Ik weet er niet heel veel vanaf maar volgensmij zijn er vrij weinig topsporters die geen slijtage van wervelschijven hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:45 schreef franklop het volgende:
De NOS neemt niet eens te moeite het over te nemen
Doet me een beetje denken aan Rio. Waar ze na de 100 meter aangaf een blessure te hebben die meedoen aan de 200 mogelijk in de weg stond. Maar daarna mocht het toch vooral geen blessure genoemd worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:44 schreef dz5b604 het volgende:
Beetje vreemd interview, zelf zeggen dat je een dubbele hernia hebt om dat direct daarna te nuanceren dat je geen dubbele hernia hebt volgens de dokters.
En dit is het excuus voor het niet presteren, al ben ik ook absoluut niet iemand die van een excuus houdt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:44 schreef dz5b604 het volgende:
Beetje vreemd interview, zelf zeggen dat je een dubbele hernia hebt om dat direct daarna te nuanceren dat je geen dubbele hernia hebt volgens de dokters.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef golfer het volgende:
Zou mij niks verbazen als ze zich alsnog te-rug-trekt voor de OS.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Of zoals NOS het zegt;
Olympisch kampioene Campbell-Brown, concurrente van Schippers, stopt ermee
Silent ban.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Concurrente voor een positie als een van de kleine q's (tijdsnelsten) in de series ofzo? Want Campbell-Brown heeft sinds 2017 nog veel minder laten zien dan Schippers. Niks eigenlijk, zelfs. Zal wel geblesseerd zijn geweest ofzo.
quote:Qatarese atleet Abdalelah Haroun (24) komt om het leven door auto-ongeluk in Doha
De Qatarese atleet Abdalelah Haroun is zaterdag omgekomen door een auto-ongeluk in de hoofdstad Doha. Dat heeft de atletiekfederatie van de Golfstaat bekendgemaakt. Haroun was 24 jaar.
,,De Qatarese sport en de atletiek in het algemeen hebben een held verloren”, zei de secretaris-generaal van de atletiekfederatie van Qatar. ,,Haroun volgde een revalidatieprogramma na een blessure om zich zo proberen te kwalificeren voor de Olympische Spelen in Tokio.”
De 400 meterloper is afkomstig uit Soedan. Hij was genaturaliseerd tot Qatarees en kwam sinds 2015 uit voor het land uit het Midden-Oosten. Op het WK atletiek in 2017 in Londen haalde Haroun de bronzen medaille op de 400 meter, achter de Zuid-Afrikaan Wayde van Niekerk en Steven Gardiner van de Bahamas.
12.81 in de halve vinale (12.96 in de vinale).quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Keurige 13,11 van Grant Holloway, die heel indrukwekkend liep.
Ja, ongelooflijk wat een geschroei. En Thomas kwam nog juichend over de finish ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 06:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
12.81 in de halve vinale (12.96 in de vinale).
En 46.83 van Benjamin.
De 200 bij de dames leverde vier tijden onder de 22 seconden op, waaronder de winnende 21.61 van Thomas.
Op diezelfde afstand bij de mannen is het alles behalve een uitgemaakte zaak dat de afgelopen seizoenen dominerende Noah Lyles zich gaat plaatsen.
Cheboksary is er niets bijquote:Op zondag 27 juni 2021 10:10 schreef VoMy het volgende:
Eugene, het Medeo van de atletiek, waar iedereen altijd wereldtijden neerzet.
Zeikende regen? Kut voor de tig atleten die vandaag op de slotdag van de kwalificatieperiode nog een limiet hoopten te lopen, springen of gooien.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef wimderon het volgende:
We zijn live in Luzern, met onder meer Dafne op de 200![]()
https://www.ubs-athletics.fans/
Baan is nat, maar het is droog geweest verder.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeikende regen? Kut voor de tig atleten die vandaag op de slotdag van de kwalificatieperiode nog een limiet hoopten te lopen, springen of gooien.
Mark English deed dat overigens wel op indrukwekkende wijze op de 800m, limiet gelopen en gelijk het Iers record uit 1995 verbroken
Baan 6 is leeg, dat zou Daphne moeten zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef Coelho het volgende:
21:49 moet Daphne weer. Na de warming up eerder vanavond verwacht ik een mooie race met kans op winst...
We noteren een 48.54 voor Mboma, ditmaal in Polen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
Mogen we hier een vraagteken bij zetten? En dan bedoel ik met name organisatorisch, niet wat betreft doping of iets dergelijks.
[ twitter ]
We wachten de positieve tests af.quote:Op donderdag 1 juli 2021 03:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
We noteren een 48.54 voor Mboma, ditmaal in Polen.
Die laat wel even zien dat Lusaka en Windhoek geen flukes waren met foute timing ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2021 03:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
We noteren een 48.54 voor Mboma, ditmaal in Polen.
Maar dit kan toch niet? Die techniek alleen al, hahaha. Tot december een PR van 51.5.quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die laat wel even zien dat Lusaka en Windhoek geen flukes waren met foute timing ofzo
Haar 200m tussentijd duidt op een 200m sub 22 als ze die los zou lopen. Belachelijk snel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet? Die techniek alleen al, hahaha. Tot december een PR van 51.5.En op de 200m een PR van 25.0, wat ze nu even lachend twee keer zo lang loopt.
Dit lijkt een Semenya'tje plus doping zo belachelijk...
Nou ja, heel beperkt...dat is toch juist enorm ruim als je het vergelijkt met eerdere Spelen? Eén echt goede kans op goud, één of twee goede kansen op een medaille als alles een beetje mee wil zitten en hier en daar een outsider als men een topdag heeftquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aantal medaillekanshebbers is dus heel beperkt. Hassan, evt Van Klinken, Bol (maar niet direct voor goud..), Vetter en Vloon als ie een goede dag heeft (grotere kans dan Blom destijds op het WK denk ik, maar alsnog vrij klein)
Ik kan me indenken dat ze bij Foppen zeggen dat ie de limiet wel in 2020 gehaald heeft, en bij Sedney dat ze jong en talentvol is of zo.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Dan is blauw toch niet onzeker? Die mogen niet, want die hebben de nationale eis niet gehaald
Ja da's waar. Maar puntje bij paaltje verwacht ik eigenlijk alleen iets van Hassan, en misschien brons van Bol.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, heel beperkt...dat is toch juist enorm ruim als je het vergelijkt met eerdere Spelen? Eén echt goede kans op goud, één of twee goede kansen op een medaille als alles een beetje mee wil zitten en hier en daar een outsider als men een topdag heeft
Als Nederland buiten Hassan om daadwerkelijk een atletiekmedaille pakt zou dat echt een hele mooie score zijn in de breedtequote:Op donderdag 1 juli 2021 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar puntje bij paaltje verwacht ik eigenlijk alleen iets van Hassan, en misschien brons van Bol.
Edit: Ja en Vetter is wel echt heel goed in vorm en heeft ook buiten de 7kamp PR's laten zien, dus die zie ik nog wel verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |