Dat kun je niet maken om te vragen aan een jongedamequote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh zie je, ik wist dat er nog iemand was!
Gefeliciteerd. Hoe oud?
Hier ging het ook aan beide kanten lángs ons heen gelukkig, ik ben als de dood voor onweerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Venco, MevrouwCactus en MevrouwExode![]()
Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën
Wel regen gehoord maar vast geslapen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Venco, MevrouwCactus en MevrouwExode![]()
Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën
quote:
+1quote:
Kersen plukken in de Betuwequote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft![]()
![]()
3,5 week in Drenthe verblijven![]()
Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot
Geen idee of alles weer open is, maar Het Veenmuseum is heel leuk (vind ik zelf) en mss een keertje Drouwenerzand? Oh, en het Boomkroonpad?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft![]()
![]()
Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot
Dat is vanuit Drenthe een aardige trip nog hoor. Schoonzus woont in die richting, dan zijn we toch bijna 2 uur onderweg. Wel lekkere kersen, vers uit de boomgaard trouwens!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kersen plukken in de Betuwe
Alhoewel… https://www.gelderlander.(...)Pb9LIiLIUxsWuN3pXR0Q
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:
En hoe voelen de jarigen van gisteren zich vandaag.. een beetje grijzer?
Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?
Ik mag vanmiddag mijn prikje halen en manlief ook… zijn vaderdagcadeautje
Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar in Grolloo zit een leuk outdoorpark!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
Loj, daar waren wij ook, jullie niet gezien. Maar ik vond het wel druk hoor.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:
Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?
Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:57 schreef trui het volgende:
Heftig hoor Duman. Zelf geen schade aan jullie huis opgelopen?
Ellert en Brammertquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.
Zou er weer heen gaan als we deze zomer in Drenthe waren.
https://familieparken-tenaxx.nl/
Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merkenquote:Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:
Kun je niet bellen dan? Als je met een groep wilt komen zullen ze je toch telefonisch wel kunnen helpen om een reservering te maken en dan meteen tickets kopen. Anders is het wel erg onlogisch. Ik neem aan dat de meeste mensen een uitje willen plannen op een bepaalde dag en niet een ticket kopen en dan kijken of er toevallig een dag bij zit dat ze kunnen.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken
Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.
We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas
Gewoon even bellen, dan heb je het zo geregeldquote:Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken
Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.
We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas
Wij zijn daar altijd echt een volle dag.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
Ik ben zo blij voor je! Eindelijk!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
Zo fijnquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
![]()
Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
Ja dooie mus dat.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.
Zelfs als je er vanuit Drenthe naartoe rijdt heb je de laatste kilometers echt het gevoel dat je naar het einde van de wereld rijdtquote:Op zondag 20 juni 2021 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dooie mus dat.
Ik dacht leuk, en Drenthe is wel ver, maar misschien nog wel te doen.
Is het aan het eind van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |