Dat kun je niet maken om te vragen aan een jongedamequote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zie je, ik wist dat er nog iemand was!
Gefeliciteerd. Hoe oud?
Hier ging het ook aan beide kanten lángs ons heen gelukkig, ik ben als de dood voor onweerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Venco, MevrouwCactus en MevrouwExode![]()
Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën
Wel regen gehoord maar vast geslapen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Venco, MevrouwCactus en MevrouwExode![]()
Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën
quote:
+1quote:
Kersen plukken in de Betuwequote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft![]()
![]()
3,5 week in Drenthe verblijven![]()
Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot
Geen idee of alles weer open is, maar Het Veenmuseum is heel leuk (vind ik zelf) en mss een keertje Drouwenerzand? Oh, en het Boomkroonpad?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft![]()
![]()
Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot
Dat is vanuit Drenthe een aardige trip nog hoor. Schoonzus woont in die richting, dan zijn we toch bijna 2 uur onderweg. Wel lekkere kersen, vers uit de boomgaard trouwens!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kersen plukken in de Betuwe
Alhoewel… https://www.gelderlander.(...)Pb9LIiLIUxsWuN3pXR0Q
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:
En hoe voelen de jarigen van gisteren zich vandaag.. een beetje grijzer?
Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?
Ik mag vanmiddag mijn prikje halen en manlief ook… zijn vaderdagcadeautje
Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar in Grolloo zit een leuk outdoorpark!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
Loj, daar waren wij ook, jullie niet gezien. Maar ik vond het wel druk hoor.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:
Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?
Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:57 schreef trui het volgende:
Heftig hoor Duman. Zelf geen schade aan jullie huis opgelopen?
Ellert en Brammertquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.
Zou er weer heen gaan als we deze zomer in Drenthe waren.
https://familieparken-tenaxx.nl/
Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merkenquote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:
Kun je niet bellen dan? Als je met een groep wilt komen zullen ze je toch telefonisch wel kunnen helpen om een reservering te maken en dan meteen tickets kopen. Anders is het wel erg onlogisch. Ik neem aan dat de meeste mensen een uitje willen plannen op een bepaalde dag en niet een ticket kopen en dan kijken of er toevallig een dag bij zit dat ze kunnen.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken
Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.
We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas
Gewoon even bellen, dan heb je het zo geregeldquote:Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken
Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.
We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas
Wij zijn daar altijd echt een volle dag.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
Ik ben zo blij voor je! Eindelijk!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
Zo fijnquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
Ja dooie mus dat.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.
Zelfs als je er vanuit Drenthe naartoe rijdt heb je de laatste kilometers echt het gevoel dat je naar het einde van de wereld rijdtquote:Op zondag 20 juni 2021 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dooie mus dat.
Ik dacht leuk, en Drenthe is wel ver, maar misschien nog wel te doen.
Is het aan het eind van de wereld
Je kan via hen ook reserveren en direct tickets kopen idd, maar dat willen we niet, want tickets (zelfs groepstickets) zijn veel duurder direct bij hen dan met een willekeurige kortingsactie. Maar we zijn nu aan het inventariseren met hoeveel we daadwerkelijk gaan en dan ga ik idd even bellen. Maar het punt is vooral dat het een omslachtig systeem is, ook als je maar met twee personen wilt gaan en aan een datum gebonden bent. Al zul je met twee personen eerder een plekje kunnen vinden dan met 25.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:05 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Kun je niet bellen dan? Als je met een groep wilt komen zullen ze je toch telefonisch wel kunnen helpen om een reservering te maken en dan meteen tickets kopen. Anders is het wel erg onlogisch. Ik neem aan dat de meeste mensen een uitje willen plannen op een bepaalde dag en niet een ticket kopen en dan kijken of er toevallig een dag bij zit dat ze kunnen.
Klinkt erg omslachtig inderdaad
quote:Op zondag 20 juni 2021 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een pup gekocht in Zweden geloof ik.
Misschien ergens een waterstofzuiger regelen? Dan verklein je die kans.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:31 schreef Vaiana het volgende:
Wakker worden met de realisatie dat je dakraam de hele nacht open heeft gestaan.![]()
Nu liggen er heel veel handdoeken op hele natte vloerbedekking en hopen we dat het niet zover naar beneden doorloopt dat we er plekken in het plafond van krijgen.
wie wordt dan de mede-eigenaar?quote:Op zondag 20 juni 2021 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hem co ownen, dus voor een hele leuke prijs mag hij hier komen en ik zal hem af en toe showen, echt, ik wilde hem niet laten verschepen maar hem zelf gaan halen zou een duur grapje worden, nou gaat dat meisje op wiens hond ik pas precies in de tijd dat de hond mag reizen met een Zweedse vriendin door Zweden reizen en zij wil hem wel ff oppikken als ze terug vliegt, alsof het zo moest zijn!
oef, hopelijk valt het mee!quote:Op maandag 21 juni 2021 09:31 schreef Vaiana het volgende:
Wakker worden met de realisatie dat je dakraam de hele nacht open heeft gestaan.![]()
Nu liggen er heel veel handdoeken op hele natte vloerbedekking en hopen we dat het niet zover naar beneden doorloopt dat we er plekken in het plafond van krijgen.
Ja dat bedacht ik me ook al!quote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Aiii, maar goed, heb je nog mazzel dat je geen laminaat hebt...
Oeh goed idee, zou alleen niet direct weten hoe/waar ik dat regel. Maar ik ga even op onderzoek uit!quote:Op maandag 21 juni 2021 09:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Misschien ergens een waterstofzuiger regelen? Dan verklein je die kans.
Ik zag het idd. Ondertussen is de vloerbedekking echter slechts nog vochtig en niet nat, dus ik twijfel hoeveel dat dan uithaalt..quote:
Wij zijn hier twee weken geleden geweest. Het dino bos is aardig. Verder viel het me tegen . Die ene keer, met kortingscode (7/8 euro pp betaald ipv 13¤ ofzo) was prima en er zat menuutje bij maar ook al is het voor ons enigszins in de buurt, hoeft niet nog een keer. 1x was prima voor paar uurtjes maar dinoland zwolle is zoveel meer, ook met theater enzo. Even googlen op korting dus sowiesoquote:Op zondag 20 juni 2021 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.
Zou er weer heen gaan als we deze zomer in Drenthe waren.
https://familieparken-tenaxx.nl/
Tapijt ligt ook op beide trappen en de overloop beneden, dus dat wil ik wel graag laten zitten ja. Ik overleg even met man, maar je hebt zeker gelijk. Liever nu iets meer uitgeven om zeker te weten dat het goed komt, dan straks restschade hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:34 schreef mefke79 het volgende:
Ik zou het proberen als ik jou was, beter erachter komen dat er toch niet meer zoveel vanaf komt dan je dacht dan over een week of 3 ontdekken dat alles toch natter was dan je dacht. En eventueel kan je er nog een droger inzetten, die kan je bij boels ook huren. Ik weet niet of het tapijt je heel dierbaar is? Anders lostrekken en dan zeker de vloer goed laten drogen.
De fokker.quote:
Oh damn!quote:Op maandag 21 juni 2021 09:31 schreef Vaiana het volgende:
Ai... dat hadden wij gisteren, maar toen was er één buitje geweest. Vannacht was wel andere koekquote:Op maandag 21 juni 2021 09:31 schreef Vaiana het volgende:
Ja nogal.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai... dat hadden wij gisteren, maar toen was er één buitje geweest. Vannacht was wel andere koek![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:32 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja nogal.
Nouja, we hebben nu een waterzuiger gehuurd bij Boels, die haalt er niet veel uit maar wel wat. En dat ga ik gewoon elk uur opnieuw doen ofzo. Ze zeiden daar dat zo'n droog ding ws niet heel veel nut had, raadden ons vooral aan om goed te ventileren. Dus zodra het droog is het raam weer open, en een ventilator er overheen laten blazen.
We hebben 1x eerder water op die vloerbedekking gehad door een domme actie van mij, toen alleen handdoeken gebruikt en daar tot nu toe ook geen schade van ondervonden. Dus ik denk (hoop) dat het wel goedkomt nu.
Niet soms hoor, vaak.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]knurftje ben je soms
! Hopelijk nu ook geen gedoe later dan
Haha, de stomme tegelzetter ook echtquote:Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Leandra het volgende:
Soneal had voor vaderdag trouwens het huis gemaakt, compleet met "de stomme tegelzetter" in de keuken en "de Ziggo-man" in de gang
En wij staan in de tuin
[ afbeelding ]
Snap ik. En rustig aan met alle verhuis stress, een dag (of week) eerder of later uitpakken maakt ook niet uit.quote:
Ja, dit is wel even next level ten opzichte van een gewone verhuizing, de aannemer zei ook dat ik gewoon projectbegeleiding had gedaan hier.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Burdie het volgende:
Leandra.
Verhuizen is ook enorm stressvol, zelfs al zonder al die andere dingen er ook nog eens omheen.
Haha, die tegelzetter erbij ookquote:Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef Leandra het volgende:
Soneal had voor vaderdag trouwens het huis gemaakt, compleet met "de stomme tegelzetter" in de keuken en "de Ziggo-meneer" in de gang
En wij staan in de tuin
[ afbeelding ]
Diepvriespizza is het plan voor vandaag. We hebben geen keuken momenteel, dus dat scheelt alvast.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:24 schreef LeSage het volgende:
Oh Vaiana, wat balen! En dan die auto ook nog. Vandaag moeten jullie denk ik op de bank zitten, eten bestellen en de plastic servies gebruiken![]()
Hopelijk valt de schade mee. Anders wel verzekering, toch? In ieder geval de vervolgschade lijkt me.
Nou echt wel!! Wat heb JIJ veel gedaan voor de bouw. Petje af hoor! En laat de dozen maar lekker even. Goed voor jezelf zorgen xxquote:Op maandag 21 juni 2021 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dit is wel even next level ten opzichte van een gewone verhuizing, de aannemer zei ook dat ik gewoon projectbegeleiding had gedaan hier.
Klinkt heftig hoor Leandra!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dit is wel even next level ten opzichte van een gewone verhuizing, de aannemer zei ook dat ik gewoon projectbegeleiding had gedaan hier.
Mocht je in de buurt van 070 wonen, wij hebben een Karcher die water op kan zuigen.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:29 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Ondertussen is de vloerbedekking echter slechts nog vochtig en niet nat, dus ik twijfel hoeveel dat dan uithaalt..
033 hier, das niet heel dichtbij.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van 070 wonen, wij hebben een Karcher die water op kan zuigen.
Kan geen kwaad om even een melding bij je verzekering te maken. Hebben wij ook gedaan toen ons toilet was overstroomd. We hadden geen zichtbare schade, maar vocht gaat werken. Uiteindelijk hadden we meerdere vocht en schimmelplekken op de muur en op de plinten. Weer gebeld en een vergoeding ontvangen. Dat gaat lastiger als je dan pas belt.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Diepvriespizza is het plan voor vandaag. We hebben geen keuken momenteel, dus dat scheelt alvast.![]()
Vooralsnog is er geen (zichtbare) schade. Ik zou alleen niet weten hoe je moet laten controleren op onzichtbare schade zonder zichtbare schade te maken, dus we houden het maar gewoon in de gaten denk ik. En straks nog een keer de waterstofzuiger eroverheen.
Ah goede, zal ik doen. Dankjewel.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef exode het volgende:
[..]
Kan geen kwaad om even een melding bij je verzekering te maken. Hebben wij ook gedaan toen ons toilet was overstroomd. We hadden geen zichtbare schade, maar vocht gaat werken. Uiteindelijk hadden we meerdere vocht en schimmelplekken op de muur en op de plinten. Weer gebeld en een vergoeding ontvangen. Dat gaat lastiger als je dan pas belt.
Lijkt het wel op inderdaad! Dus dat is heel fijn. Hopelijk blijft het zo, haha.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Goh! Evengoed wel ruk maar zo te horen valt het gelukkig wel mee.
Nou ja, de laatste loodjes waren hier ook gewoon lastig, met N die vanaf 25 mei naar zijn vader was omdat zijn moeder slecht lag, 1 juni weer naar huis kwam omdat hij 2 juni de eerste vaccinatie zou krijgen, en mij toen ergens in de nacht wakker maakte van "ze is net overleden", dus na de vaccinatie is hij weer naar zijn vader gegaan om de uitvaart te regelen en daar nog 2 dagen gebleven.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Klinkt heftig hoor Leandra!
Ik struisvogel dan nog maar even. Wij zijn hetzelfde van plan komende 1,5 jaar met peuter (en hopelijk tegen die tijd zwanger/baby 2)
Björn. Agneta. Bennie. Ani-Fried.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik ja. Iemand nog leuke Zweedse jongensnamen in de aanbieding liefst met ie of Aa klanken die in NL ook gewoon normaal klinken?
Waterlooquote:Op maandag 21 juni 2021 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Jemig Leandra, het kan alleen maar rustiger worden nu gelukkig!
ABBA of supertrooper vind ik best een leuke naam trouwens
Of Abbasquote:Op maandag 21 juni 2021 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Jemig Leandra, het kan alleen maar rustiger worden nu gelukkig!
ABBA of supertrooper vind ik best een leuke naam trouwens
Oliverquote:Op maandag 21 juni 2021 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Snap ik ja. Iemand nog leuke Zweedse jongensnamen in de aanbieding liefst met ie of Aa klanken die in NL ook gewoon normaal klinken?
Ingvarquote:Op maandag 21 juni 2021 17:43 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:25 schreef oh-oh het volgende:
Fernandooooo.
Ik zou het bijna doen. Maar ik haat Abba. Ik heb nu Nils of Alf. Maar mweh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dat is ook sterk. Gaat mijn telefoon net. Neem ik op. Is het ABBA.
Zegt ABBA: zeg ken jij oh-oh?
Dus ik zeg ja die ken ik wel.
Nou zegt ABBA die haat ik dus echt.
Das toch sterk?
Oei ja, dat zijn wel heel veel dingen tegelijk!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste loodjes waren hier ook gewoon lastig, met N die vanaf 25 mei naar zijn vader was omdat zijn moeder slecht lag, 1 juni weer naar huis kwam omdat hij 2 juni de eerste vaccinatie zou krijgen, en mij toen ergens in de nacht wakker maakte van "ze is net overleden", dus na de vaccinatie is hij weer naar zijn vader gegaan om de uitvaart te regelen en daar nog 2 dagen gebleven.
Toen 8 juni de begrafenis (terwijl de keuken 7 juni geleverd werd en 8 en 9 juni geplaatst werd) en 10 juni de verhuizing en 15 juni de spullen van de opslag (dat werd uiteindelijk 16 juni heel vroeg, maar toen heeft iedereen mij al laten slapen)
Dat gezeik tussendoor over de internetverbinding zijn dan net van die over de grens gevallen.
Oh, en morgen verhuizen mijn ouders naar ons huurappartement, dus daar had ik vanmiddag de oplevering/overdracht van met de verhuurmakelaar en mijn vader.
Morgenochtend Soneal naar school brengen, mijn moeder en haar rollator ophalen en bij ons op een stoel installeren.
Woensdagmorgen mijn vader ophalen, Soneal naar school brengen en dan in hun huidige huurappartement de vloer en raambekleding beginnen te verwijderen.
Ik verwacht dat ik ergens eind augustus de verhuisdozen wel leeg heb ofzo
Hoe dan ook, dit is niet helemaal standaard zeg maar
Wat erg, Leandra, gecondoleerd. Lijkt me inderdaad zoiets waardoor zo’n toch al pittig verbouw/verhuis traject ineens 10 keer zo zwaar wordt.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste loodjes waren hier ook gewoon lastig, met N die vanaf 25 mei naar zijn vader was omdat zijn moeder slecht lag, 1 juni weer naar huis kwam omdat hij 2 juni de eerste vaccinatie zou krijgen, en mij toen ergens in de nacht wakker maakte van "ze is net overleden", dus na de vaccinatie is hij weer naar zijn vader gegaan om de uitvaart te regelen en daar nog 2 dagen gebleven.
Toen 8 juni de begrafenis (terwijl de keuken 7 juni geleverd werd en 8 en 9 juni geplaatst werd) en 10 juni de verhuizing en 15 juni de spullen van de opslag (dat werd uiteindelijk 16 juni heel vroeg, maar toen heeft iedereen mij al laten slapen)
Dat gezeik tussendoor over de internetverbinding zijn dan net van die over de grens gevallen.
Oh, en morgen verhuizen mijn ouders naar ons huurappartement, dus daar had ik vanmiddag de oplevering/overdracht van met de verhuurmakelaar en mijn vader.
Morgenochtend Soneal naar school brengen, mijn moeder en haar rollator ophalen en bij ons op een stoel installeren.
Woensdagmorgen mijn vader ophalen, Soneal naar school brengen en dan in hun huidige huurappartement de vloer en raambekleding beginnen te verwijderen.
Ik verwacht dat ik ergens eind augustus de verhuisdozen wel leeg heb ofzo
Hoe dan ook, dit is niet helemaal standaard zeg maar
Maarten is ook de hamster uit Nils Holgersonquote:Op maandag 21 juni 2021 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al een Billy!
Mats zo heet de zoon van een vriendin (Cas Sam en Mats).
Ik denk dat ik hem gewoon Maarten ga noemen. Niet Zweeds maar zo een fijne naam.
De gans toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarten is ook de hamster uit Nils Holgerson
Marten
Oscar
Welke hondjes heb je allemaal nog nu?
MEN / Jongensnamenlepeltopic #411quote:Op maandag 21 juni 2021 20:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hadden we maar een topic waar we kindernamen in konden opsommen…
Oh ja! Kruimel heet de hamsterquote:
Het is voor een hondquote:Op maandag 21 juni 2021 20:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hadden we maar een topic waar we kindernamen in konden opsommen…
Dat je dan je bezoek bij binnenkomst een mergpijpje in handen duwt, en erbij zegt: geef de pijp maar aan Maarten.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al een Billy!
Mats zo heet de zoon van een vriendin (Cas Sam en Mats).
Ik denk dat ik hem gewoon Maarten ga noemen. Niet Zweeds maar zo een fijne naam.
Is die niet aangesloten op het net? Volgens mij is dat bij ons wel het geval.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Leandra het volgende:
Morgen om 11.00 uur ook nog de afspraak met de man van de omgevingsvergunning, die moet kennelijk controleren of het huis wel volgens de bouwvergunning gebouwd is, en of er rookmelders hangen enzo.
Ja, op iedere verdieping, en in de nok... geen idee hoe ik daar ooit bij moet komen als de batterij leeg is
Mijn zoon van 2 meter kan er net bij als hij op de bovenste trede van mijn (best wel grote) huishoudtrap staat
En wat nou als het niet volgens de bouwvergunning gebouwd is? Moet het dan hersteld worden?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Leandra het volgende:
Morgen om 11.00 uur ook nog de afspraak met de man van de omgevingsvergunning, die moet kennelijk controleren of het huis wel volgens de bouwvergunning gebouwd is, en of er rookmelders hangen enzo.
Ja, op iedere verdieping, en in de nok... geen idee hoe ik daar ooit bij moet komen als de batterij leeg is
Mijn zoon van 2 meter kan er net bij als hij op de bovenste trede van mijn (best wel grote) huishoudtrap staat
Jawel, maar ervaring leert dat er ook een batterij in zit, als back-up, en als die leeg is begint hij alsnog te loeien.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Is die niet aangesloten op het net? Volgens mij is dat bij ons wel het geval.
Ik denk idd dat ik niet zomaar een stuk garage had kunnen aanbouwen zonder de bouwvergunning aan te laten passenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
En wat nou als het niet volgens de bouwvergunning gebouwd is? Moet het dan hersteld worden?
Dat lijkt me serieus heel vervelend
Nee, ik snap op zich wel dat het niet kan zonder juiste vergunning, maar ik bedacht ineens dat er dan consequenties aan zouden zitten.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ik niet zomaar een stuk garage had kunnen aanbouwen zonder de bouwvergunning aan te laten passen
Maar hoeft hij het ook niet te slopen dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef LeSage het volgende:
[..]
Nee, ik snap op zich wel dat het niet kan zonder juiste vergunning, maar ik bedacht ineens dat er dan consequenties aan zouden zitten.
Er is hier in het dorp wel een woning die nooit afgebouwd is omdat die man helemaal geen vergunningen had voor zijn bouw.
Maar ik wil juist mensennamen voor mijn hondenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef BE het volgende:
Leandra
Oh-oh, ik stem voor Linus. Is weliswaar Noors, maar vind ik een echte huisdierennaam.
Een van onze katten heet zo.![]()
Ok ok, Maarten it is! Heette die niet Kruimel?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarten is ook de hamster uit Nils Holgerson
Marten
Oscar
Welke hondjes heb je allemaal nog nu?
Misschien wil hij die batterij elk jaar vervangen? Dan weet je zeker dat die batterij nooit leeg raakt.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Leandra het volgende:
Pffff van die dingen waarvan je weet dat je het gaat vergeten, en waar je dan ineens midden in de nacht met die irritante piep geconfronteerd wordt.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Misschien wil hij die batterij elk jaar vervangen? Dan weet je zeker dat die batterij nooit leeg raakt.
Omg Sjon echtquote:Op maandag 21 juni 2021 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok ok, Maarten it is! Heette die niet Kruimel?
* edit, bijgelezen, idd, maar Maarten kan dus prima.
Ik had al een vogel die Oscar heette.
Ik heb nu denk ik alleen nog Sjon die jij kent, die gaat nooit dood, helleveeg. 11.5 elke dag gekker, tig tia's achter de rug, stekeblind, maar zielsgelukkig dat beest. En dan Leo en Ruben, 3 chinezen in totaal dus, Stella een amerikaantje uit asiel Leeuwarden en Jeroen de grote Peruaan uit Spanje
Dus als je alles wilt hebben kom je op 9quote:Op maandag 21 juni 2021 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Jeroen is een Grande Peruaan, dat is echt een joekel. Maarten wordt medio of pequino, komt uit kleine moeder en middelmaat vader. Ik heb nog geen Mexicaanse naakthond. En officieel zijn Peruanen en Mexicanen er in drie maten dus dat zijn zes rassen in totaal.
Ik heb net als aan de fokker doorgegeven dat ze hem vanaf vandaag Maarten moet gaan noemen.Mårten maakt zij ervan
Ja, dit gebeurde mij dus vorig jaar. Rechtop in bed van de schrik. En ik ben nogal bang aangelegd, dus ook nog met bonzend hart alle verdiepingen gecheckt op brand. Bleek ook batterij leeg van de brandmelder in de nok. Ik heb uiteindelijk de dag erna in m'n eentje op een hoge trap met uitgestrekte armen bibberend dat ding vervangen. Levensgevaarlijk want niks om me aan vast te houden en ex was weg maar ik werd gek van die piep dus wilde niet wachten. Die middag meteen met ex op de andere verdiepingen ook de batterijen vervangen zodat die voorlopig iig niet gaan piepen..quote:Op maandag 21 juni 2021 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffff van die dingen waarvan je weet dat je het gaat vergeten, en waar je dan ineens midden in de nacht met die irritante piep geconfronteerd wordt.
Hahahaha awwww.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee ik wil nog een Grande ooit als Sjon de pijp uit is. Kleine pup gaat wel lukken met die blinde harses van hem, maar nog zo een paard erbij gaat ie echt niet trekken. Ik sta op een wachtlijst bij iemand voor 2023. Hopelijk is Sjon dan eens dood zeg
Maar gaat de hond dan deels in Zweden en deels bij jou wonen? Ik kan me er niets bij voorstellenquote:
Ah dan snap ik hetquote:Op maandag 21 juni 2021 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Hij gaat als hij geschikt blijkt voor de fok een keer terug als ie een jaar of 2 is, dan showt zij hem in Scandinavië en omgeving en mag hij een dekking doen. Ik zou dat nooit doen als ik maar 1 hond had maar ik heb er zat. Hij is een Peruaanse naakthond,kleine of middelgrote. Het is een heel erg zeldzaam ras en ik snap dat ze haar bloedlijnen wil behouden. Hij mag ook andere honden dekken tzt maar dat gaat dan allemaal via haar. Maar hij is net 8 weken. Eerst maar eens zien wat het wordt joh. En ik heb wel zin in wat showtjes weer eens.
Zeker doen hoor! Ik had vrijdag mijn herhaling BHV en de instructeur vertelde dat je in je slaap verminderde reuk hebt en er dus makkelijk doorheen kan slapen. Kleine moeite om die dingen even aan te schaffen toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:33 schreef exode het volgende:
Wij moeten nog steeds rookmelders kopen, best dom dat we die nog steeds niet hebben. Wij hebben een heftige brand gehad jaren geleden, voordeel is wel dat ik sindsdien zelf een rookmelder ben. Wij ruiken allebei brand op grote afstand.
Stom excuus, rookmelder op lijst.
Ja ik weet het, onze brand was ook 's nachts, gelukkig roken wij het. We hadden ze in ons vorige huis wel, geen idee waarom nu nog niet. Ga ze meteen even online bestellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker doen hoor! Ik had vrijdag mijn herhaling BHV en de instructeur vertelde dat je in je slaap verminderde reuk hebt en er dus makkelijk doorheen kan slapen. Kleine moeite om die dingen even aan te schaffen toch?
Inderdaad meteen bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:41 schreef exode het volgende:
[..]
Ja ik weet het, onze brand was ook 's nachts, gelukkig roken wij het. We hadden ze in ons vorige huis wel, geen idee waarom nu nog niet. Ga ze meteen even online bestellen.
Voor in huis?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad meteen bestellenGa ik even een brandblusser aanschaffen, ook zoiets wat al tijden op de "to do" lijst staat
Jazekerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor in huis?
Dat is nou nog nooit bij me opgekomen die aan te schaffen.
Oh zeker. Maar het kwam dus nooit in mij op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
JazekerVoor het geval een brand uit de hand loopt, dan kun je zelf al een boel voorkomen door zelf te blussen.
Bij mij eerder ook niet hoor, wat dat betreft is zo'n cursus BHV wel een wakeup callquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar het kwam dus nooit in mij op.
Goeie vraag. Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef exode het volgende:
Ik weet dat mijn natuurlijke reactie naar buiten rennen is.
Waar hang je zo'n brandblusser? Ik zou eerder een trap ding kopen denk ik, kunnen we via het raam naar buiten als we op bed liggen.
Nou ja, wat is een strategische plek? Keuken? Slaapkamer? Geen idee. Koop je er 1? Of 2? Of 3?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat dacht ik ook.
Ze zijn niet bepaald klein en charmant.
Joh bij ons hangt hij op de overloop. En blijkbaar doucht mijn man op 100 graden. Want elke keer als hij doucht zegt the melder… there is smoke on the ….alarm might sound… blablablabla loudquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:18 schreef Nanukerst het volgende:
Gratis tip voor wat betreft de rookmelders: hang er niet eentje op de muur boven het gasfornuis zoals mijn echtgenoot heeft gedaan. Dan gaat dat kutding elke avond af namelijk.
Wij hebben denk ik dezelfde. Alleen onze mevrouw spreekt Engelsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:15 schreef LeSage het volgende:
Onze brandmelders gaan niet piepen als ze bijna leeg zijn, maar het wordt ons vriendelijk verteld door de mevrouw in de rookmelder![]()
‘Let op, het batterijniveau in deze brandmelder is laag, vervang de batterij.’ Zoiets.
Ze vertelt ook altijd dat er rookontwikkeling is in de kamer, ‘het alarm kan af gaan. Het alarm is luid.’
Your husband is very hot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh bij ons hangt hij op de overloop. En blijkbaar doucht mijn man op 100 graden. Want elke keer als hij doucht zegt the melder… there is smoke on the ….alarm might sound… blablablabla loud
Wij hebben rookmelders van Google. Zal wel de zus of het nichtje van Alexa zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:30 schreef lily het volgende:
Mevrouwen in rookmelders? Het moet niet gekker worden.
Linksom draaienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:32 schreef Vaiana het volgende:
Bij mij is de rookmelder dus een keer afgegaan tijdens het douchen. Ik schrok me kapot.
Rookmelders beneden zijn tijdens de verbouwing eraf gehaald, dus die moeten we straks weer terug hangen.
Die op beide overlopen wilde ik stofzuigen en een nieuwe batterij geven, maar ik snap niet hoe ze los moeten van het plafond(plaatje).
Ik slaap door heel veel dingen heen. Ik kan ook gerust bij de kinderen op de slaapkamer het licht aandoen en dingen opruimen 's avonds laat. Diepe slapers.. Alleen 9 maanden zwangerschap en de 9 maanden erna sliep ik lichter. Daarna weer als een blok.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:21 schreef Nanukerst het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen door dat geluid heen kunnen slapen. Het is echt oorverdovend.
Dat doet me opeens denken aan onze renault 11. Was een auto uit 1985 ofzo, maar een electrisch model. Dat je dan in de auto zat en de auto zei "left rear door is open".. Of "engine is overheating".. En dat je dan uitstapt, de motorkap open doet, het stekkertje van de radiator weer vastzet en verder kunt rijdenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:30 schreef lily het volgende:
Mevrouwen in rookmelders? Het moet niet gekker worden.
Waarom de blauwe Nikes?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
He’d wish 😅
Wel voor mij. Vooral als hij z’n blauwe nikes draagt.
Coolquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat doet me opeens denken aan onze renault 11. Was een auto uit 1985 ofzo, maar een electrisch model. Dat je dan in de auto zat en de auto zei "left rear door is open".. Of "engine is overheating".. En dat je dan uitstapt, de motorkap open doet, het stekkertje van de radiator weer vastzet en verder kunt rijden
Oddly specificquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom de blauwe Nikes?
Passen die goed bij zijn ogen?
Ik hou van mannen in overall.Ipv in pak.
Ik werk in de kantine van een fabriek.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oddly specificzovaak kom je geen mannen in overall tegen lijkt me
Ah, dan snap ik dat je ze vaker tegen kwam haha!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik werk in de kantine van een fabriek.
Overalls overal! Tot ze nieuwe werkkleding kregen.
Daarbij: dat is niet meer specifiek dan houden van mannen in pak. Daar houden genoeg mensen van. Mij doet het niks.
Wij zijn 1x wakker geworden van het lege batterij piepje van de rookmelder, natuurlijk heb je op dat moment geen batterij bij de hand, inmiddels wel reserve batterijen in huis.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit gebeurde mij dus vorig jaar. Rechtop in bed van de schrik. En ik ben nogal bang aangelegd, dus ook nog met bonzend hart alle verdiepingen gecheckt op brand. Bleek ook batterij leeg van de brandmelder in de nok. Ik heb uiteindelijk de dag erna in m'n eentje op een hoge trap met uitgestrekte armen bibberend dat ding vervangen. Levensgevaarlijk want niks om me aan vast te houden en ex was weg maar ik werd gek van die piep dus wilde niet wachten. Die middag meteen met ex op de andere verdiepingen ook de batterijen vervangen zodat die voorlopig iig niet gaan piepen..
Ik wilde nog Kalle opperen voor oh-oh, maar die is er inmiddels al uit geloof ik (IKEA-Kallax-Kalle)
Geen idee. Gewoon mooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom de blauwe Nikes?
Passen die goed bij zijn ogen?
Ik hou van mannen in overall.Ipv in pak.
Ze staan toch niet in je brandgang he! Want dan kom ik eraanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:43 schreef exode het volgende:
Er is hier een oude mannen meeting op straat. 2 deuren verderop zijn gisteren kunststof kozijnen geplaatst. Ik vind het er ook niet uitzien in een huisje uit 1926 (het is de goedkope soort kunststof) maar het is mijn huis niet. De mannen zijn er in ieder geval al een tijdje over aan het discussiëren.
Suc6quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:14 schreef Nijna het volgende:
Ik mag zo meteen naar de tandarts, wat last van mn kies en nog een paar maanden wachten tot de controle leek de assistente niet zo handig.
Durven ze niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze staan toch niet in je brandgang he! Want dan kom ik eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:25 schreef amaranta het volgende:
Oh my gaan we opsommen![]()
Ik ga echt goed op mannen met lang haar….. oh maar echt….Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mits mooi lang haar/lang haar dat betreffende man staat (en géén matje of zoiets afschuwelijks).
Zal wel een overblijfsel zijn van opgroeien in de jaren '80/begin jaren '90
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik ga echt goed op mannen met lang haar….. oh maar echt….Ik riep na de breuk met mijn ex dat de volgende toch echt haar moest hebben... ja, nog kaler dan de vorige dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik ga echt goed op mannen met lang haar….. oh maar echt….Mannen met lang donker haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is ook nogal... tegenovergesteld
disclaimer
Understatement hahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Mannen met lang donker haar
Is dit niks?quote:
Hij heeft tenminste nog haar….quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Mannen met lang donker haar
Is inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hell, 1 vd Viva-dames heet ook Whiskers (Whiskers82)![]()
Dat is echt maf lezen. Misschien moet ik een nickchange(wil al jaren alleen Whiskers, maar dat kan niet want al een user met die naam. En inmiddels dus ook een Whiskers2011 en een Whiskers82
)
Ja, dat is inderdaad niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:46 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Is dit niks?
https://fb.watch/6hmPfiUeWL/
Ik hou het gewoon bij mijn eigen. Eerste vriendje, nu bijna 20 jaar later en nog steeds niet de behoefte om hem in te ruilen![]()
Aan mannen in overal denk ik aan mijn vader. Dat wordt hem sowieso niet
I know. Lijkt me ook erg lastigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is inderdaad lastig.
Op fok schrijft nog een Amarantha. Zo af en toe in dezelfde topics zelfs.
Als ik kijk naar mijn exen én mijn huidige vriend heb ik ook geen type qua uiterlijk. Of eigenlijk in het geheel geen type. Ze verschillen nogal van elkaar. Zowel qua postuur als haarkleur als oogkleur als karakter als interesses/hobby's als beroep etc.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Qua uiterlijk heb ik niet echt een type, alleen een lichte voorkeur voor donker haar. Maar hij moet een diepe stem hebben. Soms zie ik een heel aantrekkelijke man maar dan doet hij zijn mond open... piepstem.
Misschien nog blusdekens erbij hangen? Die kan je naast brandjes doven ook om je heen slaan en als schild gebruiken tijdens het ontsnappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:16 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook een grote brandblusser op zolder staan. Daar slapen onze zonen. Een trap hadden we gekocht maar dat paste niet lekker in het raamkozijn aldaar dus teruggestuurd en een grote brandblusser gekocht. Kunnen ze zich wellicht een weg mee banen naar beneden. Op de eerste verdieping kom je overal wel makkelijk weg (deur naar dakterras of uit een raam)
Ooooh of dat ze een gruwelijk accent hebben. Ik herinner me nog een nieuwe collega die binnen kwam en ik dacht ooooh fuckyeah en toen zei hij " hallo ik ben Boris" met een heeeeeeel erg Limburgs accent. Meteen overquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:51 schreef Bottoms_up het volgende:
Qua uiterlijk heb ik niet echt een type, alleen een lichte voorkeur voor donker haar. Maar hij moet een diepe stem hebben. Soms zie ik een heel aantrekkelijke man maar dan doet hij zijn mond open... piepstem.
Ja dat ook idd. Maar dan omgekeerd hier. Een hele harde g en een gooise r? Kurkdroog.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh of dat ze een gruwelijk accent hebben. Ik herinner me nog een nieuwe collega die binnen kwam en ik dacht ooooh fuckyeah en toen zei hij " hallo ik ben Boris" met een heeeeeeel erg Limburgs accent. Meteen over
oh god ja. Ik ging vroeger wel eens stappen in Groningen met een vriendin die daar studeerde. Zag je een lekker ding aan de bar staan, spreek je 'm aan, blijkt het zo'n boer te zijn die pas voor de derde keer in zijn leven zijn boerendorp heeft verlaten met dito accentquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh of dat ze een gruwelijk accent hebben. Ik herinner me nog een nieuwe collega die binnen kwam en ik dacht ooooh fuckyeah en toen zei hij " hallo ik ben Boris" met een heeeeeeel erg Limburgs accent. Meteen over
Je hebt toch best een type.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:28 schreef exode het volgende:
Peggy Jane de Schepper
Courtney Cox in haar Friends tijd
Andie McDowell
Jennifer Beals
Uitgesomd.
Een beetje arrogant, echt het tegenovergestelde van mijn verloofdequote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt toch best een type.![]()
Allemaal donker en een lief/mooi gezicht.
Vrouwen met intelligentie en uitstraling.
Ik wist niet wat ik van Cillian vond toen ik de serie net keek. Totaal mijn type niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Travis Fimmel in Vikings
Cillian Murphy in Peaky Blinders![]()
Johnny Depp in bijna alles
Hoofdhaar? Of ben je niet zo kritisch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste nog haar….
Misschien moet ik mijn post herschrijven naar mannen met überhaupt haar
Johnny in Sweeney Todd, en zíngen johquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik van Cillian vond toen ik de serie net keek. Totaal mijn type niet.Maar ergens had hij toch wel wat.
![]()
Johnny Depp vond ik in From Hell zo mooi.![]()
En in Gilbert Grape.
Het is de attitude en outfits voor mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Johnny in Sweeney Todd, en zíngen joh
Juist in PB vind ik Cillian vreselijk aantrekkelijk, mede dankzij z'n haar en outfits. In het normale leven is hij best meh
Ragnarquote:
Totaal mijn types niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ragnar![]()
Jordan Patrick Smith (Ubbe)![]()
die ogen...
![]()
Zijn die al uit de luiers?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
Aantrekkelijke mannen… hmmm. Even niet op de leeftijd letten:
-Shawn Mendes
-Harry Styles
-Alexander Skarsgard
Omg Sweeney Todd! HBC zou ik ook doen geloof ik. Vroeger in mijn studentenhuis hadden we een meisjes wc echt TM plafond volgeplakt met Johnny Depp.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Johnny in Sweeney Todd, en zíngen joh
Juist in PB vind ik Cillian vreselijk aantrekkelijk, mede dankzij z'n haar en outfits. In het normale leven is hij best meh
HBC?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omg Sweeney Todd! HBC zou ik ook doen geloof ik. Vroeger in mijn studentenhuis hadden we een meisjes wc echt TM plafond volgeplakt met Johnny Depp.
Goed dat je dat er bij zegt, want zo vind ik het niks hoor...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Travis Fimmel in Vikings
Cillian Murphy in Peaky Blinders![]()
Johnny Depp in bijna alles
Yikesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:21 schreef BE het volgende:
[..]
Goed dat je dat er bij zegt, want zo vind ik het niks hoor...
[ afbeelding ]
Sowieso geen borsthaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoofdhaar? Of ben je niet zo kritisch?
Kut voor jou dat ik hetero ben zeg 😎quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:41 schreef exode het volgende:
[..]
Een beetje arrogant, echt het tegenovergestelde van mijn verloofde
Je hoort weleens dat ‘iedereen’ een beetje bi is. Dit geldt wel meer voor vrouwen dan voor mannen, me dunkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kut voor jou dat ik hetero ben zeg 😎
Mannen gaan echt hysterisch doen als je hun vraagt wie een lekkere kerel is terwijl vrouwen wel gewoon een mening over lekkere wijven hebben zonder dat ze er meteen mee naar bed willen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoort weleens dat ‘iedereen’ een beetje bi is. Dit geldt wel meer voor vrouwen dan voor mannen, me dunkt.
Ohhh Helenaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:46 schreef oh-oh het volgende:
HBC is Helena Bonham Carter ofcourse!!!!
Ik kreeg net nieuwe foto's van Maarten.
Is het al bijna augustus?
Mannelijk brein werkt anders. Voor een man is "aantrekkelijk" eigenlijk gelijk aan "zou raken", en kunnen (willen???) dus niet zo snel een andere man mooi of aantrekkelijk vinden (mits hetero ofc)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mannen gaan echt hysterisch doen als je hun vraagt wie een lekkere kerel is terwijl vrouwen wel gewoon een mening over lekkere wijven hebben zonder dat ze er meteen mee naar bed willen.
Dat hoor je indd..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoort weleens dat ‘iedereen’ een beetje bi is. Dit geldt wel meer voor vrouwen dan voor mannen, me dunkt.
Ik zag die al posten in het welkom topic en toen was ik helemaal in de war, want jij bent er alquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hell, 1 vd Viva-dames heet ook Whiskers (Whiskers82)![]()
Dat is echt maf lezen. Misschien moet ik een nickchange(wil al jaren alleen Whiskers, maar dat kan niet want al een user met die naam. En inmiddels dus ook een Whiskers2011 en een Whiskers82
)
Ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Wat ik wel grappig vind om te lezen is dat er allemaal posts zijn met: Ik val op dit, dit en dit en dan erachteraan: maar mijn partner is totaal anders namelijk dat, dat en dat.
Hoe kan het dat je dan met een andere partner thuis komt dan waar je op valt?
Cupido is blindquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Wat ik wel grappig vind om te lezen is dat er allemaal posts zijn met: Ik val op dit, dit en dit en dan erachteraan: maar mijn partner is totaal anders namelijk dat, dat en dat.
Deze was leukerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Gelukkig zit mijn verloofde niet op Fok anders sliep ik op de bank.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha jij zou helemaal in katzwijm vallen. Geloof me
Mijn enige uiterlijk-wens was langer dan ik. Als ik dan iemand tegenkom die me zo gelukkig maakt en mij ook volledig zoals ik ben accepteert dan ga ik hem echt niet wegsturen omdat hij 5 cm te kort is.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Maar op zich wel lang genoeg om een vraag te beantwoorden ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:56 schreef Debsterr het volgende:
Iemand die op 31 mei een vraag heeft gesteld, en vandaag mailt dat we "al een maand verder zijn" en of ik antwoord heb.. 22 kalenderdagen is geen maand.
Dat stel ik ook niet ter discussiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar op zich wel lang genoeg om een vraag te beantwoorden ?
Toen ik 18 was had ik nog niet zo’n beeld van wat mijn type was. Hij was er, hij was leuk, ik werd verliefd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Het type man wat ik qua uiterlijk woest aantrekkelijk vindt zijn in de regel arrogante narcistische kutzakken. En dat vind ik dan weer geen geschikt relatiemateriaalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Mijn schoondochter (1.85) en haar vriendinnen zagen mijn zoon (2.00) ergens met zijn vrienden binnenkomen en haar vriendinnen besloten gelijk dat hij geschikt zou zijn voor haar, vervolgens werd ze op de dansvloer gesandwiched door 2 jongens en zei "HELP" richting mijn zoon, en die deed dat, en zo begon het, ze waren toen 16 en 17quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:55 schreef Vaiana het volgende:
Ik vind het eigenlijk heel aantrekkelijk als een man echt wel een stukje langer is dan ik. Maar ben zelf 1.80 dus dat is niet altijd makkelijk gebleken.Man is een paar centimeter langer, dus voldoet daar ook niet echt aan.
Ahh wat een fijn verhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn schoondochter (1.85) en haar vriendinnen zagen mijn zoon (2.00) ergens met zijn vrienden binnenkomen en haar vriendinnen besloten gelijk dat hij geschikt zou zijn voor haar, vervolgens werd ze op de dansvloer gesandwiched door 2 jongens en zei "HELP" richting mijn zoon, en die deed dat, en zo begon het, ze waren toen 16 en 17
Nou, dit idd, en het heeft even geduurd voor ik het afgeleerd had toch te proberen er een relatie mee te hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Het type man wat ik qua uiterlijk woest aantrekkelijk vindt zijn in de regel arrogante narcistische kutzakken. En dat vind ik dan weer geen geschikt relatiemateriaal
Rihanna.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Chantal vind ik ook echt een Poepie!
Maar goed als ik met een vrouw zou moeten doe mij dan maar Beyoncé hoor. Hatseflats!
Mijn moeder viel altijd op slanke, donkere mannen en heeft vroeger zo’n halve indiaan als vriend gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:20 schreef Nijna het volgende:
Het was natuurlijk wel in de lokale boeren disco, zoals de trouwambtenaar al zei toen ze trouwden "Als ik voor ieder stel dat ik getrouwd heb en elkaar daar heeft leren kennen euro zou krijgen was ik stinkend rijk"quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:29 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahh wat een fijn verhaal.
Onze ontmoeting was heel saai via een datingsite, haha. Dan is dit wel echt veel beter om te kunnen vertellen!
Och. Ik heb vroeger contacten gehad met mensen online + bellen en ik heb daar zware gevoelens voor gekregen zonder hen ooit te ontmoeten. Ok, ik was jonger maar zo gek vind ik het dus niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:41 schreef Leandra het volgende:
Uitstraling is alles, dan doet uiterlijk er niet veel toe.
Overigens was ik gewoon op zijn intelligente posts gevallen, echt raar hoe verliefd je al op woorden kunt worden zonder iemand ooit gezien te hebben.
Rihanna vind ik een beetje viezig geen idee waaromquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rihanna.
Beyoncé is prachtig maar ik vind Rihanna iets geilers hebben ofzo.
[..]
Mijn moeder viel altijd op slanke, donkere mannen en heeft vroeger zo’n halve indiaan als vriend gehad.
En dan kijk ik naar mijn vader: stevig, bril, donkerblond en blauwe ogen.
Maar ze viel dus op die blauwe ogen en humor.
Lekker vies welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rihanna vind ik een beetje viezig geen idee waarom
Dat vind ik van Helena.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rihanna vind ik een beetje viezig geen idee waarom
Hmm, zoals die zanger van Maneskin.quote:
Godsamme die is sexy.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik van Helena.
[..]
Hmm, zoals die zanger van Maneskin.
Gewoon meedelen in de kindertraktatiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:04 schreef Nijna het volgende:
Tandarts weer klaar. Gelukkig geen dramatische dingen op de foto enzo. Waarschijnlijk irritatie van het klemmen met mn kaken, beetje bijgevijld nu en kijken of het beter gaat.
Morgen mag de jongste trakteren, ben ik toch helemaal vergeten om iets voor de meesters en juffen te halen...We kunnen natuurlijk morgen voor schooltijd iets ophalen
, vindt ze vast geen goed idee, maar ik wel
.
Gelukkig zijn wij nog uit elkaar te houden door mijn kleurtje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is inderdaad lastig.
Op fok schrijft nog een Amarantha. Zo af en toe in dezelfde topics zelfs.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:08 schreef exode het volgende:
Maar echt vooral Jennifer Beals, met name de eerste seizoenen in The L world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |