciteerd MwCactus, Venco en MwExode! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door lunapuella op 19-06-2021 12:36:45 ]
pi_199957998
Gefeliciteerd! *O*
pi_199957999
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh zie je, ik wist dat er nog iemand was!
Gefeliciteerd. Hoe oud? :+
Dat kun je niet maken om te vragen aan een jongedame ;)

Gefeliciteerd jarigen!
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 12:36:05 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199958081
Gefeliciteerd Venco, MevrouwCactus en MevrouwExode *O*

Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199958310
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:

Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën O+
Hier ging het ook aan beide kanten lángs ons heen gelukkig, ik ben als de dood voor onweer :X Beetje gerommel en wat regen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199958330
Wij hadden een beetje gerommel en een paar druppen regen en dat was het dan wel.
Fake it till you make it...
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:34:48 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199959591
Hier niks
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:39:13 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199959648
Geen druppel, nog geen klape in de verte en nog steeds godsgloeiend heet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:43:52 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199959714
Hier wat gerommel, flink wat regen en nu vandaag is het echt zalig hier buiten! Alles staat open. O+
pi_199960115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:

Wel regen gehoord maar vast geslapen.

Vanavond denk ik.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_199961541
Gefeliciteerd alle jarige.
pi_199962475
Gefeliciteerd alle jarigen! *O*

Gister in 015 stortregen. Bij mijn moeder, 100 meter verderop, hagelde het ook :')

Echt heel plaatselijk die buien.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 17:52:25 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199962747
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 16:16 schreef F_r het volgende:
Gefeliciteerd alle jarige.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:29 schreef MorganLeFay het volgende:
Gefeliciteerd alle jarigen!

+1
Ik ben inmiddels goed wakker!
Alle andere jarigen die ik nog niet had gefeliciteerd… bij dezen!
pi_199963493
Hier afgelopen nacht ook geen regen maar voor komende nacht staan er wel weer helse buien voorspeld. Dus ik ben benieuwd, van donderdag op vrijdag ben ik ook al diverse keren wakker geworden van de regen dus zal vannacht dan ook wel weer zijn.
Kijken of de partytent om ons zwembad in aanbouw het houdt.. eigenlijk nog wat plannen er aan te werken morgen en dat vereist een droge ondergrond. Maar goed, wat niet is dat is niet, maar heeft 12 dagen droogtijd nodig dus zou mooi zijn als over 2 weken eindelijk het zwembad in gebruik genomen zou kunnen worden.

Vandaag m’n eerste vaccinatie gehad, pfeizer. En voor de statistieken, geen koffie bij het wachten maar dat is niet erg want dat lust ik toch niet :P

Was pas laat op de dag vandaag dus sowieso lekker rustig qua aantallen. Denk dat ik een van de laatste afspraak tijden had want toen ik terug liep waren de parkeerwachters ook al weg (of ja de genen die wijzen waar je mag parkeren).

Volgende vaccin is op zondagochtend, ben benieuwd of het dan ook rustig is.
pi_199963522
Gefeliciteerd MvrCactus!

Poeh was best druk in de dierentuin. Op sommige plekken stond je bovenop elkaar (en liepen wij dus door).
Maar leuk om weer eens zo'n uitje te kunnen doen.

En verloofde heeft het morgen druk want ze heeft het Lego Disney kasteel van me gekregen. :)

Weerbericht: regen gehad, amper onweer, temperatuur in slaapkamers kinderen gedaald van 29 naar 21, yeah!
pi_199964266
Alles open, het is fris buiten *O* in huis koelt het nog niet heel erg af, maar dat komt wel.
pi_199964581
Gefeliciteerd allemaal!

Hier (Tiel) ging het gister flink te keer. We reden vandaag door de stad en overal waren doormidden gebroken bomen, echt flinke ook. Super zonde.

Verder kan ik Urk van m’n lijstje afstrepen. *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_199966984
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft *O* :'(

3,5 week in Drenthe verblijven O+

Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot |:(
pi_199967107
Wildlands is leuk en ik denk dat de drukte daar doordeweeks wel meevalt. Hunebedden natuurlijk, wij zaten de laatste keer bij Borger in de buurt, daar zijn er heel veel. Verder ben ik er niet zo bekend.
pi_199967620
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft *O* :'(

Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot |:(
Kersen plukken in de Betuwe :P

Alhoewel… https://www.gelderlander.(...)Pb9LIiLIUxsWuN3pXR0Q
  zaterdag 19 juni 2021 @ 22:57:28 #22
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199968616
Heftig hoor Duman. Zelf geen schade aan jullie huis opgelopen?
in de haak.
pi_199971232
Oh wat fijn Room!
pi_199971317
En hoe voelen de jarigen van gisteren zich vandaag.. een beetje grijzer? :P

Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?
Ik mag vanmiddag mijn prikje halen en manlief ook… zijn vaderdagcadeautje ;)

Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin :)
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
pi_199971368
@Roomsnoes Zoo Bizar in Orvelte is leuk. En ik vond het Hunebedden informatiecentrum in Borger ook de moeite waard, vooral het deel buiten met nagebouwde IJzertijd-boerderijen en zo.
  zondag 20 juni 2021 @ 08:27:55 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199971369
quote:

Geen idee of alles weer open is, maar Het Veenmuseum is heel leuk (vind ik zelf) en mss een keertje Drouwenerzand? Oh, en het Boomkroonpad?

Ik ben even kwijt hoe oud je kinderen zijn maar Kabouterland in Exloo is ook leuk voor kleintjes.
pi_199971474
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Kersen plukken in de Betuwe :P

Alhoewel… https://www.gelderlander.(...)Pb9LIiLIUxsWuN3pXR0Q
Dat is vanuit Drenthe een aardige trip nog hoor. Schoonzus woont in die richting, dan zijn we toch bijna 2 uur onderweg. Wel lekkere kersen, vers uit de boomgaard trouwens!

@Roomsnoes
Zoobizar in Orvelte is leuk (Orvelte is een monumentaal dorp, daar is van alles te doen).
Wildlands is wel leuk.
Boomkroonpad
Een schaapskooi bezoeken

Misschien hier eens kijken.
Klimpark Grolloo en bij Wezuperbrug (molecaten outdoor) kan je ook klimmen, maar dat is in het open veld en Grolloo is volgens mij meer in het bos (laatste ben ik nog niet geweest).
  zondag 20 juni 2021 @ 08:54:09 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199971487
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:

Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?

Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin :)
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.

Zou er weer heen gaan als we deze zomer in Drenthe waren.
https://familieparken-tenaxx.nl/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199971617
quote:

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar in Grolloo zit een leuk outdoorpark!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_199971736
Wat fijn @Roomsnoes *O* geniet er maar dubbel van om weer naar nl te kunnen!
pi_199971853
quote:

Loj, daar waren wij ook, jullie niet gezien. Maar ik vond het wel druk hoor.
pi_199971865
En fijne vaderdag voor alle papa's!
  zondag 20 juni 2021 @ 09:58:30 #33
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199971879
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:57 schreef trui het volgende:
Heftig hoor Duman. Zelf geen schade aan jullie huis opgelopen?
Nee, gelukkig niet. :*
pi_199971971
Kabouterland ja! Daar ben ik als kind ooit geweest geloof ik. Dat vinden ze vast leuk. Outdoorpark klinkt ook goed.

Orvelte ging vorige keer niet door vanwege een festival ofzo. Dus die staat op het lijstje.

Heb er zo’n zin in *O*
  zondag 20 juni 2021 @ 10:14:27 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199972000
Fijn RoomSnoes dat je weer kunt komen. Ik heb helaas geen tips
pi_199972796
@Loj en @exode; wij waren gister ook in Amersfoort! Hele leuke dierentuin. Ik moest op sommige plekken ook wel weer erg wennen aan de drukte…
  zondag 20 juni 2021 @ 11:51:46 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199972947
quote:

Ellert en Brammert O+.

Alle andere leuke dingen zijn al genoemd zie ik :Y.
KuikenGuppy
  zondag 20 juni 2021 @ 11:53:47 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199972971
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 08:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.

In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
KuikenGuppy
pi_199973697
quote:

Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken :D

Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.

We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas :(
pi_199973825
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken :D

Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.

We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas :(
Kun je niet bellen dan? Als je met een groep wilt komen zullen ze je toch telefonisch wel kunnen helpen om een reservering te maken en dan meteen tickets kopen. Anders is het wel erg onlogisch. Ik neem aan dat de meeste mensen een uitje willen plannen op een bepaalde dag en niet een ticket kopen en dan kijken of er toevallig een dag bij zit dat ze kunnen.
Klinkt erg omslachtig inderdaad
pi_199973845
We hadden gewoon een Fok meet in Amersfoort kunnen hebben :)

Meerdere keren uitgebreid met gidsen gekletst, zo leuk dat ze daar gewoon rondlopen. B bleef maar vragen stellen, reuze interessant vond ie het.
  zondag 20 juni 2021 @ 13:18:35 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199973958
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Gewoon even bellen, dan heb je het zo geregeld :).
KuikenGuppy
pi_199976577
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
Wij zijn daar altijd echt een volle dag. :D.

@Roomsnoes, mocht het nog heel mooi weer worden, dan het Ronostrand of 't Nije Hemelriek.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_199978434
quote:

Ik ben zo blij voor je! Eindelijk! *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_199980200
quote:

Zo fijn *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 20 juni 2021 @ 19:00:34 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199980406
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199980688
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.
Ja dooie mus dat.
Ik dacht leuk, en Drenthe is wel ver, maar misschien nog wel te doen.
Is het aan het eind van de wereld :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199980716
Ik stuurde de Mrs een linkje. Zij: Tena 'iks iks', wat ben jij van plan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 20 juni 2021 @ 19:26:28 #49
176471 oh-oh
pi_199980947
Haha ik las ook Tena xxl.
Amersfoort ben ik zo vaak heen geweest vanuit Maastricht met de honden, die vinden het zo leuk daar!
Vandaag de hele middag op terras gezeten met een vriendin en haar hond en mijn 5 honden en mijn oppashond, we waren een attractie en het was heerlijk.
Binnen werd de race gekeken, werkelijk niemand droeg een mondkapje, echt raar, maar ook wel weer heel fijn. Het is zo een heerlijk ouderwets dorpscafé waar je letterlijk voor 3 cola light en twee bier nog geen 10 euro betaalt.
Binnen is het nog steeds warmer dan buiten dus het was echt dubbel fijn om daar te zitten.
En ik heb net een plafondventilator gekocht voor de slaapkamer, morgen wordt ie bezorgd en dan komt een buurman hem meteen even ophangen, yay.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 20 juni 2021 @ 19:58:41 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199981488
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja dooie mus dat.
Ik dacht leuk, en Drenthe is wel ver, maar misschien nog wel te doen.
Is het aan het eind van de wereld :'(
Zelfs als je er vanuit Drenthe naartoe rijdt heb je de laatste kilometers echt het gevoel dat je naar het einde van de wereld rijdt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199981793
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:05 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Kun je niet bellen dan? Als je met een groep wilt komen zullen ze je toch telefonisch wel kunnen helpen om een reservering te maken en dan meteen tickets kopen. Anders is het wel erg onlogisch. Ik neem aan dat de meeste mensen een uitje willen plannen op een bepaalde dag en niet een ticket kopen en dan kijken of er toevallig een dag bij zit dat ze kunnen.
Klinkt erg omslachtig inderdaad
Je kan via hen ook reserveren en direct tickets kopen idd, maar dat willen we niet, want tickets (zelfs groepstickets) zijn veel duurder direct bij hen dan met een willekeurige kortingsactie. Maar we zijn nu aan het inventariseren met hoeveel we daadwerkelijk gaan en dan ga ik idd even bellen. Maar het punt is vooral dat het een omslachtig systeem is, ook als je maar met twee personen wilt gaan en aan een datum gebonden bent. Al zul je met twee personen eerder een plekje kunnen vinden dan met 25.

Efteling krijgt daar momenteel ook veel klachten over, dat je met de AH kaarten vaak alleen voor de middag kan reserveren, terwijl je met een kaartje via de Efteling zelf op dezelfde datum wel s ochtends naar binnen kan. Dat moet je ook ruim op tijd reserveren dus.
pi_199982173
Oh zo, dat is wel balen dan inderdaad. Maar is sowieso wel vaker zo dat ze per dag maar een x aantal personen met een kortingsactie binnen laten. Dat is als je bij jumbo met een kortingsactie mee doet ook. Maar dan kun je volgens mij vooraf wel zien of er wel of geen plek is.

Nou hopelijk komt het met bellen toch wel goed.
pi_199983314
Toevallig vandaag Efteling kaarten via AH besteld en gelijk gereserveerd voor in augustus.
Aankomsttijd gewoon 9:15-10:00 kunnen selecteren.
  zondag 20 juni 2021 @ 22:19:19 #54
176471 oh-oh
pi_199983611
:o Ik heb net een pup gekocht in Zweden geloof ik.
( Groucho Marx )
pi_199983683
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:19 schreef oh-oh het volgende:
:o Ik heb net een pup gekocht in Zweden geloof ik.
:D leuk!!

Ik zag vandaag 3 kittens bij een vriendje van de oudste thuis. 9 weken oud, kruising Britse korthaar, ontzettend cute en nog niet allemaal besproken O-). Maar omdat we over ongeveer een maand op vakantie gaan (en zij ook, dus ze moeten echt voor die tijd verhuizen), gaat het écht niet voor ons. Maar wel vanmiddag even met ze kunnen knuffelen. Zo mega-zacht! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 20 juni 2021 @ 22:26:22 #56
176471 oh-oh
pi_199983708
Ik ga hem co ownen, dus voor een hele leuke prijs mag hij hier komen en ik zal hem af en toe showen, echt, ik wilde hem niet laten verschepen maar hem zelf gaan halen zou een duur grapje worden, nou gaat dat meisje op wiens hond ik pas precies in de tijd dat de hond mag reizen met een Zweedse vriendin door Zweden reizen en zij wil hem wel ff oppikken als ze terug vliegt, alsof het zo moest zijn!
( Groucho Marx )
pi_199984272
Iemand hier ervaring met Technolab Leiden? Klinkt leuk wat ze aanbieden voor kinderen in de zomer.

https://www.technolableiden.nl/vakantielab/
pi_199986350
Wakker worden met de realisatie dat je dakraam de hele nacht open heeft gestaan. :'(
Nu liggen er heel veel handdoeken op hele natte vloerbedekking en hopen we dat het niet zover naar beneden doorloopt dat we er plekken in het plafond van krijgen. :X
  maandag 21 juni 2021 @ 09:38:38 #59
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199986422
Aiiii :X
  maandag 21 juni 2021 @ 09:40:42 #60
100412 mefke79
komt goed!
pi_199986441
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 09:31 schreef Vaiana het volgende:
Wakker worden met de realisatie dat je dakraam de hele nacht open heeft gestaan. :'(
Nu liggen er heel veel handdoeken op hele natte vloerbedekking en hopen we dat het niet zover naar beneden doorloopt dat we er plekken in het plafond van krijgen. :X
Misschien ergens een waterstofzuiger regelen? Dan verklein je die kans.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 21 juni 2021 @ 09:46:56 #61
176471 oh-oh
pi_199986520
Aiii, maar goed, heb je nog mazzel dat je geen laminaat hebt...
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 10:11:53 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199986804
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hem co ownen, dus voor een hele leuke prijs mag hij hier komen en ik zal hem af en toe showen, echt, ik wilde hem niet laten verschepen maar hem zelf gaan halen zou een duur grapje worden, nou gaat dat meisje op wiens hond ik pas precies in de tijd dat de hond mag reizen met een Zweedse vriendin door Zweden reizen en zij wil hem wel ff oppikken als ze terug vliegt, alsof het zo moest zijn!
wie wordt dan de mede-eigenaar?
in de haak.
  maandag 21 juni 2021 @ 10:12:18 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199986810
quote:
oef, hopelijk valt het mee!
in de haak.
pi_199986830
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Aiii, maar goed, heb je nog mazzel dat je geen laminaat hebt...
Ja dat bedacht ik me ook al!

quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 09:40 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Misschien ergens een waterstofzuiger regelen? Dan verklein je die kans.
Oeh goed idee, zou alleen niet direct weten hoe/waar ik dat regel. Maar ik ga even op onderzoek uit!
  maandag 21 juni 2021 @ 10:18:44 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199986879
Gamma of Boels verhuren ze. :Y
pi_199986980
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:18 schreef BE het volgende:
Gamma of Boels verhuren ze. :Y
Ik zag het idd. Ondertussen is de vloerbedekking echter slechts nog vochtig en niet nat, dus ik twijfel hoeveel dat dan uithaalt..
  maandag 21 juni 2021 @ 10:34:02 #67
100412 mefke79
komt goed!
pi_199987037
Ik zou het proberen als ik jou was, beter erachter komen dat er toch niet meer zoveel vanaf komt dan je dacht dan over een week of 3 ontdekken dat alles toch natter was dan je dacht. En eventueel kan je er nog een droger inzetten, die kan je bij boels ook huren. Ik weet niet of het tapijt je heel dierbaar is? Anders lostrekken en dan zeker de vloer goed laten drogen.
  maandag 21 juni 2021 @ 10:36:39 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_199987074
Ik mag voor het eerst sinds oktober fysiek naar mijn opleiding, afsluiting van jaar 1. Ik ben geloof ik in totaal 4 keer op de hogeschool geweest, de rest wat digitaal. Hopen dat het volgend jaar wat meer is want ik heb niet alleen als docent een hekel aan die online lessen, ook als student trek ik het maar matig.
pi_199987084
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 08:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij zijn hier twee weken geleden geweest. Het dino bos is aardig. Verder viel het me tegen . Die ene keer, met kortingscode (7/8 euro pp betaald ipv 13¤ ofzo) was prima en er zat menuutje bij maar ook al is het voor ons enigszins in de buurt, hoeft niet nog een keer. 1x was prima voor paar uurtjes maar dinoland zwolle is zoveel meer, ook met theater enzo. Even googlen op korting dus sowieso
pi_199987134
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:34 schreef mefke79 het volgende:
Ik zou het proberen als ik jou was, beter erachter komen dat er toch niet meer zoveel vanaf komt dan je dacht dan over een week of 3 ontdekken dat alles toch natter was dan je dacht. En eventueel kan je er nog een droger inzetten, die kan je bij boels ook huren. Ik weet niet of het tapijt je heel dierbaar is? Anders lostrekken en dan zeker de vloer goed laten drogen.
Tapijt ligt ook op beide trappen en de overloop beneden, dus dat wil ik wel graag laten zitten ja. Ik overleg even met man, maar je hebt zeker gelijk. Liever nu iets meer uitgeven om zeker te weten dat het goed komt, dan straks restschade hebben.
  maandag 21 juni 2021 @ 10:58:23 #71
176471 oh-oh
pi_199987354
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:11 schreef trui het volgende:

[..]

wie wordt dan de mede-eigenaar?
De fokker.
( Groucho Marx )
pi_199987415
quote:
Oh damn! :o
Ik hoop dat het meevalt voor je.
  maandag 21 juni 2021 @ 11:51:10 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199987889
quote:
Ai... dat hadden wij gisteren, maar toen was er één buitje geweest. Vannacht was wel andere koek :X :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 12:26:48 #74
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199988371
Wat is het lekker afgekoeld in huis O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199988443
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ai... dat hadden wij gisteren, maar toen was er één buitje geweest. Vannacht was wel andere koek :X :{
Ja nogal. _O-
Nouja, we hebben nu een waterzuiger gehuurd bij Boels, die haalt er niet veel uit maar wel wat. En dat ga ik gewoon elk uur opnieuw doen ofzo. Ze zeiden daar dat zo'n droog ding ws niet heel veel nut had, raadden ons vooral aan om goed te ventileren. Dus zodra het droog is het raam weer open, en een ventilator er overheen laten blazen.
We hebben 1x eerder water op die vloerbedekking gehad door een domme actie van mij, toen alleen handdoeken gebruikt en daar tot nu toe ook geen schade van ondervonden. Dus ik denk (hoop) dat het wel goedkomt nu.
  maandag 21 juni 2021 @ 12:37:56 #76
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199988506
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:32 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ja nogal. _O-
Nouja, we hebben nu een waterzuiger gehuurd bij Boels, die haalt er niet veel uit maar wel wat. En dat ga ik gewoon elk uur opnieuw doen ofzo. Ze zeiden daar dat zo'n droog ding ws niet heel veel nut had, raadden ons vooral aan om goed te ventileren. Dus zodra het droog is het raam weer open, en een ventilator er overheen laten blazen.
We hebben 1x eerder water op die vloerbedekking gehad door een domme actie van mij, toen alleen handdoeken gebruikt en daar tot nu toe ook geen schade van ondervonden. Dus ik denk (hoop) dat het wel goedkomt nu.
_O- knurftje ben je soms :D! Hopelijk nu ook geen gedoe later dan
pi_199988583
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

_O- knurftje ben je soms :D! Hopelijk nu ook geen gedoe later dan
Niet soms hoor, vaak. :D
Gelukkig deelde ik deze domme actie met man, dat voelt toch minder stom. En reed man net bij Boels nog ergens tegenaan met de auto waardoor die nu ook een mooie bonus kras heeft (valt heel erg mee gelukkig). Het is echt onze dag. :')
  maandag 21 juni 2021 @ 12:57:25 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199988781
Ik heb zo een afspraak met de verhuurmakelaar en mijn vader in ons tijdelijke huurappartement, want daar verhuizen mijn ouders morgen naartoe, zometeen dus de overdracht :D

Verder is het hier één groot verhuisdozenfestijn en sta ik compleet op instorten, het uitpakken van de dozen zal dus nog wel even duren, want ik zet me er maar niet toe eraan te beginnen.
Dat de garage nog halfvol ligt met meuk van de aannemer en ik daardoor dus de garage niet kan gaan inrichten helpt ook niet.

Verder is mijn boor een paar weken geleden, toen we gaatjes in het plafond boorden, kapot gegaan, wel direct een nieuwe boor gekocht, maar nu heb ik wat boor-angst zeg maar :{
Daar zit ik dus ook tegenaan te hangen.

En dan hebben we nog steeds geen internet en TV uiteraard...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 13:04:03 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199988879
Soneal had voor vaderdag trouwens het huis gemaakt, compleet met "de stomme tegelzetter" in de keuken en "de Ziggo-meneer" in de gang :')

En wij staan in de tuin :D

Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 13:04:44 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199988887
Leandra :*.
Verhuizen is ook enorm stressvol, zelfs al zonder al die andere dingen er ook nog eens omheen.
KuikenGuppy
  maandag 21 juni 2021 @ 13:04:50 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199988889
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Leandra het volgende:
Soneal had voor vaderdag trouwens het huis gemaakt, compleet met "de stomme tegelzetter" in de keuken en "de Ziggo-man" in de gang :')

[ afbeelding ]
Haha, de stomme tegelzetter ook echt _O-.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:05:17 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199988894
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha, de stomme tegelzetter ook echt _O-.
Ja, ik moest zo lachen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 13:05:54 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199988907
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik moest zo lachen :')
Snap ik. En rustig aan met alle verhuis stress, een dag (of week) eerder of later uitpakken maakt ook niet uit.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:06:23 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199988912
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Burdie het volgende:
Leandra :*.
Verhuizen is ook enorm stressvol, zelfs al zonder al die andere dingen er ook nog eens omheen.
Ja, dit is wel even next level ten opzichte van een gewone verhuizing, de aannemer zei ook dat ik gewoon projectbegeleiding had gedaan hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199988972
Ik heb al stress van die ene aannemer voor onze verbouwing managen, ik ben echt mega onder de indruk van hoeveel jij hebt geregeld Leandra!
Hopelijk lukt het goed om lief te zijn voor jezelf en het wat tijd te geven, en dan lekker genieten van jullie prachtige huis. :*

De Lego vind ik geweldig trouwens. _O- O+
pi_199989073
Sterkte Leandra! :*
pi_199989150
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Leandra het volgende:
Soneal had voor vaderdag trouwens het huis gemaakt, compleet met "de stomme tegelzetter" in de keuken en "de Ziggo-meneer" in de gang :')

[ afbeelding ]
Haha, die tegelzetter erbij ook :D
Wel heel lief!
pi_199989168
Oh Vaiana, wat balen! En dan die auto ook nog. Vandaag moeten jullie denk ik op de bank zitten, eten bestellen en de plastic servies gebruiken :P
Hopelijk valt de schade mee. Anders wel verzekering, toch? In ieder geval de vervolgschade lijkt me.
pi_199989228
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:24 schreef LeSage het volgende:
Oh Vaiana, wat balen! En dan die auto ook nog. Vandaag moeten jullie denk ik op de bank zitten, eten bestellen en de plastic servies gebruiken :P
Hopelijk valt de schade mee. Anders wel verzekering, toch? In ieder geval de vervolgschade lijkt me.
Diepvriespizza is het plan voor vandaag. We hebben geen keuken momenteel, dus dat scheelt alvast. _O-

Vooralsnog is er geen (zichtbare) schade. Ik zou alleen niet weten hoe je moet laten controleren op onzichtbare schade zonder zichtbare schade te maken, dus we houden het maar gewoon in de gaten denk ik. En straks nog een keer de waterstofzuiger eroverheen. :7
pi_199989326
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dit is wel even next level ten opzichte van een gewone verhuizing, de aannemer zei ook dat ik gewoon projectbegeleiding had gedaan hier.
Nou echt wel!! Wat heb JIJ veel gedaan voor de bouw. Petje af hoor! En laat de dozen maar lekker even. Goed voor jezelf zorgen xx
Met een meidenkwartet
pi_199989373
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klinkt heftig hoor Leandra!

Ik struisvogel dan nog maar even :') . Wij zijn hetzelfde van plan komende 1,5 jaar met peuter (en hopelijk tegen die tijd zwanger/baby 2)
pi_199989380
Jeetje Leandra, ik vind het knap zoals je alles hebt geregeld. Lekker rustig aan hoor!
pi_199991479
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:29 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik zag het idd. Ondertussen is de vloerbedekking echter slechts nog vochtig en niet nat, dus ik twijfel hoeveel dat dan uithaalt..
Mocht je in de buurt van 070 wonen, wij hebben een Karcher die water op kan zuigen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199991729
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mocht je in de buurt van 070 wonen, wij hebben een Karcher die water op kan zuigen.
033 hier, das niet heel dichtbij. ;) Maar thanks!
We hebben er ondertussen dus 1 bij Boels gehuurd. Het had niet heel veel effect, maar vond het wel een fijn idee dat we doen wat we kunnen iig. Nu is het buiten droog, dus het raam staat open en er staat een ventilator op. Dat, gecombineerd met onze eerdere maatregelen, lijkt aan de oppervlakte iig goed effect te hebben. Verder staat op die plek normaliter altijd alleen maar een wasrek, dus het kan ook niet steeds wel goed eventueel vocht kwijt de komende dagen.
pi_199991803
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Diepvriespizza is het plan voor vandaag. We hebben geen keuken momenteel, dus dat scheelt alvast. _O-

Vooralsnog is er geen (zichtbare) schade. Ik zou alleen niet weten hoe je moet laten controleren op onzichtbare schade zonder zichtbare schade te maken, dus we houden het maar gewoon in de gaten denk ik. En straks nog een keer de waterstofzuiger eroverheen. :7
Kan geen kwaad om even een melding bij je verzekering te maken. Hebben wij ook gedaan toen ons toilet was overstroomd. We hadden geen zichtbare schade, maar vocht gaat werken. Uiteindelijk hadden we meerdere vocht en schimmelplekken op de muur en op de plinten. Weer gebeld en een vergoeding ontvangen. Dat gaat lastiger als je dan pas belt.
pi_199991875
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef exode het volgende:

[..]

Kan geen kwaad om even een melding bij je verzekering te maken. Hebben wij ook gedaan toen ons toilet was overstroomd. We hadden geen zichtbare schade, maar vocht gaat werken. Uiteindelijk hadden we meerdere vocht en schimmelplekken op de muur en op de plinten. Weer gebeld en een vergoeding ontvangen. Dat gaat lastiger als je dan pas belt.
Ah goede, zal ik doen. Dankjewel. O+
pi_199992034
Oh. Schade die is ontstaan door regen via een openstaand raam is niet gedekt, vertelt de verzekeraar mij. :+
  maandag 21 juni 2021 @ 17:14:59 #98
176471 oh-oh
pi_199992605
Goh! Evengoed wel ruk maar zo te horen valt het gelukkig wel mee.
( Groucho Marx )
pi_199992872
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Goh! Evengoed wel ruk maar zo te horen valt het gelukkig wel mee.
Lijkt het wel op inderdaad! Dus dat is heel fijn. Hopelijk blijft het zo, haha.

Op zich best heel logisch trouwens dat ze dat niet vergoeden, maar nu hoop ik wel nog harder dat er niet alsnog gevolgschade tevoorschijn gaat komen.
  maandag 21 juni 2021 @ 17:43:22 #100
176471 oh-oh
pi_199993033
Snap ik ja. Iemand nog leuke Zweedse jongensnamen in de aanbieding liefst met ie of Aa klanken die in NL ook gewoon normaal klinken?
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 17:48:31 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199993104
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Klinkt heftig hoor Leandra!

Ik struisvogel dan nog maar even :') . Wij zijn hetzelfde van plan komende 1,5 jaar met peuter (en hopelijk tegen die tijd zwanger/baby 2)
Nou ja, de laatste loodjes waren hier ook gewoon lastig, met N die vanaf 25 mei naar zijn vader was omdat zijn moeder slecht lag, 1 juni weer naar huis kwam omdat hij 2 juni de eerste vaccinatie zou krijgen, en mij toen ergens in de nacht wakker maakte van "ze is net overleden", dus na de vaccinatie is hij weer naar zijn vader gegaan om de uitvaart te regelen en daar nog 2 dagen gebleven.
Toen 8 juni de begrafenis (terwijl de keuken 7 juni geleverd werd en 8 en 9 juni geplaatst werd) en 10 juni de verhuizing en 15 juni de spullen van de opslag (dat werd uiteindelijk 16 juni heel vroeg, maar toen heeft iedereen mij al laten slapen O+ )

Dat gezeik tussendoor over de internetverbinding zijn dan net van die over de grens gevallen.

Oh, en morgen verhuizen mijn ouders naar ons huurappartement, dus daar had ik vanmiddag de oplevering/overdracht van met de verhuurmakelaar en mijn vader.

Morgenochtend Soneal naar school brengen, mijn moeder en haar rollator ophalen en bij ons op een stoel installeren.

Woensdagmorgen mijn vader ophalen, Soneal naar school brengen en dan in hun huidige huurappartement de vloer en raambekleding beginnen te verwijderen.

Ik verwacht dat ik ergens eind augustus de verhuisdozen wel leeg heb ofzo :')

Hoe dan ook, dit is niet helemaal standaard zeg maar :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 17:49:02 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199993112
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik ja. Iemand nog leuke Zweedse jongensnamen in de aanbieding liefst met ie of Aa klanken die in NL ook gewoon normaal klinken?
Björn. Agneta. Bennie. Ani-Fried.
Zomaar wat namen
  maandag 21 juni 2021 @ 17:51:04 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199993139
Vanavond dus nog even de lamp op de WC ophangen, want mijn moeder gaat met haar rollator niet boven naar de WC natuurlijk :X

Gelukkig heeft N de lamp net ergens gevonden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 17:55:19 #104
176471 oh-oh
pi_199993194
Jemig Leandra, het kan alleen maar rustiger worden nu gelukkig!

ABBA of supertrooper vind ik best een leuke naam trouwens :')
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 17:58:22 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199993268
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:55 schreef oh-oh het volgende:

Waterloo
Fernando

Edit:
Of Angeleyes... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199993835
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:55 schreef oh-oh het volgende:

Of Abbas
  maandag 21 juni 2021 @ 18:22:42 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199993938
Of Dancing Queen
  maandag 21 juni 2021 @ 18:25:03 #108
176471 oh-oh
pi_199994062
Fernandooooo.
Ik zou het bijna doen. Maar ik haat Abba. Ik heb nu Nils of Alf. Maar mweh.
( Groucho Marx )
pi_199994131
quote:
Oliver
Willi(am)
Elias
Anders ;)
Alex
Arne
Alfie
Alfons
Armin
Cecil (klinkt ook lekker Limburgs)
Cas
Franz ♡
Freddi
Igor
Ingo (zo heette een Duits vakantievriendje van me met een ontzettend grote l*l. Dus misschien moet je het daar even vanaf laten hangen ;) )
pi_199994682
quote:
Ingvar
  maandag 21 juni 2021 @ 18:51:36 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199994727
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:25 schreef oh-oh het volgende:
Fernandooooo.
Ik zou het bijna doen. Maar ik haat Abba. Ik heb nu Nils of Alf. Maar mweh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat is ook sterk. Gaat mijn telefoon net. Neem ik op. Is het ABBA.

Zegt ABBA: zeg ken jij oh-oh?
Dus ik zeg ja die ken ik wel.
Nou zegt ABBA die haat ik dus echt.

Das toch sterk?
  maandag 21 juni 2021 @ 19:00:42 #112
176471 oh-oh
pi_199994934
Ik snap de grap niet :')
Spring, Alfie is wel echt leuk hè.
Hij lijkt er ook op.
Ingo huuuuu.
( Groucho Marx )
pi_199995575
Waarom niet gewoon Ikea? :)
  maandag 21 juni 2021 @ 19:21:57 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199995601
Mats!
in de haak.
pi_199995682
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, de laatste loodjes waren hier ook gewoon lastig, met N die vanaf 25 mei naar zijn vader was omdat zijn moeder slecht lag, 1 juni weer naar huis kwam omdat hij 2 juni de eerste vaccinatie zou krijgen, en mij toen ergens in de nacht wakker maakte van "ze is net overleden", dus na de vaccinatie is hij weer naar zijn vader gegaan om de uitvaart te regelen en daar nog 2 dagen gebleven.
Toen 8 juni de begrafenis (terwijl de keuken 7 juni geleverd werd en 8 en 9 juni geplaatst werd) en 10 juni de verhuizing en 15 juni de spullen van de opslag (dat werd uiteindelijk 16 juni heel vroeg, maar toen heeft iedereen mij al laten slapen O+ )

Dat gezeik tussendoor over de internetverbinding zijn dan net van die over de grens gevallen.

Oh, en morgen verhuizen mijn ouders naar ons huurappartement, dus daar had ik vanmiddag de oplevering/overdracht van met de verhuurmakelaar en mijn vader.

Morgenochtend Soneal naar school brengen, mijn moeder en haar rollator ophalen en bij ons op een stoel installeren.

Woensdagmorgen mijn vader ophalen, Soneal naar school brengen en dan in hun huidige huurappartement de vloer en raambekleding beginnen te verwijderen.

Oei ja, dat zijn wel heel veel dingen tegelijk! :X Samenloop van omstandigheden doe je dan ook weinig aan.
Die dozen komt wel weer. Misschien heb je een keer een dag dat je er zo een stuk of 10 wegwerkt :) (of niet en die eindigen achter de knieschotten op zolder :D )
  maandag 21 juni 2021 @ 19:26:10 #116
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199995760
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat erg, Leandra, gecondoleerd. Lijkt me inderdaad zoiets waardoor zo’n toch al pittig verbouw/verhuis traject ineens 10 keer zo zwaar wordt.
in de haak.
pi_199995920
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef exode het volgende:
Waarom niet gewoon Ikea? :)
Billy. :P
pi_199996098
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Billy. :P
Daar zit geen a in. :)

Bullar!
  maandag 21 juni 2021 @ 19:41:26 #119
176471 oh-oh
pi_199996179
Ik had al een Billy!
Mats zo heet de zoon van een vriendin (Cas Sam en Mats :') ).
Ik denk dat ik hem gewoon Maarten ga noemen. Niet Zweeds maar zo een fijne naam.
( Groucho Marx )
pi_199996647
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al een Billy!
Ik denk dat ik hem gewoon Maarten ga noemen. Niet Zweeds maar zo een fijne naam.
Maarten is ook de hamster uit Nils Holgerson O+

Marten
Oscar

Welke hondjes heb je allemaal nog nu? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_199997377
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Marten
Oscar

De gans toch?
pi_199997491
Hadden we maar een topic waar we kindernamen in konden opsommen…
  maandag 21 juni 2021 @ 20:46:31 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199997812
Emil!!! O+

En hem dan ook zo roepen :')

Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 20:50:17 #124
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199997931
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
MEN / Jongensnamenlepeltopic #411
:Y)
pi_199998256
O
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:27 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

De gans toch?
Oh ja! Kruimel heet de hamster _O-
pi_199998412
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het is voor een hond :P
pi_199998432
Trouwens, ABBA O+ Nils Holgersson O+
  maandag 21 juni 2021 @ 21:20:23 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199998878
Leandra :*

Oh-oh, ik stem voor Linus. Is weliswaar Noors, maar vind ik een echte huisdierennaam.
Een van onze katten heet zo. O-)
  maandag 21 juni 2021 @ 21:24:12 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199999021
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al een Billy!
Dat je dan je bezoek bij binnenkomst een mergpijpje in handen duwt, en erbij zegt: geef de pijp maar aan Maarten.

/Flauw
KuikenGuppy
  maandag 21 juni 2021 @ 21:24:17 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199999029
Morgen om 11.00 uur ook nog de afspraak met de man van de omgevingsvergunning, die moet kennelijk controleren of het huis wel volgens de bouwvergunning gebouwd is, en of er rookmelders hangen enzo.
Ja, op iedere verdieping, en in de nok... geen idee hoe ik daar ooit bij moet komen als de batterij leeg is :')

Mijn zoon van 2 meter kan er net bij als hij op de bovenste trede van mijn (best wel grote) huishoudtrap staat :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199999082
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:04 schreef LeSage het volgende:

[..]

Het is voor een hond :P
:D
  maandag 21 juni 2021 @ 21:35:53 #132
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199999445
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Leandra het volgende:
Morgen om 11.00 uur ook nog de afspraak met de man van de omgevingsvergunning, die moet kennelijk controleren of het huis wel volgens de bouwvergunning gebouwd is, en of er rookmelders hangen enzo.
Ja, op iedere verdieping, en in de nok... geen idee hoe ik daar ooit bij moet komen als de batterij leeg is :')

Mijn zoon van 2 meter kan er net bij als hij op de bovenste trede van mijn (best wel grote) huishoudtrap staat :X
Is die niet aangesloten op het net? Volgens mij is dat bij ons wel het geval.
pi_199999479
quote:

En wat nou als het niet volgens de bouwvergunning gebouwd is? Moet het dan hersteld worden?
Dat lijkt me serieus heel vervelend :o
  maandag 21 juni 2021 @ 21:37:39 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199999506
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Is die niet aangesloten op het net? Volgens mij is dat bij ons wel het geval.
Jawel, maar ervaring leert dat er ook een batterij in zit, als back-up, en als die leeg is begint hij alsnog te loeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 21:39:08 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199999582
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:36 schreef LeSage het volgende:

[..]

En wat nou als het niet volgens de bouwvergunning gebouwd is? Moet het dan hersteld worden?
Dat lijkt me serieus heel vervelend :o
Ik denk idd dat ik niet zomaar een stuk garage had kunnen aanbouwen zonder de bouwvergunning aan te laten passen :D

Of een vergunning aanvragen voor een huis met een goothoogte van 3 meter en er dan een verdieping tussen zetten zodat de goot op 6 meter zit, zelfs als het volgens het beleidsplan op die kavel wel mag met een goot op 6 meter denk ik dat je in ieder geval een nieuwe vergunning moet aanvragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199999664
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk idd dat ik niet zomaar een stuk garage had kunnen aanbouwen zonder de bouwvergunning aan te laten passen :D
Nee, ik snap op zich wel dat het niet kan zonder juiste vergunning, maar ik bedacht ineens dat er dan consequenties aan zouden zitten.

Er is hier in het dorp wel een woning die nooit afgebouwd is omdat die man helemaal geen vergunningen had voor zijn bouw.
  maandag 21 juni 2021 @ 21:45:11 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199999863
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef LeSage het volgende:

[..]

Nee, ik snap op zich wel dat het niet kan zonder juiste vergunning, maar ik bedacht ineens dat er dan consequenties aan zouden zitten.

Er is hier in het dorp wel een woning die nooit afgebouwd is omdat die man helemaal geen vergunningen had voor zijn bouw.
Maar hoeft hij het ook niet te slopen dan?

Ik denk dat het in zulke situaties nogal afhangt van wat je waar bouwt.
Als er op die kavel wel een huis gebouwd mag worden en het voldoet min of meer aan de eisen daaraan volgens het beeldbeleidsplan dan zal het een ander verhaal zijn dan wanneer je een huis bouwt op een stuk waar je helemaal niet mag bouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 22:07:06 #138
176471 oh-oh
pi_200000607
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef BE het volgende:
Leandra :*

Oh-oh, ik stem voor Linus. Is weliswaar Noors, maar vind ik een echte huisdierennaam.
Een van onze katten heet zo. O-)
Maar ik wil juist mensennamen voor mijn honden :D
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 22:09:34 #139
176471 oh-oh
pi_200000682
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Marten
Oscar

Ok ok, Maarten it is! Heette die niet Kruimel?
* edit, bijgelezen, idd, maar Maarten kan dus prima.
Ik had al een vogel die Oscar heette.
Ik heb nu denk ik alleen nog Sjon die jij kent, die gaat nooit dood, helleveeg. 11.5 elke dag gekker, tig tia's achter de rug, stekeblind, maar zielsgelukkig dat beest. En dan Leo en Ruben, 3 chinezen in totaal dus, Stella een amerikaantje uit asiel Leeuwarden en Jeroen de grote Peruaan uit Spanje :')
( Groucho Marx )
pi_200000974
quote:
Misschien wil hij die batterij elk jaar vervangen? Dan weet je zeker dat die batterij nooit leeg raakt.
  maandag 21 juni 2021 @ 22:19:55 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200000994
Maarten O+
Mijn eerste crush op de lagere school, in de vijfde klas... Maarten O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 22:21:26 #142
176471 oh-oh
pi_200001033
Maarten is echt een goede naam voor een hond vind ik.
Roept fijn en klinkt lief. En past goed bij Jeroen.
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 22:21:31 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200001037
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Elleska het volgende:

[..]

Misschien wil hij die batterij elk jaar vervangen? Dan weet je zeker dat die batterij nooit leeg raakt.
Pffff van die dingen waarvan je weet dat je het gaat vergeten, en waar je dan ineens midden in de nacht met die irritante piep geconfronteerd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 22:22:58 #144
176471 oh-oh
pi_200001106
Nee joh gewoon op de kalender zetten!
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 22:27:36 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200001290
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh gewoon op de kalender zetten!
Ieder jaar op moederdag gewoon laten doen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juni 2021 @ 22:30:12 #146
176471 oh-oh
pi_200001365
Of je maakt er een jaarlijks batterijvervangetentje van op 1 juli. Opgelost!
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 22:32:21 #147
176471 oh-oh
pi_200001445
Blugh ik moest werken tot 20:00, ben tot 21:30 buiten geweest met de honden, die zitten nu vol modder, ik heb er al 1 gewassen, toen heb ik ze gevoerd en ben ik zelf gaan eten en nu moet ik er nog 4 wassen.
Zo geen zin in. Maar ze moesten echt even uitrazen vandaag na die rare werkdag.
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 22:58:20 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200002208
Ik dacht net van "wat is het nog licht buiten terwijl het al zo laat is".

Langste dag :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200002356
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ok ok, Maarten it is! Heette die niet Kruimel?
* edit, bijgelezen, idd, maar Maarten kan dus prima.
Ik had al een vogel die Oscar heette.
Ik heb nu denk ik alleen nog Sjon die jij kent, die gaat nooit dood, helleveeg. 11.5 elke dag gekker, tig tia's achter de rug, stekeblind, maar zielsgelukkig dat beest. En dan Leo en Ruben, 3 chinezen in totaal dus, Stella een amerikaantje uit asiel Leeuwarden en Jeroen de grote Peruaan uit Spanje :')
Omg Sjon echt :o

Wat een bikkel O+
Is een Amerikaan ook een naakthond? *Google aanzet

Jeroen en Maarten klinkt idd wel cool O+
pi_200002420
Oh ja, een Amerikaan is ook haarloos dus, noooooit geweten hahahahahah leuk koppel, heb je dan van alle soorten naakten er minstens één? En wat is Maarten?
  maandag 21 juni 2021 @ 23:21:54 #151
176471 oh-oh
pi_200002550
Jeroen is een Grande Peruaan, dat is echt een joekel. Maarten wordt medio of pequino, komt uit kleine moeder en middelmaat vader. Ik heb nog geen Mexicaanse naakthond. En officieel zijn Peruanen en Mexicanen er in drie maten dus dat zijn zes rassen in totaal.
Ik heb net als aan de fokker doorgegeven dat ze hem vanaf vandaag Maarten moet gaan noemen.Mårten maakt zij ervan :D
( Groucho Marx )
pi_200002585
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Jeroen is een Grande Peruaan, dat is echt een joekel. Maarten wordt medio of pequino, komt uit kleine moeder en middelmaat vader. Ik heb nog geen Mexicaanse naakthond. En officieel zijn Peruanen en Mexicanen er in drie maten dus dat zijn zes rassen in totaal.
Ik heb net als aan de fokker doorgegeven dat ze hem vanaf vandaag Maarten moet gaan noemen.Mårten maakt zij ervan :D
Dus als je alles wilt hebben kom je op 9 :D
Dat red je toch wel _O- _O- _O-

Mårten klinkt nog cooler O+
pi_200002611
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pffff van die dingen waarvan je weet dat je het gaat vergeten, en waar je dan ineens midden in de nacht met die irritante piep geconfronteerd wordt.
Ja, dit gebeurde mij dus vorig jaar. Rechtop in bed van de schrik. En ik ben nogal bang aangelegd, dus ook nog met bonzend hart alle verdiepingen gecheckt op brand. Bleek ook batterij leeg van de brandmelder in de nok. Ik heb uiteindelijk de dag erna in m'n eentje op een hoge trap met uitgestrekte armen bibberend dat ding vervangen. Levensgevaarlijk want niks om me aan vast te houden en ex was weg maar ik werd gek van die piep dus wilde niet wachten. Die middag meteen met ex op de andere verdiepingen ook de batterijen vervangen zodat die voorlopig iig niet gaan piepen..

Ik wilde nog Kalle opperen voor oh-oh, maar die is er inmiddels al uit geloof ik (IKEA-Kallax-Kalle)
  maandag 21 juni 2021 @ 23:28:19 #154
176471 oh-oh
pi_200002634
Nee nee ik wil nog een Grande ooit als Sjon de pijp uit is. Kleine pup gaat wel lukken met die blinde harses van hem, maar nog zo een paard erbij gaat ie echt niet trekken. Ik sta op een wachtlijst bij iemand voor 2023. Hopelijk is Sjon dan eens dood zeg :')
( Groucho Marx )
  maandag 21 juni 2021 @ 23:29:28 #155
176471 oh-oh
pi_200002651
Kalle had ik ook op mijn lijst.
Maar Mårten klinkt echt lieffff.
( Groucho Marx )
pi_200002656
Ik haat die piepjes idd. Altijd s nachts ook en ik hoor ze als enige...

Man eruit gestuurd, komt ie terug 'ja was de CO melder, geen idee waarom ie piepte, nu batterij eruit gehaald'
"WTF HET IS CO WAAROM DOE JE NIKS STRAKS ZIJN WE ALLEMAAL DOOD"
'snurk'
pi_200002687
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee ik wil nog een Grande ooit als Sjon de pijp uit is. Kleine pup gaat wel lukken met die blinde harses van hem, maar nog zo een paard erbij gaat ie echt niet trekken. Ik sta op een wachtlijst bij iemand voor 2023. Hopelijk is Sjon dan eens dood zeg :')
Hahahaha awwww.
Ben je niet meer 100% hoteldebotel van Chinezen? Of was dat vroeger ook al niet :o
  maandag 21 juni 2021 @ 23:38:33 #158
176471 oh-oh
pi_200002762
Jawel Chinezen blijven echt mijn ras hoor. Chihuahua komt er nooit meer in. De Amerikaanse is een echte terriër dat was ook een eenmalig experiment (ze voelt wel het lekkerste aan!!!). Peruanen kende ik best wel veel maar allemaal bange honden of hele felle honden tot Jeroen hier kwam wonen en nu ben ik wel om. En showen vind ik leuk, dat mis ik wel. Maar Chinezen blijven wel echt m'n ras hoor. Mexicanen zijn fel en waaks. Als ik er ooit voor niks een kan krijgen op overweeg ik het wel hoor. Omdat ik dan volgens mij echt de enige ben die alles heeft. Maar mss is zes honden wel ff genoeg of zo. En een pup ook nog he. Eigenlijk zo niet mijn ding :D
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 23:46:26 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200002848
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

De fokker.
Maar gaat de hond dan deels in Zweden en deels bij jou wonen? Ik kan me er niets bij voorstellen :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 21 juni 2021 @ 23:52:02 #160
176471 oh-oh
pi_200002905
Hij gaat als hij geschikt blijkt voor de fok een keer terug als ie een jaar of 2 is, dan showt zij hem in Scandinavië en omgeving en mag hij een dekking doen. Ik zou dat nooit doen als ik maar 1 hond had maar ik heb er zat. Hij is een Peruaanse naakthond,kleine of middelgrote. Het is een heel erg zeldzaam ras en ik snap dat ze haar bloedlijnen wil behouden. Hij mag ook andere honden dekken tzt maar dat gaat dan allemaal via haar. Maar hij is net 8 weken. Eerst maar eens zien wat het wordt joh. En ik heb wel zin in wat showtjes weer eens.
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 08:24:50 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200004269
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Hij gaat als hij geschikt blijkt voor de fok een keer terug als ie een jaar of 2 is, dan showt zij hem in Scandinavië en omgeving en mag hij een dekking doen. Ik zou dat nooit doen als ik maar 1 hond had maar ik heb er zat. Hij is een Peruaanse naakthond,kleine of middelgrote. Het is een heel erg zeldzaam ras en ik snap dat ze haar bloedlijnen wil behouden. Hij mag ook andere honden dekken tzt maar dat gaat dan allemaal via haar. Maar hij is net 8 weken. Eerst maar eens zien wat het wordt joh. En ik heb wel zin in wat showtjes weer eens.
Ah dan snap ik het ^O^ Ik heb even gegoogled, mooi beestje hoor! O+
pi_200004344
Wij moeten nog steeds rookmelders kopen, best dom dat we die nog steeds niet hebben. Wij hebben een heftige brand gehad jaren geleden, voordeel is wel dat ik sindsdien zelf een rookmelder ben. Wij ruiken allebei brand op grote afstand.
Stom excuus, rookmelder op lijst.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 08:40:14 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200004412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:33 schreef exode het volgende:
Wij moeten nog steeds rookmelders kopen, best dom dat we die nog steeds niet hebben. Wij hebben een heftige brand gehad jaren geleden, voordeel is wel dat ik sindsdien zelf een rookmelder ben. Wij ruiken allebei brand op grote afstand.
Stom excuus, rookmelder op lijst.
Zeker doen hoor! Ik had vrijdag mijn herhaling BHV en de instructeur vertelde dat je in je slaap verminderde reuk hebt en er dus makkelijk doorheen kan slapen. Kleine moeite om die dingen even aan te schaffen toch?
pi_200004425
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zeker doen hoor! Ik had vrijdag mijn herhaling BHV en de instructeur vertelde dat je in je slaap verminderde reuk hebt en er dus makkelijk doorheen kan slapen. Kleine moeite om die dingen even aan te schaffen toch?
Ja ik weet het, onze brand was ook 's nachts, gelukkig roken wij het. We hadden ze in ons vorige huis wel, geen idee waarom nu nog niet. Ga ze meteen even online bestellen.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 08:49:59 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200004507
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:41 schreef exode het volgende:

[..]

Ja ik weet het, onze brand was ook 's nachts, gelukkig roken wij het. We hadden ze in ons vorige huis wel, geen idee waarom nu nog niet. Ga ze meteen even online bestellen.
Inderdaad meteen bestellen ^O^ Ga ik even een brandblusser aanschaffen, ook zoiets wat al tijden op de "to do" lijst staat :P
pi_200004518
Daarom ben ik toch wel blij dat mijn man geen nachtdiensten draait en ik nooit alleen thuis ben.
Mijn man kan prima de batterijen vervangen als de melders gaan piepen. Ik kan er niet bij.
pi_200004523
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Inderdaad meteen bestellen ^O^ Ga ik even een brandblusser aanschaffen, ook zoiets wat al tijden op de "to do" lijst staat :P
Voor in huis?
Dat is nou nog nooit bij me opgekomen die aan te schaffen. :)
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 08:55:04 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200004565
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Voor in huis?
Dat is nou nog nooit bij me opgekomen die aan te schaffen. :)
Jazeker :Y Voor het geval een brand uit de hand loopt, dan kun je zelf al een boel voorkomen door zelf te blussen.
pi_200004600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jazeker :Y Voor het geval een brand uit de hand loopt, dan kun je zelf al een boel voorkomen door zelf te blussen.
Oh zeker. Maar het kwam dus nooit in mij op. :)
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 09:00:27 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200004638
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh zeker. Maar het kwam dus nooit in mij op. :)
Bij mij eerder ook niet hoor, wat dat betreft is zo'n cursus BHV wel een wakeup call :)
pi_200004659
Ik weet dat mijn natuurlijke reactie naar buiten rennen is.

Waar hang je zo'n brandblusser? Ik zou eerder een trap ding kopen denk ik, kunnen we via het raam naar buiten als we op bed liggen.
pi_200004669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef exode het volgende:
Ik weet dat mijn natuurlijke reactie naar buiten rennen is.

Waar hang je zo'n brandblusser? Ik zou eerder een trap ding kopen denk ik, kunnen we via het raam naar buiten als we op bed liggen.
Goeie vraag. Dat dacht ik ook.
Ze zijn niet bepaald klein en charmant. :+
pi_200004679
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goeie vraag. Dat dacht ik ook.
Ze zijn niet bepaald klein en charmant. :+
Nou ja, wat is een strategische plek? Keuken? Slaapkamer? Geen idee. Koop je er 1? Of 2? Of 3?

2 deuren verderop woont een brandweerman/jongen, kan hem wel eens vragen wat zij zeggen.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:07:57 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004701
Ik heb alleen zo’n blusdeken in een van de keukenlades liggen.
Zo’n trap zouden we eigenlijk ook moeten hebben.
pi_200004772
Onze brandmelders gaan niet piepen als ze bijna leeg zijn, maar het wordt ons vriendelijk verteld door de mevrouw in de rookmelder :D
‘Let op, het batterijniveau in deze brandmelder is laag, vervang de batterij.’ Zoiets.
Ze vertelt ook altijd dat er rookontwikkeling is in de kamer, ‘het alarm kan af gaan. Het alarm is luid.’
pi_200004779
Wij hebben ook een grote brandblusser op zolder staan. Daar slapen onze zonen. Een trap hadden we gekocht maar dat paste niet lekker in het raamkozijn aldaar dus teruggestuurd en een grote brandblusser gekocht. Kunnen ze zich wellicht een weg mee banen naar beneden. Op de eerste verdieping kom je overal wel makkelijk weg (deur naar dakterras of uit een raam)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:18:16 #177
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200004796
Gratis tip voor wat betreft de rookmelders: hang er niet eentje op de muur boven het gasfornuis zoals mijn echtgenoot heeft gedaan. Dan gaat dat kutding elke avond af namelijk. :+
pi_200004824
Hier een brandblusser naast een branddeken in de keuken, In een hoekje, tegenover het fornuis.. En op onze slaapkamer staat er ook eentje.

Dat gepiep is ook irritant. Maar meestal word ik er niet wakker van, alleen mijn man. Eén keer was het alarm afgegaan, de ochtend erna zei mijn man dat het wel flink wat herrie was :?
Kinderen en ik hadden gewoon dwars door dat alarm heen geslapen. Ik twijfel nog steeds of hij het niet heeft gedroomd. Maar de melder lag wel batterijloos op zijn nachtkastje ipv nog aan het plafond :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:21:59 #179
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200004840
Ik vind het bizar dat mensen door dat geluid heen kunnen slapen. Het is echt oorverdovend.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:25:10 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:18 schreef Nanukerst het volgende:
Gratis tip voor wat betreft de rookmelders: hang er niet eentje op de muur boven het gasfornuis zoals mijn echtgenoot heeft gedaan. Dan gaat dat kutding elke avond af namelijk. :+
Joh bij ons hangt hij op de overloop. En blijkbaar doucht mijn man op 100 graden. Want elke keer als hij doucht zegt the melder… there is smoke on the ….alarm might sound… blablablabla loud
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:25:44 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004881
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:15 schreef LeSage het volgende:
Onze brandmelders gaan niet piepen als ze bijna leeg zijn, maar het wordt ons vriendelijk verteld door de mevrouw in de rookmelder :D
‘Let op, het batterijniveau in deze brandmelder is laag, vervang de batterij.’ Zoiets.
Ze vertelt ook altijd dat er rookontwikkeling is in de kamer, ‘het alarm kan af gaan. Het alarm is luid.’
Wij hebben denk ik dezelfde. Alleen onze mevrouw spreekt Engels
pi_200004890
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Joh bij ons hangt hij op de overloop. En blijkbaar doucht mijn man op 100 graden. Want elke keer als hij doucht zegt the melder… there is smoke on the ….alarm might sound… blablablabla loud
Your husband is very hot. :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:27:14 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004894
En omdat overal wel een Friends referentie bij past…
The one with Phoebe and the brandmelder
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:28:07 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004906
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Your husband is very hot. :P
He’d wish 😅
Wel voor mij. Vooral als hij z’n blauwe nikes draagt. :@
pi_200004926
Mevrouwen in rookmelders? Het moet niet gekker worden.
pi_200004931
Vaccinatieuitnodiging van oudste zoon op de mat. Dat is snel.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:32:22 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:30 schreef lily het volgende:
Wij hebben rookmelders van Google. Zal wel de zus of het nichtje van Alexa zijn.
pi_200004938
Bij mij is de rookmelder dus een keer afgegaan tijdens het douchen. Ik schrok me kapot. _O-
Rookmelders beneden zijn tijdens de verbouwing eraf gehaald, dus die moeten we straks weer terug hangen.
Die op beide overlopen wilde ik stofzuigen en een nieuwe batterij geven, maar ik snap niet hoe ze los moeten van het plafond(plaatje). :')
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:33:11 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200004948
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:32 schreef Vaiana het volgende:
Bij mij is de rookmelder dus een keer afgegaan tijdens het douchen. Ik schrok me kapot. _O-
Rookmelders beneden zijn tijdens de verbouwing eraf gehaald, dus die moeten we straks weer terug hangen.
Die op beide overlopen wilde ik stofzuigen en een nieuwe batterij geven, maar ik snap niet hoe ze los moeten van het plafond(plaatje). :')
Linksom draaien
pi_200004972
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:21 schreef Nanukerst het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen door dat geluid heen kunnen slapen. Het is echt oorverdovend.
Ik slaap door heel veel dingen heen. Ik kan ook gerust bij de kinderen op de slaapkamer het licht aandoen en dingen opruimen 's avonds laat. Diepe slapers.. Alleen 9 maanden zwangerschap en de 9 maanden erna sliep ik lichter. Daarna weer als een blok.

Maar ik voel me ook niet fit als ik een nacht niet goed diep geslapen heb. Ik heb het gewoon nodig blijkbaar.
pi_200004987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:30 schreef lily het volgende:
Dat doet me opeens denken aan onze renault 11. Was een auto uit 1985 ofzo, maar een electrisch model. Dat je dan in de auto zat en de auto zei "left rear door is open".. Of "engine is overheating".. En dat je dan uitstapt, de motorkap open doet, het stekkertje van de radiator weer vastzet en verder kunt rijden :D
pi_200004988
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

He’d wish 😅
Wel voor mij. Vooral als hij z’n blauwe nikes draagt. :@
Waarom de blauwe Nikes?
Passen die goed bij zijn ogen?

Ik hou van mannen in overall. :') Ipv in pak.
pi_200005003
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Dat doet me opeens denken aan onze renault 11. Was een auto uit 1985 ofzo, maar een electrisch model. Dat je dan in de auto zat en de auto zei "left rear door is open".. Of "engine is overheating".. En dat je dan uitstapt, de motorkap open doet, het stekkertje van de radiator weer vastzet en verder kunt rijden :D
Cool 8-) helemaal voor 1985
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:39:24 #194
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200005015
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom de blauwe Nikes?

Oddly specific :D zovaak kom je geen mannen in overall tegen lijkt me
pi_200005043
Er is hier een oude mannen meeting op straat. 2 deuren verderop zijn gisteren kunststof kozijnen geplaatst. Ik vind het er ook niet uitzien in een huisje uit 1926 (het is de goedkope soort kunststof) maar het is mijn huis niet. De mannen zijn er in ieder geval al een tijdje over aan het discussiëren.
pi_200005136
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oddly specific :D zovaak kom je geen mannen in overall tegen lijkt me
Ik werk in de kantine van een fabriek.
Overalls overal! Tot ze nieuwe werkkleding kregen. :P
Daarbij: dat is niet meer specifiek dan houden van mannen in pak. Daar houden genoeg mensen van. Mij doet het niks.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:57:51 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200005210
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik werk in de kantine van een fabriek.
Overalls overal! Tot ze nieuwe werkkleding kregen. :P
Daarbij: dat is niet meer specifiek dan houden van mannen in pak. Daar houden genoeg mensen van. Mij doet het niks.
Ah, dan snap ik dat je ze vaker tegen kwam haha!
En dat klopt zeker, ik hou wel van mannen in pak maar eigenlijk sowieso van mannen in uniform achtige outfits.
pi_200005319
@oh-oh, Mårten O+ .

quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, dit gebeurde mij dus vorig jaar. Rechtop in bed van de schrik. En ik ben nogal bang aangelegd, dus ook nog met bonzend hart alle verdiepingen gecheckt op brand. Bleek ook batterij leeg van de brandmelder in de nok. Ik heb uiteindelijk de dag erna in m'n eentje op een hoge trap met uitgestrekte armen bibberend dat ding vervangen. Levensgevaarlijk want niks om me aan vast te houden en ex was weg maar ik werd gek van die piep dus wilde niet wachten. Die middag meteen met ex op de andere verdiepingen ook de batterijen vervangen zodat die voorlopig iig niet gaan piepen..

Ik wilde nog Kalle opperen voor oh-oh, maar die is er inmiddels al uit geloof ik (IKEA-Kallax-Kalle)
Wij zijn 1x wakker geworden van het lege batterij piepje van de rookmelder, natuurlijk heb je op dat moment geen batterij bij de hand, inmiddels wel reserve batterijen in huis.
CO melder heeft een batterij indicator.
Wij kwamen een keer thuis na een dagje uit, rookmelder aan het loeien, er zat een spin in of stof ofzo :+ . Toen heb ik een nieuwe verse opgehangen.
Mijn oudste is panisch voor die dingen, als ik de batterij moet vervangen wil ze dat ik dat doe als zij er niet is, want ze wil niet dat per ongeluk het ding af gaat ofzo.
Ik ben ook niet zo'n held hoor, krijg er altijd de kriebels van van dat geloei.
pi_200005375
Ik mag zo meteen naar de tandarts, wat last van mn kies en nog een paar maanden wachten tot de controle leek de assistente niet zo handig.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:15:06 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005381
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom de blauwe Nikes?

Geen idee. Gewoon mooi.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:16:15 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005393
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:43 schreef exode het volgende:
Er is hier een oude mannen meeting op straat. 2 deuren verderop zijn gisteren kunststof kozijnen geplaatst. Ik vind het er ook niet uitzien in een huisje uit 1926 (het is de goedkope soort kunststof) maar het is mijn huis niet. De mannen zijn er in ieder geval al een tijdje over aan het discussiëren.
Ze staan toch niet in je brandgang he! Want dan kom ik eraan
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:17:22 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:14 schreef Nijna het volgende:
Ik mag zo meteen naar de tandarts, wat last van mn kies en nog een paar maanden wachten tot de controle leek de assistente niet zo handig.
Suc6
pi_200005449
Sterkte Nijna!

Ik heb een zwak voor mannen in politieuniform O+
pi_200005481
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze staan toch niet in je brandgang he! Want dan kom ik eraan
Durven ze niet!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:25:43 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005491
Oh my gaan we opsommen :9~
Ik ga echt goed op mannen met lang haar….. oh maar echt….
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:29:31 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200005526
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:25 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Ik ook :D
Mits mooi lang haar/lang haar dat betreffende man staat (en géén matje of zoiets afschuwelijks).
Zal wel een overblijfsel zijn van opgroeien in de jaren '80/begin jaren '90 :P

SPOILER
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:30:05 #207
176471 oh-oh
pi_200005533
Sexy schoenen vind ik wel een bijzondere like haha.
Alhoewel vrouwen op hakken ook een ding schijnen te zijn, dus zo heel gek is het niet.
Ik ga zo ook maar eens een rookmelder bestellen, eentje zou genoeg moeten zijn denk ik, op mijn slaapkamer heb ik niks in een stopcontact, nog niet mijn mobiel, ik hoor de stroom op een of andere manier en kan dan niet slapen. Of is het ook handig om er een in de berging te hangen waar de wasmachine staat? Ik heb geen droger meer dus dat lijkt me ook overbodig eigenlijk?
( Groucho Marx )
pi_200005560
Ja hallo, gaan we nu mannen opsommen.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:33:15 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200005568
En hell, 1 vd Viva-dames heet ook Whiskers (Whiskers82) -O-
Dat is echt maf lezen. Misschien moet ik een nickchange :D (wil al jaren alleen Whiskers, maar dat kan niet want al een user met die naam. En inmiddels dus ook een Whiskers2011 en een Whiskers82 :'( )
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:36:22 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200005599
quote:
SPOILER
Ik riep na de breuk met mijn ex dat de volgende toch echt haar moest hebben... ja, nog kaler dan de vorige dus :').
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:37:33 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_200005610
quote:
SPOILER
Mannen met lang donker haar :9~

Mijne is ook nogal... tegenovergesteld :')
disclaimer
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:38:50 #212
176471 oh-oh
pi_200005630
Ik heb er jarenlang zo een gehad maar zag laatst een foto van nu en ik dacht zo daar was ik dan ook op tijd vanaf :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:41:09 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200005664
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:37 schreef SQ het volgende:

[..]

