Dat was echt een gigantische inzinking zeg, nota bene de wereldkampioenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:32 schreef wimderon het volgende:
Jennifer Simpson slechts 10e op de trials, Donovan Brazier achtste en laatste in de finale op de 800.
Of zoals NOS het zegt;quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:58 schreef Szura het volgende:
Veronica Campbell-Brown beindigt haar carrire
Dan zat de last dus niet op d'r schouders, maar op haar rugquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:32 schreef Ericr het volgende:
Dafne is kapot. Heel interview in het AD. Rugproblemen, dicht tegen dubbele hernia aan.
Ziet er niet naar uit dat ze nog lang doorgaat.
Ik weet er niet heel veel vanaf maar volgensmij zijn er vrij weinig topsporters die geen slijtage van wervelschijven hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:45 schreef franklop het volgende:
De NOS neemt niet eens te moeite het over te nemen
Doet me een beetje denken aan Rio. Waar ze na de 100 meter aangaf een blessure te hebben die meedoen aan de 200 mogelijk in de weg stond. Maar daarna mocht het toch vooral geen blessure genoemd worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:44 schreef dz5b604 het volgende:
Beetje vreemd interview, zelf zeggen dat je een dubbele hernia hebt om dat direct daarna te nuanceren dat je geen dubbele hernia hebt volgens de dokters.
En dit is het excuus voor het niet presteren, al ben ik ook absoluut niet iemand die van een excuus houdt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:44 schreef dz5b604 het volgende:
Beetje vreemd interview, zelf zeggen dat je een dubbele hernia hebt om dat direct daarna te nuanceren dat je geen dubbele hernia hebt volgens de dokters.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef golfer het volgende:
Zou mij niks verbazen als ze zich alsnog te-rug-trekt voor de OS.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Of zoals NOS het zegt;
Olympisch kampioene Campbell-Brown, concurrente van Schippers, stopt ermee
Silent ban.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Concurrente voor een positie als een van de kleine q's (tijdsnelsten) in de series ofzo? Want Campbell-Brown heeft sinds 2017 nog veel minder laten zien dan Schippers. Niks eigenlijk, zelfs. Zal wel geblesseerd zijn geweest ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |