abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199957707
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen van speelgoed, voor de kinderen of jezelf. ~O>
pi_199957883
Gefeliciteerd MwCactus, Venco en MwExode! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door lunapuella op 19-06-2021 12:36:45 ]
pi_199957998
Gefeliciteerd! *O*
pi_199957999
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh zie je, ik wist dat er nog iemand was!
Gefeliciteerd. Hoe oud? :+
Dat kun je niet maken om te vragen aan een jongedame ;)

Gefeliciteerd jarigen!
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 12:36:05 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199958081
Gefeliciteerd Venco, MevrouwCactus en MevrouwExode *O*

Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199958310
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:

Iedereen het weer van gisteren overleefd? Het is bizar genoeg precies aan ons voorbij getrokken, we heggen de hele avond in de tuin van vrienden kunnen barbecueën O+
Hier ging het ook aan beide kanten lángs ons heen gelukkig, ik ben als de dood voor onweer :X Beetje gerommel en wat regen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199958330
Wij hadden een beetje gerommel en een paar druppen regen en dat was het dan wel.
Fake it till you make it...
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:34:48 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199959591
Hier niks
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:39:13 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199959648
Geen druppel, nog geen klape in de verte en nog steeds godsgloeiend heet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:43:52 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199959714
Hier wat gerommel, flink wat regen en nu vandaag is het echt zalig hier buiten! Alles staat open. O+
pi_199960115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef MaJo het volgende:

Wel regen gehoord maar vast geslapen.

Vanavond denk ik.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_199961541
Gefeliciteerd alle jarige.
pi_199962475
Gefeliciteerd alle jarigen! *O*

Gister in 015 stortregen. Bij mijn moeder, 100 meter verderop, hagelde het ook :')

Echt heel plaatselijk die buien.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 17:52:25 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199962747
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 16:16 schreef F_r het volgende:
Gefeliciteerd alle jarige.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:29 schreef MorganLeFay het volgende:
Gefeliciteerd alle jarigen!

+1
Ik ben inmiddels goed wakker!
Alle andere jarigen die ik nog niet had gefeliciteerd… bij dezen!
pi_199963493
Hier afgelopen nacht ook geen regen maar voor komende nacht staan er wel weer helse buien voorspeld. Dus ik ben benieuwd, van donderdag op vrijdag ben ik ook al diverse keren wakker geworden van de regen dus zal vannacht dan ook wel weer zijn.
Kijken of de partytent om ons zwembad in aanbouw het houdt.. eigenlijk nog wat plannen er aan te werken morgen en dat vereist een droge ondergrond. Maar goed, wat niet is dat is niet, maar heeft 12 dagen droogtijd nodig dus zou mooi zijn als over 2 weken eindelijk het zwembad in gebruik genomen zou kunnen worden.

Vandaag m’n eerste vaccinatie gehad, pfeizer. En voor de statistieken, geen koffie bij het wachten maar dat is niet erg want dat lust ik toch niet :P

Was pas laat op de dag vandaag dus sowieso lekker rustig qua aantallen. Denk dat ik een van de laatste afspraak tijden had want toen ik terug liep waren de parkeerwachters ook al weg (of ja de genen die wijzen waar je mag parkeren).

Volgende vaccin is op zondagochtend, ben benieuwd of het dan ook rustig is.
pi_199963522
Gefeliciteerd MvrCactus!

Poeh was best druk in de dierentuin. Op sommige plekken stond je bovenop elkaar (en liepen wij dus door).
Maar leuk om weer eens zo'n uitje te kunnen doen.

En verloofde heeft het morgen druk want ze heeft het Lego Disney kasteel van me gekregen. :)

Weerbericht: regen gehad, amper onweer, temperatuur in slaapkamers kinderen gedaald van 29 naar 21, yeah!
pi_199964266
Alles open, het is fris buiten *O* in huis koelt het nog niet heel erg af, maar dat komt wel.
pi_199964581
Gefeliciteerd allemaal!

Hier (Tiel) ging het gister flink te keer. We reden vandaag door de stad en overal waren doormidden gebroken bomen, echt flinke ook. Super zonde.

Verder kan ik Urk van m’n lijstje afstrepen. *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_199966984
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft *O* :'(

3,5 week in Drenthe verblijven O+

Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot |:(
pi_199967107
Wildlands is leuk en ik denk dat de drukte daar doordeweeks wel meevalt. Hunebedden natuurlijk, wij zaten de laatste keer bij Borger in de buurt, daar zijn er heel veel. Verder ben ik er niet zo bekend.
pi_199967620
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongons we gaan gewoon naar Nederland over een week. Ze hebben het quarantainehotell afgeschaft *O* :'(

Ben er redelijk thuis, maar heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Liefst niet te massaal want het prikken gaat hier niet zo vlot |:(
Kersen plukken in de Betuwe :P

Alhoewel… https://www.gelderlander.(...)Pb9LIiLIUxsWuN3pXR0Q
  zaterdag 19 juni 2021 @ 22:57:28 #22
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199968616
Heftig hoor Duman. Zelf geen schade aan jullie huis opgelopen?
in de haak.
pi_199971232
Oh wat fijn Room!
pi_199971317
En hoe voelen de jarigen van gisteren zich vandaag.. een beetje grijzer? :P

Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?
Ik mag vanmiddag mijn prikje halen en manlief ook… zijn vaderdagcadeautje ;)

Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin :)
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
pi_199971368
@Roomsnoes Zoo Bizar in Orvelte is leuk. En ik vond het Hunebedden informatiecentrum in Borger ook de moeite waard, vooral het deel buiten met nagebouwde IJzertijd-boerderijen en zo.
  zondag 20 juni 2021 @ 08:27:55 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199971369
quote:

Geen idee of alles weer open is, maar Het Veenmuseum is heel leuk (vind ik zelf) en mss een keertje Drouwenerzand? Oh, en het Boomkroonpad?

Ik ben even kwijt hoe oud je kinderen zijn maar Kabouterland in Exloo is ook leuk voor kleintjes.
pi_199971474
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Kersen plukken in de Betuwe :P

Alhoewel… https://www.gelderlander.(...)Pb9LIiLIUxsWuN3pXR0Q
Dat is vanuit Drenthe een aardige trip nog hoor. Schoonzus woont in die richting, dan zijn we toch bijna 2 uur onderweg. Wel lekkere kersen, vers uit de boomgaard trouwens!

@Roomsnoes
Zoobizar in Orvelte is leuk (Orvelte is een monumentaal dorp, daar is van alles te doen).
Wildlands is wel leuk.
Boomkroonpad
Een schaapskooi bezoeken

Misschien hier eens kijken.
Klimpark Grolloo en bij Wezuperbrug (molecaten outdoor) kan je ook klimmen, maar dat is in het open veld en Grolloo is volgens mij meer in het bos (laatste ben ik nog niet geweest).
  zondag 20 juni 2021 @ 08:54:09 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199971487
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 08:19 schreef Loj het volgende:

Wat fijn Room! Ik kom niet heel veel verder dan de hunebedden en heb je daar ergens ook niet zo’n dinopark?

Wij waren gisteren in de dierentuin in Amersfoort. Dat blijft zo’n leuke dierentuin :)
We hebben alleen net een abbo op Blijdorp afgesloten, maar wat een drama met reserveren daar :’( Die maatregel mag er van mij stiekem wel af. Manlief gaat in ieder geval morgen maar de kaartjes ophalen en even het oceanium in, want mijn boys hebben een weekje vakantie! (En ik helaas natuurlijk niet…)
Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.

Zou er weer heen gaan als we deze zomer in Drenthe waren.
https://familieparken-tenaxx.nl/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199971617
quote:

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar in Grolloo zit een leuk outdoorpark!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_199971736
Wat fijn @Roomsnoes *O* geniet er maar dubbel van om weer naar nl te kunnen!
pi_199971853
quote:

Loj, daar waren wij ook, jullie niet gezien. Maar ik vond het wel druk hoor.
pi_199971865
En fijne vaderdag voor alle papa's!
  zondag 20 juni 2021 @ 09:58:30 #33
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199971879
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:57 schreef trui het volgende:
Heftig hoor Duman. Zelf geen schade aan jullie huis opgelopen?
Nee, gelukkig niet. :*
pi_199971971
Kabouterland ja! Daar ben ik als kind ooit geweest geloof ik. Dat vinden ze vast leuk. Outdoorpark klinkt ook goed.

Orvelte ging vorige keer niet door vanwege een festival ofzo. Dus die staat op het lijstje.

Heb er zo’n zin in *O*
  zondag 20 juni 2021 @ 10:14:27 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199972000
Fijn RoomSnoes dat je weer kunt komen. Ik heb helaas geen tips
pi_199972796
@Loj en @exode; wij waren gister ook in Amersfoort! Hele leuke dierentuin. Ik moest op sommige plekken ook wel weer erg wennen aan de drukte…
  zondag 20 juni 2021 @ 11:51:46 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199972947
quote:

Ellert en Brammert O+.

Alle andere leuke dingen zijn al genoemd zie ik :Y.
KuikenGuppy
  zondag 20 juni 2021 @ 11:53:47 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199972971
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 08:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dinopark is ergens in een verlaten stuk Groningen volgens mij, maar wel een erg leuk park, absoluut een aanrader.

Zou er weer heen gaan als we deze zomer in Drenthe waren.
https://familieparken-tenaxx.nl/
In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
KuikenGuppy
pi_199973697
quote:

Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken :D

Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.

We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas :(
pi_199973825
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Mijn jarigen van gisteren voelen zich vooral nog erg moe, aan het gepiep om alles te merken :D

Ik vond het systeem in Blijdorp ook onduidelijk toen wij ons abo vorig jaar afsloten, maar nu werkt het prima. Je moet alleen op tijd reserveren als je in de ochtend al wil komen. Wij reserveren nu elke drie/vier weken een dag en dat werkt prima. Alleen last minute gaan zoals we vroeger altijd deden kan helaas niet zomaar meer. Ik zou het ook fijn vinden als dat weer kan idd.

We willen met de hele familie in augustus een dag naar Wildlands. Dat is pas onhandig reserveren. Daar heb je eerst een toegangskaartje voor nodig waarbij je dat nummer in moet vullen om te kijken of er nog plaats is op een bepaalde datum, zonder reservering is dat niet te zien. Erg handig als je met 25 personen bent en een specifieke datum hebt. Als er die datum geen plek is, gaan we ergens anders heen namelijk. Dan is het een blinde gok: alvast tickets kopen en hopen dat er plaats is, of voor de volle mep tickets kopen. En dan praat je over een verschil van minimaal ¤150 met zo’n groepsgrootte. Groepstickets bij Wildlands zelf zijn amper goedkoper dan reguliere tickets helaas :(
Kun je niet bellen dan? Als je met een groep wilt komen zullen ze je toch telefonisch wel kunnen helpen om een reservering te maken en dan meteen tickets kopen. Anders is het wel erg onlogisch. Ik neem aan dat de meeste mensen een uitje willen plannen op een bepaalde dag en niet een ticket kopen en dan kijken of er toevallig een dag bij zit dat ze kunnen.
Klinkt erg omslachtig inderdaad
pi_199973845
We hadden gewoon een Fok meet in Amersfoort kunnen hebben :)

Meerdere keren uitgebreid met gidsen gekletst, zo leuk dat ze daar gewoon rondlopen. B bleef maar vragen stellen, reuze interessant vond ie het.
  zondag 20 juni 2021 @ 13:18:35 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199973958
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:55 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Gewoon even bellen, dan heb je het zo geregeld :).
KuikenGuppy
pi_199976577
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

In Zwolle zit ook een dinopark, Dinoland. Niet te groot, net leuk voor een dagdeel.
Wij zijn daar altijd echt een volle dag. :D.

@Roomsnoes, mocht het nog heel mooi weer worden, dan het Ronostrand of 't Nije Hemelriek.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_199978434
quote:

Ik ben zo blij voor je! Eindelijk! *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_199980200
quote:

Zo fijn *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 20 juni 2021 @ 19:00:34 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199980406
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199980688
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar landgoed Tenaxx is van een heel andere orde.
Ja dooie mus dat.
Ik dacht leuk, en Drenthe is wel ver, maar misschien nog wel te doen.
Is het aan het eind van de wereld :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199980716
Ik stuurde de Mrs een linkje. Zij: Tena 'iks iks', wat ben jij van plan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 20 juni 2021 @ 19:26:28 #49
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199980947
Haha ik las ook Tena xxl.
Amersfoort ben ik zo vaak heen geweest vanuit Maastricht met de honden, die vinden het zo leuk daar!
Vandaag de hele middag op terras gezeten met een vriendin en haar hond en mijn 5 honden en mijn oppashond, we waren een attractie en het was heerlijk.
Binnen werd de race gekeken, werkelijk niemand droeg een mondkapje, echt raar, maar ook wel weer heel fijn. Het is zo een heerlijk ouderwets dorpscafé waar je letterlijk voor 3 cola light en twee bier nog geen 10 euro betaalt.
Binnen is het nog steeds warmer dan buiten dus het was echt dubbel fijn om daar te zitten.
En ik heb net een plafondventilator gekocht voor de slaapkamer, morgen wordt ie bezorgd en dan komt een buurman hem meteen even ophangen, yay.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 20 juni 2021 @ 19:58:41 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199981488
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja dooie mus dat.
Ik dacht leuk, en Drenthe is wel ver, maar misschien nog wel te doen.
Is het aan het eind van de wereld :'(
Zelfs als je er vanuit Drenthe naartoe rijdt heb je de laatste kilometers echt het gevoel dat je naar het einde van de wereld rijdt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')