Understatement hahaha
pi_200005724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:32 schreef exode het volgende:
Is dit niks?
https://fb.watch/6hmPfiUeWL/

Ik hou het gewoon bij mijn eigen. Eerste vriendje, nu bijna 20 jaar later en nog steeds niet de behoefte om hem in te ruilen :D

Aan mannen in overal denk ik aan mijn vader. Dat wordt hem sowieso niet :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:48:53 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:37 schreef SQ het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste nog haar….
Misschien moet ik mijn post herschrijven naar mannen met überhaupt haar
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:49:32 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is echt maf lezen. Misschien moet ik een nickchange :D (wil al jaren alleen Whiskers, maar dat kan niet want al een user met die naam. En inmiddels dus ook een Whiskers2011 en een Whiskers82 :'( )
Is inderdaad lastig.
Op fok schrijft nog een Amarantha. Zo af en toe in dezelfde topics zelfs.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:50:51 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200005774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:46 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Is dit niks?
https://fb.watch/6hmPfiUeWL/

Ik hou het gewoon bij mijn eigen. Eerste vriendje, nu bijna 20 jaar later en nog steeds niet de behoefte om hem in te ruilen :D

Aan mannen in overal denk ik aan mijn vader. Dat wordt hem sowieso niet :P
Ja, dat is inderdaad niks.
Wat is dat nou weer voor oog en oor aids
pi_200005780
Qua uiterlijk heb ik niet echt een type, alleen een lichte voorkeur voor donker haar. Maar hij moet een diepe stem hebben. Soms zie ik een heel aantrekkelijke man maar dan doet hij zijn mond open... piepstem. :N
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:53:17 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200005800
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Is inderdaad lastig.
I know. Lijkt me ook erg lastig :Y
pi_200005824
Ik vind het eigenlijk heel aantrekkelijk als een man echt wel een stukje langer is dan ik. Maar ben zelf 1.80 dus dat is niet altijd makkelijk gebleken. :') Man is een paar centimeter langer, dus voldoet daar ook niet echt aan.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:55:46 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200005835
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Qua uiterlijk heb ik niet echt een type, alleen een lichte voorkeur voor donker haar. Maar hij moet een diepe stem hebben. Soms zie ik een heel aantrekkelijke man maar dan doet hij zijn mond open... piepstem. :N
Als ik kijk naar mijn exen én mijn huidige vriend heb ik ook geen type qua uiterlijk. Of eigenlijk in het geheel geen type. Ze verschillen nogal van elkaar. Zowel qua postuur als haarkleur als oogkleur als karakter als interesses/hobby's als beroep etc. :D :P
pi_200005836
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:16 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook een grote brandblusser op zolder staan. Daar slapen onze zonen. Een trap hadden we gekocht maar dat paste niet lekker in het raamkozijn aldaar dus teruggestuurd en een grote brandblusser gekocht. Kunnen ze zich wellicht een weg mee banen naar beneden. Op de eerste verdieping kom je overal wel makkelijk weg (deur naar dakterras of uit een raam)
Misschien nog blusdekens erbij hangen? Die kan je naast brandjes doven ook om je heen slaan en als schild gebruiken tijdens het ontsnappen.

ow we zijn inmiddels alweer bij een totaal ander onderwerp
pi_200005843
Donker haar icm blauwe of groene ogen :9
pi_200005881
DF, wat doe je, ik moet zo een meeting in, heb ik dit op mijn netvlies!

Ik val op vrouwen met donkere krullen en bruine ogen, mijn verloofde is blond en heeft blauwe ogen. :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:11:06 #225
176471 oh-oh
pi_200006011
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Ooooh of dat ze een gruwelijk accent hebben. Ik herinner me nog een nieuwe collega die binnen kwam en ik dacht ooooh fuckyeah en toen zei hij " hallo ik ben Boris" met een heeeeeeel erg Limburgs accent. Meteen over :')
( Groucho Marx )
pi_200006080
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ooooh of dat ze een gruwelijk accent hebben. Ik herinner me nog een nieuwe collega die binnen kwam en ik dacht ooooh fuckyeah en toen zei hij " hallo ik ben Boris" met een heeeeeeel erg Limburgs accent. Meteen over :')
Ja dat ook idd. Maar dan omgekeerd hier. Een hele harde g en een gooise r? Kurkdroog.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:16:44 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_200006089
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

oh god ja. Ik ging vroeger wel eens stappen in Groningen met een vriendin die daar studeerde. Zag je een lekker ding aan de bar staan, spreek je 'm aan, blijkt het zo'n boer te zijn die pas voor de derde keer in zijn leven zijn boerendorp heeft verlaten met dito accent :'( :')
disclaimer
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:20:30 #228
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200006137
Ik kan een zachte G wel waarderen. :9 Maar dit typ ik dan ook niet voor niets vanuit Limburg. w/
pi_200006175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:32 schreef exode het volgende:
Selma Hayek! :9
De vroegere Catherine Zeta Jones. O+
pi_200006222
Afgekeurd: Belgen en Limburgers.
Goedgekeurd: Amsterdams. :P

En ik val dus op exotische types. :P
Donker, maar niet te. En meestal zo’n 1.80 en slank.
pi_200006251
Peggy Jane de Schepper
Courtney Cox in haar Friends tijd
Andie McDowell
Jennifer Beals

Uitgesomd. >:)
pi_200006280
Oh. Maar Ryan Reynolds kan ik ook wel waarderen en de vroegere Johnny Depp. :P
En The Duke in Bridgerton (met baard dan). :P
pi_200006361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:28 schreef exode het volgende:
Peggy Jane de Schepper
Courtney Cox in haar Friends tijd
Andie McDowell
Jennifer Beals

Uitgesomd. >:)
Je hebt toch best een type. :Y
Allemaal donker en een lief/mooi gezicht.
Vrouwen met intelligentie en uitstraling.
pi_200006383
Travis Fimmel in Vikings O+
Cillian Murphy in Peaky Blinders O+
Johnny Depp in bijna alles O+
pi_200006388
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je hebt toch best een type. :Y
Allemaal donker en een lief/mooi gezicht.
Vrouwen met intelligentie en uitstraling.
Een beetje arrogant, echt het tegenovergestelde van mijn verloofde _O-
pi_200006438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik wist niet wat ik van Cillian vond toen ik de serie net keek. Totaal mijn type niet. :D Maar ergens had hij toch wel wat. :P
Johnny Depp vond ik in From Hell zo mooi. O+
En in Gilbert Grape. :Y
pi_200006445
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste nog haar….
Misschien moet ik mijn post herschrijven naar mannen met überhaupt haar
Hoofdhaar? Of ben je niet zo kritisch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200006463
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik wist niet wat ik van Cillian vond toen ik de serie net keek. Totaal mijn type niet. :D Maar ergens had hij toch wel wat. :P
Johnny Depp vond ik in From Hell zo mooi. O+
En in Gilbert Grape. :Y
Johnny in Sweeney Todd, en zíngen joh O+

Juist in PB vind ik Cillian vreselijk aantrekkelijk, mede dankzij z'n haar en outfits. In het normale leven is hij best meh :')
pi_200006478
Charlie Hunnam in sons of anarchy :9
Rober Downey Jr. Een man met humor O+
pi_200006501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Juist in PB vind ik Cillian vreselijk aantrekkelijk, mede dankzij z'n haar en outfits. In het normale leven is hij best meh :')
Het is de attitude en outfits voor mij.
Dat haar vind ik vreselijk. Ik hou niet van opgeschoren.

En Secret Window? Ik vond dat ook een toffe look. :@
pi_200006521
Brad Pitt in Legends of the fall. :9
Perfect.
pi_200006524
quote:
Ja, die!
pi_200006571
quote:
Ragnar O+
Jordan Patrick Smith (Ubbe) O+ O+ die ogen... O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200006600
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ragnar O+
Jordan Patrick Smith (Ubbe) O+ O+ die ogen... O+ O+
Totaal mijn types niet.
Maar bijv. Waylon heeft ook van die felle, doordringende ogen. Die vond ik ten tijden van het ESF in 2014 echt heel mooi.

Styling en attitude/gedrag doet ook gewoon veel.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:13:51 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200006809
Aantrekkelijke mannen… hmmm. Even niet op de leeftijd letten:

-Shawn Mendes
-Harry Styles
-Alexander Skarsgard

:7
Kwak
pi_200006822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
Aantrekkelijke mannen… hmmm. Even niet op de leeftijd letten:

-Shawn Mendes
-Harry Styles
-Alexander Skarsgard

:7
Zijn die al uit de luiers? :P
Oh wacht, die laatste is al 44.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:15:35 #247
176471 oh-oh
pi_200006839
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Omg Sweeney Todd! HBC zou ik ook doen geloof ik. Vroeger in mijn studentenhuis hadden we een meisjes wc echt TM plafond volgeplakt met Johnny Depp.
( Groucho Marx )
pi_200006865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Omg Sweeney Todd! HBC zou ik ook doen geloof ik. Vroeger in mijn studentenhuis hadden we een meisjes wc echt TM plafond volgeplakt met Johnny Depp.
HBC?
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:21:54 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200006903
quote:
Goed dat je dat er bij zegt, want zo vind ik het niks hoor...

pi_200007047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:21 schreef BE het volgende:

[..]

Goed dat je dat er bij zegt, want zo vind ik het niks hoor...

[ afbeelding ]
Yikes :X Nee dat haar in Peaky Blinders, prrrrr :9
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:41:01 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200007148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoofdhaar? Of ben je niet zo kritisch?
Sowieso geen borsthaar :r
pi_200007153
Lenny Kravitz. :9
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:42:26 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200007166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:41 schreef exode het volgende:

[..]

Een beetje arrogant, echt het tegenovergestelde van mijn verloofde _O-
Kut voor jou dat ik hetero ben zeg 😎
pi_200007200
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Je hoort weleens dat ‘iedereen’ een beetje bi is. Dit geldt wel meer voor vrouwen dan voor mannen, me dunkt. :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:46:42 #255
176471 oh-oh
pi_200007213
HBC is Helena Bonham Carter ofcourse!!!!

Ik kreeg net nieuwe foto's van Maarten.
Is het al bijna augustus?
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:47:58 #256
176471 oh-oh
pi_200007227
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je hoort weleens dat ‘iedereen’ een beetje bi is. Dit geldt wel meer voor vrouwen dan voor mannen, me dunkt. :P
Mannen gaan echt hysterisch doen als je hun vraagt wie een lekkere kerel is terwijl vrouwen wel gewoon een mening over lekkere wijven hebben zonder dat ze er meteen mee naar bed willen.
( Groucho Marx )
pi_200007232
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:46 schreef oh-oh het volgende:
HBC is Helena Bonham Carter ofcourse!!!!

Ik kreeg net nieuwe foto's van Maarten.
Is het al bijna augustus?
Ohhh Helena _O_ Wat een vreselijk knappe vrouw is dat O+
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:52:20 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_200007269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mannen gaan echt hysterisch doen als je hun vraagt wie een lekkere kerel is terwijl vrouwen wel gewoon een mening over lekkere wijven hebben zonder dat ze er meteen mee naar bed willen.
Mannelijk brein werkt anders. Voor een man is "aantrekkelijk" eigenlijk gelijk aan "zou raken", en kunnen (willen???) dus niet zo snel een andere man mooi of aantrekkelijk vinden (mits hetero ofc)
disclaimer
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:56:37 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200007326
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat hoor je indd..
pi_200007365
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zag die al posten in het welkom topic en toen was ik helemaal in de war, want jij bent er al :') 8)7
pi_200007415
Tandarts weer klaar. Gelukkig geen dramatische dingen op de foto enzo. Waarschijnlijk irritatie van het klemmen met mn kaken, beetje bijgevijld nu en kijken of het beter gaat.

Morgen mag de jongste trakteren, ben ik toch helemaal vergeten om iets voor de meesters en juffen te halen... }:| We kunnen natuurlijk morgen voor schooltijd iets ophalen *) , vindt ze vast geen goed idee, maar ik wel :P.
pi_200007423
quote:
1s.gifdinsdag 22 juni 2021 12:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat denk jij. ;)
pi_200007448
Ik vind mannen met langer haar die muziek maken en creatief zijn aantrekkelijk :9
Vriend is boekhouder, kaal (geschoren) en heeft nog nooit een instrument aangeraakt in zijn leven :D

Maar wel van die helderblauwe ogen O+
pi_200007458
Mijn hetero vriendinnen vinden dat ik een rare vrouwenkeuze heb. Niet mijn verloofde, die vindt iedereen juist heel leuk. Ik vind Halle Berry bijvoorbeeld ook een knappe vrouw, maar dan zeggen die vriendinnen dus 'neeeee!' maar goed ik snap hun mannensmaak vaak weer niet.

Ik heb best wel wat homo vrienden en die hebben een volledig andere smaak dan jullie lees ik al.

Chantal Jansen vind ik ook erg leuk en knap, maar dat komt vooral omdat ik haar zelfspot en humor zo leuk vindt.

Maar echt vooral Jennifer Beals, met name de eerste seizoenen in The L world :P
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:17:59 #265
176471 oh-oh
pi_200007572
Oh Chantal vind ik ook echt een Poepie!
Maar goed als ik met een vrouw zou moeten doe mij dan maar Beyoncé hoor. Hatseflats!
( Groucho Marx )
pi_200007604
Wat ik wel grappig vind om te lezen is dat er allemaal posts zijn met: Ik val op dit, dit en dit en dan erachteraan: maar mijn partner is totaal anders namelijk dat, dat en dat.
Hoe kan het dat je dan met een andere partner thuis komt dan waar je op valt?
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:22:05 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200007615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:05 schreef exode het volgende:

[..]

Dat denk jij. ;)
Haha jij zou helemaal in katzwijm vallen. Geloof me :9~
pi_200007619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Wat ik wel grappig vind om te lezen is dat er allemaal posts zijn met: Ik val op dit, dit en dit en dan erachteraan: maar mijn partner is totaal anders namelijk dat, dat en dat.
Dit :D
Ik wacht nog steeds op m'n Viking man met opgeschoren haar in politieuniform _O_
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:23:34 #269
176471 oh-oh
pi_200007632
Ik ben single...
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:23:50 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200007637
quote:
Cupido is blind
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:36:02 #271
176471 oh-oh
pi_200007825
Mijn fwb is iemand aan wie ik de eerste x dat ik hem zag eigenlijk een bloedhekel had :')
( Groucho Marx )
pi_200007868
quote:
Deze was leuker :)

Echt mijn verloofde kwam niet in de buurt van mijn lijstje met karakter en uiterlijk eigenschappen. Ik zag haar en wist meteen, dit is het. Ze is veel leuker en beter dan alles wat ik op een lijstje kon zetten.

We zijn verschillend maar het klopt gewoon, lekker klef, maar ik ben na 16 jaar samen nog steeds verliefd. Als ik naar haar kijk, denk ik nog steeds 'wow, deze hoort echt bij mij.'
pi_200007892
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haha jij zou helemaal in katzwijm vallen. Geloof me :9~
Gelukkig zit mijn verloofde niet op Fok anders sliep ik op de bank.
pi_200007956
quote:
Mijn enige uiterlijk-wens was langer dan ik. Als ik dan iemand tegenkom die me zo gelukkig maakt en mij ook volledig zoals ik ben accepteert dan ga ik hem echt niet wegsturen omdat hij 5 cm te kort is. :+
Ik vind hem wel mega aantrekkelijk namelijk. Al is dat ook wel gegroeid, op de eerste date vond ik hem wel oke maar niet heel bijzonder. Een beetje te smal ook. Nu is hij ondertussen wat kilo's aangekomen (niet allemaal op de juiste plek though _O-), maar ik merk toch ook dat naarmate ik meer van iemand ga houden ik diegene ook knapper vind.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:56:15 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200008087
Iemand die op 31 mei een vraag heeft gesteld, en vandaag mailt dat we "al een maand verder zijn" en of ik antwoord heb.

:'). 22 kalenderdagen is geen maand.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:59:37 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200008135
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:56 schreef Debsterr het volgende:
Iemand die op 31 mei een vraag heeft gesteld, en vandaag mailt dat we "al een maand verder zijn" en of ik antwoord heb.

:'). 22 kalenderdagen is geen maand.
Maar op zich wel lang genoeg om een vraag te beantwoorden ?
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:01:14 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_200008159
Nou ik vind 22 dagen wel bijna als maand tellen hoor :P
disclaimer
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:02:24 #278
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200008186
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar op zich wel lang genoeg om een vraag te beantwoorden ?
Dat stel ik ook niet ter discussie :P. Al had ik eind mei al gezegd op zijn vroegst een week later ernaar te gaan kijken.
pi_200008373
quote:
Toen ik 18 was had ik nog niet zo’n beeld van wat mijn type was. Hij was er, hij was leuk, ik werd verliefd.
Daarnaast vind ik uiterlijke aantrekkingskracht maar 1 van de punten waarop je een partner kiest. Karakter, humor, beeld voor de toekomst vind ik allemaal belangrijker.
Op mijn 18e was ik ook niet wie ik nu ben :)

Plus, het is natuurlijk een beetje uitvergroot als je het hier zo typt.
pi_200008426
Oh, ik ben juist getrouwd met een man die zowel op papier als in het echt aan mijn wensen voldoet. :D Langer dan ik (ik ben 1.80m, hij 2.04m *O* ), lang haar en baard, muzikant, belezen. O+ Echt geen klachten hoor. (zijn haar wordt op zijn kruin alleen wel steeds dunner, dus het lange haar is niet voor eeuwig vrees ik)

Als ik moet opsommen welke vrouwen ik ook aantrekkelijk vind ben ik morgen nog bezig denk ik. :')
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:26:18 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_200008551
quote:
Het type man wat ik qua uiterlijk woest aantrekkelijk vindt zijn in de regel arrogante narcistische kutzakken. En dat vind ik dan weer geen geschikt relatiemateriaal :P
disclaimer
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:27:04 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200008564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:55 schreef Vaiana het volgende:
Ik vind het eigenlijk heel aantrekkelijk als een man echt wel een stukje langer is dan ik. Maar ben zelf 1.80 dus dat is niet altijd makkelijk gebleken. :') Man is een paar centimeter langer, dus voldoet daar ook niet echt aan.
Mijn schoondochter (1.85) en haar vriendinnen zagen mijn zoon (2.00) ergens met zijn vrienden binnenkomen en haar vriendinnen besloten gelijk dat hij geschikt zou zijn voor haar, vervolgens werd ze op de dansvloer gesandwiched door 2 jongens en zei "HELP" richting mijn zoon, en die deed dat, en zo begon het, ze waren toen 16 en 17 O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200008617
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn schoondochter (1.85) en haar vriendinnen zagen mijn zoon (2.00) ergens met zijn vrienden binnenkomen en haar vriendinnen besloten gelijk dat hij geschikt zou zijn voor haar, vervolgens werd ze op de dansvloer gesandwiched door 2 jongens en zei "HELP" richting mijn zoon, en die deed dat, en zo begon het, ze waren toen 16 en 17 O+
Ahh wat een fijn verhaal. O+

Onze ontmoeting was heel saai via een datingsite, haha. Dan is dit wel echt veel beter om te kunnen vertellen!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:36:40 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200008712
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef SQ het volgende:

[..]

Het type man wat ik qua uiterlijk woest aantrekkelijk vindt zijn in de regel arrogante narcistische kutzakken. En dat vind ik dan weer geen geschikt relatiemateriaal :P
Nou, dit idd, en het heeft even geduurd voor ik het afgeleerd had toch te proberen er een relatie mee te hebben :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200008723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Chantal vind ik ook echt een Poepie!
Maar goed als ik met een vrouw zou moeten doe mij dan maar Beyoncé hoor. Hatseflats!
Rihanna.
Beyoncé is prachtig maar ik vind Rihanna iets geilers hebben ofzo. :')
quote:
Mijn moeder viel altijd op slanke, donkere mannen en heeft vroeger zo’n halve indiaan als vriend gehad.

En dan kijk ik naar mijn vader: stevig, bril, donkerblond en blauwe ogen.
Maar ze viel dus op die blauwe ogen en humor. :)
pi_200008739
Mijn verloofde kon trouwens ook niet veel afvinken bij mij 8-)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:38:50 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200008744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:29 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ahh wat een fijn verhaal. O+

Onze ontmoeting was heel saai via een datingsite, haha. Dan is dit wel echt veel beter om te kunnen vertellen!
Het was natuurlijk wel in de lokale boeren disco, zoals de trouwambtenaar al zei toen ze trouwden "Als ik voor ieder stel dat ik getrouwd heb en elkaar daar heeft leren kennen euro zou krijgen was ik stinkend rijk" :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200008758
Sommige mannen of vrouwen hebben ‘het’ gewoon.
Ik ken relatief knappe mensen op werk maar die zijn niet echt sexy of niet echt leuk ofzo.
Stralen weinig uit.

En uitstraling is toch wel wat anders dan ‘zomaar knap’. :Y
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:41:38 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200008783
Uitstraling is alles, dan doet uiterlijk er niet veel toe.

Overigens was ik gewoon op zijn intelligente posts gevallen, echt raar hoe verliefd je al op woorden kunt worden zonder iemand ooit gezien te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200008827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:41 schreef Leandra het volgende:
Uitstraling is alles, dan doet uiterlijk er niet veel toe.

Overigens was ik gewoon op zijn intelligente posts gevallen, echt raar hoe verliefd je al op woorden kunt worden zonder iemand ooit gezien te hebben.
Och. Ik heb vroeger contacten gehad met mensen online + bellen en ik heb daar zware gevoelens voor gekregen zonder hen ooit te ontmoeten. Ok, ik was jonger maar zo gek vind ik het dus niet. :)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:58:54 #291
176471 oh-oh
pi_200009028
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Rihanna.
Beyoncé is prachtig maar ik vind Rihanna iets geilers hebben ofzo. :')
[..]

Mijn moeder viel altijd op slanke, donkere mannen en heeft vroeger zo’n halve indiaan als vriend gehad.

En dan kijk ik naar mijn vader: stevig, bril, donkerblond en blauwe ogen.
Maar ze viel dus op die blauwe ogen en humor. :)
Rihanna vind ik een beetje viezig geen idee waarom :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:10:42 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200009227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lekker vies wel :Y
pi_200009541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat vind ik van Helena. :P
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lekker vies wel :Y
Hmm, zoals die zanger van Maneskin. :@
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:30:56 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200009554
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat vind ik van Helena. :P
[..]

Hmm, zoals die zanger van Maneskin. :@
Godsamme die is sexy.
pi_200009602
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Godsamme die is sexy.
Maar dus ook een beetje vies. :+
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:36:04 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200009627
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:04 schreef Nijna het volgende:
Tandarts weer klaar. Gelukkig geen dramatische dingen op de foto enzo. Waarschijnlijk irritatie van het klemmen met mn kaken, beetje bijgevijld nu en kijken of het beter gaat.

Morgen mag de jongste trakteren, ben ik toch helemaal vergeten om iets voor de meesters en juffen te halen... }:| We kunnen natuurlijk morgen voor schooltijd iets ophalen *) , vindt ze vast geen goed idee, maar ik wel :P.
Gewoon meedelen in de kindertraktatie
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:39:16 #297
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200009670
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar dus ook een beetje vies. :+
Yup :Y.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:42:49 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_200009728
Bij ons gaan ze de klassen niet rond. WINST
disclaimer
pi_200010103
Hier ook alleen de klas. Juf wil best wat de kinderen ook krijgen. En dan doe ik meestal 2 extra omdat er toevallig een onderwijsassistent of stagiaire in de klas rondloopt.. Dit schooljaar begon de lockdown 2 dagen voor zijn verjaardag. Dus de wortelcupcakebakactie heb ik ontlopen :P
  roze dinsdag 22 juni 2021 @ 16:59:17 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200011074
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Is inderdaad lastig.
Gelukkig zijn wij nog uit elkaar te houden door mijn kleurtje. :9
Your beauty never ever scared me.
pi_200011133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:08 schreef exode het volgende:
Maar echt vooral Jennifer Beals, met name de eerste seizoenen in The L world :P
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')